kauris & jouskimies??

jousimies

miten nämä kaksi merkkiä sopii toisilleen??

5

2972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimies nainen

      Minä olen jousimies ja ex-mieheni kauris. Sovittiin ja kuitenkaan ei sovittu ollenkaan. Tosin enpä tiedä oliko horoskoopilla suurta merkitystä. Oli muuten vaan niin itsekäs kauris. Eikä ymmärtänyt jousimiehen kammoa hellaan sitomisesta. Tai jousimiehen tunnetta vapauden menetyksestä.

      • luutu

        Olen kauristyttö ja poikakaverini on jouskari. Jousimiehen sitoututumiskammo on tosiasia, olen vihdoin tajunnut. Miksi pelkäätte sitoutua? kauris taas etsii turvaa, eikä ole onnellinen jatkuvassa epävarmuudessa. Ettekö voi luopua päähänpinttymästänne? taistelkaa sitä vastaan!


      • Jousinainen
        luutu kirjoitti:

        Olen kauristyttö ja poikakaverini on jouskari. Jousimiehen sitoututumiskammo on tosiasia, olen vihdoin tajunnut. Miksi pelkäätte sitoutua? kauris taas etsii turvaa, eikä ole onnellinen jatkuvassa epävarmuudessa. Ettekö voi luopua päähänpinttymästänne? taistelkaa sitä vastaan!

        En tiedä miksi ei pysty sitoutua. alkaa ahdistaa ja lopulta haluan pakoon. haluan olla mistään riippumaton, kellosta tai toisesta ihmisestä. aina matkalaukut valmiiksi pakattuna. Toinen ihminen vain hidastaa liikkeitä.


      • -rakastunut kaurikseen-
        Jousinainen kirjoitti:

        En tiedä miksi ei pysty sitoutua. alkaa ahdistaa ja lopulta haluan pakoon. haluan olla mistään riippumaton, kellosta tai toisesta ihmisestä. aina matkalaukut valmiiksi pakattuna. Toinen ihminen vain hidastaa liikkeitä.

        Yhteensopivuus: Jousimies & Kauris

        Jousimiehellä ja kauriilla ei ensi näkemältä ole kovinkaan paljon yhteistä. Nämä kaksi merkkiä ovat monessa mielessä päinvastaisia tyyppejä: jousimies on vapaa-ajattelija, joka tekee asioita hetken mielijohteesta, hyppii aiheesta toiseen ilman pitkäjänteisyyttä ja on kärsimätön. Kauris on yksityiskohtiin huomiota kiinnittävä, rauhallinen ja jopa ujon oloinen, huolellinen merkki, jolla on pitkäjänteisyyttä enemmän kuin muilla. Jousimiehen ja kauriin välinen suhde kehittyy hitaasti, mutta voi pidemmän päälle olla erittäin toimiva ja onnellinen.

        Jousimies ja kauris näkevät aluksi toisissaan enemmän vikoja kuin hyviä puolia. Kurinalainen kauris pitää jousimiestä liian rauhattomana ja jousimiehen mielestä kauris voi olla kovin ylimielinen sekä tylsä. Merkeillä on silti paljon opittavaa toisiltaan. Kauris voi oppia jousimieheltä seikkailumieltä ja hilpeämpää elämänasennetta. Jousimies taas voi oppia kauriilta kärsivällisyyttä sekä ymmärtämään pienten asioiden tärkeyden kokonaisuuden kannalta. Jousimies voi pitää kaurista liian vastuuntuntoisena, ja kauris jousimiestä huonotapaisena ja liian impulsiivisena. Hyvässä suhteessa nämä kaksi merkkiä voivat tasapainottaa toisiaan aivan mainiosti.

        Jousimiestä ohjaa Jupiter ja kaurista Saturnus. Jupiter edustaa tietoisuutta, filosofiaa, optimismia, onnea, seikkailua sekä matkaamista. Saturnus suojelee kovaa työn tekoa, vastuullisuutta sekä kunnianhimoa. Näiden kahden planeetan yhteisvaikutus on positiivinen ja voi tuoda esille molempien merkkien parhaat puolet. Jousimies tarkastelee maailmaa filosofisesti ja kokeilee asioita ihan vain omaksi ilokseen. Käytännöllinen kauris ei välttämättä ymmärrä moista, sillä se itse ajattelee ja tekee vain hyödyllisiä asioita. Jousimiehen ja kauriin välinen yhteistyö toimii siitä huolimatta, tai ehkä juuri siitä johtuen, hyvin.

        Jousimiehen ja kauriin suhteessa on parasta nimenomaan yhteispelin sujuvuus. Mikäli kaksi näinkin erilaista persoonaa pääsee yhteisymmärrykseen ja tutustuu toisiinsa kunnolla, voi suhde olla kaiken alkutakkuamisen jälkeen molempia suuresti tyydyttävä sekä avartava.


    • Anonyymi

      Niin puutaheinää. Minä kauriina olen kärsimättömämpi ja mieheni jousimiehenä rauhallinen. Seikkailumieltä minulla on enemmän, mutta myös miehellä jollain asteella. Olen lähes kaikissa asioissa avarakatseimpi ja suvaitsevaisempi ja joustavampi. Tylsistyn yksitoikkoisuuteen ja olen sosiaalisempi kuin hiljaisempi mieheni. Minä kauriina olen myös romanttisempi. Sopivasti eroja, sopivasti samakaltaisuutta niin elämä ei ole liian tylsäksi muuttunut jousimieheni kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe