Vuokran maksu seksillä

Minä vaan kysyn

http://www.ess.fi/?article=249560

Kävipä tässä sellanen juttu mielessä, että itsellä on 2 vuokra-asuntoa. Molempiin on muuttanut semmosia mukavan oloisia tyttöjä. Kaksiossa asuu kimppakämpässä 18 vuotiaita 2kpl ja yksiössä niin ikään 18 vuotias, se on asunut tosin jo puolitoista vuotta siinä. 2 kertaa on tullut todella myöhässä vuokrat hänellä siis. Tekisinköhän rikosta ehdottaessani vuokranmaksua seksillä. Itse kun en asu samalla paikkakunnalla ollenkaan, ei olisi asiassa mitään hävettävääkään. Totuushan on se, että olen kiinnostunut asiasta, koska mies kun olen, miksi turhaan miettiä edes. Itse olen siinä elämäntilanteessa, että ei haittaa vaikka pari vuokraa joskus rästiin jäisikin. Ja toisekseen muijaakaan ei ole nyt tässä. Jos vain heillä tekee tiukkaa rahasta, niin voisin ainakin helpottaa tilannetta.

Mitä seuraamuksia tästä tulisi ja voiko ihan suoraan lehteen laittaa ilmotusta maksutavasta jne. Mihinkään kiristämiseen en haluaisi lähteä, on minullakin nyt joku moraali asioissa. Asiat haluan kuitenkin hyvin ja siististi hoitaa.

25

5269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kummiskin on

      seksin ostaminen on rikoslailla kiellettyä - samon kuin kiristys.

      Hommaa se lääkitys kuntoon - pervo provo.

      • ajatustavain

        seksin ostaminen ei tietääkseni ole suomessa rikos.. vai olenko jäänyt jostakin uudesta laista tietämättömäksi :)


        Voithan sanoo, että vuokran voi maksaa myös työllä jos ei rahaa - kunhan sulla on osoittaa muutakin työtä kuin seksityötä.. muussatapauksessa hieman kiristämisen makua vaikka et sitä niin tarkoittaisikaan.


    • Lundbergin muija

      vuokralainen niin ilomielin maksaisin vuokran kokonaan tai osittain seksillä. Asiassa ei ole mielestäni mitään, kunhan asiat tapahtuvat molempien/kaikkien yhteisymmärryksessä. Ei ehkä kannata kuitenkaan kuuluttaa lehdessä tai muuallakaan miten vuokranmaksu tapahtuu. Luottamus puolin ja toisin on kaiken A ja O

    • IsokyrpäIivari

      se homma onnistuu, minä, mies kun olen...oon jo jonkin aikaa maksanut esim. kaupassa ostokseni, vetäsemällä kassaneitiä vituiks, siinä kassalla vaan nopeesti. Apteekissa sama homma, kerran eräällä huoltoasemalla piti myyjää oikein vakuutella, että saan bensiinit nussimalla maksettua, uskoihan tuo lopulta, ja pääsin tuuppimaan takaapäin mittarikentällä:)

    • dqqqqqqqqdqd

      Se olisi pitänyt sopia jo sopimusta tehdessä, tuo alkaa olemaan hyväksikäyttöä kun toinen on sellaisessa ahdingossa ettei ole rahaa - on melkein pakko suostua.

      • Minä vaan kysyn

        Eihän se minun vika voi olla, jos toinen henkilö hänestä riippumattomasta syystä saa rahaa vain vähän joltain vaikka nyt sitten sossusta. Entäs jos tytöllä on riittävästi rahaa, töitä ja suostuu siltikin, miksi rikkaus tekee asiasta jotenkin siedettävämmän? Valinta se on siinä missä moni muukin asia. Vuokrat ei voi jäädä mitenkään maksamatta, koska tukea saa aina riittävästi. Mutta kyse onkin siitä, että vuokrat on tulleet myöhässä. Minulle sekin on aivan sama kunhan ne nyt on maksettu, koska kestäähän sitä ihmisen saada rahaa, jos joku toimiston viskaali jonotuttaa suotta. Kese siis onkin enemmän siitä, haluaako hän enemmän käytettäväksi rahaa jos seksillä voisi välttää vuokranmaksun.

        Henkilö A saa 650€, josta vuokran suuruus on 337€
        Henkilä B saa 1400€, josta vuokran suuruus on 337€

        Minä en näe tässä kuin puhdasta matematiikkaa. Jos joku tuntee itsensä ahdingossa olevaksi, tuskin semmonen voisi olla syy olla harrastamatta seksiä kuitenkaan. Aika iso osa tytöistä kuitenkin antaa varmasti seksiä, jos saa lahjoja ja kohtelua rahalla poikaystävältä.

        Olisinko silloin vain paha vuokranantaja setä, joka ronskisti panee, kun toisilla ei ole rahaa tarpeeksi? Ei kait se minun vikani ole, jos joku tienaa vähän. En kait voi verotustietoja alkaa tarkastamaan sen vuoksi, ettei joku tule syyttämään taloudellisen ahdinkonsa aiheuttamasta pakonomaisesta sesistä. Olisihan sellanen täysin jäjenvastaista jo ravintolassakin pyytää palkkakuittia tai jotain muuta tositetta nähtäväksi?


      • jos rahat vähissä

        Kumpi on pahempi vuokralaisen kannalta, vuokran perintään vai maksu seksillä, vuokralainen saa valita.

        Huhujen mukaan tuo on usein molemmille mieleen.


    • onhan se aika härsi ehdotus

      Seksin ostaminen ja myyminen on täiysin laillista puuhaa, toisin kuin joku tietämätön tollo tuossa ehti jo väittää. Seksin ostaminen on kiellettyä vain alaikäiseltä ja ihmiskaupan uhrilta.

      Mutta jo soku harjoittaa seksiä ammatikseen, niin hänen tulee tietysti maksaa siittä verot ja sotut kuten minkä tahansa "hierojan".

      Periaatteessa tyttöjen pitäisi siis ilmoitella tulonsa verottajalle, jolloin he joutuvat maksamaan tulosta myös veroa jne. ja sitten se taas vaikuttaa mm. mahdollisiin opinto- ja asumistukiin yms.

      Eli ihan laillisilla konsteilla homma ei ole kovin kannattavaa kummallekkaan osapuolelle.

      Mutta jos tarjoat mahdollisuutta, että kuittaat vuokran maksetuksi seksillä, niin onhan vuokralaisella valinnan mahdollisuus että haluaako vai ei.

      • --

        en osaa sanoa, mikä se voisi olla. Jos joku tekisi noin, toiminnan täytyisi olla pitkäkestoista ja kohdistua useihin henkilöihin. Ei voida puhua ihmiskaupasta, jos on kyse terveistä ihmisistä. Ei myöskään sukupuoliyhteyteen pakottamisesta.
        Todennäköisesti vuokralaiset luikkivat pois asunnosta, ja kertovat kohtelustaan eteenpäin.
        Voiko joku olla noin pöljä, että sanoo ääneen, "maksa vuokra seksillä". Onhan tytöillä pieni kasettiradio, jossa c-kasetti?


      • --
        -- kirjoitti:

        en osaa sanoa, mikä se voisi olla. Jos joku tekisi noin, toiminnan täytyisi olla pitkäkestoista ja kohdistua useihin henkilöihin. Ei voida puhua ihmiskaupasta, jos on kyse terveistä ihmisistä. Ei myöskään sukupuoliyhteyteen pakottamisesta.
        Todennäköisesti vuokralaiset luikkivat pois asunnosta, ja kertovat kohtelustaan eteenpäin.
        Voiko joku olla noin pöljä, että sanoo ääneen, "maksa vuokra seksillä". Onhan tytöillä pieni kasettiradio, jossa c-kasetti?

        Hikipediasta "Seksuaalinen ahdistelu". Siis jos henkilö joutuisi juridiseen vastuuseen, käytännössä uhreja olisi monta. Paitsi jos kävisi niin onneton mäsis, että saisi asiansa osaavan naisen vuokralaiseksi, joka on vielä feministi.
        Käy katsomassa senkin pervo tissien paljastelua.


      • omassa asuva
        -- kirjoitti:

        Hikipediasta "Seksuaalinen ahdistelu". Siis jos henkilö joutuisi juridiseen vastuuseen, käytännössä uhreja olisi monta. Paitsi jos kävisi niin onneton mäsis, että saisi asiansa osaavan naisen vuokralaiseksi, joka on vielä feministi.
        Käy katsomassa senkin pervo tissien paljastelua.

        hänellä ei ole silloin kuittia vuokranmaksusta, joten entä jos perit vuokran uudelleen? Parempi antaa vaan maksuaikaa ystävällisesti. Vuokralaistytötkin ovat ihmisiä!


      • KiviJ
        omassa asuva kirjoitti:

        hänellä ei ole silloin kuittia vuokranmaksusta, joten entä jos perit vuokran uudelleen? Parempi antaa vaan maksuaikaa ystävällisesti. Vuokralaistytötkin ovat ihmisiä!

        Kaikenlaisesta työstähän voi antaa tositteen, että on kuitattu työllä, tms. Kuitenkin maksuaika kyseisessä asiassa on uskoakseni paras vaihtoehto.


      • siinähän se
        omassa asuva kirjoitti:

        hänellä ei ole silloin kuittia vuokranmaksusta, joten entä jos perit vuokran uudelleen? Parempi antaa vaan maksuaikaa ystävällisesti. Vuokralaistytötkin ovat ihmisiä!

        Vuokranantaja kirjoittaa aktin jälkeen kuitin että vuokra on maksettu.


      • normaalia
        siinähän se kirjoitti:

        Vuokranantaja kirjoittaa aktin jälkeen kuitin että vuokra on maksettu.

        Erosin puolisostani muutama vuosi sitten ja ex jäi lasten kanssa omistamaani asuntoon vuokralle. Harrastamme seksiä keskimäärin kerran viikossa ja minä kirjoitan kuun lopussa kuitin, jossa kuittaan allekirjoituksella kyseisen asunnon 600€:n vuokran maksetuksi.

        Ainoa hankaluus on järjestää tapaamiset silloin kuin ex seurustelee ;)


      • r5t6
        siinähän se kirjoitti:

        Vuokranantaja kirjoittaa aktin jälkeen kuitin että vuokra on maksettu.

        1980-luvulla Hannu Karpon ohjelmassa nuori nainen laittoi ilmoituksen että etsii vuokra-asuntoa. Siihen tuli huomattavan paljon soittoja miehiltä että maksu voidaan suorittaa myös luonnossa.


    • elostelija

      Luin joskus lehdestä, vastaavista oli laitettu vuokranantaja syytteeseen. Poliisi lienee lukenut tapauksen paritusrikokseksi, eli "asunto haureuden harjoittamista varten jne."

      • höpsistä...

        Mitä paritusta se on jos ottaa vuokran seksinä?

        Huono yritys. Seksin käyttäminen maksuvälineenä on Suomessa edelleen täysin laillista puuhaa, samoin kuin seksistä maksaminen.


    • asuntoaetsivä

      Itse maksaisin mieluusti vuokran seksillä jos pelisäännöt ovat selkeitä kummallekin osapuolelle.
      Tälläistä ei vain vielä ole sattunut omalle kohdalle, harmi sinänsä.

      • vinkki...

        Jos vuokralaisena aikoo rahoittaa asumisen seksillä, niin nevoisin pitämään prostituution ja vuokrasuhteen erillään. Eli myy seksiä eri ihmisille ja maksa vuokrasi siitä saamallasi rahalla.

        Seksisuhteissa kun on aina kariutumisen vaara. Jos olet säännöllisesti seksisuhteessa vuokranantajasi kanssa, niin mukaan voi astua mustasukkaisuutta yms. ja pian käy niin että olet ilman asuntoa.

        Jos raha tulee muuilta, niin aina voi hankkia uuden pokan ja tulovirta sekä asunto pysyy varmemmin.


    • vaihdantataloutta

      Seksin ostaminen ja myyminen on Suomessa täysin laillista puuhaa.

    • aleksantrovits

      Tuonkaltaisesta vuokranmaksusta muuten voivat jopa vihjailla eräät tänne ulkomailta tulleet naishenkilöt, joiden kotimaata ei tarvitse etsiä kaukaa.

    • mikäs siinä...

      mä itse hekilöhohtaisesti maksaisin vuokrani ilomielen seksillä jos olisi mahdollista..jos vuokran antajan kanssa selvästi sovittaisiin säännöt..en näkis siinä mitään pahaa...olen aikuinen ja itse päätän asiasta niin mikäs siinä..

    • OstaSeksiMuualta

      Olen aikoinaan sinkkuna deittaillut tosissaan ja harrastanut myös fuckbody suhteita. Lähes poikkeuksetta ne fuckbody suhteet päättyivät naisen puolelta. Luulen syyksi olleen sen, ettei naisten todellinen luonne ole seksin perään. Moni mies vain luulee niin median mielikuvan innoittamana. Monille naisille seksi kuuluu VAKAVAAN PARISUHTEESEEN. Eivät siis kestä pidemmän päälle epämääräistä pano kuviota. Sen takia liikutaan heikoilla jäillä kun edes lähdetään ehdottamaan edes varovasti asiaa vuokralaiselle ja voi hyvinkin jäädä vain yhteen kertaan naisen puolelta. Ei ne keski-ikäiset miehet mitään hemaisevia välttämättä ole alle 30v naisten mielestä ja useimmat yli 30v on sen verran itsetunto kohdallaan, etteivät moiseen edes suostu. Vaikka nainen seksiin suostuisikin pakon edessä periaatteessa vastahakoisesti, niin tuskin seksin laatu mitään kostean kiihkeää on vaan enemmänkin sellaista "hoida äkkiä homma, että pääsen susta eroon". Ei siis ole mitään hohtoa välttämättä koko touhussa. Naiset kun saavat epämääräisistä suhteista paljon vähemmän irti kuin miehet, joten sen takia monet naiset kiihkeyden sijaan tuntevat inhoa epämääräisiä touhuja kohtaan.

      Kannattaa siis mielummin ostaa seksi rehellisesti muualta ja hoitaa vuokrasuhde muuten normaalisti.

      • kaksi eri asiaa

        Ja päinvastoin, naisen kannattaa pitää seksin myyminen erillään vuokrasuhteesta ja hoitaa vuokranmaksu seksinmyynnistä saaduilla rahoilla, jos haluaa elämäänsä näin rahoittaa.

        Seksin ostaminen ja myyminen on Suomessa edelleen täysin laillista toimintaa, vaikkakin siihen kyllä kieltämättä liittyy paljon laittontakin toimintaa, kuten verojen kiertämistä.


      • Telluvainaa

        Muuten leena ok,mutta sana on fuckbuddy;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe