Paljonko viikkotunteja

varokaa

Voi teettää kun on mol:in kurssilla johon sisältyy harjoittelua? Alkaa voimat mennä kun joutuu tekemään 8 € "kilsakorvauksella" yli 40 tunnin viikkoja. Kait tässä joku raja pitää olla! Eka viikko ilman vapaapäivää, vuorotyö ja viikonloput töissä, kurssina mainostetiin.

5

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä yli 40h/vko

Nyt jossain kusee, älä hitossa suostu tuollaiseen ilmaiseksi.

• ei oo varaa

tulee jos ei ilman pätevää syytä lopeta, se mikä on pätevä syy on sitte toinen asia.
        Ottakaa paljon selvää jos olette moiseen menossa, työvoimatoimistosta on kyllä vaikee saada mitään tietoo kun ei ne tiedä itsekkään...

• hmmmm3

Tervetuloa Suomeen, missä työttömät pakotetaan 8 eurolla 40 tunnin työviikkoihin ja työnantaja tekee sillä rahaa. On se hauskaa kun yhteiskunta ei osaa päättää onko se kapitalismia vai sosialismia -> käy juuri näin että kansa kärsii.

Jos olisin työtön, en menisi tuollaisiin pakkotöihin. Ottaisin karenssin ja anoisin sossusta turvaa elämään. Jos ei tule niin sitten harmaata taloutta. Aina jotain paskahommia saa edes 5€ tunti käteen.
      Ihmisen pitää ensin kunnioittaa itseään ennen valtiota. Vasta kun asiat on ihmisellä suht kunnossa, voi yhteiskuntaakin tukea.

• ...harmaata työtä?

Menenkö torille kyltin kanssa, jossa lukee, että pimeää työtä tehdään? Esson baariin? Kävelenkö firmojen ovista sisään ja kysyn?

Tunnen paljonkin päättävissä asemissa olevia ja vielä enemmän muita, mutta en ketään sellaista, jolla olisi tässä tilanteessa antaa töitä, verokortilla tai ilman.

Mistä niitä löytyy?

• Pettynyt Täti

Näis saadaan työllisyystilastot näyttämään pienille. Lisäksi yritykset saavat työvoimaa jolle voi maksaa alle sopimusten mukaista palkkaa. Samalla 8 e päivässä lisää liksaa työllistetty vie työpaikan joltain muulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe