HAHA! JUOPPO!
NIIN?! :D
BLONDI KÄNNISSÄ!
50
318
Vastaukset
Laitoitko rillit päähän?? Rillirousku!
- MMies
TERÄTETTYNÄ PAMILLA!?
NIIN?!
HAHA! :D MMies kirjoitti:
TERÄTETTYNÄ PAMILLA!?
NIIN?!
HAHA! :Dalkkis! Mulle riittää kax siiderii!
- MMies
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
alkkis! Mulle riittää kax siiderii!
HAHA! xD
VITTU! MOROOOOO! - MMies
Vaan itselles.. Ei jaksa enää..
HAHA! :D
NIIN!? VITUN PELLE! - scamhunter
alkkis! Mulle riittää kax siiderii!
MULL OLI MUUTAKIN TARJOTA
TULE LIVELLE MEIL
- ihanaahihi
hihi
- MMies
HAHA! TYHJÄÄ!
NIIN!? :D - scamhunter
Tulee halvaksi!
AIKA NAMUA
- MMies
Tää on taas Miehen logiikkaa parhaimmillaan.
- MMies
Toi oli kauniisti sanottu:)
Ime munaani! ;)
MMies kirjoitti:
Ime munaani! ;)
Jos keskustelutaito olisi meillä korkeammalla tasolla, ei väkiluku kasvaisi niin nopeasti. (Stanislaw Jerzy Lec)
- MMies
Toi oli kauniisti sanottu:)
Pelkkä ulkopuolinen huomio- taas kerran, ikävä kyllä.
MMies kirjoitti:
Pelkkä ulkopuolinen huomio- taas kerran, ikävä kyllä.
ikävä kyllä? Kaipaatko johonkin sisäpiiriin? :D
- MMies
Ikävä kyllä, kaipaan. :D
- MMies
Missä se on? Kuulunko mä siihen?
Ympyrä sulkeutuu.
- MMies
Mähän OLEN sisäpiiri. Ketä toista nikkiä olet nähnyt yhtä julmalla tavalla raiskattavan ja hyväkiskäytetyn kuin minun vaatimatonta rekkautumatonta palstanikkiäni? Niinpä- säälittävää.
MMies kirjoitti:
Mähän OLEN sisäpiiri. Ketä toista nikkiä olet nähnyt yhtä julmalla tavalla raiskattavan ja hyväkiskäytetyn kuin minun vaatimatonta rekkautumatonta palstanikkiäni? Niinpä- säälittävää.
ruumiillistuma, itse mr. Miehen Logiikka, nyt sen ymmärrän:) Mutta missä musiikki, kohta pitää mennä nukkumaan..
- MMies
ruumiillistuma, itse mr. Miehen Logiikka, nyt sen ymmärrän:) Mutta missä musiikki, kohta pitää mennä nukkumaan..
MMies kirjoitti:
darling, oliko Dynamossa kivaa?
- MMies
Eihän täällä muita Miehiä olekaan. Hmph.
Mutniin, älä tuhlaa aikaasi noiden feikkipellejen kanssa keskusteluun. Ne ei oo miehiä :(
Ja täsä sitä musaa, kun niin kiltisti pyysit:
http://www.youtube.com/watch?v=oXVsKuD2p94
Öitä. - MMies
MMies kirjoitti:
Mutniin, älä tuhlaa aikaasi noiden feikkipellejen kanssa keskusteluun. Ne ei oo miehiä :(
Öitä.MEILLÄ ON HUUMORINTAJUA!
NIIN?! :D MMies kirjoitti:
Öitä.Arvasin, ettei tuo yks ja kaks ollut the real one:ja. Hyvää yötä:)
- scamhunter
xena-183 kirjoitti:
Jos keskustelutaito olisi meillä korkeammalla tasolla, ei väkiluku kasvaisi niin nopeasti. (Stanislaw Jerzy Lec)
JA PYSTYN KESKUSTELUUN, JOLLAISTA EI TÄLLÄ PALSTALLA EI NÄE
- MMies
NUKKUMAAN, TYHYMÄ!
MENE PANEMAAN MUUALLE!
NIIN?! HAHA! :D - MMies
MMies kirjoitti:
MEILLÄ ON HUUMORINTAJUA!
NIIN?! :DKerta-pari voi olla ilahduttavaa, mutta kuukaistolkulla jatkuvana idiotismina...ei tod.
http://www.youtube.com/watch?v=CtjlkwFeC-4 - MMies
MMies kirjoitti:
Kerta-pari voi olla ilahduttavaa, mutta kuukaistolkulla jatkuvana idiotismina...ei tod.
http://www.youtube.com/watch?v=CtjlkwFeC-4ÄLÄ MULLE VALITA!
ALOITIN TÄNÄÄN! HAHA!
NIIN?! :D MMies kirjoitti:
Kerta-pari voi olla ilahduttavaa, mutta kuukaistolkulla jatkuvana idiotismina...ei tod.
http://www.youtube.com/watch?v=CtjlkwFeC-4hyvä ihminen:)
- MMies
hyvä ihminen:)
ME LISÄÄNNYMME!
HAHA! :D - MMies
hyvä ihminen:)
Mä oon rekkautunut jo vuodesta '03 lähtien, mutta en kirjoita rekkautuneena. Ehkä hyvä niin.
- privana
MMies kirjoitti:
Mä oon rekkautunut jo vuodesta '03 lähtien, mutta en kirjoita rekkautuneena. Ehkä hyvä niin.
kuhertelemaan yb:n kanssa!
Niin!? Mikä vittu siinä on niin vaikeeta ymmärtää? MMies kirjoitti:
Miksi olet rekkautunut?
privana kirjoitti:
kuhertelemaan yb:n kanssa!
Niin!? Mikä vittu siinä on niin vaikeeta ymmärtää?keuhkoot?Outo tyyppi..
- tekee mieli
keuhkoot?Outo tyyppi..
tutustua menkää privaan!
- ...
mussu:)
ole hyvä. Kyl.
- itku..
MMies kirjoitti:
Siis tyyppi on vuonna 2003 rekkautunut tälle foorumille? Otan osaa. Sinä aikana jotkut kavereistani harrastivat esimerkiksi irkkailua jne., mutta itse en ollut edes kuullut mistään suomi24:sta. Luin sähköpostini ja käytin tietokonetta muuten, muten ainakaan missään seuramielessä - paitsi kavereideni kanssa. Enkä sitten muuten nykyisinkään omaa esimerkiksi rekisteröityä nimimerkkiä S24:ssa ( en ole koskaan omannut sellaista ja kiinnostukseni tähänkin asiaan virisi ainoastaan ton mainitsemasi vuosiluvun perusteella...).
Sen kauhean mustasukkaisen ihmishirviön haluaisin kieltämättä saada selville, joka sinusta(?) aikoinaan oli ilmeisimminkin kiinnostunut ja joka ahdisteli minua kuvitellen, että minä olisin hänelle uhka. Kammottava tyytsä...Roikkui mun kimpussani ja houraili jatkuvasti jostakin MMiehestä. - MMies
Miksi olet rekkautunut?
Kai siihen joku syy oli, mutta silloin olin vielä nuori ja naiivi ja maailma oli erilainen ja ihmiset pelkästään hyvää tahtoa ja rakkautta täynnänsä. Tai siis, ei ollut noita vittupäitä länkyttämässä tota aivotanta paskaansa turhantärkeinä koko ajan. Kai ne jotain kiksejä siitä saa sitten.
- MMies
itku.. kirjoitti:
Siis tyyppi on vuonna 2003 rekkautunut tälle foorumille? Otan osaa. Sinä aikana jotkut kavereistani harrastivat esimerkiksi irkkailua jne., mutta itse en ollut edes kuullut mistään suomi24:sta. Luin sähköpostini ja käytin tietokonetta muuten, muten ainakaan missään seuramielessä - paitsi kavereideni kanssa. Enkä sitten muuten nykyisinkään omaa esimerkiksi rekisteröityä nimimerkkiä S24:ssa ( en ole koskaan omannut sellaista ja kiinnostukseni tähänkin asiaan virisi ainoastaan ton mainitsemasi vuosiluvun perusteella...).
Sen kauhean mustasukkaisen ihmishirviön haluaisin kieltämättä saada selville, joka sinusta(?) aikoinaan oli ilmeisimminkin kiinnostunut ja joka ahdisteli minua kuvitellen, että minä olisin hänelle uhka. Kammottava tyytsä...Roikkui mun kimpussani ja houraili jatkuvasti jostakin MMiehestä."Siis tyyppi on vuonna 2003 rekkautunut tälle foorumille?"
En. - itku..
MMies kirjoitti:
"Siis tyyppi on vuonna 2003 rekkautunut tälle foorumille?"
En.Sä et ehkä ole, mutta joku nimimerkistäsi kiinnostunut mahdollisesti on.(?):/
En tiedä, että mikä ihminen olet, mutta sitäkin on voitu havaita, että joskus typerykset rekisteröivät kiusamielessä nimiinsä nimimerkkejä, joita jotkut muut ovat käyttäneet. Eikä ole erityisen harvinainen ilmiö palstoilla sekään - valitettavasti ei, että joku kirjoittaa fiksusti ja sitten samaiseen yhteyteen tulee myös joku sellainen, jolla ei mitään muuta intressia ole, kuin sotkea keskustelukontekstia.
Kauhean tylsää se käytös. - MMies
itku.. kirjoitti:
Sä et ehkä ole, mutta joku nimimerkistäsi kiinnostunut mahdollisesti on.(?):/
En tiedä, että mikä ihminen olet, mutta sitäkin on voitu havaita, että joskus typerykset rekisteröivät kiusamielessä nimiinsä nimimerkkejä, joita jotkut muut ovat käyttäneet. Eikä ole erityisen harvinainen ilmiö palstoilla sekään - valitettavasti ei, että joku kirjoittaa fiksusti ja sitten samaiseen yhteyteen tulee myös joku sellainen, jolla ei mitään muuta intressia ole, kuin sotkea keskustelukontekstia.
Kauhean tylsää se käytös.Olen, mutta tuonne chat-puolelle aikoinaan.
Joo, toi nimimerkkien kopiointi pistetty merkille kyllä. Mutniin. Nyt pitää muistaa, että puhutaan joidenkin järkkyneiden mielten patologisesta tilasta. Paremminkin voisi mennä. - MMies
MMies kirjoitti:
Olen, mutta tuonne chat-puolelle aikoinaan.
Joo, toi nimimerkkien kopiointi pistetty merkille kyllä. Mutniin. Nyt pitää muistaa, että puhutaan joidenkin järkkyneiden mielten patologisesta tilasta. Paremminkin voisi mennä."järkkyneiden mielten patologisesta tilasta"
HAHA! XD
VÄÄRIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561278
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1571232Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu531082Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74771