Saammeko vastauksen

Vastausta odotellen

Jonkun pitää soittaa Tikkurilan haaratoimistoon ja kysyä, onko 90-luvulla nimitetty vanhimpia Oulun konventissa yllättäen.

Vastaus on kait joko kyllä tai ei.
Olen varma siitä, että vastaus on kyllä.

Olin siellä Oulussa konventissa, jossa nimitettiin tämä uusi yllätysvanhin.
"Haaratoimisto voi nimittää uuden vanhimman milloin tahansa".
Se oli vastaus.

Älkää kertoko satuja, jos ette olleet paikalla.

Kysykää Tikkurilasta johtajilta, varmaan saatte hyvän vastauksen.

16

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaukset kerralla

Selkeä vastaus tähän asiaan on:
      - kysy, kun ei sitä tarvita
      - vastaa, kun ei kysytä
      - neuvo kun et osaa
      - ole osaavinasi
      - ole tietävinäsi
      - ajattele itsestäsi liikoja
      - toimi toisten mielen mukaan
      - välttele normaalia kansalaisvastuun kantamista
      - selitä ymmärtämättä itse
      - käytä energiasi tuulten haisteluun
      - kun et itse ole tarkkailun alla, suuntaa energiasi toisten potkimiseen
      - toteuta toisten tahto
      - selittele
      - välttele
      - vilpistele
      - näpistä, jos tarve vaatii
      - ole valmis tuomitsemaan
      - välitä "tietoa" eteenpäin
      - potkaise maassa makaavaa
      - toimita potkijoille lisää maahan makaajia
      - korvaa totuus selostuksilla ja sepustuksilla
      - ajattele itsekin omaavasi totuus
      - toiset ovat väärässä
      - toiset ovat pahoja
      - ironista on ajatella, että kaikkea ei voi millään ymmärtää tai hyväksyä
      - kentällä on kivaa
      - maallisten kanssa on pahaa
      - Harmageddonin päivän voi olla, ja sen tulee olla ihmisesten tiedossa
      - 1000 -vuotinen onni alkaa vuosien ruumiiden keruulla
      - maailmassa on rauha ja joulupukki on oikeasti olemassa

• Taivaanpoika

niin kauan kuin Harmageddonissa kuolleiden ruumiit ovat syöty ja niitä riittää pitkään. Sitten ne pedot muuttuvat kasvissyöjiksi.

Ilm.19:17. Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle
        18. syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten".
        19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.
        20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
        21. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.

Jes.11:6. Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
        7. Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.
        8. Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
        9. Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.

• Taivaanpoika kirjoitti:

niin kauan kuin Harmageddonissa kuolleiden ruumiit ovat syöty ja niitä riittää pitkään. Sitten ne pedot muuttuvat kasvissyöjiksi.

Ilm.19:17. Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle
        18. syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten".
        19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.
        20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
        21. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.

Jes.11:6. Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
        7. Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.
        8. Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
        9. Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.

jehovan pitää muuttaa leijonan ruuansulatuselimistö kasvisravinnolle sopivaksi.
        Harmassa tavataan..

• Markku_Meilo
        MarkkuP kirjoitti:

jehovan pitää muuttaa leijonan ruuansulatuselimistö kasvisravinnolle sopivaksi.
        Harmassa tavataan..

>>jehovan pitää muuttaa leijonan ruuansulatuselimistö kasvisravinnolle sopivaksi.

Eihän se ole vrmaankaan ongelma, koska Vt-seuran mukaan kyseessä on paluu jo kerran olemassa olleeseen paratiisiin. Tällöinhän Jehova on jo kerran muuttanut jellonan kasvissyöjästä lihansyöjksi, jolloin pötsin ohella meni hampaistokin uusiksi.

Tuli vielä mieleen se, että on hyvä kun leijona on vahva ja nopea liikkeissään, se saa karkuun juoksevan vikkelänkin apilan helposti kiinni ja voimat riittävät isonkin ruohonkorren nujertamiseen.

