Suomessa asuu vittumaisia ihmisiä >:(

Paska maa

Miksi tämä tästä muuttuisi? Ei miksikään. Suomessa vain asuu vittumaisia ja inhottavia ihmisiä. Juntteja jopa. Ollaan kateellisia, mustasukkaisia, ehdottomia, eikä oikeasti välitetä, kuin vain itsestä. Naiset ne vasta kauheita ovatkin, kranttuja, mikään ei koskaan kelpaa. Ihan turah nähdä vaivaa, että tässä seinähullujen luvastussa maassa mitään ihmisiä löytäisi. Yksin täällä saa olla, kun saa muutaman kerran oikein kunnolla nenilleen, ei jaksa enää edes yrittää. Pinnaliista paskaa, tyhjän-nauramista, paljon mölyä tyhjästä, sitä tämä sairas nyky-yhteiskunta on. Ollaan vaan frendejä facebookissa, muuten saa olla. Pieni maa, mutta paljon kusipäitä, sitä tämä suomi on. Juoppoja ja luusereita täällä kyllä riittää.

99

4832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n,n,n,n,n

      Suomessa on aika lailla "kahden tyyppisiä ihmisiä". Eli niitä mukavia ja vähemmän mukavia. Toisaalta paljon itsestäkin riippuu että minkälaisia ihmiset ovat.

      Paljon on noita negatiivisia ominaisuuksia, mutta kyllä niitä positiivisiakin ominaisuuksia löytyy. Olet kyllä aivan oikeassa tuossa että jos liikaa törmää noihin negatiivisiin asioihin niin sitten jo uskokin alkaa loppumaan siihen että olisikaan kivoja ihmisiä... Mut kyl niitäkin riittää jos vain uskoa etsimiseen riittää ja yrittää vain etsiä.

      • Harmistunut

        Suomessa on liikaa samanlaisia ihmisiä. Nuorisosta (ja vanhemmistakin) varmaan 90% on näitä kännääviä ongelmatapauksia :( Koita siinä sitten etsiä mieleisiä kavereita.


      • Anonyymi

        Kertomus taitaa kertoo itsestäs, vaik et nii suomalainen olekkaan!


    • miinukka

      Olen ihan samaa mieltä, ihmiset on tosi pirullisia , varsinkin 50 naiset ne vasta karmeita on
      aina seläntakana juorutaan ja mikään ei ole KOSKAAN HYVIN. Naristaan joka ainoasta asiasta!
      Niitä on tosi harvassa joita voi sanoa ,tuo on ihana ihminén, vanhukset ylipäänsä on kaikki ihania
      vaikka kyllä sekaan mahtuu todella pirullisia, vaikka toinen jalka on haudassa ja makaisi sairaalan
      sängyssä niin ilkeyttä riittää viimeiseen asti.

      • juuuuuh

        vaikuttaa ns.negatiiviseen ajatteluun. Alkoholi onkin tämän maan selkein päihde no.1! Se saa ihmisessä
        aikaan välinpitämättömyyttä, väkivaltaista käyttäytymistä, rikkoo perheitä jne.


      • Anonyymi
        juuuuuh kirjoitti:

        vaikuttaa ns.negatiiviseen ajatteluun. Alkoholi onkin tämän maan selkein päihde no.1! Se saa ihmisessä
        aikaan välinpitämättömyyttä, väkivaltaista käyttäytymistä, rikkoo perheitä jne.

        känni on todella jees. Vitun pälli.


      • Anonyymi

        Jos on jäänyt aina ilman rakkautta niin kyllä se katkeroittaa Ennemmin tai myöhemmin kannattaa tutustua psykologia


    • Että täällä olisi parempi kaikkien elää ja olla

      Mikä meitä auttaisi?
      Mitä täytyisi muuttaa?
      Mitä ehdotatte?

      Itsestään voisi tietysti aloittaa - tarkoitan nyt oikeasti itseäni, en aloittajaa!

      • Nautiskelijaaa

        Suomi on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu ihmisille jotka eivät nauti taiteesta.

        Tunteetonta paskasakkia!


      • *.*

        Asevamma kukkii Suomessa. Minä ,Minä, Minä-ajattelu. Erilaisuutta ei kestetä se ärsyttää kaikkia. Pitää olla sellainen että kelpaa tähän yhteiskuntaan ja sellainen kelpaava ihminen on sellainen joka: Juo lähes joka viikonloppu, puhuu "pinnallisia asioita" Pitää olla muodikas ja nätti/komea mutta ei liian ettei pistä silmään. Mikä tosiaan sitten auttaisi..sen kun joku viisas sanoisikin..


      • *.*
        *.* kirjoitti:

        Asevamma kukkii Suomessa. Minä ,Minä, Minä-ajattelu. Erilaisuutta ei kestetä se ärsyttää kaikkia. Pitää olla sellainen että kelpaa tähän yhteiskuntaan ja sellainen kelpaava ihminen on sellainen joka: Juo lähes joka viikonloppu, puhuu "pinnallisia asioita" Pitää olla muodikas ja nätti/komea mutta ei liian ettei pistä silmään. Mikä tosiaan sitten auttaisi..sen kun joku viisas sanoisikin..

        Siis asennevamma tarkoitin.


      • säälittävä maa
        *.* kirjoitti:

        Siis asennevamma tarkoitin.

        Olen samaa mieltä.. "Erilainen saa olla, kuhan sopii joukkoon". Suomessa on tosi sisäsiittoista tää meno, kukaan ei uskalla kokeilla mitään uutta ja kaikkea vierasta katsotaan kuin Kuolemaa.


      • .:.:.:.:.
        *.* kirjoitti:

        Asevamma kukkii Suomessa. Minä ,Minä, Minä-ajattelu. Erilaisuutta ei kestetä se ärsyttää kaikkia. Pitää olla sellainen että kelpaa tähän yhteiskuntaan ja sellainen kelpaava ihminen on sellainen joka: Juo lähes joka viikonloppu, puhuu "pinnallisia asioita" Pitää olla muodikas ja nätti/komea mutta ei liian ettei pistä silmään. Mikä tosiaan sitten auttaisi..sen kun joku viisas sanoisikin..

        "Pitää olla sellainen että kelpaa tähän yhteiskuntaan ja sellainen kelpaava ihminen on sellainen joka: Juo lähes joka viikonloppu, puhuu 'pinnallisia asioita'. "

        Juu ehkä vähän offtopic, mutta sitä vaan että:

        Niin tuo on se yksi kelpaava ryhmä kai tavallaan. Minusta vaan tuntuu, että nykyään on nousemassa esiin myös sellainen "ryhmä", joka puhuu vain ns. syvällisiä ja halveksuu smalltalkin tapaista keskustelua ja turhanpäiväistä jutustelua arkisista asioista ja muutenkaan eivät pidä minään "tavallista elämää". Itsellä pitäisi olla tarkkaan mietitty ja perusteltu arvomaailma. Aina pitäisi olla mielipide joka helvetin asiaan ja jos ei sellaista löydy, on aika luuseri. Vaikka keksimällä keksitään mielipiteet kunhan niitä vain on ja julistetaan niitä innoissaan. Pädetään minkä keritään, halveksutaan tavallisuutta ja aatteettomuutta.

        (Äsköinen kappale on ehkä hiukan katkera niitä ihmisiä kohtaan, joilla oikeasti on suunta elämäänsä ja asioista jotain sanottavaakin, toisin kuin esimerkiksi minulla. Älkää antako häiritä.)

        Itse kannatan yleensäkin elämässä sellaista vapaata keskitien kulkemista ilman turhan tarkkaa rajausta ja tiukkoja ääripäitä. Vähän kumpaakin ylläkuvattua maailmaa, niin hyvä tulee(?). Minusta on vain niin mukavaa, kun voi puhua ihan turhia ja voi myös puhua niitä "syvällisiä", (INHOAN tuota sanaa jostain syystä aika rutkasti) jos vain haluaa.

        Sellasta vaan mulla tänään oli asiaa. Pitäisköhän osallistua alkuperäiseenkin keskuteluun... Ehkä, jos olis se mielipide asiasta :D No katotaan mitä tästä tulee.

        ...

        Eipä katotakaan. En keksi mitään hohdokasta.


      • Rapujuhlat
        .:.:.:.:. kirjoitti:

        "Pitää olla sellainen että kelpaa tähän yhteiskuntaan ja sellainen kelpaava ihminen on sellainen joka: Juo lähes joka viikonloppu, puhuu 'pinnallisia asioita'. "

        Juu ehkä vähän offtopic, mutta sitä vaan että:

        Niin tuo on se yksi kelpaava ryhmä kai tavallaan. Minusta vaan tuntuu, että nykyään on nousemassa esiin myös sellainen "ryhmä", joka puhuu vain ns. syvällisiä ja halveksuu smalltalkin tapaista keskustelua ja turhanpäiväistä jutustelua arkisista asioista ja muutenkaan eivät pidä minään "tavallista elämää". Itsellä pitäisi olla tarkkaan mietitty ja perusteltu arvomaailma. Aina pitäisi olla mielipide joka helvetin asiaan ja jos ei sellaista löydy, on aika luuseri. Vaikka keksimällä keksitään mielipiteet kunhan niitä vain on ja julistetaan niitä innoissaan. Pädetään minkä keritään, halveksutaan tavallisuutta ja aatteettomuutta.

        (Äsköinen kappale on ehkä hiukan katkera niitä ihmisiä kohtaan, joilla oikeasti on suunta elämäänsä ja asioista jotain sanottavaakin, toisin kuin esimerkiksi minulla. Älkää antako häiritä.)

        Itse kannatan yleensäkin elämässä sellaista vapaata keskitien kulkemista ilman turhan tarkkaa rajausta ja tiukkoja ääripäitä. Vähän kumpaakin ylläkuvattua maailmaa, niin hyvä tulee(?). Minusta on vain niin mukavaa, kun voi puhua ihan turhia ja voi myös puhua niitä "syvällisiä", (INHOAN tuota sanaa jostain syystä aika rutkasti) jos vain haluaa.

        Sellasta vaan mulla tänään oli asiaa. Pitäisköhän osallistua alkuperäiseenkin keskuteluun... Ehkä, jos olis se mielipide asiasta :D No katotaan mitä tästä tulee.

        ...

        Eipä katotakaan. En keksi mitään hohdokasta.

        Minä kai olen tuollainen "ajatteleva" tyyppi, mutta en kyllä pidä niistä, jotka tarttuvat jokaiseen kirjoitusvirheeseen ja haluavat vain olla sataprosenttisen loogisia eikä tunteille tai taiteelle ole mitään tilaa. Raah! Eniten ärsyttää erilaisten elämänpojen aggressiiviset tuputtajat, esimerkiksi "Liity kirkkoon heti!", "Jumalaa ei ole! Ole ateisti!", "Älä syö lihaa!"-hommat. En minä pidä siitä, että joku tulee valittamaan kuinka "väärin" minä elän ja käännyttämään johonkin.


      • Anonyymi
        Nautiskelijaaa kirjoitti:

        Suomi on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu ihmisille jotka eivät nauti taiteesta.

        Tunteetonta paskasakkia!

        Heh. Hauskasti, mutta osuvasti sanottu.


      • Anonyymi
        Nautiskelijaaa kirjoitti:

        Suomi on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu ihmisille jotka eivät nauti taiteesta.

        Tunteetonta paskasakkia!

        Minkäs ne sille voi jos eivät ymmärrä taiteesta mitään, yleensä kulttuuri ei Näille merkitse mitäänkunhan puhutaan kännäämisestä jopa leuhkimaan omista rapuloistaan ihan kun siinäkin olisi jotain kehumisen arvoista.
        Ja se että muka aina kuisti mennyt vaikka hyvin muistaa tekemiseensä
        Niin että ei pahemmasti kiinnosta sellaiset ihmiset joiden pitää olla juovuksissa siksi kun eivät osaa elää selvin päin


      • Anonyymi
        Rapujuhlat kirjoitti:

        Minä kai olen tuollainen "ajatteleva" tyyppi, mutta en kyllä pidä niistä, jotka tarttuvat jokaiseen kirjoitusvirheeseen ja haluavat vain olla sataprosenttisen loogisia eikä tunteille tai taiteelle ole mitään tilaa. Raah! Eniten ärsyttää erilaisten elämänpojen aggressiiviset tuputtajat, esimerkiksi "Liity kirkkoon heti!", "Jumalaa ei ole! Ole ateisti!", "Älä syö lihaa!"-hommat. En minä pidä siitä, että joku tulee valittamaan kuinka "väärin" minä elän ja käännyttämään johonkin.

        suomalaiset ovat tosi vittumaisia

        voi olla, että muutkin ovat, en tunne

        3, maailmansota olisi parasta mitä ihmiset ansaitsevat


    • dhddksdsk

      Nyt tuntuu taas vähän paremmalta, kuin tuon kirjoituksen aikoihin. Oma mieliala vaikuttaa ratkaisevasti siihen, miten näkee- ja kokee asioita. Huonossa fiiliksessä kaikki sellainenkin muuttuu paskaksi, mikä joskus toiste on ihan ok. Yritetään kuitenkin jaksaa elää tässä maassa nimeltä suomi. On täällä hyviäkin ihmisiä. Yleistä ilmapiiriä vastaan voi taistella ja koittaa tehdä omasta elämästä pienillä keinoilla parempaa ja kivempaa. Tsemppiä syksyyn!

      • Olen suomalainen.

        Juu - ole hyvä mielipiteistä!

        Niin se varmasti on, että pienet asiat ovat niitä ratkaisevia elämässä. Oma hyvä olo voi heijastua muihin ja kertautua. - Ehkä siihen yleiseen ilmapiiriinkin voisi vaikuttaa. Yksi suomalainen kerrallaan, ettei kenelläkään olisi niin pottumaista.

        Tsemppiä syksyyn ja elämään täällä myös minun puolestani!


    • Väsähtänyt

      Olen harvinaisen samaa mieltä. Puit hyvin ajatukseni sanoiksi.

      • katsokaa ympärillenne

        ja90 prosenttia ihmisistä todella matalia olentoja, hyi hitto että kuvottaa tämä elämä saisi tulla ydinpommi ja pyyhkiä kaiken tämän paskan pois!!!!! herrat ja narrit kaikki vaan matalaksi, wittu kuljetaan tuola nokka pystyssä säällittävien pikku egojensa kanssa ja yritetään parhaansa mukaan vaikeuttaa hyvien ja lämpimien ihmisten elämää, mutta näinhän se on aina ollut eikä koskaan siitä miksikään tule muuttumaan, ja naiset niistä en pysty mitään positiivista sanomaan, lähinnä tunnen kuvoitusta heitä kohtaan, ovat tosiaan kranttuja ja niin ylpeitä että voi voi.Koko yhteiskunta sairas ja mätäpaise,myös työelämä edustaa pelkkää ahneutta ym, ja sitten ollaan muka hemmetin kunnianhimoisia tajuamatta miten syvällä paskassa oikeestin eletään, niin syvällä etteivät edes haista sitä, itse omaan erinlaisen ajattelutavan ja olen sen verran fiksu etten tuollaiseen roskaan sekaannu...


      • suomi nousuun
        katsokaa ympärillenne kirjoitti:

        ja90 prosenttia ihmisistä todella matalia olentoja, hyi hitto että kuvottaa tämä elämä saisi tulla ydinpommi ja pyyhkiä kaiken tämän paskan pois!!!!! herrat ja narrit kaikki vaan matalaksi, wittu kuljetaan tuola nokka pystyssä säällittävien pikku egojensa kanssa ja yritetään parhaansa mukaan vaikeuttaa hyvien ja lämpimien ihmisten elämää, mutta näinhän se on aina ollut eikä koskaan siitä miksikään tule muuttumaan, ja naiset niistä en pysty mitään positiivista sanomaan, lähinnä tunnen kuvoitusta heitä kohtaan, ovat tosiaan kranttuja ja niin ylpeitä että voi voi.Koko yhteiskunta sairas ja mätäpaise,myös työelämä edustaa pelkkää ahneutta ym, ja sitten ollaan muka hemmetin kunnianhimoisia tajuamatta miten syvällä paskassa oikeestin eletään, niin syvällä etteivät edes haista sitä, itse omaan erinlaisen ajattelutavan ja olen sen verran fiksu etten tuollaiseen roskaan sekaannu...

        vähän liioteltua tietty. mutta monessa asiassa tää pätee.surkeutta löytyy ympäri maailmaa,samoin inhottavia ihmisiä kaikkialla.maassamme on ollut rauha melko pitkään.ehkä sodat ja sekasorto syntyykin siitä,että ollaan tyytymättömiä,halutaan muutosta.syttyy sota,mellakka.siinä sitten saadaan purettua taistelun melskeessä nämä agressiot.kunnes rakennetaan kaikki alusta...hyvinvointi yms...ja aloitetaan rumba alusta...jo on aika olla tyytymätön..


      • ----
        katsokaa ympärillenne kirjoitti:

        ja90 prosenttia ihmisistä todella matalia olentoja, hyi hitto että kuvottaa tämä elämä saisi tulla ydinpommi ja pyyhkiä kaiken tämän paskan pois!!!!! herrat ja narrit kaikki vaan matalaksi, wittu kuljetaan tuola nokka pystyssä säällittävien pikku egojensa kanssa ja yritetään parhaansa mukaan vaikeuttaa hyvien ja lämpimien ihmisten elämää, mutta näinhän se on aina ollut eikä koskaan siitä miksikään tule muuttumaan, ja naiset niistä en pysty mitään positiivista sanomaan, lähinnä tunnen kuvoitusta heitä kohtaan, ovat tosiaan kranttuja ja niin ylpeitä että voi voi.Koko yhteiskunta sairas ja mätäpaise,myös työelämä edustaa pelkkää ahneutta ym, ja sitten ollaan muka hemmetin kunnianhimoisia tajuamatta miten syvällä paskassa oikeestin eletään, niin syvällä etteivät edes haista sitä, itse omaan erinlaisen ajattelutavan ja olen sen verran fiksu etten tuollaiseen roskaan sekaannu...

        että hyväksyt asian, koska siitä kärsimys lähtee, että on kauhuissaan, kuinka ihmiset voivat olla tuollaisia.
        On tietenkin tyhmää sanoa, älä välitä, mutta ajan mittaan oppii hyväksyntää.
        Kaikki ihmiset eivät ole hankalia.


      • Anonyymi
        katsokaa ympärillenne kirjoitti:

        ja90 prosenttia ihmisistä todella matalia olentoja, hyi hitto että kuvottaa tämä elämä saisi tulla ydinpommi ja pyyhkiä kaiken tämän paskan pois!!!!! herrat ja narrit kaikki vaan matalaksi, wittu kuljetaan tuola nokka pystyssä säällittävien pikku egojensa kanssa ja yritetään parhaansa mukaan vaikeuttaa hyvien ja lämpimien ihmisten elämää, mutta näinhän se on aina ollut eikä koskaan siitä miksikään tule muuttumaan, ja naiset niistä en pysty mitään positiivista sanomaan, lähinnä tunnen kuvoitusta heitä kohtaan, ovat tosiaan kranttuja ja niin ylpeitä että voi voi.Koko yhteiskunta sairas ja mätäpaise,myös työelämä edustaa pelkkää ahneutta ym, ja sitten ollaan muka hemmetin kunnianhimoisia tajuamatta miten syvällä paskassa oikeestin eletään, niin syvällä etteivät edes haista sitä, itse omaan erinlaisen ajattelutavan ja olen sen verran fiksu etten tuollaiseen roskaan sekaannu...

        Suomalaiset on ylimielisiä, ahdasmielisiä ja narsistisia sisäänpäin lämpiäviä juntteja, kuten tekstistäsi voi todistaa.
        Olevinaan muita parempi ja arvostelee sen minkä ehtii vaikka sortuu itse samaan paskaan.


      • Anonyymi
        katsokaa ympärillenne kirjoitti:

        ja90 prosenttia ihmisistä todella matalia olentoja, hyi hitto että kuvottaa tämä elämä saisi tulla ydinpommi ja pyyhkiä kaiken tämän paskan pois!!!!! herrat ja narrit kaikki vaan matalaksi, wittu kuljetaan tuola nokka pystyssä säällittävien pikku egojensa kanssa ja yritetään parhaansa mukaan vaikeuttaa hyvien ja lämpimien ihmisten elämää, mutta näinhän se on aina ollut eikä koskaan siitä miksikään tule muuttumaan, ja naiset niistä en pysty mitään positiivista sanomaan, lähinnä tunnen kuvoitusta heitä kohtaan, ovat tosiaan kranttuja ja niin ylpeitä että voi voi.Koko yhteiskunta sairas ja mätäpaise,myös työelämä edustaa pelkkää ahneutta ym, ja sitten ollaan muka hemmetin kunnianhimoisia tajuamatta miten syvällä paskassa oikeestin eletään, niin syvällä etteivät edes haista sitä, itse omaan erinlaisen ajattelutavan ja olen sen verran fiksu etten tuollaiseen roskaan sekaannu...

        Kyllähän näitä matalia on, ihmetyttää naiset jotka vielä vanhanakin jaksavat huomautella asioista jotka heille ei kuulu edes , kateellisia, ilkeitä ja pahansuopaisia , joten ei heistä ystävää voi toinen nainen saada .
        Miehet sitten niiden vanhojen luulojen kanssa yrittävät estää kehitystä , ja puhuvat naisista alentavasti .
        Joten paras asua muualla jossa ihmiset ovat ystävällisiä eivätkä puutu toisten yksityis asioihin , missä erinlaisuudet ei ihmetytä


    • Muutos parempaan

      Jos edetään rauhanomaisin keinoin, niin mistä pitäisi muutoksen alkaa täällä Suomessa?
      Mitä voisi muuttaa tai tehdä toisin?
      Minkälaiseksi esimerkiksi minun pitäisi naisena muuttua?

      • Anonyymi

        Muutos alkaa jolasten kasvatuksesta, jossa lapselle opetetaan arvostamaan toisia ihmisiä .
        Muutos voi olla myös vanhemmalle ihmiselle tarpeen , sellaiselle joka on aina ilkeä toisille jos
        Haukutaan esim politiikkoja vaikka ei ymmärretä politiikasta mitään, siksi heidän juttunsa on todella surkuhupaisia.
        Paras moka näiltä oli Koronan aikainen vääristely niin itse sairaudesta kun rokotteestakin, siinä oikein näki sen perus tyhmyyden selvästi . Ensin sitä luuli että joku kylähullu kirjoittelee nettiin vaan aika pian oli kaikki ” Einsteinit ” vauhdissa ja usein niin väärillä,jäljillä,että ajatteli onko tuollainen asennoituminen edes totta aikuiselta ihmiseltä .
        Joten eipä tartte,nykyään edes ajatella pahemmasti tätä porukkaa , sillä,onneksi on ystävät omasta joillakin hieman laajempi näkökanta asiasta kun asiasta ,eikä ole ennakkoluuloinen se on juurintärkeää.


      • Anonyymi

        Suomalaiset ovat paskoja. Kaikki sisältäpäin ahdistuneita, ei uskalleta tehdä mitään ei vittu mitä lampaita. Suomi hyvä esimerkki maasta jossa ihmiset ovat aivopestyjä!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat paskoja. Kaikki sisältäpäin ahdistuneita, ei uskalleta tehdä mitään ei vittu mitä lampaita. Suomi hyvä esimerkki maasta jossa ihmiset ovat aivopestyjä!!

        Suomi on niin ahdistava maa että kaikki väkisinkin ahdistuu täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat paskoja. Kaikki sisältäpäin ahdistuneita, ei uskalleta tehdä mitään ei vittu mitä lampaita. Suomi hyvä esimerkki maasta jossa ihmiset ovat aivopestyjä!!

        yllättävän usea toivoo ydinsotaa tai meteoriitin törmäämistä maahan.

        tärkeää on että ihminen lajina saadaan loppumaan tavalla tai toisella

        auriko hiipuu noin miljardin vuoden päästä , siihen on liian pitkä aika.


    • M26+

      Kyllähän kusipäitä aina maailmaan mahtuu. Mutta ne tuppaa yleensä olemaan se äänekkäämpi joukko, ja ainakin omien kokemusten perusteella valtaosa ihmisistä on oikeasti ihan mukavia. Kaikissahan joku vika aina on, minussa ja sinussakin. Se on vain kestettävä teidän kanssa ja yritettävä pitää oma tonttinsa puhtaana. Yleensä lähtökohtaisesti positiivinen asenne on kuitenkin palkitsevampi vaihtoehto. :)

    • ruikutukseen vittuuntunut

      Muuttaisit pois Suomesta, niin täällä olisi yksi vittumainen kusipää vähemmän.

      • Omilla aivoilla ajatteleva kaupunkilainen

        suomalaiset kyttää toisia ja ovat massahenkisiä pelkureita jotka eivät uskalla koskaan tuoda omia ajatuksia esille. mennään valtaväestön mukaan niin vaatetuksessa kuin kaikessa muussakin!


      • Anonyymi
        Omilla aivoilla ajatteleva kaupunkilainen kirjoitti:

        suomalaiset kyttää toisia ja ovat massahenkisiä pelkureita jotka eivät uskalla koskaan tuoda omia ajatuksia esille. mennään valtaväestön mukaan niin vaatetuksessa kuin kaikessa muussakin!

        Ihan niin naiset eritekin tästä vaatetuksesta pitävät suurta jauhamista, heillä kun on oikein sellaiset vaatteet jotka on tehty iän mukaan , joten tyylikäs nainen jolla on esim viimeistä muotia oleva takki ja siihen sopivat jalkineet , niin jo aletaan jauhamaan siitä ihmisestä vaikka ei tiedetä edes toisen ihmisen taustaa esim , asioissa jotka voivat painaa, bävaan ollaan kyselemässä asioita mitkä,ei kuulu muille ainoastaan omalle perheelle
        Joten ilman sellaista ystävää voi olla jokainen
        Sana ystävyys on kaunein sana maailmassa


    • todettu

      parempi olla yksin kuin kateellisten paskanpuhujien kanssa. Huvittavaa, että Suomessa koulutuksen taso on huippuluokkaa, mutta ihmiset ovat silti kuin imbesillejä. Missäkö kaikki järkevät tyypit lymyää, ei ainakaan baareissa.

      • ukhlijöok

        ..olen järkevä tyyppi vaikka baareissa lymyänkin toisinaan. Ei siinä pitäisi olla mitään. Ne itseään täynnä olevat hyväkkäät on pintaliitopaikoissa. Että silleen. Paskanpuhujia riittää vähän kaikkialla enkä minäkään niistä pidä.


      • Anonyymi
        ukhlijöok kirjoitti:

        ..olen järkevä tyyppi vaikka baareissa lymyänkin toisinaan. Ei siinä pitäisi olla mitään. Ne itseään täynnä olevat hyväkkäät on pintaliitopaikoissa. Että silleen. Paskanpuhujia riittää vähän kaikkialla enkä minäkään niistä pidä.

        ”Järkevä” tyyppi ja tekee omia analyyseja ihmisistä.


      • Anonyymi

        Miten nii huippuluokkaa? Vapaa ajattelu nimenomaan kitketään kouluissa


    • dfghjkl

      ..ei tee mitään vaan pitää paskapoliitikot vallassa. Ei korruptiota Suomessa? Ihmiset ei tee mitään mikään ei muutu. Lampaita Suomalaiset tyynni.

    • Täytyy yrittää parhaansa olla ihmisiksi

      --- En tiedä olenko
      a) v-mainen nainen
      b) ihan hyvä tyyppi
      c) imbesilli.

      En lymyä baarissa. Eniten tapaan muita ihmisiä seurakunnan tilaisuuksissa ja kirkossa.
      Siellä olen tavannut monia hyviä(kin) tyyppejä.

      Itse olen ehkä aika tylsä ihminen. Valitettavasti.
      Suomessa minä kaipaan hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, mutta ihmisillä on usein todella kova kiire paikasta A paikkaan B. Eivät he ehdi olemaan läsnä.

      Mutta ovatko suomalaiset noin yleensä keskimäärin v-maisempia kuin ulkomaiset ihmiset?
      Voiko tätä tutkia jotenkin tilastollisesti? V-mäisyys -mittari asteikoilla?
      Miten sitä voi mitata? Suhteessa mihin?

    • caramella

      todellakin...voi jumalauta,itekkin kyynistynyt tässä elämän varrella.enää ei voi tietää kuka puhuu totta,kun useimmiten ihmiset valehtelee vaan ja kieroilee.ehkä naaman eessä ollaan ns. ystävää mut selän ku käännät,nii susta puhutaan paskaa...
      olenkin erakoitumassa henkisesti. en uskalla luottaa kehenkään.

      ikävä asia

      • ..........

        että jos on itse tunnetusti epäluotettava, niin ei uskalla myöskään useimmiten luottaa toisiin. Siksi keskustelukin ruukaa olla pinnallista tai tekouskoutuvaa. Eli ihminen rankaisee itse itseään. Ei todellakaan tee mieli luottaa 100-prosenttisesti moneenkaan, mutta on niitäkin. Mieluummin salassa tarkkailee, löytyykö toisesta sellaisia vikoja, joita ei ehdottomasti ja itsestäänselvästi voi hyväksyä tuttavalta. Toisia taas pystyy kyllä sietämään. Pitäiskökin lähteä ihan tältä pohjalta? Sitä yrittää pitää yllä jonkinlaista höveliä näytelmää sellaisten kanssa, joihin ei oikeasti luota, jotta vain asiat sujuisivat. Itse ei toki petä toisia ja hoitaa hommat muutenkin asiallisesti.


      • Kohta lähden taas..
        .......... kirjoitti:

        että jos on itse tunnetusti epäluotettava, niin ei uskalla myöskään useimmiten luottaa toisiin. Siksi keskustelukin ruukaa olla pinnallista tai tekouskoutuvaa. Eli ihminen rankaisee itse itseään. Ei todellakaan tee mieli luottaa 100-prosenttisesti moneenkaan, mutta on niitäkin. Mieluummin salassa tarkkailee, löytyykö toisesta sellaisia vikoja, joita ei ehdottomasti ja itsestäänselvästi voi hyväksyä tuttavalta. Toisia taas pystyy kyllä sietämään. Pitäiskökin lähteä ihan tältä pohjalta? Sitä yrittää pitää yllä jonkinlaista höveliä näytelmää sellaisten kanssa, joihin ei oikeasti luota, jotta vain asiat sujuisivat. Itse ei toki petä toisia ja hoitaa hommat muutenkin asiallisesti.

        Ulkomailla jos saat sairaskohtauksen kadulla ja tuuperrut siihen, niin heti on ihmisiä jonossa auttamassa.
        Suomessa vastaavassa tilanteessa ihmiset kävelee vaan ohi, "ei oo mun omgelma".

        Ongelma on myös, että meitä suomalaisia on niin vähän. Kaikki on vaan sama massaa, ja on vaikeaa olla erilainen, koska olet sitten melkein ainoa ja koko muu suomi sua vastaan.

        Ihan oikeesti, muuttakaa ulkomaille. Ilkeitö ihmisiö löytyy kaikkialta, mutta ihan missä vaan muussa maassa pelkästään kadulla kävely on jo paljon helpompaa, eikä niin ahdistavaa kuin Suomessa.
        Suomessa nuorena naisena kaupungilla kävellessä kuulen tosi usein poikaryhmiltä loukkaavia huutoja ja kommentteja ulkonäöstäni, koska en tosiaan meikkaa tai käytä trendivaatteita.
        Ulkomailla asuessani näin ei käynyt kertaakaan!! Siellä saat olla just sellanen kuin oot, ja samanhenkisiä ihmisiä löytyy helposti!


      • Harjuskarppi
        Kohta lähden taas.. kirjoitti:

        Ulkomailla jos saat sairaskohtauksen kadulla ja tuuperrut siihen, niin heti on ihmisiä jonossa auttamassa.
        Suomessa vastaavassa tilanteessa ihmiset kävelee vaan ohi, "ei oo mun omgelma".

