Kuten moni ehkä tietää, ilmaiset geocities -sivustot suljetaan alle viikon sisällä.
Näilläkin sivustoilla on paljon hyödyllistä Delphi -materiaalia, joka ilmeisesti katoaa netistä, sikäli kun sivujen ylläpitäjät eivät varmuuskopioi ko. sivustoa ja etsi sille uutta kotia.
Linuxin wget -komennolla saa toki imutettua yksittäisiä tiedostoja http -protokollalla.
Mutta kun web -sivulla (joka itse on .htm tai .html -tiedosto) on usein kuvia ja ohjelmointiaiheisilla sivuilla on usein linkattu esim. .zip -tiedosto, joka sisältää esimerkkikoodia, niin mikä olisi helpoin tapa ottaa selville kaikki ne tiedostot johon yksittäinen htm(l) -sivu viittaa, olivatpa nuo toedostot sitten suoraan web -sivulla näkyviä kuvia tai linkkejä muihin tiedostoihin, esim. zip -tiedostoihin ?
näitä on varmaan ainakin (onko muitakin):
tai
sitten on vielä ainakin REL, kun muistaisikin miten tuota käytetään....
Onko valmisohjelmaa kokonaisten sivustojen imurointiin, vai pitääko koodata Delphillä oma ?
Ja vielä: jos imutatte, niin fiksuin startegia on imutusohjelma, joka pitää satunnaisen mittaisen tauon imutusten välillä, ns. "konekivääri" -imurointia eivät palvelimien omistajat katso yleensä hyvällä!
Delphi -sivustot netissä
delphikoodaaja
1
529
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929