tällä hetkellä?
Oletko tyytyväinen näkemääsi, jos katsot itseäsi alasti peilistä?
Jos et, aiotko tehdä jotain asian suhteen ja jos, niin mitä?
Mitä ajattelet
19
154
Vastaukset
- halua muuttaa
siinä mitään. Miten saada mieheni kiinnostumaan vartalostani, jolle aivan sama, vaikka maailman viimeinen vittu vilahtaisi ohitse silmäin edestä?
- keksitään
keino kasvattaa mulkkua ja poistaa arvet niin olen täysin tyytyväinen.
- gdsfwe
voi olla varmaan joillekin metroseksuaaleille ongelma, mutta meikeillähän niitä voi peitellä. Tekevälle sattuu...
Älä suotta arpiasi sure! Musta ainakin on jännittävää kun näkee jonkun kehossa arpia, että mistä ne ovat tulleet ja mitä kaikkea toinen on mahdollisesti kokenut. Eli mä ainakin, olen sitten ainoa tätä mieltä tai en, ajattelen että arvet eivät rumenna ihmistä vaan päinvastoin! Joten älä missään nimessä murehdi arpiasi, ne kuuluu elämään :)
- ::-::
- Rasvaimu leukaan, vatsaan, vyötärölle ja lantiolle
- Kasvojen kemiallinen kuorinta ja kohotus
- Rintojen suurennus ja muotoilu
- Pakaraimplantit
- Muuta laserointia
- Kuoret hampaisiin
- Hiusten pidennys
- Manikyyri
- Pedikyyri
Sit tarvittais stylistin opastama shoppailukierros, käynti kampaajalla ja meikkaajalla, niin mähän oisin ihan helvetin hyvän näköinen.
Mut toisaalta, tällaisenakin kelpaan, niin miks tuhlata rahojaan tai vielä pahempaa: aikaa, tollaisen murehtimiseen. kun painan saman verran kuin n. kahdeksan vuotta sitten voin sanoa olevani. Myös siihen, että aika on kohdellut hellästi. Huvittavaa, että kaksikymppisenä kun olin ns. ihannemitoissani, en ollut ollenkaan tyytyväinen.
- ............
mukaillakseni, kahdeksankymmentä kiloa dynamiittia mutta hiukan on lyhyt sytytyslanka. En aio tehdä asialle mitään.
- puskis
suurella kiitollisuudella.. Ihmeellinen koneisto, joka on kestänyt monenlaista.
Ja aina jaksaa yllättää!
- Jazuli
..ohuempi..muute löytys kaikki tarvittava..=o)
..liikkua enempi...on se mitä teen..ja kattelen ruokavalioo...sekä toivon tuloksia..
=o7 Ainahan voisi olla enemmän lihaksia, mutta tällä kuntoilulla olen näkemään tyytyväisempi kuin koskaan. Rusketus muuallekin kuin naamaan, käsiin ja sääriin tekisi ihmeitä, mutta väittävät, että auringonotto on epäterveellistä, enkä jaksa maata auringossa.
- tehdä,
ruskettuu paremmin, eikä tarvitse maata. Mutta, annas kun arvaan, olet liian mukavuudenhaluinen(=laiska ja saamaton) auringossa tekemiseen.
tehdä, kirjoitti:
ruskettuu paremmin, eikä tarvitse maata. Mutta, annas kun arvaan, olet liian mukavuudenhaluinen(=laiska ja saamaton) auringossa tekemiseen.
Kun asuu Helsingin keskustassa, niin ei oikein viitsisi pelkissä uimahousuissa ympäriinsä käyskennellä. Tänäänkin kävin töiden jälkeen kävelemässä reilussa parissa tunnissa ympäri Helsinginniemen, joten en minä itseäni kovin laiskaksi ja saamattomaksi tänään tunne. ;-)
- jossa voi
Ratikkakuski kirjoitti:
Kun asuu Helsingin keskustassa, niin ei oikein viitsisi pelkissä uimahousuissa ympäriinsä käyskennellä. Tänäänkin kävin töiden jälkeen kävelemässä reilussa parissa tunnissa ympäri Helsinginniemen, joten en minä itseäni kovin laiskaksi ja saamattomaksi tänään tunne. ;-)
tehdä uikkarit jalassa jotain? Edes pelata? Kummallinen kaupunki, ei ole ihmisen paikka.
jossa voi kirjoitti:
tehdä uikkarit jalassa jotain? Edes pelata? Kummallinen kaupunki, ei ole ihmisen paikka.
Siitä täytyisi aina erikseen sopia kavereiden kanssa. Harvalla perheellisellä varhaiskeski-ikäisellä kun on tilaisuus maleksia rannalla päivästä toiseen. Eikä sillä, etteikö se hauskaa voisi olla.
- ihmisiä?
Ratikkakuski kirjoitti:
Siitä täytyisi aina erikseen sopia kavereiden kanssa. Harvalla perheellisellä varhaiskeski-ikäisellä kun on tilaisuus maleksia rannalla päivästä toiseen. Eikä sillä, etteikö se hauskaa voisi olla.
Luulin sinun olevan sosiaalinen luonne.
olla enimmäkseen tyytyväinen.. On mukiinmenevä vyötärö ja etuvarustuskin tuntuu paisuvan iän myötä..=P Minulla on luonnostaan suht leveä lantio ja liika laihduttaminen tekisi siitä vain luisevan, muttei paljoakaan kapeampaa.. Kesän alussa vatsani alkoi pömpöttää mutta olen saamassa sitä kuriin taas..
Tietysti tiedän etten saa heittäytyä siihen luuloon, että vartalo pysyy kuosissa ihan itsellään koko iän. Niinpä meinaankin jatkaa tervellisen ruuan syömistä ja liikuntaa säännöllisesti.ihan tyytyväinen, toisinaan ihailen sitä ja toisinaan katson sitä kulmien alta ja tuhahtelen, että hemmetin läski :D
Kyllä mä teen koko ajan mun kropan eteen hommia, ei se muuten näin hieno olis mitä se on jo nyt! Ja aion jatkaa samalla linjalla, syön ravinteikasta ja hyvää ruokaa ja liikun säännöllisesti, huolenhdin myös siitä että mulla on hyvä mieli ja stressitön elämä niin näillä eväillä pötkii jo pitkälle.^^ Ei väliä, tulenko muuttumaan kunhan se muutos ei ole huonoon suuntaan kuten lihoaminen, väsymys, turvotus jne jne..
Mä haluaisin jotain uutta harrastusta alottaa tässä syksymmällä, joko flamencon tanssiminen tai joku taistelulaji on mielessä :)äsken yritin sulloutua vanhoihin nahkahousuihini,enkä saanut ylänappia kiinni sovinnolla :(
nyt joku sais 48 kokoa olevan nahkahousut ilmaiseksi- Ob Server
ajattelematta. Joku aika sitten meinasin joutua tilanteeseen että olisi pitänyt panna peili vessanpöntön viereen, että näkisi, missä se on, mutta se meni ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu862247Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4332140Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771442Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101420- 671313
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071065Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811032Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2571023Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all15952