        Ongelma on myös, että meitä suomalaisia on niin vähän. Kaikki on vaan sama massaa, ja on vaikeaa olla erilainen, koska olet sitten melkein ainoa ja koko muu suomi sua vastaan.

        Ihan oikeesti, muuttakaa ulkomaille. Ilkeitö ihmisiö löytyy kaikkialta, mutta ihan missä vaan muussa maassa pelkästään kadulla kävely on jo paljon helpompaa, eikä niin ahdistavaa kuin Suomessa.
        Suomessa nuorena naisena kaupungilla kävellessä kuulen tosi usein poikaryhmiltä loukkaavia huutoja ja kommentteja ulkonäöstäni, koska en tosiaan meikkaa tai käytä trendivaatteita.
        Ulkomailla asuessani näin ei käynyt kertaakaan!! Siellä saat olla just sellanen kuin oot, ja samanhenkisiä ihmisiä löytyy helposti!

        Missä asuit?


    • mikä meitä suomalaisia vaivaa

      Minusta näyttää, että Suomessa on hyväksyttävää käyttäytyä huonosti. Erityisesti meitä naisia kohtaan.
      Suomi on hyvin naisvihamielinen maa.

      Huonoa käytöstä, ilkeyttä, epäkohteliaisuutta ja tylyyttä ei paheksuta;
      monien suomalaisten mielestä töykeys vaikuttaa olevan vahvan ihmisen merkki.

      Ikäänkuin röyhkeys olisi synonyymi sanalle rohkeus.

      • n..

        Ehkäpä röyhkeys onkin synonyymi sanalle rohkeus, -mutta vain esiintyessään yksilössä luonteenomaisena käytöksenä, tjs.. Ehkä ongelma on, että röyhkeys tuppaa täällä esiintymään vain joukkosieluisena uhitteluna ja esiintymisenä jonkin ryhmän jäsenenä... Karvahattukansan mitättömyyden tunteesta kumpuavana mielikuvituksettomana öykkäröintinä.


      • n..
        n.. kirjoitti:

        Ehkäpä röyhkeys onkin synonyymi sanalle rohkeus, -mutta vain esiintyessään yksilössä luonteenomaisena käytöksenä, tjs.. Ehkä ongelma on, että röyhkeys tuppaa täällä esiintymään vain joukkosieluisena uhitteluna ja esiintymisenä jonkin ryhmän jäsenenä... Karvahattukansan mitättömyyden tunteesta kumpuavana mielikuvituksettomana öykkäröintinä.

        Rikoslaissa saisi olla tuomiota koventavana perusteena se, jos tekijä kehtaa vielä näyttää katumusta tekonsa johdosta. Saisivat känniääliöt ja muut kusipäät opetella vastaamaan teoistaan ja seisomaan sanojensa ja tekojensa takana. Ehkä teotkin alkaisivat muuttua sellaisiksi, ettei niitä tarvitse jälkeenpäin katua ja hävetä. Mutta minkäs teet, kun ammattipoliitikotkin piilottelevat pykäliensä ja tulkintojensa takana välttelemässä henkilökohtaista vastuuta mistään...

        Röyhkeästi kyllä osataan toimia mutta, että kyettäisiin vielä röyhkeästi seisomaan tekojen takana on liikaa vaadittu selkärangattomilta.


      • Anonyymi

        Tämän paremmin ei voi asiaa sanoa. Röyhkeys="rohkeutta" junttien juntti Suomessa. Ja tää maa on joku maailman onnellisin maa, en halua tietää minkälainen on epäonnellinen maa.


      • Anonyymi

        Oikeisto lietsoo tätä vihaa kuten tekee melkein aiheessa kuin aiheessa.


    • samaa mieltä

      mummu ei ollut suomalainen syntyjään ja puhui aina suoraan; Hän tykkäsi eläimistä, ei ihmisistä, ihmiset ovat kaksinaamaisia valehtijoita jotka puukottavat selkään, heti tilaisuuden tullen. Tottahan tuo on, koirat ja kissat ja muut eläimet rakastavat omalla tavallaan omistajaansa, eivät koskaan petä luottamusta ja ovat aidosti iloisia nähdessään, kun tulee vaikka kaupasta kotiin.

    • eveliina20v

      niinpä, just nää facebookit ym hömpät on nykyään ihmisille elämää tärkeämpiä.
      Jos et satu käyttää facebookia, niin ethän sä ole mitään- sua ei ole olemassa, ei kutsuta mihinkään.. Kun hei, kaikki asiat infotaan nykyään facebookin kautta.
      Argh.

      Ja tosiaan alkoholi tekee ihmisistä niin tolloja. Ei siinä mitään jos kohtuudella käyttää, mutta ai että noita känniääliöitä joiden kohokohta on viikonloppu, sillonhan pitää vetää perseet! Ja sitten seuraavana päivänä maataan krapulassa ja ahdetaan hirveessä morkkiksessa pizzaa naamaan.. tai jatketaankohan korjaussarjalla?.. ja eikun bileet pystyyn! Sitten vielä märehditään tulevina päivinä että tuli taas juotua kaikki rahat, ai että v*tuttaa.. siihen vielä plussana yhen illan jutut ja niistä aiheutuvat morkkikset jos aamulla vieressä makas karsee haiseva mätisäkki, tai sitten mielettömät hehkutukset maailman parhaasta panosta.
      Huoh..

    • sitä jälkikasvu perässä

      Ja usein olen huomannut miten ns. aikuiset ihmiset irvailevat ja arvostelevat toisten ihmisten ulkonäköä esim. kaupassa. Siis ihan uskomatonta käytöstä ja aikuisten taholta!! Ei ihme jos nykynuorten käytös on mitä on, vanhemmat näyttää uljaasti mallia miten pöljästi pitää käyttäytyä! Ihan kuvottaa katella joidenkin tölväilyjä, eivät raukat tajua että niiden oma arvo ihmisinä katoaa siinä samassa muiden ihmisten silmissä. Koettakaa ihmiset käyttäytä ettei teitä tartte hävetä!

    • suomalainen sielunmaisema

      Röyhkeys ei todellakaan ole missään tilanteessa synonyymi rohkeudelle.

      Alkoholistit eivät ole mielestäni röyhkeimpiä. Eikä alkoholismi ole suomalaisen sielunelämän suurin ongelma.
      Tunneköyhyys ja empatian vähäinen arvostus sensijaan on.

      • n..

        Kuinka tunteellisuutta ja empaattisuutta tulisi arvostaa enemmän, jos tällaiset ihmiset vain hiljaa hiipuen vetäytyvät tuudittavaan tunteellisuuteensa silloin, kun olisi röyhkeästi uskallettava tuoda itsensä esiin ja osoitettava oman aseman oikeellisuus?


      • Anonyymi

        Totta sainoit juuri mitä ajattelin


    • PAREMPITULEVAISUUS

      JA SIKSI VETOAN TÄHÄN SUKUPOLVEEN ET MUUTETAAN SUOMI PAREMMAKSI JA POSITIIVISEKSI MAAKSI, POIS KAIKKI PAHAT AJATUKSET YMS. EI TARVI NOUDATTAA JOTAIN EPPU NORMAALIN MURHEELLISTEN LAULUJEN MAA -KAAVAA NIINKU KAIKKI NÄKYY TEKEVÄN, VAAN SIIS POSITIIVISUUTTA JA KANSAINVÄLISYYTTÄ, VÄLITTÄMISTÄ,YMS KEHIIN. ITE OON 21V JA UUS TYÖELÄMÄSSÄ, HUOMAAN KAIKKI 40VEE AKAT VARSINKI VITTUILEE MINKÄ KERKIÄÄ, MIKÄ NIITÄ VAIVAA?????? NYT UUS SUKUPOLVI MEIÄN PITTÄÄ PANOSTAA, EI KUKAAN JAKSA TOLLASTA VITTUILUA JA MUUTA! YEAH GOO BABYY LOVE UU ALL :)

      • 40-

        Äläkä yleistä, jos tunnet vittuilevia 40 vuotiaita naisia niin kaikki ei edelleenkään ole sellaisia. Itse lähestyn 4kymmentä, mutta vittuilen kyllä tarvittaessa jos sitä kerjää. Mutta en olekaan akkavaltaisella alalla enkä tule muutenkaan toisten akkojen kanssa toimeen.


    • Harri99

      Suomi on perseestä. Ihmiset Suomessa pinnallisia, laumasieluja, tyhjän naurajia.

    • Anonyymi

      Ei se ole kiinni valtiosta, vaan luonteesta ja elämäntilanteesta.

    • Anonyymi

      Digitalisaatiolle uhrataan aika huomattava osa kaikesta mielestä ja inhimillisestä pääomasta. Room. 13: 7
      repent
      Rakasta Herraa kaikesta mielestä ja lähimmäistä kuin itseäsi. Kunnia Herralle🔥

    • Anonyymi

      Totta meno on täällä hirveetä nykyään...

      haluan viettää loppuelämäni älyllisten asioiden parissa, mutta ihmiset häiriköivät jollain typeryydellä koko ajan.,.,uskomatonta,.,,

      ppiuyuy

      • Anonyymi

        suurimmasta osaa ihmisiä eiu oo enää mitään muuta kuin häiriötä....ei harmita enää yhtään jos ei saa seuraansa eikä missään asioissa oloe enää mitään tolkkua...kaikki melkeen puhuu mitä sattuu, mitään ei ilmeisesti enää tutkita oikeesti älyllisesti
        kummallista kun toisaalta yliopistossa on entistä parempaakin oppia
        mutta se ei näy juuri missään...

        ppoiuyyyy


      • Anonyymi

        ^Tuossa onkin hyvin kiteytettynä suomalaisen ajattelutapa.


    • Anonyymi

      Mua turhauttaa kun perusteellinen perehtyminen erilaiseen aiheisiin useimmiten menee hukkaan, kun asiat mieitään vaan pinnallisella tasolla hutasten ja kaikki perehtyneisyys menee hukkaan


      ppoiuuyyy

      • Anonyymi

        Esimerkiksi oon ittekseni opiskellut neurologiaa 20 vuotta, niin kestämätöntä puhua mun neurologiasta ihmisen kanssa joka ei lainkaan tunne neurologian alaa.,


        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi oon ittekseni opiskellut neurologiaa 20 vuotta, niin kestämätöntä puhua mun neurologiasta ihmisen kanssa joka ei lainkaan tunne neurologian alaa.,


        ppiuuuuu

        suomalaiset on pääsääntöisesti kyräilevää junttikansaa !!

        se on kyllä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomalaiset on pääsääntöisesti kyräilevää junttikansaa !!

        se on kyllä totta.

        Avoimen yliopiston kurssit on olleet mulle suuri yllätys, koska ne eroaa aika paljon näistä joistain muista yhteiskunnan tasoista, Mä aiiivan hämmästyin miten avaraa oppia siellä on.
        Ja sit näillä joilla muilla tasoilla mä oon aivanhämmästynyt kun niillä ei saa puhua älyllisesti ollenkaan. Jos sanoo mitään älylliseltä tasolta, joutuu hyökkäyksen kohteeksi. Käsittämätöntä.


        pouytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoimen yliopiston kurssit on olleet mulle suuri yllätys, koska ne eroaa aika paljon näistä joistain muista yhteiskunnan tasoista, Mä aiiivan hämmästyin miten avaraa oppia siellä on.
        Ja sit näillä joilla muilla tasoilla mä oon aivanhämmästynyt kun niillä ei saa puhua älyllisesti ollenkaan. Jos sanoo mitään älylliseltä tasolta, joutuu hyökkäyksen kohteeksi. Käsittämätöntä.


        pouytttt

        Esimn kriisipuhelimestakin löytynyt vain kaksi mun älyllistä elämää kannattavaa henkilöä


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi oon ittekseni opiskellut neurologiaa 20 vuotta, niin kestämätöntä puhua mun neurologiasta ihmisen kanssa joka ei lainkaan tunne neurologian alaa.,


        ppiuuuuu

        Kärsin Skolioosi


    • Anonyymi

      Kirjotat totta minä minä minä ihmiset. Minä nyt poltan tupakkan,viraliista tupakointi kieltoa ei ole astunut voimaan viellä ja täysin tietävät häiritsee Helsinki 94.HEKA,.Ei saada niitä parvekeen lasituksia kirvelläkään auki!. Ei voi häiritä muita sanoo tupakoitsia,poltan vain 10 savuketta päivässä!Toinen julistaa en tupakoi lainkaan,mutta ei kerro aikuinen lapsi poltaa ja kulloiset vieransa paarista !Miksi tupakoitsioita ei niputeta 1 kerrostaloon asumaan kokonaan asumaan? Silloin eivät häiritsi ketään!Tupakoimattomat perheet saisisivat raitiin sisäilman ja parveke ilman, koirineen ja kisoineen. Nyt valta tupakoitsioilla,huonosti sorvatun tupakka lain takia. Kestää sen saanti. Kun papereita siellä liikkaa ja liian vähän henkiökuntaa käsitelee asioita ymäristökeskusko s?

