Hah, miksi poistit hyvän viestin tuolta sivun alalaidasta? Et taida ymmärtää huumoria? Sehän oli ihan täyttä asiaa koko juttu XD Suomi on hapan-naamojen ja murjottajien luvattu maa XD
Työelämän_Guru :D
1
364
Vastaukset
- Viesti poistettu
Takaisin toimeen tai TUUMASTA TOIMEEN, niin kuin SAMPO pankki asian haluaa ilmaista XD
Ja sitten ASIAAN, NEWSFLASH! party`s over my friend, we`re back in business >:(
Koska "GURU" ei nyt ole paikalla, vastaan hänen puolesta...
Miten selitän aukot cv:ssä? Et mitenkään, mitä selittämistä niissä on, käännä huomio muualle ja jatka eteenpäin.
Miten osatyökyvytön voisi päästä takaisin työelämään? Voi hyvänen aika sentään. Vähän sama kuin kysyisi, miten minusta tulee lottomiljönääri, vaikka en lottoa.
Thanks, HAVE A NICE DAY! MUISTAKAA JENKKISMILE, KYLLÄ SE SIITÄ LÄHTEE, JOS ON LÄHTEÄKSEEN.
TSMORO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238