Tilaan yhden ratkaisun.

Pahin haasteesi

Tilaan yhden täsmäratkaisun - ja liitän tilaukseeni TOIMITUSPAKON kasvojenmenettämisen ehdolla.

Onko työelämän gurulla tarjolla lääkettä joka saisi:

- Masentuneen (joka on hoidossa)
- Epäsosiaalisen (jolle yrittää tehdä jotain)
- Itsetunnottoman (joka riippuu ihan siitä mitä kohtaa ja miten tuetaan)
- Koulutukseltaan ja väliaikaisilta ammateiltaan (jota pyrkii korottamaan)
- Työttömyysjaksoistaan (aukot CV:ssä hehehehe)
- Yhteiskuntakriittisen (avannut silmänsä ja tieto lisännyt tuskaa)
- Mutta kuitenkin järkevän ja terveraajaisen ei-oppimisongelmaisen (ts. täysin työkykyisen ja pystyy todistamaan sen ja toimimaan tilaisuuksien mukaan, hyppää kun käsketään)

ELI - IHMISEN - uskomaan siihen että juuri hän voi täyttää jonkun työn maailmassa jossa liki miljoona ihmistä kilpailee noin kymmenestätuhannesta kulloinkin auki olevasta työpaikasta - ottaen huomioon että kilpailijoilla on aina enemmän koulutusta, itsetuntoa, optimistisuutta ja etenkin sosiaalisia verkostoja tukemassa juuri hänen valintaansa ja ties mitä niin ettei vahingossakaan ajattele että nythän tämä tärppää.

Tarvitsen sellaista lääkettä/huumetta/päihdettä joka saa minut loogisesti ajattelemaan että tämä on mahdollista ja että juuri minä olen se vitun onnellinen ja sosiaalinen ihminen joka kuuluu tuohon työhön huolimatta näistä sadasta epäonnistumisesta takanapäin ja kaikesta negatiivisesta esteellisyydestä ja suhtautumisesta jotka ovat tulosta käytännön havaintomaailmasta ja logiikasta joka on vierauttanut minut henkisesti ajatuksesta että kukaan tarvitsisi minua mihinkään.

Väität olevasi guru. Kehtaan kuitenkin epäillä ettet ole mikään guru vaan asemasi perusteella voit hylätä sellaiset ihmiset jotka eivät edistä uraasi työnvälittäjänä ja siksi "onnistua" työssäsi. No, tässäpä sinulle haaste joka määrittää onko sulla oikeasti varaa neuvoa ja opastaa ketään.

Onnistuuko?

[email protected]

1

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I.Anonymous

Olette esiintymässä nyt jonkinlaisena ammattilaisena. Jos vielä kehtaatte ottaa esiintymisnimeksenne "GURU" joka tarkoittaa : "henkilökohtainen, valaistunut uskonnollinen opettaja" - niin tällä kertaa saatte luvan olla nimimerkki-valintanne veroisia. Olen epäuskovainen, ateisti - koska merkit viittaavat todellakin että mitään "Jumalaa" (ja siten teidän auktoriteettianne puhua henkilökohtaisena uskonnollisena johtajana) ei ole työmarkkinoiden kanssa.

Joten ratkaisu tai toteamme että Manpower = Bullshit - niin lujaa että se kuullaan.

Me olemme internetin anonyymit. Me emme anna armoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe