kävin meediolla.

kummallista

Aikaa noin 3vuotta,äitini kuoli ja kävin meedio istunnossa joka oli jonkinsortin yhteistilaisuus jossa oli noin 100 ihmistä ja olin eka kertaa
mukana (en käynnyt sen jälkeen).Medio oli englantilainen ,meedio ehti puhua noin 5-10 kanssa ja se valitsi vain henkilön ja sanoi että sinulle on asiaa.Minut valittiin ,meedio sanoi että täällä on tälläinen henkilö ja kuvasi äitini tarkkaan myös kodimme ja sanoi että olette etsinyt papereita jolloin sanoin että kyllä ja meedio kehotti katsomaan erään vanhan lipaston laatikon takaa ja myöhemmin katsoin niin ne paperit oli siellä.Lisäksi meedio kuvasi pappamme niin että sanoi että täällä on tälläinen henkilö jolla on kissoja paljon, kuten papallani oli.myöskin meedio kertoi että nyt tuli jokin ystäväni joka on siirtynyt rajan taakse juuri,sanoin että minulla ei ole kuollout kukaan kaveri ja asia jäi sikseen.Mutta 2 viikon päästä soitti eräs tuttuni äiti ja kertoi poikansa kuolleen kysyin kuoleman ajankohdan ja se oli vain paria päivää ennen meedion istuntoa.
Tässä lyhyesti muutama todellinen tapahtuma.
Mitä tälläisesta voi päätellä kuoleman osalta itselläni tulee mieleen että jotain täytyy olla
kuoleman jälkeen mutta mitä,sitäpä me ei nyt tiedetä tai muisteta jos olemme jo kertailleen täällä.

35

3259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf

      Kyllä joku tuonkin uskoo... lukeehan se netissä...

    • Marcel

      Itselläni on vastaava tapaus ja ymmärrän täysin tekstisi.

      Henkimaailma on vain toinen olevaisuuden taso ja normaalille silmälle näkymätön.
      Meedio kykenee virittäytymään kyseiselle taajuudelle, eli ikäänkuin vaihtamaan kanavaa.

      Puhun siis oikeista meedioista. He eivät kuitenkaan yleensä ilmoittele viikkolehtien palstoilla.

      • asdf

        Herääkin kysymys miksi he eivät ilmoittele itsestään julkisesti. Jos he tekevät asioita puhtaasta auttamisen halusta löytyisi niitä autettavia varmasti enemmän. Jos taas rahasta niin rahaakin varmasti tulisi enemmän kun vähän mainostaisi.

        Muutama meedio joka on joutunut/päässeet todistamaan taitonsa, ovat salaperäisesti menettäneet kykynsä kun vastassa ei olekaan ollut kukkahameisia herkkäuskoisia tanttoja vaan itsenäiseen järkevään ajatteluun kykeneviä ihmisiä.


      • Marcel
        asdf kirjoitti:

        Herääkin kysymys miksi he eivät ilmoittele itsestään julkisesti. Jos he tekevät asioita puhtaasta auttamisen halusta löytyisi niitä autettavia varmasti enemmän. Jos taas rahasta niin rahaakin varmasti tulisi enemmän kun vähän mainostaisi.

        Muutama meedio joka on joutunut/päässeet todistamaan taitonsa, ovat salaperäisesti menettäneet kykynsä kun vastassa ei olekaan ollut kukkahameisia herkkäuskoisia tanttoja vaan itsenäiseen järkevään ajatteluun kykeneviä ihmisiä.

        Oletan, että kyse on siitä, että apua haluavan henkilöllä täytyy olla todellinen avuntarve, eikä pelkästään kysymys: kuka vei kukkahameeni tupperware -kutsuilla, ollessani pissillä?

        Meedio siis saa antaa apua, jos ihminen sitä todella tarvitsee. Muuten ei hänen tule puuttua kenenkään elämään.

        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että kysymys ei ole herkkäuskoisuuden häivästäkään. Kyllä k.o meedio kertoili sellaista faktaa, että menin jopa hiukan hiljaiseksi.

        Todellisen meedion toiminnassa on tanttaprosentti nolla.


      • kävin meediolla
        Marcel kirjoitti:

        Oletan, että kyse on siitä, että apua haluavan henkilöllä täytyy olla todellinen avuntarve, eikä pelkästään kysymys: kuka vei kukkahameeni tupperware -kutsuilla, ollessani pissillä?

        Meedio siis saa antaa apua, jos ihminen sitä todella tarvitsee. Muuten ei hänen tule puuttua kenenkään elämään.

        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että kysymys ei ole herkkäuskoisuuden häivästäkään. Kyllä k.o meedio kertoili sellaista faktaa, että menin jopa hiukan hiljaiseksi.

        Todellisen meedion toiminnassa on tanttaprosentti nolla.

        En käsitä mitä tarkoitat?


      • yksi
        Marcel kirjoitti:

        Oletan, että kyse on siitä, että apua haluavan henkilöllä täytyy olla todellinen avuntarve, eikä pelkästään kysymys: kuka vei kukkahameeni tupperware -kutsuilla, ollessani pissillä?

        Meedio siis saa antaa apua, jos ihminen sitä todella tarvitsee. Muuten ei hänen tule puuttua kenenkään elämään.

        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että kysymys ei ole herkkäuskoisuuden häivästäkään. Kyllä k.o meedio kertoili sellaista faktaa, että menin jopa hiukan hiljaiseksi.

        Todellisen meedion toiminnassa on tanttaprosentti nolla.

        Minulle riittää ihan nämä omat ja sukulaisten kokemukset siitä tietoisuudesta joka hengessä on olemassa. Olisihan se hyvä kysyä näkökykyiseltä miksi tämä asia ei onnistu. Mutta ajattelen että silloin rajaan mahdollisuuteni elää omaa elämääni.Uskon siihen että sopimus elämästä ja sen laadusta on olemassa, mutta lopulta itse muokkaan sitä näiden mahdollisuuksien mukaan joita täällä kolmiulotteisessa elämässä olen omaksunut. Vai pitäisiköhän mennä meediolle:-) Meedioitakin on varmasti monenlaisia. Samoin kuin henkiparantajia. Toisten kädet tuntuvat ja tekevät ihmeitä. Toinen vain näyttelee ja luulottelee teki hyvääkin jälkeä. Oikeasti niissä ei voi narrata.


      • Marcel
        yksi kirjoitti:

        Minulle riittää ihan nämä omat ja sukulaisten kokemukset siitä tietoisuudesta joka hengessä on olemassa. Olisihan se hyvä kysyä näkökykyiseltä miksi tämä asia ei onnistu. Mutta ajattelen että silloin rajaan mahdollisuuteni elää omaa elämääni.Uskon siihen että sopimus elämästä ja sen laadusta on olemassa, mutta lopulta itse muokkaan sitä näiden mahdollisuuksien mukaan joita täällä kolmiulotteisessa elämässä olen omaksunut. Vai pitäisiköhän mennä meediolle:-) Meedioitakin on varmasti monenlaisia. Samoin kuin henkiparantajia. Toisten kädet tuntuvat ja tekevät ihmeitä. Toinen vain näyttelee ja luulottelee teki hyvääkin jälkeä. Oikeasti niissä ei voi narrata.

        Juu... en minäkään niissä varta vasten hyppää. Satuin nyt vain menemään yleisötilaisuuteen, jossa oli paljon muitakin.

        Pääasia, että tulin vakuuttuneeksi.


      • Marcel
        kävin meediolla kirjoitti:

        En käsitä mitä tarkoitat?

        Mikä on epäselvää? Voisitko tarkentaa?


      • Maagikko
        Marcel kirjoitti:

        Juu... en minäkään niissä varta vasten hyppää. Satuin nyt vain menemään yleisötilaisuuteen, jossa oli paljon muitakin.

        Pääasia, että tulin vakuuttuneeksi.

        Tuttava piiriini kuuluu henkilöitä jotka ovat käyneet meediokoulutuksen ja tiedän heidän olevan aitoja, kurinalaisia. Hyvän henk.m. kanssa sopimuksen tehneitä.
        Marcel..Kyllä sinä tiedät ettei sattumaa ole, vaan kaikella on tarkoitus. Siksi menit tuonne tilaisuuteen.
        Olen itsekin aikoinaan käynyt niin yleisö kuin yksityisestikin ja saanut vahvistuksen 100% siitä että elämä jatkuu elämän jälkeen. Eikä meistä heti siellä tule enkeleitä. Vaan luonteenpiirteemme säilyy esim. jos täällä olimme saitoja, neuvotaan helposti säästäväisyyteen.
        On ihanaa tietää, että emme ole yksin ja saamme apua niin rukouksen, meditaation, kuin "sattumankin" kautta. Meediot tekevät hyvää auttavaa työtä. Siihen uskon ja luotan. Uskisten täytyisi muistaa että VT:ssä puhutaan rofeetta kouluista ja temppelikoulutuksesta. VT vilisee sen ajan meedioiden viestejä. Jos vain jaksaa niitä etsiä.
        Ikävä kyllä VT:n Jumala oli kiivas ja vihainen. Joten enteetkin olivat sen tapaisia. Jeesus oli yksi suurimmista meedioista. Mutta se onkin jo eri juttu.....


      • Noita-nainen
        asdf kirjoitti:

        Herääkin kysymys miksi he eivät ilmoittele itsestään julkisesti. Jos he tekevät asioita puhtaasta auttamisen halusta löytyisi niitä autettavia varmasti enemmän. Jos taas rahasta niin rahaakin varmasti tulisi enemmän kun vähän mainostaisi.

        Muutama meedio joka on joutunut/päässeet todistamaan taitonsa, ovat salaperäisesti menettäneet kykynsä kun vastassa ei olekaan ollut kukkahameisia herkkäuskoisia tanttoja vaan itsenäiseen järkevään ajatteluun kykeneviä ihmisiä.

        Kaikkeen "tuonpuoleiseen" tarvitaan AVOIN mieli...eivat haamut "tiukkapipoille" ilmesty.....ne etsivat kaltaistaan henkea, joka haluaa olla "samalla aaltopituudella".....

        Siksi ns. "jannia juttuja" harvemmin tapahtuu niille, jotka eivat edes niihin usko...


      • Marcel
        Maagikko kirjoitti:

        Tuttava piiriini kuuluu henkilöitä jotka ovat käyneet meediokoulutuksen ja tiedän heidän olevan aitoja, kurinalaisia. Hyvän henk.m. kanssa sopimuksen tehneitä.
        Marcel..Kyllä sinä tiedät ettei sattumaa ole, vaan kaikella on tarkoitus. Siksi menit tuonne tilaisuuteen.
        Olen itsekin aikoinaan käynyt niin yleisö kuin yksityisestikin ja saanut vahvistuksen 100% siitä että elämä jatkuu elämän jälkeen. Eikä meistä heti siellä tule enkeleitä. Vaan luonteenpiirteemme säilyy esim. jos täällä olimme saitoja, neuvotaan helposti säästäväisyyteen.
        On ihanaa tietää, että emme ole yksin ja saamme apua niin rukouksen, meditaation, kuin "sattumankin" kautta. Meediot tekevät hyvää auttavaa työtä. Siihen uskon ja luotan. Uskisten täytyisi muistaa että VT:ssä puhutaan rofeetta kouluista ja temppelikoulutuksesta. VT vilisee sen ajan meedioiden viestejä. Jos vain jaksaa niitä etsiä.
        Ikävä kyllä VT:n Jumala oli kiivas ja vihainen. Joten enteetkin olivat sen tapaisia. Jeesus oli yksi suurimmista meedioista. Mutta se onkin jo eri juttu.....

        Olet oikeassa: mikään ei ole sattumaa.

        Olisi todella hauskaa, mikäli joku vannoutunut skeptikko voisi kokea samanlaisia elämyksiä vastaavassa tilaisuudessa.

        Ongelmana on tietysti tuo vastustaminen ja skeptikothan ovat useimmiten vielä kypsymättömiä vastaanottamaankaan mitään tuollaista. Saattaa mieli järkkyä.


      • asdf
        Marcel kirjoitti:

        Olet oikeassa: mikään ei ole sattumaa.

        Olisi todella hauskaa, mikäli joku vannoutunut skeptikko voisi kokea samanlaisia elämyksiä vastaavassa tilaisuudessa.

        Ongelmana on tietysti tuo vastustaminen ja skeptikothan ovat useimmiten vielä kypsymättömiä vastaanottamaankaan mitään tuollaista. Saattaa mieli järkkyä.

        Onhan se outoa, että samassa tilaisuudessa skeptikko ei huomaa mitään outoja elämyksia tai yliluonnollista, mutta uskova huomaa. Maailma on täynnä esimerkkejä. ¨

        Joillekin jopa joku Konginkankaan kolari oli merkki Jumalalta kun toiselle se oli pelkkä onnettomuus..


      • Kia
        Noita-nainen kirjoitti:

        Kaikkeen "tuonpuoleiseen" tarvitaan AVOIN mieli...eivat haamut "tiukkapipoille" ilmesty.....ne etsivat kaltaistaan henkea, joka haluaa olla "samalla aaltopituudella".....

        Siksi ns. "jannia juttuja" harvemmin tapahtuu niille, jotka eivat edes niihin usko...

        Ihmiset saavat juuri niitä kokemuksia, joihin he ovat valmiita ja jotka on tarkoitettu senhetkiseen elämäntilanteeseen; esim. edistämään henkistä kasvua ja yhä hienompiin ulottuvuuksiin siirtymistä.

        Olen kuullut meedioilta ja selvännäkijöiltä (eivät ole tavanneet minua henkilökohtaisesti)asioita, joita en ole kertonut muille. Esim. meedio kertoi minun saaneen nuorempana päähän iskun, joka on vaivannut minua (kertoi äidilleni). Olin pudonnut hevosen selästä ja saanut aivotärähdyksen, jonka jälkeen olin kärsinyt pääkivuista ja tietenkin pelästynyt.

        Ja on muitakin. Kuten, että toinen silmäni vaivaa.. ja sain siihen "lääketieteellisen selityksen". Ja todellakin toinen silmä vuotaa usein ja on arka. Miksi ei uskoa, jos kerran kokee jonkin asian todelliseksi? Miksi taistella omaa itseään/henkeään vastaan?

        Joku päivä muistamme keitä olemme ja hämmästymme, että olemme paljon enemmän kuin koskaan uskalsimme edes kuvitella. Olemme jumalan lapsia; hänestä lähtöisin ja jollakin kauniilla tavalla osa jumaluutta.


      • Marcel
        asdf kirjoitti:

        Onhan se outoa, että samassa tilaisuudessa skeptikko ei huomaa mitään outoja elämyksia tai yliluonnollista, mutta uskova huomaa. Maailma on täynnä esimerkkejä. ¨

        Joillekin jopa joku Konginkankaan kolari oli merkki Jumalalta kun toiselle se oli pelkkä onnettomuus..

        Kyllähän se skeptikkokin yllättyy, mikäli hän sattuu tapaamaan oikean meedion.

        On turha tässä selitellä. Se täytyy kokea.

        Jos oikein laajasti katsotaan, niin Konginkankaan onnettomuus oli uhrien omaisille tarkoitettu kasvattava kokemus. Mikään ei ole sattumaa.

        Uskaltaisitko lähteä meedion vastaanotolle?


      • j.n.j.v.o.v
        Kia kirjoitti:

        Ihmiset saavat juuri niitä kokemuksia, joihin he ovat valmiita ja jotka on tarkoitettu senhetkiseen elämäntilanteeseen; esim. edistämään henkistä kasvua ja yhä hienompiin ulottuvuuksiin siirtymistä.

        Olen kuullut meedioilta ja selvännäkijöiltä (eivät ole tavanneet minua henkilökohtaisesti)asioita, joita en ole kertonut muille. Esim. meedio kertoi minun saaneen nuorempana päähän iskun, joka on vaivannut minua (kertoi äidilleni). Olin pudonnut hevosen selästä ja saanut aivotärähdyksen, jonka jälkeen olin kärsinyt pääkivuista ja tietenkin pelästynyt.

        Ja on muitakin. Kuten, että toinen silmäni vaivaa.. ja sain siihen "lääketieteellisen selityksen". Ja todellakin toinen silmä vuotaa usein ja on arka. Miksi ei uskoa, jos kerran kokee jonkin asian todelliseksi? Miksi taistella omaa itseään/henkeään vastaan?

        Joku päivä muistamme keitä olemme ja hämmästymme, että olemme paljon enemmän kuin koskaan uskalsimme edes kuvitella. Olemme jumalan lapsia; hänestä lähtöisin ja jollakin kauniilla tavalla osa jumaluutta.

        Kuulkapas nyt lapset!
        Älkää leikkikö tulen kanssa. Ei tuo ole mitään
        vaaratonta peliä! Pysykää erossa meedioista, he
        ovat pahan palvelijoita ja saavat tietonsa itse
        pirulta. Ihmiset joutuvat monenlaisiin vaaroihin, saattavat vaarantaa henkensä ja läheistensä myös. Etsikää turvaa Jeesuksesta!


      • asdf
        Marcel kirjoitti:

        Kyllähän se skeptikkokin yllättyy, mikäli hän sattuu tapaamaan oikean meedion.

        On turha tässä selitellä. Se täytyy kokea.

        Jos oikein laajasti katsotaan, niin Konginkankaan onnettomuus oli uhrien omaisille tarkoitettu kasvattava kokemus. Mikään ei ole sattumaa.

        Uskaltaisitko lähteä meedion vastaanotolle?

        "Uskaltaisitko lähteä meedion vastaanotolle?"

        Uskaltaisin (olettaen, että herra meediolla ei ole veristä esiliinaa ja kirvestä kädessä).
        Kolmella ehdolla.. Olen selvänä, virkeänä ja maksamaton asiakas :D


      • Marcel
        asdf kirjoitti:

        "Uskaltaisitko lähteä meedion vastaanotolle?"

        Uskaltaisin (olettaen, että herra meediolla ei ole veristä esiliinaa ja kirvestä kädessä).
        Kolmella ehdolla.. Olen selvänä, virkeänä ja maksamaton asiakas :D

        Luulisin, että meedion tulee kyllä saada ponnisteluistansa jonkinlainen palkkio.

        Voisihan olla vaikkapa sopimus, että maksat jälkeenpäin, mikäli saat rahoillesi vastinetta.

        Minä ainakin olisin kyllä maksanut jälkeenkin päin saamastani tiedosta.


      • asdf
        Marcel kirjoitti:

        Luulisin, että meedion tulee kyllä saada ponnisteluistansa jonkinlainen palkkio.

        Voisihan olla vaikkapa sopimus, että maksat jälkeenpäin, mikäli saat rahoillesi vastinetta.

        Minä ainakin olisin kyllä maksanut jälkeenkin päin saamastani tiedosta.

        Mistä noita meedioita muuten löytää? Siis niitä mielestäsi oikeita hemmoja.
        Ja paljonko ne suunnilleen veloittaa kerrasta?
        Miten se koko systeemi edes toimii (tuskin se mitään kristallipalloa vilkuilee...)?


      • Marcel
        asdf kirjoitti:

        Mistä noita meedioita muuten löytää? Siis niitä mielestäsi oikeita hemmoja.
        Ja paljonko ne suunnilleen veloittaa kerrasta?
        Miten se koko systeemi edes toimii (tuskin se mitään kristallipalloa vilkuilee...)?

        Myyriä on pelloissa.
        Tämä oli vitsi. Seuraava teksti ei ole.

        Tarkoitan, että tämä meedio on nimeltään Maria Myyrä ja häntä voin todellakin suositella.
        Kysymys on hänen kutsumustyöstään.

        Ei kristallipalloja, eikä muitakaan apuvälineitä. Hän käyttää vain pienen hetken rauhoittumiseen ja virittäytymisen vastaanottavaan tilaan, mutta varsinaisesta transsitilastakaan ei ole kysymys.
        Hän on hyvin lempeänoloinen ja miellyttävä vanhempi naishenkilö, jolla on ollut melko traaginen ja kasvattava lapsuus.

        En tiedä onko hänellä vakituisempaa vastaanottoa, mutta joissakin henkisen alan tilaisuuksissa hän vielä antaa yksityistä apuakin.
        Hinnoista en osaa sanoa mitään.

        Tapahtumien ilmoituksia on esimerkiksi Minä Olen ja Ultra -lehdissä.
        Myöskin netistä löytyy tapahtumakalentereita.


      • Marcel
        j.n.j.v.o.v kirjoitti:

        Kuulkapas nyt lapset!
        Älkää leikkikö tulen kanssa. Ei tuo ole mitään
        vaaratonta peliä! Pysykää erossa meedioista, he
        ovat pahan palvelijoita ja saavat tietonsa itse
        pirulta. Ihmiset joutuvat monenlaisiin vaaroihin, saattavat vaarantaa henkensä ja läheistensä myös. Etsikää turvaa Jeesuksesta!

        Toivoisin, ettet kirjoittelisi tuollaisia kauhutarinoita tänne.

        Kyllä se meedion saama tieto tulee samasta lähteestä, josta tämä Jeesuskin sitä aikoinaan vastaanotti.


    • vaeltava aave

      Moi!

      joo! Ajattelin vaan hieman lisätä nykyfaktaa tähän saumaan...Ja Pelottelijat suksikoon omaan kirkkoonsa saarnaamaan. On tietenkin totta, että joskus varsinkin spiritistisissä ja vielä epäilyttävimmissäkin istunnoissa joskus leikitään tulella. Mutta se ei johdu siitä, että muka Jumala sinua rankaisisi jos pelleilet esim. pahojen voimien tai alemman energiatasojen voimien kanssa, vaan että jos pönttösi ei sitä kestä, silloin olet pulassa. Ja tietenkin fiksu välttää epämääräiset kontaktit.

      Ei meedioissa välttämättä mitään pahaa ole. Kontakteja ja viestinvälittäjiä ovat. Ja jos toimivat "oikealla tiellä" ei kenenkään tule sanoman, että paholaisen asialla olisivat.


      Olettekos muuten tietoisia siitä, että nykyään on kliinisesti todistettu, että tajunta on ruumiista riippumaton. Se on olemassa ilman ruumista ja pystyy tekemään havaintoja jotka
      nykylääketieteen kannalta ovat mahdottomia.

      Kuoleman käsitteeseen ei tarvitse siis nykyään enään "uskovaisten" teorioita, vaan kun ruumis kuolee eli elintoiminnot lakkaavat, niin mieli lähtee laukkaamaan.

      Tapaus on totta ja kliinisesti todistettu. Kohteena oli aivoleikkauksessa ollut nainen, jonka ruumiinlämpö laskettiin hyvin alas ja elintoiminnot lakkautettiin. Myös aivot "kytkettiin irti" Eli nainen oli kliinisesti kuollut operaation ajan. Hänellä oli myös korvissa anturat jotka skannasivat mahdollista aivotoimintaa. Anturat pitivät kohisevaa ääntä, joten hän edes tälläkään perusteella ei olisi kuullut mitään. Hän oli siis kuollut. Aivan tieteellisin termein määriteltynä. Muistaakseni hän oli Kuoleman rajan tuolla puolen kaksikymmentä minuuttia, jonka aikana hän kuvasi hyvin tarkasti lääkärien työtä. Muisti heidän puheensa yksityiskohtia (leikkaus oli myös nauhoitettu) Osasi kuvailla leikkausvälineet yms. Ei tosin pystynyt kuvailemaan mitään ruumiin tuntemuksia, koska sehän oli mahdotonta (hän oli kuollut).

      Sen jälkeen hän kuvasi aika perinteiseen tyyliin nämä ns. kuolemanrajakokemukset ja siirtymisen valotunnelia pitkin jonnekin. Tapaamiset sukulaisten ja jne. kanssa.

      Mutta tärkeintä tässä on se, että tapaus on avannut lääketieteessä uuden oven jo siis ihan virallisestikin. Vain vanhanpolven lääkäri tai idiootti nauraa näille asioille. Se on hyvä!

      • yksi

        kokemuksesta. Toivottavasti se tieto leviää lääkäreiden keskuudessa. Kun ruumis näyttää elottomalta ne puhuvat mitä tahansa, eivätkä ota huomioon olemus kuulee siinä kuitenkin. Keikkuu katossa ja kuuntelee. Näin on minullekin käynyt leikkauksen yhteydessä. Lääkärit ja sairaan- hoitajat hokivat kauhuissaan, tuo ei tästä selviä. Ei vielä mitään elonmerkkiä. Ja toiset hermoilivat, lisätkää vielä happea. Sain vielä lisää happea ja toimenpiteitä ja niinpä oli siirryttävä takaisin kehoon ja raotettava silmiä. Kun sen tein,nämä valkohahmoiset lääkärit ja hoitajat kaikkosivat kuin akanat tuuleen, näin vain selkiä. Sitten yksi kääntyi vielä takaisin ja sanoi jos tulee huono olo hälytä heti ja tuosta saat happea niin paljon kuin haluat.Tämä loppu heräämössä.
        Spiritismissä on se ongelmana että tavallista ihmistä lähinnä ovat henget joiden taso on alhainen, jopa paha. Mutta heidän voimansa on kuitenkin vahvempi kuin ihmisen. Halutessaan he voivat aiheuttaa suurta vahinkoa kyselevälle ihmiselle.Pitää hallita suojaukset ja hyvän puolella olemisen ja silloin saa vastauksia muutoinkin kuin meediota käyttämällä. Meediolla on kanava auki, onko hänellä myös niin vahva suojaus kaikkien läsnäolijoiden varalta ettei sitä kanavaa käytä kukaan alhainen? Tiedän vain että suojaus on pidettävä vahvana ja että tila voidaan puhdistaa negatiivisesta energiasta. Käyttävätkö meediot näitä?


      • vaeltava aave
        yksi kirjoitti:

        kokemuksesta. Toivottavasti se tieto leviää lääkäreiden keskuudessa. Kun ruumis näyttää elottomalta ne puhuvat mitä tahansa, eivätkä ota huomioon olemus kuulee siinä kuitenkin. Keikkuu katossa ja kuuntelee. Näin on minullekin käynyt leikkauksen yhteydessä. Lääkärit ja sairaan- hoitajat hokivat kauhuissaan, tuo ei tästä selviä. Ei vielä mitään elonmerkkiä. Ja toiset hermoilivat, lisätkää vielä happea. Sain vielä lisää happea ja toimenpiteitä ja niinpä oli siirryttävä takaisin kehoon ja raotettava silmiä. Kun sen tein,nämä valkohahmoiset lääkärit ja hoitajat kaikkosivat kuin akanat tuuleen, näin vain selkiä. Sitten yksi kääntyi vielä takaisin ja sanoi jos tulee huono olo hälytä heti ja tuosta saat happea niin paljon kuin haluat.Tämä loppu heräämössä.
        Spiritismissä on se ongelmana että tavallista ihmistä lähinnä ovat henget joiden taso on alhainen, jopa paha. Mutta heidän voimansa on kuitenkin vahvempi kuin ihmisen. Halutessaan he voivat aiheuttaa suurta vahinkoa kyselevälle ihmiselle.Pitää hallita suojaukset ja hyvän puolella olemisen ja silloin saa vastauksia muutoinkin kuin meediota käyttämällä. Meediolla on kanava auki, onko hänellä myös niin vahva suojaus kaikkien läsnäolijoiden varalta ettei sitä kanavaa käytä kukaan alhainen? Tiedän vain että suojaus on pidettävä vahvana ja että tila voidaan puhdistaa negatiivisesta energiasta. Käyttävätkö meediot näitä?

        ...ja jotkut varmaan eivät. Meediotkin ovat tavallisia ihmisiä, joista jotkut ovat vastuullisempia ja toiset eivät.

        Olen myös lukenut, että kun ihmisen energiaruummilla on usempia kerroksia, ja joistakin niistä täytyy luopua matkalla eri tasojen halki manan majoilla. Ja jos ei osaa tai kykene tietoisesti tuhoamaan kyseistä "energiakoteloa", niin alemmat henkivoimat pystyvät niitä käyttämään esim. juuri kontakteissa tähän maailmaan. Tämä on yksi syy myös siihen, että kaikkeen kannattaa suhtautua varauksella vaikka meedio olisikin "aito". Sillä tuossa energiaruumiissa on myös tietoa, joka on ollut ihmisellä...ja alemmat henkivoimat pystyvät hyödyntämään sitäkin. Eli voivat täysin tekeytyä aiemmin eläneeksi ihmiseksi.

        Varauksella pitää myös ehdottomasti suhtautua varsinkin kauan sitten eläneiden kontakteihin, koska nämä ovat hyvin todennäköisesti lähteneet uudelleen kiertoon...ja olemuksen käyttäjä on melko varmasti joku joka on tekeytynyt tuoksi olennoksi. Tuollainen on ilmeisesti aika harmitonta huvia alemmille energiamuodoille, jotka eivät pääse eteenpäin "kehityksessä" ennen kuin ovat oppineet "läksynsä", vaan voivat viettää vuosisatoja jopa tuhansia "tässä maailmassa" eri tasolla. En tiedä ymmärsitkö mutta sillee...

        Mukavia nuo OOBE-ilmiöt. Oletko kokenut muuten kuin leikkauksen yhteydessä?


      • yksi
        vaeltava aave kirjoitti:

        ...ja jotkut varmaan eivät. Meediotkin ovat tavallisia ihmisiä, joista jotkut ovat vastuullisempia ja toiset eivät.

        Olen myös lukenut, että kun ihmisen energiaruummilla on usempia kerroksia, ja joistakin niistä täytyy luopua matkalla eri tasojen halki manan majoilla. Ja jos ei osaa tai kykene tietoisesti tuhoamaan kyseistä "energiakoteloa", niin alemmat henkivoimat pystyvät niitä käyttämään esim. juuri kontakteissa tähän maailmaan. Tämä on yksi syy myös siihen, että kaikkeen kannattaa suhtautua varauksella vaikka meedio olisikin "aito". Sillä tuossa energiaruumiissa on myös tietoa, joka on ollut ihmisellä...ja alemmat henkivoimat pystyvät hyödyntämään sitäkin. Eli voivat täysin tekeytyä aiemmin eläneeksi ihmiseksi.

        Varauksella pitää myös ehdottomasti suhtautua varsinkin kauan sitten eläneiden kontakteihin, koska nämä ovat hyvin todennäköisesti lähteneet uudelleen kiertoon...ja olemuksen käyttäjä on melko varmasti joku joka on tekeytynyt tuoksi olennoksi. Tuollainen on ilmeisesti aika harmitonta huvia alemmille energiamuodoille, jotka eivät pääse eteenpäin "kehityksessä" ennen kuin ovat oppineet "läksynsä", vaan voivat viettää vuosisatoja jopa tuhansia "tässä maailmassa" eri tasolla. En tiedä ymmärsitkö mutta sillee...

        Mukavia nuo OOBE-ilmiöt. Oletko kokenut muuten kuin leikkauksen yhteydessä?

        nuorempana läheisen kuolemanvaara saattoi viedä minut vaikka toiselle puolen suomea, hengessä. Tehtäväni on elämänpelastaja, kriisityöntekijä. Nyt nukun.


      • Marcel

        Tietoisuus poistuu kehosta heti, mikäli olosuhteet kehossa muuttuvat sietämättömiksi, tai mikäli keho on täysin rentoutuneessa tilassa.

        Irtiolevan tietoisuuden aistit toimivat normaalisti ja paremminkin, kuin kehossa ollessaan.

        Tietoisuuden matkaa ohjataan ajatuksella ja siirtyminen paikasta toiseen tapahtuu ajatuksen nopeudella. Kannattaa siis olla tarkkana siinä mitä ajattelee.

        Matkustaminen on ilmaista ja hauskaa.


      • Friend

        Joo kaverini kertoi minulle samasta ohjelmasta. Siis tarkoitit varmaan, että tietoisuus=meidän henkemme "lähtee laukkaamaan". Tietoisuutemme on siis se joka "irtautui" tässä tapauksessa kehosta (täällä palstoilla on monia jotka kertovat tehneensä tämän havainnon keskellä kirkasta päivää). Eiväthän ne lääkärit kuulemma osanneet sitä tieteellisesti selittää. Ei tietenkään kun he kieltävät koko hengen olemassa olon. Eli kyllä järki pystyy ymmärtämään tämän hengen olemassa olon mutta eräät ammattikunnat (lääkärit/psykiatrit/psykologit) eivät. Ja heidän mielipiteensä kun nyt sattuu olemaan se "yleismaailmallisesti" hyväksytty totuus. Esim mieleltään sairaita ihmisiä "hoidetaan" heidän (ihminen=aivot) teoriansa mukaan mitään sanomattomin tuloksin. Mutta asiat tulevat näiltä osin vielä muuttumaan tulevaisuudessa. Se on vain ajan kysymys. We will see...


    • RunX
      • Oikeinko?

        Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee
        poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä,
        harjoittaa noituutta tai velhoutta,
        joka lukee loitsuja, kysyy vainaja tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        5 Moos.18:10-11


      • järkeä on
        Oikeinko? kirjoitti:

        Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee
        poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä,
        harjoittaa noituutta tai velhoutta,
        joka lukee loitsuja, kysyy vainaja tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        5 Moos.18:10-11

        Niin, olemme täällä valmistautumassa iankaikki-
        suutta varten.Me olemme todellisen valinnan
        edessä, haluammeko jatkaa pahan valtakunnan
        alaisina, jossa me ilman muuta olemme, vai
        haluammeko siirtyä Jumalan valtakunnan kansalaisiksi. Jumalan valtakuntaan ei kuuluta
        automaattisesti, sinne synnytään uudesti ylhäältä.
        Jeesus sanoi:Totisesti, totisesti minä sanon
        sinulle: joka ei synny uudesti, ylähäältä,
        se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.
        Nikodemus sanoi hänelle:"Kuinka voi ihminen
        vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä
        äitinsä kohtuun ja syntyä?"
        Jeesus vastasi:"Totisesti, totisesti minä sanon
        sinulle; jos joku ei synny vedestä ja Hengestä,
        ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
        Mikä lihasta on syntynyt, on liha, ja mikä
        on Hengestä syntynyt , on Henki.
        Älä ihmettele, että minä sanon sinulle:
        teidän täytyy syntyä uudesti ylhäältä.
        Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet
        sen huminan, mutta et tiedä mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on hengestä syntynyt".

        Eli, on luonnollinen syntyminen, lihasta
        syntyminen. Mehän olemme lihaa ja verta.
        Sitten on, uudesti syntyminen ylhäältä.
        Jumala uudesti synnyttää sisäisen ihmisen.
        Se on ihmiselle täysin yliluonnollinen
        tapahtuma, eikä hän voi sitä järjellään
        ymmärtää. Sitä verrataan tuuleen, sen huminan kuule, mutta ei tiedä mistä se tulee ja
        minne se menee.
        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan,
        hän antoi, voiman tulla Jumalan lapsiksi,
        niille , jotka uskovat hänen nimeensä
        jotka eivät ole syntyneet verestä eikä ihmisen
        tahdosta, vaan Jumalasta.Joh.1:12-13.
        Tuo vastaanottaminen tarkoittaa Jeesusta.
        On olemassa myös tuo toinen todellisuus, pimeyden
        ja valheen valtakunta.Se jäljittelee Jumalaa,
        siitä mm. tulee jälleensyntymisoppi, se haluaa
        eksyttää ihmisen pois uudesti syntymisen tärkey-
        destä. Näitä valheen juttuja riittää joka elämän
        alueelle. Me ihmiset taistelemme täällä toinen
        toistamme vastaan, koska pimeyden ruhtinas on sokaissut ihmisten silmät. Me olemme aivan
        kuin pelinappuloita.
        Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa
        vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja
        vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia
        maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja
        vastaan taivaan avaruuksissa. Ef.6:12
        Tässä ei voida voittaa omin voimin, mutta
        tulemalla Jeesuksen omaksi, me olemme voittajia.
        Hän on voittanut synnin ja kuoleman vallan.


    • totta

      sielu jatkaa elämäänsä toisella tasolla. Silti esim. Raamattu kieltää meedioilla käynnit. Raamattu perustelee sen niin, että henkiin ei ole hyvä pitää yhteytta kuoleman jälkeen, varsinkin kun "taajuudelle" voi tulla pahat hengetkin "mälläämään", kun "linja" on avoinna. Fiksua pidättyvyyttä.

      • Marcel

        No mutta tuohan tarkoittaa samaa, kuin että ei uskaltaisi liikkua seinien sisältä minnekään.
        Ulkona saattaa tulla ketä tahansa vastaan.


      • Järkeä on
        Marcel kirjoitti:

        No mutta tuohan tarkoittaa samaa, kuin että ei uskaltaisi liikkua seinien sisältä minnekään.
        Ulkona saattaa tulla ketä tahansa vastaan.

        Ulkona uskaltaa tietenkin liikkua, jos pelkää
        saattaa sisälläkin tulla vastaan. Mutta viisas
        varoo, eikä lähde seikkailemaan pettävälle jäälle,miten siinä käy, jos ei löydy auttajaa ja
        itse ei voi itseään pelastaa. Siinä hukkuu!
        Mitäs turhaan varantamaan elämäänsä, koska noista
        jutuista ei pääse irti omin voimin, niin paljon suurempi on pahan valta. Se on pettänyt ihmisiä
        tuhansia vuosia, ja on meitä paljon ovelampi.
        Eipä nyt kannata ottaa kaikkea pelkkänä vitsinä,
        vaan kyllä se on viisautta pysyä erossa,moisista
        asioista.


      • Marcel
        Järkeä on kirjoitti:

        Ulkona uskaltaa tietenkin liikkua, jos pelkää
        saattaa sisälläkin tulla vastaan. Mutta viisas
        varoo, eikä lähde seikkailemaan pettävälle jäälle,miten siinä käy, jos ei löydy auttajaa ja
        itse ei voi itseään pelastaa. Siinä hukkuu!
        Mitäs turhaan varantamaan elämäänsä, koska noista
        jutuista ei pääse irti omin voimin, niin paljon suurempi on pahan valta. Se on pettänyt ihmisiä
        tuhansia vuosia, ja on meitä paljon ovelampi.
        Eipä nyt kannata ottaa kaikkea pelkkänä vitsinä,
        vaan kyllä se on viisautta pysyä erossa,moisista
        asioista.

        Ns. henkimaailma on yksi todellisuuden osa. Se kuuluu maailmankaikkeuteen ja ihminen on täällä kokemassa millaista on elää maailmankaikkeudessa.
        Se on yksi koettavista asioista, eikä siinä ole mitään pahaa, tai pelättävää.

        Kuinka voit kehittyä ja saada kokemuksia, jos elät vain seinien sisällä?

        On kyse tietoisuutemme laajenemisesta ottamaan huomioon muitakin olevaisuuksien tasoja, eli kysymys on normaalista kehityskulusta.

        Ennakkoluuloisuus on usein vain tiedon puutetta.


    • IKNOW

      Ihminen on henkinen olento hyvä ystäväiseni (meidän tietoisuutemme siis). Englantilainen kaveri oli näemmä kyvykäs kun sellaisia pystyi kertoilemaan. Siihen mainitsemaasi mieleenpaluttamiseen on kyllä olemassa jo teknologia ( ei sen ihmeellisempi kuin palautellaan mieleen tapahtuneita asioita vaikkapa jonkun hyvän ystävän kanssa).

      • Anonyymi

        Hoitoalalla yleensä kun vanhus kuolee hoivakodissa, seuraavat 7 päivää outo fiilis, valot sammuu ja asukkaat näkee/kokee outoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe