Mies vai nainen?
Mun mielestä mies, haluan olla vanhanaikainen.
Kumpi pyytää treffeille?
55
487
Vastaukset
- ..............
lesboista pyytää toista treffeille?
- ap.
Tää ois niinku toi Miehen logiikka-palsta. Sä voit kysyä tota Lesbot-palstalta. http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3394
- ..............
ap. kirjoitti:
Tää ois niinku toi Miehen logiikka-palsta. Sä voit kysyä tota Lesbot-palstalta. http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3394
mieleen, että maailmassa on pakko olla aloitehaluisia naisiakin, ei vain ole tullut vastaan
- mitään treffejä?
Parhaat seurustelusuhteet on alkaneet siitä, että pyöritään samoissa porukoissa ja sitten joku kerta ollaankin sattumalta kaksistaan tai päädytään sänkyyn ja sen jälkeen hengaillaan enempi kaksistaan..
oikeat ihmset kohtaavat luontevasti paikoissa, koska heillä on samat kiinnostuksen kohteet jne. En itsekään muista yksiäkään "virallisia" treffejä, joista olisi sukeutunut mitään vakavampaa.
- scale
mieltä. Noin se parhaimmillaan menee.
- sbdd
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
oikeat ihmset kohtaavat luontevasti paikoissa, koska heillä on samat kiinnostuksen kohteet jne. En itsekään muista yksiäkään "virallisia" treffejä, joista olisi sukeutunut mitään vakavampaa.
tässä tapauksessa sänky ja seksi.
Sillä ämmät lihoavat kynttiläillallisilla----harrastuksena treffipuolella.
n- puskis
ken uskaltaa! Tai tajuaa pyytää...
Tahdon elää ajan hermolla, tai mieluiten vähän edellä.- ap.
Miehen tehtäväksi jää.
- puskis
ap. kirjoitti:
Miehen tehtäväksi jää.
jos oikeasti olet kiinnostunut toisesta, niin mikä siinä niin paljon pelottaa?
Pakitko?
En usko, että saisit pakkeja. Hyvin epätodennäköistä.
Ja jos saisit, niin mikä siinäkään niin kamalaa loppujen lopuksi olis? - ap.
puskis kirjoitti:
jos oikeasti olet kiinnostunut toisesta, niin mikä siinä niin paljon pelottaa?
Pakitko?
En usko, että saisit pakkeja. Hyvin epätodennäköistä.
Ja jos saisit, niin mikä siinäkään niin kamalaa loppujen lopuksi olis?Miten niin olisi epätodennäköistä? Aika hauska olet :D
Jos saisin pakit, se olisi todella kamalaa. Putoaisin liian korkealta ja kovaa :( - puskis
ap. kirjoitti:
Miten niin olisi epätodennäköistä? Aika hauska olet :D
Jos saisin pakit, se olisi todella kamalaa. Putoaisin liian korkealta ja kovaa :(ihan tällä mun puskastahuutelijan logiikalla annoin itseni ymmärtää että naiset harvemmin saavat miehiltä pakkeja.
Puhtaat, kivat, sirkeäsilmäiset tyttöset todennäköisesti eivät koskaan.
Paitsi jos mies on varattu ja uskollista sorttia. Silloinkin fiksut miehet( et kai edes kuikuile muita?) ovat imarreltuja ja hoitavat asian kauniisti.
Elikkäs ei tule mitään putoamista. - cscqwx
ap. kirjoitti:
Jos saisin pakit, se olisi todella kamalaa. Putoaisin liian korkealta ja kovaa :(olisi syytäkin laskeutua tornistaan tänne maan päälle... kukaan ei rupea palvelijaksi ilman palkkaa. Jos taas haluat olla ihailtu, siihenkin pitäis olla jotenkin ansioitua. Ihan tyhjän takia ketään ei ihailla ja palvota.
- ...........
ap. kirjoitti:
Jos saisin pakit, se olisi todella kamalaa. Putoaisin liian korkealta ja kovaa :(lapsellinen ruikuttaminen. Miehet ei tykkää narisevista nirppanokista.
- ap.
........... kirjoitti:
lapsellinen ruikuttaminen. Miehet ei tykkää narisevista nirppanokista.
Sä käsitit mut väärin, mut ei se haittaa. :)
- ...........
ap. kirjoitti:
Sä käsitit mut väärin, mut ei se haittaa. :)
Faktat on faktoja. :)
- Serpico
Olen luopunut treffiajattelusta. Voidaan nähdä silloin tällöin muissa merkeissä. Jos siinä on kipinää ni sit on. Kaikki menee ihan hyvin näin. ;)
- ap.
täytyyhän silloinkin toista pyytää ja jos on kyse enemmästä kuin kaveruudesta niin silloinhan se on treffailua.
- vaan
ap. kirjoitti:
täytyyhän silloinkin toista pyytää ja jos on kyse enemmästä kuin kaveruudesta niin silloinhan se on treffailua.
menee sit niin että sovitaan missä nähdään seuraaavan kerran, vaikka kenkäkaupassa. Tai jossain. Sitten silmäpeliä ja kosketusta. Tarvitaanko varsinaisia treffejä? Mielestäni ei. Voi olla että jotkut kaipaavat, jos ei muun vuoksi, niin siksi että vois hermoilla ennen niitä :)
Livetreffille tulee ämmä, joka ei ole shopatun nuoruuden kuvansa näköinen, eikä ikäinen---yx oli VAIN 27vuotta vanhempi!!
Se on 7cm lyhyempi ja 30kg pyylevämpi--pizzeriassa tuijottaa tyhjää tuoppiaan ja harmittelee kukkaron unohtamista.
Kitkatyötön maisteri
Onko se kovin yleistä??.....ON ..ERITTÄIN YLEISTÄ
Yx apu on kirja:P Werkle Nettideittailijan eloonjäämisopus---löytyy
www. magentum.fi
Ettei vain olisi valikoivaa vanhanaikaisuutta. Tosin Rouva Ratikka pyysi aikonaan minua treffeille ja päädyimme naimisiin. Että on siinä naisen aloitteellisuudessa tietysti riskinsä. Kun pysyt tarpeeksi passiivisena, niin mahdollisuutesi päätyä vanhaksipiiaksi paranevat huomattavasti. ;-)
- ap.
Näin olen ajatellut aina ja kaikkien kohdalla. Mistä noin edes päättelit?
ap. kirjoitti:
Näin olen ajatellut aina ja kaikkien kohdalla. Mistä noin edes päättelit?
En tarkoittanut, että voisit pyytää ketään muutakaan miestä treffeille. Tartuin tuohon vanhanaikaisuuteen. Ettet vain olisi vanhanaikainen ja perinteinen vain tässä asiassa? Vai haluatko noin muutenkin, että sinä olet kotipiika nyrkin ja hellan välissä, mies hoitaa elannon kotiin ja murahtelee minuuttipanojen välillä, että akka hiljaa. ;-)
- ap.
Ratikkakuski kirjoitti:
En tarkoittanut, että voisit pyytää ketään muutakaan miestä treffeille. Tartuin tuohon vanhanaikaisuuteen. Ettet vain olisi vanhanaikainen ja perinteinen vain tässä asiassa? Vai haluatko noin muutenkin, että sinä olet kotipiika nyrkin ja hellan välissä, mies hoitaa elannon kotiin ja murahtelee minuuttipanojen välillä, että akka hiljaa. ;-)
En halua nyrkin ja hellan väliin, mutta muuten annan mielelläni vallan miehelle. Minuuttipanojakaan en toivo, ainakin kaksi minuuttia pitää kestää. :D
- lnkac
ap. kirjoitti:
En halua nyrkin ja hellan väliin, mutta muuten annan mielelläni vallan miehelle. Minuuttipanojakaan en toivo, ainakin kaksi minuuttia pitää kestää. :D
että vanhanaikaisuutesi on kuitenkin valikoivaa rusinat pullasta -meininkiä. Ei oikeasti vanhanaikainen ihminen sanoisi, että "muuten annan mielelläni vallan miehelle", koska eihän naisella ole mitään valtaa edes annettavana. Miehellähän se valta on, hyväksyit tai et. Sinä taas sanot antavasi vallan, eli valta on sinulla ja delegoit sitä vaan toisen harteille. Entäs jos kaikki alkaakin mennä mielestäsi päin helvettiä ja mies tekee typeriä päätöksiä, jotka meinaavat johtaa asunnon menetykseen yms? Otatko sitten mieheltä vallan pois vai? Jos olisit vanhanaikainen, olisit hiljaa ja jos käy huonosti niin sitten käy. Jos taas ottaisit vallan pois, tarkoitat että sinä oletkin ylimmän vallan haltija ja mies vain saa luvallasi käyttää valtaa toistaiseksi.
Varmaan keksit kaikenlaisia muitakin poikkeuksia kuin sänkyhommat ja hellan ja nyrkin välissä olemisen? Ts. sinä määräät, miten miehen kuviteltuun valtaan kuuluu ja miten hän sitä voi käyttää. Ei se ole vanhanaikaista, vaan pelkästään romantisoitu haave päässäsi, että olisi olemassa mies, joka tekisi juuri sellaisia päätöksiä, joista sinä pidät ja niinkuin sinä haluat. Mikäs sille on todennäköisyys ollut ennenvanhaan tai nykyään? Aika pieni. Oikeasti sellaisia löytyy vain elokuvista ja romaaneista. Niissä ne voivat toimia, koska ne syntyvät yhden käsikirjoittajan päässä, muttei niillä ole mitään tekemistä todellisen arkielämän kanssa. lnkac kirjoitti:
että vanhanaikaisuutesi on kuitenkin valikoivaa rusinat pullasta -meininkiä. Ei oikeasti vanhanaikainen ihminen sanoisi, että "muuten annan mielelläni vallan miehelle", koska eihän naisella ole mitään valtaa edes annettavana. Miehellähän se valta on, hyväksyit tai et. Sinä taas sanot antavasi vallan, eli valta on sinulla ja delegoit sitä vaan toisen harteille. Entäs jos kaikki alkaakin mennä mielestäsi päin helvettiä ja mies tekee typeriä päätöksiä, jotka meinaavat johtaa asunnon menetykseen yms? Otatko sitten mieheltä vallan pois vai? Jos olisit vanhanaikainen, olisit hiljaa ja jos käy huonosti niin sitten käy. Jos taas ottaisit vallan pois, tarkoitat että sinä oletkin ylimmän vallan haltija ja mies vain saa luvallasi käyttää valtaa toistaiseksi.
Varmaan keksit kaikenlaisia muitakin poikkeuksia kuin sänkyhommat ja hellan ja nyrkin välissä olemisen? Ts. sinä määräät, miten miehen kuviteltuun valtaan kuuluu ja miten hän sitä voi käyttää. Ei se ole vanhanaikaista, vaan pelkästään romantisoitu haave päässäsi, että olisi olemassa mies, joka tekisi juuri sellaisia päätöksiä, joista sinä pidät ja niinkuin sinä haluat. Mikäs sille on todennäköisyys ollut ennenvanhaan tai nykyään? Aika pieni. Oikeasti sellaisia löytyy vain elokuvista ja romaaneista. Niissä ne voivat toimia, koska ne syntyvät yhden käsikirjoittajan päässä, muttei niillä ole mitään tekemistä todellisen arkielämän kanssa.Juurikin tuota yritin sanoa, mutta ap. ei tarkoituksella halunnut nähdä metsää puilta. Ymmärrettävää sinänsä.
- ap.
lnkac kirjoitti:
Varmaan keksit kaikenlaisia muitakin poikkeuksia kuin sänkyhommat ja hellan ja nyrkin välissä olemisen? Ts. sinä määräät, miten miehen kuviteltuun valtaan kuuluu ja miten hän sitä voi käyttää. Ei se ole vanhanaikaista, vaan pelkästään romantisoitu haave päässäsi, että olisi olemassa mies, joka tekisi juuri sellaisia päätöksiä, joista sinä pidät ja niinkuin sinä haluat. Mikäs sille on todennäköisyys ollut ennenvanhaan tai nykyään? Aika pieni. Oikeasti sellaisia löytyy vain elokuvista ja romaaneista. Niissä ne voivat toimia, koska ne syntyvät yhden käsikirjoittajan päässä, muttei niillä ole mitään tekemistä todellisen arkielämän kanssa.mutta vain puolitiehen asti. :) Mut en taidakkaan alkaa pohtimaan tätä asiaa täällä palstalla.
- persona-non-grata
treffeille, mies vai nainen. Kuitenkin se mun mielestä, kumpi pyytää treffeille, toimii ensisijaisesti maksumiehenä, ellei toisin sovita ;). Olipa sitten mies tai nainen.
Olen ollut muutaman kerran treffeillä reippaan ja oma-aloitteisen daamin kanssa. Kukaan ei kuitenkaan koskaan onnistunut minua juottamaan tai syöttämään omaan piikkiinsä. Vähintään tasa-tahtiin on kuluja makseltu.
Tähän voi ilmoittautua kaikki naiset, jotka ovat ensin olleet aloitteellisia ja sitten vielä maksaneet viulutkin. Jos kotitreffejä ei lasketa, listasta tulle yhtä pitkä kuin ruotsalaisten sotasankareiden listauksesta.
Ps. Oliko tuo käyttämäsi maksumies-ilmaisu freudilainen lipsahdus? ;-)- *käsi pystyssä*
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen ollut muutaman kerran treffeillä reippaan ja oma-aloitteisen daamin kanssa. Kukaan ei kuitenkaan koskaan onnistunut minua juottamaan tai syöttämään omaan piikkiinsä. Vähintään tasa-tahtiin on kuluja makseltu.
Tähän voi ilmoittautua kaikki naiset, jotka ovat ensin olleet aloitteellisia ja sitten vielä maksaneet viulutkin. Jos kotitreffejä ei lasketa, listasta tulle yhtä pitkä kuin ruotsalaisten sotasankareiden listauksesta.
Ps. Oliko tuo käyttämäsi maksumies-ilmaisu freudilainen lipsahdus? ;-)Mut ne oli ehkä maailman paskimmat treffit, eikä mun aloitteesta. Mies pyysi mua ulos, leffaan ja sit parille. Hävetti jo leffateatterissa: mies pyys liput tiskiltä, ja kassahenkilökin oletti hänen myös maksavan. Mies töksäytti mulle että: Voitko sä maksaa?! Sama homma baarissa, tilas juomat, mut laittoi mut maksamaan. Mua alkoi vituttaa täysillä jo alkumetreillä, mut kaiken huippu oli, kun sanoin haluavani lähteä kotiin. Mies kehtasi ehdottaa et mentäis samalla taksilla hänen kautta, et ei tulis niin kalliiksi, ku hänellä on rahat vähissä. Voi vittu mikä idiootti! Eikä se edes kysynyt kertaakaan et onko MULLA rahaa tai varaa sellaiseen. Ei tullut toisia treffejä ja kaiken kukkuraksi mies haukkui mut sen jälkeen pinnalliseksi ja itsekkääksi, ku kerroin tivaamisen jälkeen et mikä meni eka treffeillä pieleen. Ois edes avannut ovet ja ollut muuten kohtelias, niin en ois ehkä vittuuntunut niin paljon, mut ei mitään alkeellisiakaan käytöstapoja ollut.
Siitäkään ois uskonut et tollanen idiootti, mut moni kakku päältä kaunis. - persona-non-grata
Ratikkakuski kirjoitti:
Ps. Oliko tuo käyttämäsi maksumies-ilmaisu freudilainen lipsahdus? ;-)tasa-arvon vuoksi laittaa myös maksunainen/henkilö ilmaus :). Noo, eiköhän se silti ymmärretty oikein ...
Ainakin, jos itse olen pyytänyt joskus jotain miehiä treffeille, olen myös maksanut viulut. Eri asia ollut, jos mies tehnyt siitä suuren numeron ja halunnut väen väkisin itse maksaa ... - puskis
persona-non-grata kirjoitti:
tasa-arvon vuoksi laittaa myös maksunainen/henkilö ilmaus :). Noo, eiköhän se silti ymmärretty oikein ...
Ainakin, jos itse olen pyytänyt joskus jotain miehiä treffeille, olen myös maksanut viulut. Eri asia ollut, jos mies tehnyt siitä suuren numeron ja halunnut väen väkisin itse maksaa ...olen maksanut treffilöisillä..
Varsinkin jos on jo jonkun aikaa tunnettu, niin mikäs sen mukavampaa, kuin ilahduttaa toista!
Sen voi tehdä tietysti monella tavalla, mutta yksi tapa on tarjota jotain (ruoka, elämys tms.) mikä maksaa, ja mistä tietää toisen pitävän.
Sama pätee myös ystäviin. Tykkään yllätyksistä, ja tykkään yllättää. Siis iloisesti.
- monte..
monte...
- masimasi
Riippuu siitä, kummalla on kovempi tarve. Miehen tarve saada seksiä vai naisen tarve saada rahaa?
- vänksy
on joku tietty paikka mielessä ja kummalla on rahaa maksaa se toinenkin osapuoli sinne.:)
- ap.
että niin monella tuli mieleen raha ja tasa-arvo. Mun kohdalla kysymys on enemmän miehen ja naisen suhteesta ja suhtautumisesta toisiinsa.
Tasa-arvojutuissa olen ihmetellyt monien miesten inhoa sitä kohtaan, femakkojuttuja ja silti miehet raivoavat, että joutaa nainen tekemään ihan itse aloiteet ja samat asiat mitä miehiltä odotetaan. Mitä se sitten on? Ei saa ajatella tasa-arvoisesti koska on telaketjufemakko. Pitää olla naisellinen nainen, mutta sen lisäksi olla valmis tekemään kaikki mitä mieskin? - afswg
siis olla aloitekyvytön ja kantaa mukanaan vain hyvin vähän rahaa? Oikeastaan tuo kyllä sopii useimpiin naisiin, joiden kanssa olen käynyt treffeillä.
- fewwdswer
ap. kirjoitti:
että niin monella tuli mieleen raha ja tasa-arvo. Mun kohdalla kysymys on enemmän miehen ja naisen suhteesta ja suhtautumisesta toisiinsa.
Tasa-arvojutuissa olen ihmetellyt monien miesten inhoa sitä kohtaan, femakkojuttuja ja silti miehet raivoavat, että joutaa nainen tekemään ihan itse aloiteet ja samat asiat mitä miehiltä odotetaan. Mitä se sitten on? Ei saa ajatella tasa-arvoisesti koska on telaketjufemakko. Pitää olla naisellinen nainen, mutta sen lisäksi olla valmis tekemään kaikki mitä mieskin?"Ei saa ajatella tasa-arvoisesti koska on telaketjufemakko."
Tasa-arvo on eri asia kuin nykyfeminismi. Nykyään feminismi pyrkii naisten etuoikeuksien lisäämiseen ja velvollisuuksien karsimiseen ja samaan aikaan miehen oikeuksien karsimiseen ja velvollisuuksien lisäämiseen. Tasa-arvo puolestaan pyrkii siihen, että molemmilla sukupuolilla on samat velvollisuudet, edut, oikeudet ja mahdollisuudet.
"Tasa-arvojutuissa olen ihmetellyt monien miesten inhoa sitä kohtaan, femakkojuttuja ja silti miehet raivoavat, että joutaa nainen tekemään ihan itse aloiteet ja samat asiat mitä miehiltä odotetaan. Pitää olla naisellinen nainen, mutta sen lisäksi olla valmis tekemään kaikki mitä mieskin?"
Joo, aloitteellisuus kaikkien asioiden suhteen on hyvä piirre sekä miehissä että naisissa. Vilkkaammat koiranpennutkin ovat terveempiä kuin paikallaan mököttävät. Kyllä naisen pitäisi olla naisellinenkin. Naisellisuus on ihan luonnollinen asia useille naisille, eikä sillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. - vänksy
afswg kirjoitti:
siis olla aloitekyvytön ja kantaa mukanaan vain hyvin vähän rahaa? Oikeastaan tuo kyllä sopii useimpiin naisiin, joiden kanssa olen käynyt treffeillä.
ootte olleet silloin kun huumorintajua on jaettu.
- Halpaa lystiä
... ei maksa mitään.
vänksy kirjoitti:
ootte olleet silloin kun huumorintajua on jaettu.
Naisilla on kuuleman mukaan todella huono huumorintaju, jos ensi treffeillä ilmoittaa treffeillä, että lompakko unohtui kotiin ja mies voi sitten vuorostaan maksaa seuraavilla treffeillä. Jopa niin huono, ettei uusia treffejä ole koskaan tule. ;-)
- Olenko oikeassa?
Ratikkakuski kirjoitti:
Naisilla on kuuleman mukaan todella huono huumorintaju, jos ensi treffeillä ilmoittaa treffeillä, että lompakko unohtui kotiin ja mies voi sitten vuorostaan maksaa seuraavilla treffeillä. Jopa niin huono, ettei uusia treffejä ole koskaan tule. ;-)
olisi turha mennä treffeille. Vai..?
- vänksy
Ratikkakuski kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi helpommalta, kun valitsee treffipaikaksi vaan jotain sellaisia paikkoja, joissa ei rahaa tarvita.
Mähän en oo siis treffeillä koskaan ollut, mutta ihan vaan jo palstan kirjoitustenkin perusteella oon saanut sellaisen käsityksen, et menee hiukan liian vaikeeks, jos kerran pitää ruveta jotain senttejäkin laskemaan.:/
Tarviiko sitä sitten aina ängetä johonkin baariin, leffaan tai kahvilaan.. eiks tosiaan muuta ole!? - välittömästi
vänksy kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi helpommalta, kun valitsee treffipaikaksi vaan jotain sellaisia paikkoja, joissa ei rahaa tarvita.
Mähän en oo siis treffeillä koskaan ollut, mutta ihan vaan jo palstan kirjoitustenkin perusteella oon saanut sellaisen käsityksen, et menee hiukan liian vaikeeks, jos kerran pitää ruveta jotain senttejäkin laskemaan.:/
Tarviiko sitä sitten aina ängetä johonkin baariin, leffaan tai kahvilaan.. eiks tosiaan muuta ole!?parisuhdeterapiaa.
- -.-.-.-.-
vänksy kirjoitti:
Tarviiko sitä sitten aina ängetä johonkin baariin, leffaan tai kahvilaan.. eiks tosiaan muuta ole!?rahaan keskityit ensimmäisessä kommentissasi.
- vänksy
-.-.-.-.- kirjoitti:
rahaan keskityit ensimmäisessä kommentissasi.
se oli ihan läpällä heitetty kommentti, vaikka turhaan sitä sulle selittelen. Tuskin ymmärrät silti.
- vänksy
Olenko oikeassa? kirjoitti:
olisi turha mennä treffeille. Vai..?
kanssa mennä ekaks ravintolaan, jossa se sais ostaa itselleen ruoat ja mennä sit johonkin sorsapuistoon katseleen lintuja. Se ei maksa mitään. Siihen mäkin voin osallistua :-)
- ewcads
Halpaa lystiä kirjoitti:
... ei maksa mitään.
Kotona kun kävelee, se ei maksa mitään. Esim. mulla on muutama taulu seinällä; se on melkein kuin taidegalleriassa kävisi, muttei tarvitse ostaa sitä varten kenkiä.
- vänksy
ewcads kirjoitti:
Kotona kun kävelee, se ei maksa mitään. Esim. mulla on muutama taulu seinällä; se on melkein kuin taidegalleriassa kävisi, muttei tarvitse ostaa sitä varten kenkiä.
Ja kahvitkin saa kotona keitettyä... voi laittaa kahvinkeittimen viereen purkin, johon heittää euron tai pari aina kahvimaksua ja säästyy päivässäkin kivat rahat.
- Halpaa lystiä
ewcads kirjoitti:
sitten oli treffikutsu? Vastaan myöntävästi.
*jää kaiholla odottamaan* - ewcads
vänksy kirjoitti:
Ja kahvitkin saa kotona keitettyä... voi laittaa kahvinkeittimen viereen purkin, johon heittää euron tai pari aina kahvimaksua ja säästyy päivässäkin kivat rahat.
jos etukäteen selvittää, missä on leipäjono, voi käydä sieltä hakemassa piknik-tarvilkkeet. Ei oo kallista. Kotiin voi sitten saattaa vaikka terveellisesti juoksemalla yhdessä bussin perässä, mutta vielä enemmän säästää, jos juoksee taksin perässä. Takseista vaan ei aina tiedä, minne ne on menossa.
- satky
se olla niin, että mies pyytää. Olishan se joskus kiva, jos nainenkin niin tekisi mutta helpommalla pääsee kun itse hoitaa asian sillä tunnetusti odottavan aika on pitkä.
Maksupuolikin taitaa mennä miehen piikkiin, kun kerran pyytää ulos tosin joskus on sitä tullut kohdattua ihan yllätyksiä senkin suhteen vaikka silloin se on ehkä vähän harmittanutkin.
Taidanpa itsekin olla hieman vanhakantaisuuten taipuva :) - To4D
pyytää jatkossakin. Jos naisten antaa ruveta tehdä tuommoisia ehdotuksia, niin ennen pitkää ne rupeaa vaatimaan äänioikeutta ja samaa palkkaa samasta työstä.
- äsak
ei pyydä, vaan sanoo jos katsoo tarpeelliseksi. Mitä sitä turhaan höpöttämään joutavia? Kyllähän se akka sitten näkee, mihin se on viety, kun perille pääsee. Luulevat vielä miestä joksikin homoksi, jos se kälättää kuin juoruämmä.
Minä en oo paljon sanoja tarvinnut: "meehän tuppaan", "tuo haulikko" ja "älä sinä akka kälätä" ovat mulle riittäneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu862247Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4332140Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771442Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101420- 671313
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071065Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811032Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2571023Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all15952