Tuli mieleen tuosta tangomarkkina-alotuksesta, että käyttekö te muut missään festareilla, kesäjuhlissa ja/tai tapahtumissa? Itse käyn ainakin 5 kertaa vuodessa jossakin tapahtumassa ja pääosin nämä tietenkin painottuu kesäaikaan.
Kun musta tuntuu, että on sitten mitkä tahansa suuret kekkerit jossain päin Suomea, niin täällä kuitenkin kirjoittelee aina samat tyypit niiden tapahtumien aikaan.
Olenko erilainen
61
400
Vastaukset
- ..niin vain..
..helppoa viskata elukat hoitoon ja jättää kotiprojektit tekemättä..=o)
- ap.
elukat aiheuttaa erakoitumisen? Ei voi edes päiväksi lähteä ja tulla illaksi kotiin?
Meille tulee viikon päästä koiranpentu ja mul on kyl sellanen tunne siitä, että se lisää sosiaalista elämäämme entisestään. - ..ei varmaan oo..
ap. kirjoitti:
elukat aiheuttaa erakoitumisen? Ei voi edes päiväksi lähteä ja tulla illaksi kotiin?
Meille tulee viikon päästä koiranpentu ja mul on kyl sellanen tunne siitä, että se lisää sosiaalista elämäämme entisestään...sitte välimatkat kovin suuria niihi pippaloihisi..??
=o)
...meil on myöskii muitten elukoita hoidossa monesti viikonloppusin ko heil on töitä silloin..arkena on työt...ja remontti viepi aikaa..=o)
..semmosta se on... - ap.
..ei varmaan oo.. kirjoitti:
..sitte välimatkat kovin suuria niihi pippaloihisi..??
=o)
...meil on myöskii muitten elukoita hoidossa monesti viikonloppusin ko heil on töitä silloin..arkena on työt...ja remontti viepi aikaa..=o)
..semmosta se on...Et kai nyt nin korvessa asu, että sul johonkin lähialueen pippaloihin on satoja kilometrejä matkaa? Ei kai Suomessa sellaista paikkaa edes ole. 200-300 km jos matkaa niin helposti tekee vain päivänkin reissuja.
Tämä nyt on vähän saivartelua, mutta eiks se remontii valmistuis nopeammin jos olisit sitä aktiivisesti tekemässä sen sijaan, että juttelet aktiivisesti palstalla? - ..täs kohtaa remonttia..
ap. kirjoitti:
Et kai nyt nin korvessa asu, että sul johonkin lähialueen pippaloihin on satoja kilometrejä matkaa? Ei kai Suomessa sellaista paikkaa edes ole. 200-300 km jos matkaa niin helposti tekee vain päivänkin reissuja.
Tämä nyt on vähän saivartelua, mutta eiks se remontii valmistuis nopeammin jos olisit sitä aktiivisesti tekemässä sen sijaan, että juttelet aktiivisesti palstalla?..mä en osaa tehä mitään..joten miks menisin tekemään tuhoa..???
...se on nii helppoo sanoo muitten puolesta mut ne pippalot mitkä kiinnostaa on kaukana keski-suomessa..ja raksamessut ei kiinnosta kun on raksahommat muuteki käsissä..
..mut on me käyty vuoden aikana messuilla..moottoripyörämessut ja amerikan car show on suosikki..bomberit jäi väliin..=o)
..nii meil on ittel 4 kissaa ja koira sitte kun tulee 2 koiraa lisää normisti jo iltapäivästä lauantaina taikka pe iltana jo 17 aikaan nii ei paljon ehditä..jos sunnuntain viel käy pippalois nii menee kiirehtimseksi..
mut kunhan remontit on tehty niin sitte on mahollisuuksii mennä enemmän..tärkeysjärjestys..=o)
- jaa...
Mä ainakin käyn tapahtumissa...En vain kailota niistä ja sitäpaitsi koska olen rekisteröityä nimimerkkiä omaamaton anonyymi palstakävijä, mun muutenkin näemmä ilmeisesti kuvitellaan olevan palstalla koko ajan, vaikkei se (tietenkään) pidä paikkaansa...Monet kirjoittajat (havaitun valitettavasti) sekoittelevat meitä anonyymeja kirjoittajia toisiinsa ja luulevat mitä luulevat.
Perjantainakin olin festareilla ja tän kesän aikana käynyt jo monessa mulle traditionaalisessa kesätapahtumassa. Tangomarkkinat ei kuitenkaan innosta...Hyvät laulajat toki sinänsä kiinnostavat aina ( ja tangokin musiikkina jonkin verran), mutta Tangomarkkinat noin muutoin on musta vähän siten "junttijuhlaksikin" profiloitunut, ettei todellakaan innosta matkustaa jonnekin Seinäjoelle nähdäkseen metrilakua pupeltavia känniläisiä.- ap.
Käytkö uskovaisten kesäjuhlilla kun et kerran ole törmännyt missään festaeilla metrilakua pupeltaviin känniläisiin? Muistaakseni Seinäjoella oli tänä vuonna myös herätysjuhlat, siellä olisi varmasti ollut sinullekin tarpeeksi sivistynyttä menoa.
Ja olet väärässä luulossasi, että anonyymejä kirjoittelijoita sekoitetaan toisiinsa tai ainakaan sinuun. Sinusta ei voi koskaan erehtyä, olet niin oman tyylisi orja. Koska e.W on jo rekattu, niin sekoittumisen välttämiseksi voisit rekata itsellesi "Rekisteröityä nimimerkkiä koskaan omaamaton anonyymi palstakävijä" ;-)
- jaa...
ap. kirjoitti:
Käytkö uskovaisten kesäjuhlilla kun et kerran ole törmännyt missään festaeilla metrilakua pupeltaviin känniläisiin? Muistaakseni Seinäjoella oli tänä vuonna myös herätysjuhlat, siellä olisi varmasti ollut sinullekin tarpeeksi sivistynyttä menoa.
Ja olet väärässä luulossasi, että anonyymejä kirjoittelijoita sekoitetaan toisiinsa tai ainakaan sinuun. Sinusta ei voi koskaan erehtyä, olet niin oman tyylisi orja.Mä en ole uskovainen. En myöskään mitenkään erityisesti ole kiinnostunut uskonto-aiheista keskustelemisesta, enkä koskaan myöskään esimerkiksi kirjoita tämän foorumin uskonto-aiheisille palstoille. Mihin mielivaltainen tulkintasi perustuu? Siihenkö, että a.) olet raukka-parka niin täydellisen tapoja omaamaton, ettet osaa noudattaa tapoja, jollet ole varma, sekoitatko kirjoittajan johonkuhun toiseen? vaiko b.) Itse olet joku pahemmistakin kiusaajistani? vaiko c.) Joku fanaatikko uskovainenko (jota en hlö. koht. tunne, kuten en tunne sinuakaan) mahdollisesti olisi minun kiusaajani tällä palstalla tai foorumilla?
En omaa rekisteröityä nimimerkkiä, joten sinä et minua tunne. Ja olisi sitten paras uskoa, kun ihminen sinulle sanoo! - jaa...
Ratikkakuski kirjoitti:
Koska e.W on jo rekattu, niin sekoittumisen välttämiseksi voisit rekata itsellesi "Rekisteröityä nimimerkkiä koskaan omaamaton anonyymi palstakävijä" ;-)
Miksi yrität estää minua käymästä tavanomaista keskustelua? Perustelisitko, miksi laitoit tuon kommentin viestini yhteyteen? Taas tää menee tähän...Yritän keskustella tavanomaisesti, niin mun ei anneta tehdä sitä, vaan joudun taas puolustautumaan mielivaltaisen aiheettomia loukkauksia vastaan...V*ttu kiitti vaan!
- jaa...
jaa... kirjoitti:
Mä en ole uskovainen. En myöskään mitenkään erityisesti ole kiinnostunut uskonto-aiheista keskustelemisesta, enkä koskaan myöskään esimerkiksi kirjoita tämän foorumin uskonto-aiheisille palstoille. Mihin mielivaltainen tulkintasi perustuu? Siihenkö, että a.) olet raukka-parka niin täydellisen tapoja omaamaton, ettet osaa noudattaa tapoja, jollet ole varma, sekoitatko kirjoittajan johonkuhun toiseen? vaiko b.) Itse olet joku pahemmistakin kiusaajistani? vaiko c.) Joku fanaatikko uskovainenko (jota en hlö. koht. tunne, kuten en tunne sinuakaan) mahdollisesti olisi minun kiusaajani tällä palstalla tai foorumilla?
En omaa rekisteröityä nimimerkkiä, joten sinä et minua tunne. Ja olisi sitten paras uskoa, kun ihminen sinulle sanoo!En sitäpaitsi edes sanonut, että en ole törmännyt metrilakua pupeltaviin känniläisiin, vaan viestini antoi ilmentää aivan muuta. Tahallista väärinymmärtämistä...SAIRASTA!
- ap.
jaa... kirjoitti:
En sitäpaitsi edes sanonut, että en ole törmännyt metrilakua pupeltaviin känniläisiin, vaan viestini antoi ilmentää aivan muuta. Tahallista väärinymmärtämistä...SAIRASTA!
ota kuule ihan löysin rantein ja rennoin silmin vaan :)
- jaa...
ap. kirjoitti:
ota kuule ihan löysin rantein ja rennoin silmin vaan :)
Yrität vääristellä sairaalla tapaa kirjoituksiani! En todellakaan ota sitä huumorilla! Viestistäni näki aivan selvästi, että vastasin aloituksesi ( oletan nyt, että olet sama, kuin ketjun aloittaja) asiaan aivan tavanomaisesti. Minä olen kuitenkin ketjussa ainoa, jonka asialliseen viestiin vastasit tahallisesti väärinymmärtäen ja tarpeettoman epäasiallisesti? Menisinköhän tässä ottamaan KALJAN ja ostamaan METRILAKUA vitutukseeni, hmm...
Mikäs muuten sun suosikki olutmerkki on ja oletko koskaan käynyt Tuska-festareilla? jaa... kirjoitti:
Miksi yrität estää minua käymästä tavanomaista keskustelua? Perustelisitko, miksi laitoit tuon kommentin viestini yhteyteen? Taas tää menee tähän...Yritän keskustella tavanomaisesti, niin mun ei anneta tehdä sitä, vaan joudun taas puolustautumaan mielivaltaisen aiheettomia loukkauksia vastaan...V*ttu kiitti vaan!
"Mä ainakin käyn tapahtumissa...En vain kailota niistä ja sitäpaitsi koska olen rekisteröityä nimimerkkiä omaamaton anonyymi palstakävijä, mun muutenkin näemmä ilmeisesti kuvitellaan olevan palstalla koko ajan, vaikkei se (tietenkään) pidä paikkaansa...Monet kirjoittajat (havaitun valitettavasti) sekoittelevat meitä anonyymeja kirjoittajia toisiinsa ja luulevat mitä luulevat."
Olisit jättänyt tämän satoja kertoja toistamasi kappaleen pois, niin viestisi ei olisi herättänyt mitään reaktiota. Sinä tiedät sen itsekin, mutta sinähän toivot, että tähän tartutaan. Muuten et olisi sitä taas toistanyt. Tein nyt kuitenkin sinulle palveluksen ja tartuin siihen. Ole hyvä ja hyvää päivän jatkoa. ;-)- ap.
jaa... kirjoitti:
Yrität vääristellä sairaalla tapaa kirjoituksiani! En todellakaan ota sitä huumorilla! Viestistäni näki aivan selvästi, että vastasin aloituksesi ( oletan nyt, että olet sama, kuin ketjun aloittaja) asiaan aivan tavanomaisesti. Minä olen kuitenkin ketjussa ainoa, jonka asialliseen viestiin vastasit tahallisesti väärinymmärtäen ja tarpeettoman epäasiallisesti? Menisinköhän tässä ottamaan KALJAN ja ostamaan METRILAKUA vitutukseeni, hmm...
Mikäs muuten sun suosikki olutmerkki on ja oletko koskaan käynyt Tuska-festareilla?Sandels, enkä ole koskaan käynyt tuska-festareilla.
- jaa...
Ratikkakuski kirjoitti:
"Mä ainakin käyn tapahtumissa...En vain kailota niistä ja sitäpaitsi koska olen rekisteröityä nimimerkkiä omaamaton anonyymi palstakävijä, mun muutenkin näemmä ilmeisesti kuvitellaan olevan palstalla koko ajan, vaikkei se (tietenkään) pidä paikkaansa...Monet kirjoittajat (havaitun valitettavasti) sekoittelevat meitä anonyymeja kirjoittajia toisiinsa ja luulevat mitä luulevat."
Olisit jättänyt tämän satoja kertoja toistamasi kappaleen pois, niin viestisi ei olisi herättänyt mitään reaktiota. Sinä tiedät sen itsekin, mutta sinähän toivot, että tähän tartutaan. Muuten et olisi sitä taas toistanyt. Tein nyt kuitenkin sinulle palveluksen ja tartuin siihen. Ole hyvä ja hyvää päivän jatkoa. ;-)Oletko muka eri mieltä siitä, ettei tällä palstalla meitä anonyymeja kirjoittajia muka koskaan sekoitella toisiinsa ja luulla vääriksi henkilöiksi? Mä itse en esimerkiksi noita "Tunteet"- palstoja paljoa jaksais harrastaa, koska siellä kirjoittajat näyttäisivät minusta kirjoittelevan viestejä aivan metsään ja se viestintä ainakin näyttää musta usein *anteeksi nyt, jos joku loukkaantuu* täydellisen järjettömältä. Ja melkein samantyyppistä viestintää näkyisi välillä esiintyvän tällä palstalla meitä ei-rekisteröityja ja ei-rekisteröityä nimimerkkiä omaamattomiakin kohtaan...
Ja mitä mieltä olet ton ketjun aloittajan käytöksestä minua kohtaan? Omasta mielestäni hänen viestintänsä minulle oli täydellisen vääristelevää ja törkeää. Ei edes kommentoinut viestini sisältöön.
Minä en kuulu minkäänlaisiin fanaatikoihin: en uskonnollisesti, en poliittisesti, enkä muutoinkaan ja on se nyt kummallista, jos sellaistakin asiaa minä anonyymi joudun omiin sanomisiini liittymättä vakuuttelemaan, että "en ole uskovainen" ja "en ole koskaan käynyt esimerkiksi herätysjuhlilla". Uskonnollista vakaumusta toteuttavia asiallisesti käyttäytyviä keskustelijoita vastaan mulla ei ole mitään, mutta mistä toi tyyppi oli saanut päähänsä, että minä hänelle tuntematon olisin uskovainen? En tunne häntä ja vituttaa ihan aidosti, kun mielivaltaisesti viesteihini kommentoivat eivät jätä mua rauhaan....Toi ketjun aloittaja alkoi kiusata mua syyttä! - jaa...
ap. kirjoitti:
Sandels, enkä ole koskaan käynyt tuska-festareilla.
Kiitos, kiitos tiedosta.
No osaatko nyt ( jos olet ketjun aloittaja?) vastata asiallisesti myös tämän ketjun aloitusta koskeneeseen kommenttiini? Ja perustella, miksi väitit tekstistäni mitä väitit? - ap.
jaa... kirjoitti:
Kiitos, kiitos tiedosta.
No osaatko nyt ( jos olet ketjun aloittaja?) vastata asiallisesti myös tämän ketjun aloitusta koskeneeseen kommenttiini? Ja perustella, miksi väitit tekstistäni mitä väitit?mitä minä olen väittänyt?
jaa... kirjoitti:
Oletko muka eri mieltä siitä, ettei tällä palstalla meitä anonyymeja kirjoittajia muka koskaan sekoitella toisiinsa ja luulla vääriksi henkilöiksi? Mä itse en esimerkiksi noita "Tunteet"- palstoja paljoa jaksais harrastaa, koska siellä kirjoittajat näyttäisivät minusta kirjoittelevan viestejä aivan metsään ja se viestintä ainakin näyttää musta usein *anteeksi nyt, jos joku loukkaantuu* täydellisen järjettömältä. Ja melkein samantyyppistä viestintää näkyisi välillä esiintyvän tällä palstalla meitä ei-rekisteröityja ja ei-rekisteröityä nimimerkkiä omaamattomiakin kohtaan...
Ja mitä mieltä olet ton ketjun aloittajan käytöksestä minua kohtaan? Omasta mielestäni hänen viestintänsä minulle oli täydellisen vääristelevää ja törkeää. Ei edes kommentoinut viestini sisältöön.
Minä en kuulu minkäänlaisiin fanaatikoihin: en uskonnollisesti, en poliittisesti, enkä muutoinkaan ja on se nyt kummallista, jos sellaistakin asiaa minä anonyymi joudun omiin sanomisiini liittymättä vakuuttelemaan, että "en ole uskovainen" ja "en ole koskaan käynyt esimerkiksi herätysjuhlilla". Uskonnollista vakaumusta toteuttavia asiallisesti käyttäytyviä keskustelijoita vastaan mulla ei ole mitään, mutta mistä toi tyyppi oli saanut päähänsä, että minä hänelle tuntematon olisin uskovainen? En tunne häntä ja vituttaa ihan aidosti, kun mielivaltaisesti viesteihini kommentoivat eivät jätä mua rauhaan....Toi ketjun aloittaja alkoi kiusata mua syyttä!Et liittäisi sitä virttä joka viestiisi, jos et haluaisi siihten tartuttavan. Siitähän sinut tunnistetaan, vaikka oletkin "koskaan rekisteröimätön anonyymi palstakirjoittaja". ;-)
Noin muuten mielestäni ymmärsit AP:n kirjoituksen väärin ja loukkaannuit turhasta. Mutta tapanasihan on nähdä kiusaajiasi joka paikassa. Se olisi varmaan todella raskasta, jollet nauttisi uhrin osastasi. Sinänsä täytyy myöntää, että sinulla on loistava mielikuvitus löytääksesi tapoja uhriutua. Pisteet siitä!- jaa...
Ratikkakuski kirjoitti:
Et liittäisi sitä virttä joka viestiisi, jos et haluaisi siihten tartuttavan. Siitähän sinut tunnistetaan, vaikka oletkin "koskaan rekisteröimätön anonyymi palstakirjoittaja". ;-)
Noin muuten mielestäni ymmärsit AP:n kirjoituksen väärin ja loukkaannuit turhasta. Mutta tapanasihan on nähdä kiusaajiasi joka paikassa. Se olisi varmaan todella raskasta, jollet nauttisi uhrin osastasi. Sinänsä täytyy myöntää, että sinulla on loistava mielikuvitus löytääksesi tapoja uhriutua. Pisteet siitä!Miten niin ymmärsin ap:n kirjoituksen väärin? Hänhän näkyi aloituksessaan esittävän, että onko hän "erilainen" palstalainen, kun käy kesätapahtumissa. Tähän totesin, että mä ainakin käyn monissakin kesätapahtumissa, mutten kailottele niistä...Lisäksi kerroin mm., että Tangomarkkinat eivät mua erityisesti kiinnosta, mutta että menneenä perjantainakin olin festareilla. Keskusteluketjun aloittaja olisi mielestäni voinut aivan tavanomaisesti jatkaa keskustelua, mutta sen sijaan hän sanomisiini liittymättä vetää täysin valheellista puhetta, että minä olisin uskovainen ja esittää täydellisen vääristelevää kommentointia.
Kummastelen, jollei KUKAAN huomaa, että miten oudosti minua kohdellaan tällä keskustelupalstalla!
Alkaa näyttää jo rikolliselta kirjoittajan sanomisten vääristelyltä, miten muhun suhtaudutaan! - jaa...
ap. kirjoitti:
mitä minä olen väittänyt?
Olet sä allaolevassa linkissä olevan vastineen minulle esittänyt kirjoittaja?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8300259/38788131 jaa... kirjoitti:
Miten niin ymmärsin ap:n kirjoituksen väärin? Hänhän näkyi aloituksessaan esittävän, että onko hän "erilainen" palstalainen, kun käy kesätapahtumissa. Tähän totesin, että mä ainakin käyn monissakin kesätapahtumissa, mutten kailottele niistä...Lisäksi kerroin mm., että Tangomarkkinat eivät mua erityisesti kiinnosta, mutta että menneenä perjantainakin olin festareilla. Keskusteluketjun aloittaja olisi mielestäni voinut aivan tavanomaisesti jatkaa keskustelua, mutta sen sijaan hän sanomisiini liittymättä vetää täysin valheellista puhetta, että minä olisin uskovainen ja esittää täydellisen vääristelevää kommentointia.
Kummastelen, jollei KUKAAN huomaa, että miten oudosti minua kohdellaan tällä keskustelupalstalla!
Alkaa näyttää jo rikolliselta kirjoittajan sanomisten vääristelyltä, miten muhun suhtaudutaan!Täytyy olla täysin sokea, luku- ja ymmärrystaidoton, jos ei huomaa, että sinuun suhtaudutaan eri tavalla kuin muihin kirjoittajiin. Kaikkihan sen huomaa. Ja kaikki tietävät ja ymmärtävät, mistä se johtuu, eli omasta tavastasi antaa "rakentavaa" kritiikkiä ja massapostittaa uhritarinaasi.
- ap.
jaa... kirjoitti:
Olet sä allaolevassa linkissä olevan vastineen minulle esittänyt kirjoittaja?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8300259/38788131olen.
- jaa...
ap. kirjoitti:
olen.
No jos noin, niin...
No miksi aloit aukoa päätäsi ilman mitään syytä minulle? Olisin paljon mieluummin keskustellut vaikkapa tango-musiikin asemasta Suomessa tänä päivänä, muista kiinnostavista festareista, jne., kuin alkanut puolustautua mielivaltaiseen tulkintaasi ja aiheettomaan vittuiluusi. Otitko kenties henkilökohtaisesti sen, kun sanoin Tangomarkkinoiden mielestäni profiloituneen vähän "junttijuhlaksi" ja ettei juuri sille festarille osaaottaminen minua hlö. koht. kiinnosta?
Kyllä kuule keskustelupalstalla pitää osata olla takertumatta epäasiallisuuksiin. Ei keskustelemisesta muuten tule yhtikäs mitään. Ja kun nyt minua aiheetta loukkasit ( _jos_ siis olet ensimmäiseen kommenttiini ketjussa vastannut), niin loukkaanpa minäkin sinua: olen satasella varma, että olen sosiaalisempi ja paremmat small-talk taidot hallitseva, kuin sinä...Ihme tyyppi ( sinä). - ap.
jaa... kirjoitti:
No jos noin, niin...
No miksi aloit aukoa päätäsi ilman mitään syytä minulle? Olisin paljon mieluummin keskustellut vaikkapa tango-musiikin asemasta Suomessa tänä päivänä, muista kiinnostavista festareista, jne., kuin alkanut puolustautua mielivaltaiseen tulkintaasi ja aiheettomaan vittuiluusi. Otitko kenties henkilökohtaisesti sen, kun sanoin Tangomarkkinoiden mielestäni profiloituneen vähän "junttijuhlaksi" ja ettei juuri sille festarille osaaottaminen minua hlö. koht. kiinnosta?
Kyllä kuule keskustelupalstalla pitää osata olla takertumatta epäasiallisuuksiin. Ei keskustelemisesta muuten tule yhtikäs mitään. Ja kun nyt minua aiheetta loukkasit ( _jos_ siis olet ensimmäiseen kommenttiini ketjussa vastannut), niin loukkaanpa minäkin sinua: olen satasella varma, että olen sosiaalisempi ja paremmat small-talk taidot hallitseva, kuin sinä...Ihme tyyppi ( sinä).miksi minä loukkaantuisin anonyymin nimimerkkiä omaamattoman satunnaisen massaan sekoittuvan palstakirjoittelijan sanomisista? Kuten itsekin sanoit, niin enhän minä sinua mitenkään tunne, sähän voit olla ihan eri tyyppi kuin joka tuon ensimmäisen kommentin heitti. Mistäs minä sitä tietäisin kun ootte kaikki niin samanlaisia.
- jaa...
ap. kirjoitti:
miksi minä loukkaantuisin anonyymin nimimerkkiä omaamattoman satunnaisen massaan sekoittuvan palstakirjoittelijan sanomisista? Kuten itsekin sanoit, niin enhän minä sinua mitenkään tunne, sähän voit olla ihan eri tyyppi kuin joka tuon ensimmäisen kommentin heitti. Mistäs minä sitä tietäisin kun ootte kaikki niin samanlaisia.
_Jos_ olet sama, kuin kanssani tässä ketjussa aiemmin keskustellut, niin sinä kylläkin väitit tuolla ylempänä, että "minut tunnistaa aina".
Ota vastuu siitä, mitä tekstiä itse suollat! Et valitettavasti kuitenkaan voi vastuuttaa minua niistä sanomista, mitkä ovat omiasi ( vaikka näemmä miten toivoisit). _Erittäin_ erikoisesti käyttäytyvä keskustelun aloittaja mielestäni... - ap.
jaa... kirjoitti:
_Jos_ olet sama, kuin kanssani tässä ketjussa aiemmin keskustellut, niin sinä kylläkin väitit tuolla ylempänä, että "minut tunnistaa aina".
Ota vastuu siitä, mitä tekstiä itse suollat! Et valitettavasti kuitenkaan voi vastuuttaa minua niistä sanomista, mitkä ovat omiasi ( vaikka näemmä miten toivoisit). _Erittäin_ erikoisesti käyttäytyvä keskustelun aloittaja mielestäni...minun uskoa sinua ja minähän uskon sitten. Olet vain harmaata massaa, täysin huomaamaton.
- jaa...
Ratikkakuski kirjoitti:
Täytyy olla täysin sokea, luku- ja ymmärrystaidoton, jos ei huomaa, että sinuun suhtaudutaan eri tavalla kuin muihin kirjoittajiin. Kaikkihan sen huomaa. Ja kaikki tietävät ja ymmärtävät, mistä se johtuu, eli omasta tavastasi antaa "rakentavaa" kritiikkiä ja massapostittaa uhritarinaasi.
Nyt olen kyllä sen verran vihainen, että näen lähes punaista...
Korjaan kirjoittamaasi sen verran, että ei noin, vaan: joko tällä palstalla käy täydellisen empatiakyvyttömiä tai sikäli tyhmiä ihmisiä, että eivät edes huomaa, että silmiensä edessä tapahtuu vakavaa muhun kohdistuvaa kiusaamista koko ajan.
Tääkin ketju on siitä todiste: annoin aivan aiheeseen liittyvän kommentin ketjun aloittajalle ja tää ketju meni ilman mitään omaa myötävaikutustani siihen suuntaan, että puolustaudun henkilöityihin loukkauksiin...
H*lvetin hyeenoja...Itse korostuneen aggressiivisella ja tuomitsevalla asenteella yhtä kohtaan liikenteessä koko ajan ja purkavat kieroumiaan vääristyneesti muhun tuntemattomaan. Onko missään niin tyhmiä ihmisiä? - pah.
Ratikkakuski kirjoitti:
Täytyy olla täysin sokea, luku- ja ymmärrystaidoton, jos ei huomaa, että sinuun suhtaudutaan eri tavalla kuin muihin kirjoittajiin. Kaikkihan sen huomaa. Ja kaikki tietävät ja ymmärtävät, mistä se johtuu, eli omasta tavastasi antaa "rakentavaa" kritiikkiä ja massapostittaa uhritarinaasi.
Ei sinullakaan hyvin mene, kun noin pitää olla toisen kimpussa. Et voi puhua kuin omasta ja "kavereidesi" puolesta, mutta te olettekin heikkoja yksilöitä.
- mutta tulee
Ratikkakuski kirjoitti:
tunnelma, ettei tässä olisi kyseessä alkuperäinen koskaan rekisteröitymätön henkilö. Saatan olla tietysti väärässäkin.
- jaa...
pah. kirjoitti:
Ei sinullakaan hyvin mene, kun noin pitää olla toisen kimpussa. Et voi puhua kuin omasta ja "kavereidesi" puolesta, mutta te olettekin heikkoja yksilöitä.
Juu mun kimpussanihan toi aiheetta tässä ketjussa oli.
- jaa...
mutta tulee kirjoitti:
tunnelma, ettei tässä olisi kyseessä alkuperäinen koskaan rekisteröitymätön henkilö. Saatan olla tietysti väärässäkin.
Mits hei meinaat kommentillasi alkuperäisestä koskaan rekisteröitymättömästä? Hiekkilaaatikkokiusaamisleikkiä kamujesi kesken tuntemattoman minun kustannuksellako, vaiko voitko tarkentaa? Kai sitä nyt sulta kommentsi heruu erikoiseen palstakommenttiisi?
- vastaa alkuperäistä
jaa... kirjoitti:
Mits hei meinaat kommentillasi alkuperäisestä koskaan rekisteröitymättömästä? Hiekkilaaatikkokiusaamisleikkiä kamujesi kesken tuntemattoman minun kustannuksellako, vaiko voitko tarkentaa? Kai sitä nyt sulta kommentsi heruu erikoiseen palstakommenttiisi?
palstalla katkeroitunutta. Onhan näitä jäljittelijöitä täällä. Mutta kuten sanoin, voin olla väärässä.
Hyvää päivän jatkoa vaan.
No mun mielestä viidet festarit tms. vuoden aikana on aika paljon. :)
Sen lisäksi että aikaa on rajallisesti, myös rahatilanne estää ahkeramman tapahtumissa kulkemisen. Autottomana matkojen järjestely on ollut oma operaationsa. Lisäksi lepo on mulle ihan älyttömän tärkeää ts. en mielelläni kuluta koko viikonloppua reissaamiseen. Ja mikä tärkeintä; tapahtuman sisällön on oltava kiinnostava. Kaljaa voi juoda kulmakuppilan terassillakin.
Omat kesämenot on viime vuosina painottuneet tänne pk-seudulle; on luksusta että voi käydä festareilla niin että pääsee yöksi kotiin. :)- ap.
varsinaisia festareita on vuodessa 2-3 missä käyn, loput on muita isoja tapahtumia. Niitä kyl on enemmänkin kuin tuo viisi.
Täällä kirjoittaa reilut 50 ihmistä säännöllisen epäsäännöllisesti rekatulla nikillä. Ei kukaan huomaa, vaikka yksittäinen kirjoittaja olisi vuoden kirjoittamatta, ellei siitä tee itse numeroa jonkun hassunhauskan "testamentin" muodossa.
Onhan tässä tänäkin kesänä jo käyty ulkomailla, mökkeilemässä, veneilemässä, keikoilla ja ties missä. Vaan mistäs sitä kukaan huomaisi, vai mitä?- ap.
enhän mitään perusteita esittanytkään tunteeni tueksi. Se on vain tunne.
Tiedätkö muuten, että ihminen ei silloin voi oikein hyvin kun sillä on tarve mitätöidä kanssaihmisiä? ap. kirjoitti:
Tiedätkö muuten, että ihminen ei silloin voi oikein hyvin kun sillä on tarve mitätöidä kanssaihmisiä?Mutta miten toteamuksesi liittyy aloittamaasi aiheeseen?
- ap.
Ratikkakuski kirjoitti:
Mutta miten toteamuksesi liittyy aloittamaasi aiheeseen?
mutta olen tehnyt havainnon sinusta, että sinulla on kokoajan pahemmaksi käyvä tarve mitätöidä muita ihmisiä.
Toki sekin varmasti on huono havainto. - random_N
ap. kirjoitti:
Tiedätkö muuten, että ihminen ei silloin voi oikein hyvin kun sillä on tarve mitätöidä kanssaihmisiä?Ratikan vastauksen kokeminen mitätöintinä voi varmaan olla oikeakin arvio, mutta voisiko vielä todennäköisemmin olla kyse siitä, onko samaa mieltä vai eri mieltä hänen kanssaan?
Minusta kun avauksen oletus ei ole lainkaan pätevä niin minä en osaa nähdä Ratikan kommenttia mitätöintinä.
Ennemminkin avauksessa on oletuksia näennäisesti kysymyksiin verhottuina. Minusta virheellisiä oletuksia, jonkun muun mielestä kaiketi oikeaan osuvia oletuksia.
Olla eri mieltä ei ole minusta sama kuin mitätöidä.
Argmentoida puutteellisesti tai virheellisesti ei ole sama kuin olla kiusattu tai alistettu tai mitätöity.
Palstalla onttoihin argmentteihin nojaavien sohijoiden tapa tuntuu olevan älähtely asiattomasta kohtelusta, mikä on merkillistä jos ensin itse katsovat oikeudekseen oletella muista sitä sun tätä. random_N kirjoitti:
Ratikan vastauksen kokeminen mitätöintinä voi varmaan olla oikeakin arvio, mutta voisiko vielä todennäköisemmin olla kyse siitä, onko samaa mieltä vai eri mieltä hänen kanssaan?
Minusta kun avauksen oletus ei ole lainkaan pätevä niin minä en osaa nähdä Ratikan kommenttia mitätöintinä.
Ennemminkin avauksessa on oletuksia näennäisesti kysymyksiin verhottuina. Minusta virheellisiä oletuksia, jonkun muun mielestä kaiketi oikeaan osuvia oletuksia.
Argmentoida puutteellisesti tai virheellisesti ei ole sama kuin olla kiusattu tai alistettu tai mitätöity.
Palstalla onttoihin argmentteihin nojaavien sohijoiden tapa tuntuu olevan älähtely asiattomasta kohtelusta, mikä on merkillistä jos ensin itse katsovat oikeudekseen oletella muista sitä sun tätä.Juuri tätä minä tarkoitin. En nähtävästi osaa esittää eriävää mielipidettäni niin, etteikö sitä pidettäisi kirjoittajaa mitätöivänä. Ja jos esitän alkuperäistä kirjoitusta tukevan mielipiteen, olen komppaaja ja perseennuolija. No, mitäs tuosta. ;-)
- ap.
random_N kirjoitti:
Ratikan vastauksen kokeminen mitätöintinä voi varmaan olla oikeakin arvio, mutta voisiko vielä todennäköisemmin olla kyse siitä, onko samaa mieltä vai eri mieltä hänen kanssaan?
Palstalla onttoihin argmentteihin nojaavien sohijoiden tapa tuntuu olevan älähtely asiattomasta kohtelusta, mikä on merkillistä jos ensin itse katsovat oikeudekseen oletella muista sitä sun tätä.tästä avauksesta tai minulle osoitetuista kommenteista. Mut aivan sama.
- ,,,,,,,,
random_N kirjoitti:
Palstalla onttoihin argmentteihin nojaavien sohijoiden tapa tuntuu olevan älähtely asiattomasta kohtelusta, mikä on merkillistä jos ensin itse katsovat oikeudekseen oletella muista sitä sun tätä.ratikan pilkkaavan nimenomaan ALOITTAJAA sanoilla, kuten nyt "Huonosti havainnoitu", "Huonosti esitetty kysymys" jne.
Sitä hän ei toki tee kamuilleen rekatuille. :)
- ...
jaksa.
- random_N
"Kun musta tuntuu, että on sitten mitkä tahansa suuret kekkerit jossain päin Suomea, niin täällä kuitenkin kirjoittelee aina samat tyypit niiden tapahtumien aikaan."
Oli mikä tahansa harrastus, tapahtuma, toimintamuoto tai vaikka tv-lähetys, niin enemmistöhän ei siihen osallistu.
Suuret kekkerit... en osallistu mihinkään festarisysteemeihin, mutta Kotkan meripäivillä käyn jos ei mitään ihmeitä ilmaannu estämään sitä. Mutta tuskin kukaan täällä seuraa niin tarkkaan, että osaisi päätellä että no nyt sen täytyy olla siellä.
Torstaina haahuilin Helsingissä, pidin museopäivän. Tuskin kukaan sitäkään on merkille pannut. Museoitahan nyt tietysti riittää, ei mikään megatapahtuma.
Pointtini siis se, että vaikka olisi näennäisesti "koko ajan" palstalla, niin ehtii sitä kaikenlaista siinä ohessakin. Tänään ohjelmassa appiukon mansikkakakku :-D festarit sun muut isot kekkerit,ahdistaa tapahtumat joissa on tuhansia enemmän ja vähemmän humaltuneita ihmisiä.
- ...
mutta muut kesätapahtumat ja vastaavat kiinnostaisivat, mutta ei ole ketään kenen kanssa mennä. Toisaalta säästänkin mieluummin lomaa ulkomailla varten. Ehkä sitten kun olen töissä.
..jo tänä kesänä takana. =)
Ja seuraavana vuorossa Metallican ja Linkin Parkin keikka Porin Kirjurinluodossa! =Dja joskkus sattunut siten, etten ole tiennyt ky. paikassa olevan biletystä, on olleet bileet.
Aina tapahtuu, kun hyppää pyörille.
Nyt on jo senverran ikää, että voisi lähteä senjori-ikäisten illanistujaisiin.
No muutama vuosi vielä odotettava, siihen.- jiotjhghtr
En käy nykyisin tapahtumissa. Kaikki tapahtumat ihan samanlaisia, ei vaan saa kiksejä. On noilla festareilla tullut juostua ja samanlaisia kännäyskeikkoja kaikki, eli ryyppäämistä leirintäalueella kalliilla lipulla.
Tietysti jos omalla autolla suhauttelisi tapahtumaan ja pois ilman kännäilyä.
Toisaalta kavereilla perheet ja vaikea olisi saada ketään mukaan, sinkkuna nyt itsekin.
Eukko olisi kiva jonka kanssa vois vaikka pyöriäkin tapahtumissa. Ei vaan kiinnosta.
...niin joku Down-by-laituri ja Porin Jazzit vois olla sellaiset tapahtumat, joissa uteliaisuuttani haluaisin joskus käydä kattomassa.
- kultturellipelle
Montako kertaa vuodessa sä käyt taidenäyttelyissä ja muissa sen sellaisissa kulttuuritarjonnoissa? Mä olen käynyt tän kesän aikana katselemassa kymmenkunta taidenäyttelyä, joista kerrankin yhdessä oli jopa yksi taulu, joka olisi ollut kiva saada omalle seinälle. Jos nämä mainitsemasi kulttuuritapahtumat ovat lähistöllä, niin kummallista on, jos samana päivänä ei ehtis käydä netissä ollenkaan. Kesätapahtumat ei muuten ole kaikille ihmisille minkäänlaista mielenliikautusta aiheuttavia, tai ne on korkeintaan vitutuskäyrää nostavia, jos oman kodin "ikkunan alla" raikaa musiikki tämän tästä, kun on tullut valittua asuinpaikka läheltä kulttuuririentoja.
- ap.
Teatterissa ja kesäteattereissa käyn kymmenkunta kertaa vuodessa. Mut jos ei lasketa, niin sitten minä en käy kulttuuririennoissa.
- jaa..
ap. kirjoitti:
Teatterissa ja kesäteattereissa käyn kymmenkunta kertaa vuodessa. Mut jos ei lasketa, niin sitten minä en käy kulttuuririennoissa.
Oletko jostakin jumalan selän takaa kotoisin, mistä kestää tyyliin viis tuntia jollottaa keskeisemmän sivistyksen pariin? En käyttäytyisi sinua kohtaan näin töykeästi, jollet olisi aiheetta hyppinyt kimppuuni aiemmin tässä ketjussa.
- ap.
jaa.. kirjoitti:
Oletko jostakin jumalan selän takaa kotoisin, mistä kestää tyyliin viis tuntia jollottaa keskeisemmän sivistyksen pariin? En käyttäytyisi sinua kohtaan näin töykeästi, jollet olisi aiheetta hyppinyt kimppuuni aiemmin tässä ketjussa.
sivistyksen ytimestä.
- jaa..
ap. kirjoitti:
sivistyksen ytimestä.
No toivottavasti "ytimesi" kuitenkin käsittää sen tämän palstan keskimääräiseen ilmaisuun verraten _erittäin korkeaa älyllisyyttä_ olettaneen edeltävän ilmaisuni, eli itsestäänselvyytenä sen ottamisen, etten puhunut asuinPAIKOISTA? Jummarsithan siis, vai menikö ehkä pointtini hurlumpsista heijaa ohiiiiii?
- ap.
jaa.. kirjoitti:
No toivottavasti "ytimesi" kuitenkin käsittää sen tämän palstan keskimääräiseen ilmaisuun verraten _erittäin korkeaa älyllisyyttä_ olettaneen edeltävän ilmaisuni, eli itsestäänselvyytenä sen ottamisen, etten puhunut asuinPAIKOISTA? Jummarsithan siis, vai menikö ehkä pointtini hurlumpsista heijaa ohiiiiii?
kun en mä aina tajua edustamaasi harmaata massaa. Olen niin paljon korkeammalla.
käyn festareilla/tapahtumissa zumbaamassa, muulloinkin kuin kesällä..
Nyt ollaan Pori Jazzeilla ja on majailen kivassa asunnossa heti jazzkadun naapurissa joten miksei.. Pyykkiäkin pitäis pestä, joten tässä on hetki aikaa istahtaa ja kirjoitella.. (aloitan sen palstataukoni varmaan syksyllä opiskeluiden yhteydessä)eli turkulaisissa tapahtumissa tulee käytyä, eikä niissäkään todellakaan kaikissa. Oikeastaan kammoan massatapahtumia, joissa joutuu tungeksimaan eikä näe mitään, mutta olen huomannut että on hyvä sopia treffit vaikka down by the laituriin jonkun kaverin kanssa. Sitten tulee varmasti itse lähdettyä ja toinenkin lähtee kun aika ja paikka on sovittu. Aina se tapahtuma sinällään ei edes hirveästi kiinnosta:D
- Katti
Perjantaina olin Tangomarkkinoilla ja tulevana lauantaina menen rockfestereille. Jyväskylän suurajot on harkinnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852173Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4272061Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 131908