Mimmonen jäkimaku

Kyselen jo.

jäi tästä päivästä?

21

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aion palata

illalla... Sit vasta sen näkee.. Nyt on aika oudot fiilikset..

• Jazuli

..jotta tulipas tehtyy työnsä..jotta viikko oisi iha jees onnistunu..=o)

....*töis on iha mukavaa*..

=o))

..mu viikonloppu on mahtavaaa...jeee

• itku ja rohkeus

etsiä omaa naiseutta taas pitkästä aikaa.

Syy, Ei ole tullut kolmeen vuoteen pukeuduttua kuin tuulipukuun ja verkkareihin ja ollut muutenkin painon kanssa ongelmia, nyt kyllä laihtumaan päin -16kg lihavimmillani olosta.
      Tällä viikolla päätin pukeutua muihinkin vaatteisiin kuin verkkareihin ja tänään tuossa pihalla ollessa tuli naapurin miehen kanssa juttua, jossa mainitsin etten ole 3,5 vuoteen tupakoinut. Mies siihen: ja sen huomaa reisistä! Tarkoittaen ihan pelkästään reisien paksuutta.
      Kyllä mä tiedän että minulla on läskiset reidet sanomattakin, varsinkin sisäpuolelta.
      Taitaa olla viisainta pysytellä vain niissä verkkari/tuulipuku linjassa, silloin ei kuule kommentteja omasta lihavuudesta. Eriasia jos olisi vahvempi itsetunto ja kuulisi jotain positiivistakin edes joskus ulkonäköön liittyvistä asioista.

• meni rohkeus

etsiä omaa naiseutta pitkästä aikaa.

• ^v^

en puhuisi naapurin miehen kanssa mitään.

• huvitakaan
        ^v^ kirjoitti:

en puhuisi naapurin miehen kanssa mitään.

tiedä mistä seuraavaksi sanoo ja ei naapurin miehen vaimon kaa kanssa enää huvittaisi, kun naureskeli vieressä sanoen sshh mitä sä nyt tollasta ja vatsinkin kun toisella on ongelma painosta ja ulkonäöstä.

Niin on ongelma kun edes kerran kymmenessä vuodessa joku sanoisi jotain positiivista tai mun tapauksessa voisi sanoa 20 vuodessa.

• ^v^
        huvitakaan kirjoitti:

tiedä mistä seuraavaksi sanoo ja ei naapurin miehen vaimon kaa kanssa enää huvittaisi, kun naureskeli vieressä sanoen sshh mitä sä nyt tollasta ja vatsinkin kun toisella on ongelma painosta ja ulkonäöstä.

Niin on ongelma kun edes kerran kymmenessä vuodessa joku sanoisi jotain positiivista tai mun tapauksessa voisi sanoa 20 vuodessa.

ei johda mihinkään hyvään. Kulje vastedes nokka pystyssä ohitse.

• ewgfde

Kun menit syyttelemään häntä tupakan poltosta ja kerroit olevasi häntä parempi ihminen.

• etten syytellyt
        ewgfde kirjoitti:

Kun menit syyttelemään häntä tupakan poltosta ja kerroit olevasi häntä parempi ihminen.

häntä tupakan poltosta.

• nuori...

ja neitseellinen...

• .
      Olen vielä nuori joten vaikea viimeistä sanaa on sanoa, mutta oikein hyvin on tähän saakka mennyt eikä mikään viittaa siihen, että tuuli kääntyisi.

Mitähän telkasta tulee. Täytyykin mennä katsastaan tuliskos sieltä mitään katsomisen arvoista.
      .

• sininen_sitruuna

Päivä oli kohtalaisen hyvä, semmoista uupumusta havaittavissa ja virtaa ei ihan niin paljoa ole ollut tänään kuin mitä normaalisti. Töiden jälkeen kävin uimassa ja iloitsen siitä, että sain varattua Lapista sellaisen mökin kun halusinkin.. ja ensi viikonloppua siis odotellessa..

Eihän tässä päivässä sen ihmeellisempää - eli ihan hyvällä mielellä, kohta taas unta kuuppaan ja aikaisin työmaalle.

• En.kerro

Joo... Ihan ok. Kaksi valvottua yötä takana ja nukuin tuonne yhteen iltapäivällä tänään.... Eli vähän uninen olotila on :)

• KoppavaHoro

itkin töissä. Että semmoinen työpäivä... Väsymyksestä lähinnä tirautin.

Nyt päivästä jää kuitenkin ihan hyvä maku, koska lähdin töistä ajoissa ja edessä on viikonloppu.

• Hajotin yhden juomalasin hosuessani ja vauvat ovat mesonneet ahkerasti tänä iltana.. Tässä kämpässä on varmaan liian kuuma niille. :/ Nyt alkaa viilentyä ja ah, ihana hiljaisuus on jatkunut jo tovin.

• ihan mukavan tyydyttävä päivä. Vaikka ennen ruokapaussia (noin 11.25) olo oli ryytynyt.
      Töissä kaikki mitä suunnittelin, tuli tehtyä ilman paniikkia.

• hyvä:::

.

että taas tuli monta asiaa junailtua eteenpäin

niin kerkiää taas suoltamaan paskaa tänne

• ^^

Saat metrossa kyydin kassulle!

• oli hyvää yksi kaverin soitto. Vaati, että meidän on tavattava ja olin itse ajatellut samaa. Ehkä jo tässä kuussa:)Muuten oli jotenkin masentava päivä. Vaikka sade raikasti ihmeesti ilmaa...

• SE ON VAAN NIIN VÄÄRIN ET EMOT TAPEAAN

• kirpela

jäi yllättävän hyvä fiilari, vaikka liki kaikki kusi kintille oikein urakalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      147
      1111
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1102
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1065
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      73
      853
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      817
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      798
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      745
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      740
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      672
    Aihe