    • Anonyymi

      Niin asuu. Todisti sen just keskustassa kun olisin halunnt nähdä tapahtumaa ja pyysin päästä pidempien ihmisten eteen. No, sain vaan vihaisia katseita. Mukaan lukien omalta äidiltään.

    • Anonyymi

      Kerrostalokyttä ja pihapoliisi, niitä riittä,

      • Anonyymi

        Heillä ei muuta elämää ole. Sekä he myös luulevat että kaikki elävät samaa elämää kuin he


    • Anonyymi

      Komppaan

    • Anonyymi

      Aloituksesta: Jos Suomessa asuu (vain) veemäisiä ihmisiä, niin jos asut Suomessa, niin voit lukea myös itsesi siihen joukkoon? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että joskus peiliin katsominen auttaa, vaikka se voi tuskallista ollakin. Kaikilla meillä on omat vikamme, voi olla myös, että omat vaatimukset on liian suuret. Kyllä ihan hyviäkin tyyppejä löytyy, asennekysymys.

    • Anonyymi

      Täältä voi vapaasti muuttaa pois. Tervemenoa!

      • Anonyymi

        Se onkin suomen ainoa hyvä puoli!


    • Anonyymi

      SIksi elän erakkona Suomen ihanassa luonnossa.

    • Oon myös huomannut, että erityisesti täällä suomi24:ssa kommentoijat ovat niin tylyjä ja ilkeitä, että on todella vaikea avautua tänne millään tavoin. Pistää todella paljon vihaksi.

      • Anonyymi

        Yksinäiset rakkaudet ovat ihmiset toimivat yleensä noin valitettavasti


    • Anonyymi

      Mutta puhdas luonto korvaa kaiken.

    • Anonyymi

      Eikö se ole este ettei pysty heräämään?

      Itse kärsin samasta vaivasta. Se on vaikean sairauden aiheuttamaa oire, eikä se poistu vaikka millaisella otteella ottaisi itseä niskasta kiinni.

      Päällepäin se tietenkin näyttää laiskuudelta, ja laiskuudeksi sen lääkärikin mielellään tulkitsevat sairaudesta huolimatta. Vielä kylmemmän kohtelun saavat ne kenellä ei ole diagnoosia. Eikä se diagnoosin saaminen ole helppoa. Minullakin kesti 6 vuotta vaikka sairaus näkyy laboratoriotesteissä ja magneettikuvissa.

      Vituttaa tuommoiset arvostelijat.

      • Anonyymi

        Anteeksi.

        Olne Sanomassa töissä ja runkkaan housuihini


    • Anonyymi

      mr hampuusi raiskaa lapsia

    • Anonyymi

      Anteeksi että kiusaan työttömiä. Olen Kokoomuksesta ja nautin siitä

    • Anonyymi

      Allekirjoitan. Siksi olen heidän kanssaan mahdollisimman vähän tekemisissä. Korona ja Ukrainan sota on tehnyt ihmisistä vittumaisia. Joskus jo toivon että tulisi sota ja tappaisi porukkaa.

    • Näin se valitettavasti on.

      • Anonyymi

        Hei Prinssi_J! Miksi keskustelusi suljettiin?
        Ps en tiedä miten nämä keskustelut suljetaan ja kuka ne sulkee.
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Prinssi_J! Miksi keskustelusi suljettiin?
        Ps en tiedä miten nämä keskustelut suljetaan ja kuka ne sulkee.
        J

        En minä tiedä kuka sen teki... Sinähän kävit kirjoittamassa minulle, ettet halua enää kirjoittaa minulle?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En minä tiedä kuka sen teki... Sinähän kävit kirjoittamassa minulle, ettet halua enää kirjoittaa minulle?

        En minä ole kirjoittanut silleen!!! En varmasti ole
        ... Sano missä keskustelussa muka?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En minä tiedä kuka sen teki... Sinähän kävit kirjoittamassa minulle, ettet halua enää kirjoittaa minulle?

        Jos tarkoitat tätä viestiä: Minun pitää lopettaa tämä kirjoittelu. Olet vanha mies ja minä olen vasta lapsi. En enää tule tänne kirjoittamaan.

        Siis kuka sika teki tuon???!!!!! Minä en kuule ole tuollaista viestiä kirjoittanut tai sitten on puhelimeni yksin sen siihen näppäillyt! Hiton idiootti, joku taas yrittää jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat tätä viestiä: Minun pitää lopettaa tämä kirjoittelu. Olet vanha mies ja minä olen vasta lapsi. En enää tule tänne kirjoittamaan.

        Siis kuka sika teki tuon???!!!!! Minä en kuule ole tuollaista viestiä kirjoittanut tai sitten on puhelimeni yksin sen siihen näppäillyt! Hiton idiootti, joku taas yrittää jotain...

        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kirjoittanut silleen!!! En varmasti ole
        ... Sano missä keskustelussa muka?

        Se oli siinä suljetussa keskustelussa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat tätä viestiä: Minun pitää lopettaa tämä kirjoittelu. Olet vanha mies ja minä olen vasta lapsi. En enää tule tänne kirjoittamaan.

        Siis kuka sika teki tuon???!!!!! Minä en kuule ole tuollaista viestiä kirjoittanut tai sitten on puhelimeni yksin sen siihen näppäillyt! Hiton idiootti, joku taas yrittää jotain...

        No niin... Joku tykkää sotkea kaikki keskustelut joissa minä olen. Kiusaavat ihan aina. Oli huono kyllä päivä eilen minulla.


    • Anonyymi

      No niin nyt prinssi J on taas onnellinne kun tyttö j tuli takasin. Jutelkaa toki niistä poneista.Miksi tyttö j ei ratsasta hevosille vaan poneilla.Eikö 12 vuotiaat pääse hevosen selkään?

      • Anonyymi

        Tyttö jiille tiedoksi että prinssi j haukkui sut samanlaiseksi kusipääksi kuin kaikki muutkin naiset.


    • Anonyymi

      sellaista se on kun jää pönttöön asumaan

    • Anonyymi

      Hyvä syy olla erakko, todella.

    • Anonyymi

      Mistä johtuu tavallinen ihminen jonka laitettu merkki kuva päähän puhelin levitä joka puolella. Miksi he ei anna toisten elämä Rauha. Suomessa paljon uskonto luulisin pitäisi olla Rauha

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe