En tiedä onko nämä jo ollut täällä mut täsä olkaa hyvä!
http://www.vitsi.net/kauhuhoroskooppi/
Horoskoopii! ;)))))
17
176
Vastaukset
Aikas paha :D, *poistuu ratsupiiskoineen varoen ping-ääntä ferrariinsa *
- Myy-Pikkuinen
No tuo on vähän julma horoskooppi.
- Manta.Elviira
... ... !!!
löydät;)) Laiton ton linkin talteen. Tuosta saa vielä paljon kivaa aikaan;))
- Myy-Pikkuinen
ku etsin yhtä juttuu netist nii tuo tuli kohalle! =)
- nuitaki
Vanha jutskaha toi o, täälkii ollu pari kertaa jo, googlella noit löytää vaik kuin kuha viihtii ettii vaas.
- Manta.Elviira
nuitaki kirjoitti:
Vanha jutskaha toi o, täälkii ollu pari kertaa jo, googlella noit löytää vaik kuin kuha viihtii ettii vaas.
onkin ihan oiva jutunjuuri.
Sitä kun ei kuitenkaan jokainen netin käyttäjä niin työksensä käytä niin johan toisten "aktiivisuudesta" joku toinen hyöytyy ja saa iloa.
Haussun hauskan linkinhän aloittajakin toi esille, vaikka "taas kerran". :-)! - nähtävä,,
Manta.Elviira kirjoitti:
onkin ihan oiva jutunjuuri.
Sitä kun ei kuitenkaan jokainen netin käyttäjä niin työksensä käytä niin johan toisten "aktiivisuudesta" joku toinen hyöytyy ja saa iloa.
Haussun hauskan linkinhän aloittajakin toi esille, vaikka "taas kerran". :-)!Kyllä kyllä, opastaa vaan halusinkin kysyvää, ei sen ihmeempää.
tuo oli hauska. minä olen vaaka ;-)))))))
Nyt on jo sitten tehty kaksi korttia leijonasta;)))))) Mulla on kaksi läheistä joiden horoskooppi on leijona.
Työkaveri joka on tosi taitava noissa korttijutskuissa auttoi kuvituksessa;-DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086