Mitä miehen päässä? Vonkaa ja iskee ja yrittää ja pörrää ympärilläni kuukausitolkulla, melkein vuoden! Mäkin haluan häntä ja kyllä hän sen tietää, ollaan pussailtu ja harrastettu suuseksiä. Kun lopulta tehdään treffit mun luo seksiä varten niin mies tekee oharit?! Ei tullut, eikä ilmoittanut mitään? Mies on varattu, siksi mäkään en voi soittaa ja kysyä, että mitä v.ttua?
Voisko joku mies selvittää mulle, en tajua!
Ihan pimeetä! (pelimies asialla)
21
236
Vastaukset
- mut mut.......
pääsiskö varamieheksi?
- Anneleena
En ymmärrä.
Vastaisko joku muu vielä alkuperäiseen ongelmaan.
..löysi varmaan jonkun anteliaamman.
- ///
veikkaisin käyneen...
- vänksy
varmaan muijan ja muksujen kanssa muumimaailmaan. Ei kerennyt tuleen sun luo.
- gfsads
josta voit syyttää sitä kamalaa harppua, jonka kanssa se on varattu; se yrittää pilata teidän kauniin suhteenne.
- -------
Ehkä meni pupu pöksyyn, kun oli aikaa miettiä mitä on varattuna tekemässä. Oletan että aiempi suusekstailu ym on ollut hetken huumaa, ehkäpä kännissä.
Tai sitten koko homma oli egobuustausta; sille riitti tieto että olisi saanut. - Anneleena
Olisin luullut, että mies haluaa seksiä, siltä se ainakin vaikutti!! Ja nyt mulla on kauhee panetus päällä, eikä miestä näy missään. Pikkasenko ottaa päähän!! Siihen olin varautunut, että yhteen seksikertaan se tän kanssa jää, sen metsästys loppuu siihen. Maanantaina se lähetti mulle runon (no, sillä on kaikenlaisia tapoja yrittää) ja pyys, että nähdään tällä viikolla ja halus mun (taas) vakuuttavan että haluan sitä panna. Ja vielä, että torstaina sitten, että ethän peru sanaasi?
Riittääkö joillekin miehille se, että nainen suostuu? Ettei tarvi seksiä itsekään? Outoa mun mielestä.- bfvdscx
"Riittääkö joillekin miehille se, että nainen suostuu? Ettei tarvi seksiä itsekään? Outoa mun mielestä."
Riittäähän naisillekin usein miesten huomio? Ettei aina mene kaikkien kanssa sänkyyn? Varattuna ja ihastuksen laannuttua naisetkin saattavat joskus pohtia, että kelpaisivatko enää kellekään, miksei joku mieskin? Mikä siinä on sinusta outoa? - Anneleena
bfvdscx kirjoitti:
"Riittääkö joillekin miehille se, että nainen suostuu? Ettei tarvi seksiä itsekään? Outoa mun mielestä."
Riittäähän naisillekin usein miesten huomio? Ettei aina mene kaikkien kanssa sänkyyn? Varattuna ja ihastuksen laannuttua naisetkin saattavat joskus pohtia, että kelpaisivatko enää kellekään, miksei joku mieskin? Mikä siinä on sinusta outoa?Ymmärrän sen, että haluaa huomiota toiselta sukupuolelta, naisetkin. Mutta naiset ei yritä iskeä kaikin mahdollisin keinoin ja nimenomaan halua seksiä! On huomiota ja on himoa. Tässä on jotain mitä en vaan tajua...
Enkä todellakaan ajattele, että sen vaimo olis "kauniin suhteen este". Hölmö väite. Tää on ihan selvä pelimies, en vaan jaksa ymmärtää, että ei kuukausien vakuuttelun jälkeen haluakaan seksiä? Ihan varmasti haluaa taas kun nähdään.
Mitens tälläselle miehelle tehdään selväksi millasen olon mulle tällä tempulla teki? Nyt ei ole saamassa enää todellakaan! - huh huh
Anneleena kirjoitti:
Ymmärrän sen, että haluaa huomiota toiselta sukupuolelta, naisetkin. Mutta naiset ei yritä iskeä kaikin mahdollisin keinoin ja nimenomaan halua seksiä! On huomiota ja on himoa. Tässä on jotain mitä en vaan tajua...
Enkä todellakaan ajattele, että sen vaimo olis "kauniin suhteen este". Hölmö väite. Tää on ihan selvä pelimies, en vaan jaksa ymmärtää, että ei kuukausien vakuuttelun jälkeen haluakaan seksiä? Ihan varmasti haluaa taas kun nähdään.
Mitens tälläselle miehelle tehdään selväksi millasen olon mulle tällä tempulla teki? Nyt ei ole saamassa enää todellakaan!minkäköhän olon se mies tekee vaimolleen tollasella? miks pelehdit jonkun varatun kanss? olet todella oksettava tai sit oli huono provo.
- fdscvds
Anneleena kirjoitti:
Ymmärrän sen, että haluaa huomiota toiselta sukupuolelta, naisetkin. Mutta naiset ei yritä iskeä kaikin mahdollisin keinoin ja nimenomaan halua seksiä! On huomiota ja on himoa. Tässä on jotain mitä en vaan tajua...
Mitens tälläselle miehelle tehdään selväksi millasen olon mulle tällä tempulla teki? Nyt ei ole saamassa enää todellakaan!"Ymmärrän sen, että haluaa huomiota toiselta sukupuolelta, naisetkin. Mutta naiset ei yritä iskeä kaikin mahdollisin keinoin ja nimenomaan halua seksiä! On huomiota ja on himoa. Tässä on jotain mitä en vaan tajua..."
Naiset tietävät jo ennalta, että huomiota jakavalta mieheltä aika suurella todennäköisyydellä myös saa seksiä, jos vaan haluaa. Naiset taas flirttailevat huvikseenkin, eikä niistä tiedä miten pitkälle olisivat todellisuudessa valmiita menemään. Oletko kiinnostunut vai leikitkö? Tulikin mieleen kysymys: "Ethän varmasti sitten peru sitä?"
niin yritän vastata. Kysymys on siis nimenomaan pelimiehestä sananmukaisesti. Peliä on kestänyt jo vähän liian kauan ja pelimiestä kyllästyttää. Viimeinen "niitti" on kuitenkin ollut vielä saamatta, eli suostumus seksiin. Kun se on saatu, koko homma on jo niin booring, että mies miettii uuden pelin aloittamista toisaalla. Tai ehkä on jo aloittanutkin..Seksiä ei kannata enää edes alkaa toteuttamaan, kun kiinnostus on jo lakannut.
- Anneleena
Kiitos Blondi. Sun vastauksesta ymmärsin paremmin kuin miesten .. sori vaan miehet. En ole ennen ollut pelimiehen uhri ja luulin, että handlasin tän hyvin. En uskonut mitään mitä mies sanoo ja suhtauduin vähän yliolkaisesti suoraan sanottuna. Paitsi että sen kyll nyt sit uskoin, että hän olis halunnut tänne tänään tulla.. Että näköjään pelimies todella osaa pelata hyvin, vaikka kuinka olis varautunut!
Tuntuu oudolta, että näin olis sen kanssa..., mä uskoin sen himoon. Mutta tajuan tässä kirjoittaessani, että niinhän se vissiin aina pelimiesten kanssa on. Ja silti olen aika varma, että seuraavan kerran kun nähdään mies käy taas kuumana... Kun sen kemian tuntee ja näkee muutkin! Mutta joo, tosi harmi etten saanut siltä seksiä. Varmasti on hyvä mies sängyssä, sen näkee noista otteista mitä olen saanut kokea.
Mistähän löytys sellanen itsevarma ja seksiä tihkuva vapaa mies, joka saa naisesta parhaat puolet esiin ja jonka kanss viihtyy myös vaatteet päällä?? Vapaat ketä tapaan on yleensä tosi hiljaisia ja epävarmoja hissukoita, valitettavasti. Nainen tarvii turvallisen olon, ei hiirulaista.
Kiitti vastaajille ja hyvää kesää. - fdhhgvfd
Anneleena kirjoitti:
Kiitos Blondi. Sun vastauksesta ymmärsin paremmin kuin miesten .. sori vaan miehet. En ole ennen ollut pelimiehen uhri ja luulin, että handlasin tän hyvin. En uskonut mitään mitä mies sanoo ja suhtauduin vähän yliolkaisesti suoraan sanottuna. Paitsi että sen kyll nyt sit uskoin, että hän olis halunnut tänne tänään tulla.. Että näköjään pelimies todella osaa pelata hyvin, vaikka kuinka olis varautunut!
Tuntuu oudolta, että näin olis sen kanssa..., mä uskoin sen himoon. Mutta tajuan tässä kirjoittaessani, että niinhän se vissiin aina pelimiesten kanssa on. Ja silti olen aika varma, että seuraavan kerran kun nähdään mies käy taas kuumana... Kun sen kemian tuntee ja näkee muutkin! Mutta joo, tosi harmi etten saanut siltä seksiä. Varmasti on hyvä mies sängyssä, sen näkee noista otteista mitä olen saanut kokea.
Mistähän löytys sellanen itsevarma ja seksiä tihkuva vapaa mies, joka saa naisesta parhaat puolet esiin ja jonka kanss viihtyy myös vaatteet päällä?? Vapaat ketä tapaan on yleensä tosi hiljaisia ja epävarmoja hissukoita, valitettavasti. Nainen tarvii turvallisen olon, ei hiirulaista.
Kiitti vastaajille ja hyvää kesää.naisiltahan se kannattaa kysyä, mitä miehet ajattelee, varsinkin ne, joita eivät ole tavanneet.
Täältä löydät seksiä tihkuvan miehen.
http://saasuomi.ning.com/
- scale
jos haluat, että ei tuu esteitä.
- jotain kiksejä
kun menet rikkomaan jonku suhdetta?
mietin vaan... ei tuossa touhussa muuten olis mitään järkeä. Kannattas varmaan katella vapaita miehiä menee, minne tuuli vie. Voisit avata sairaalan ovet, jos vaikka pääsisi puhaltamaan sisään.
- mörkö .
tai hullu vaan
- harvinaisen tyhmä akka
Sinulaisesi pilaa sen 99% maineen, että kiitti vaan.
- mörkö .
Käy kunnolla saunassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu862247Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4332140Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771442Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101420- 671313
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071065Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811032Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2571023Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all15952