• Markku_Meilo kirjoitti:

>>jehovan pitää muuttaa leijonan ruuansulatuselimistö kasvisravinnolle sopivaksi.

Eihän se ole vrmaankaan ongelma, koska Vt-seuran mukaan kyseessä on paluu jo kerran olemassa olleeseen paratiisiin. Tällöinhän Jehova on jo kerran muuttanut jellonan kasvissyöjästä lihansyöjksi, jolloin pötsin ohella meni hampaistokin uusiksi.

Tuli vielä mieleen se, että on hyvä kun leijona on vahva ja nopea liikkeissään, se saa karkuun juoksevan vikkelänkin apilan helposti kiinni ja voimat riittävät isonkin ruohonkorren nujertamiseen.

JT-paratiisissa olevan jo mustaihoisia ja aasialaisiakin mukana. 1970-luvulla oli vain valkoisia.
        Alppimaisemissa kukkivat appelsiinipuut ja mukava haitarimusiikki soi. Mutta miksi ihmisillä on vaatteet päällä???

• Markku_Meilo
        MarkkuP kirjoitti:

JT-paratiisissa olevan jo mustaihoisia ja aasialaisiakin mukana. 1970-luvulla oli vain valkoisia.
        Alppimaisemissa kukkivat appelsiinipuut ja mukava haitarimusiikki soi. Mutta miksi ihmisillä on vaatteet päällä???

>>Mutta miksi ihmisillä on vaatteet päällä???

En ole nähnyt Vt-matskussa selitetyn syytä tuohon vaatteiden käyttöön ennallistetussa paratiisissa. Alkuperäistä paratiisia kuvaavissa piirroksissa ihmispari oli ilman vaatteita.

• Taivaanpoika
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>Mutta miksi ihmisillä on vaatteet päällä???

En ole nähnyt Vt-matskussa selitetyn syytä tuohon vaatteiden käyttöön ennallistetussa paratiisissa. Alkuperäistä paratiisia kuvaavissa piirroksissa ihmispari oli ilman vaatteita.

pitkän ajanjakson kuluessa uuden järjestelämän puolella. Näin sanoi eräs veli omalta kohdaltaan kun kysyin asiaa.

• Markku_Meilo
        Taivaanpoika kirjoitti:

pitkän ajanjakson kuluessa uuden järjestelämän puolella. Näin sanoi eräs veli omalta kohdaltaan kun kysyin asiaa.

Ei se 'eräs veli' antanut mitään viitettä Raamattuun? Meinaan kun Raamatussa esitetään Jehovan kyenneen aikaansaamaan ihmisessä häpeän hetkessä, miksi häveliäisyyden häivyttäminen olisi Jehovalle huomattavasti vaikeampaa?

• alistettuk
        Markku_Meilo kirjoitti:

Ei se 'eräs veli' antanut mitään viitettä Raamattuun? Meinaan kun Raamatussa esitetään Jehovan kyenneen aikaansaamaan ihmisessä häpeän hetkessä, miksi häveliäisyyden häivyttäminen olisi Jehovalle huomattavasti vaikeampaa?

Nuo veli vanhinten skenaariot ja olettamukset oli huvittavia kun itse olin mukana.

• Taivaanpoika kirjoitti:

taivaanpoika aivan tosissasi tuohon alastomuuteen??

• nudeharjoittelua
        MarkkuP kirjoitti:

Yyteriin.Tässä ajankohta:1-3.7.2010.
        Kaikkein kiihkeimmät veljet laitetaan häkkiin ja häkin ovi lukkoon.Avaimet haaratoimistokomitealle.

Joku vois laittaa ohjelman.

• Taivaanpoika
        Markku_Meilo kirjoitti:

antanut, mutta sanoi ihmisen kehityksen kohti täydellisyyttä jatkuvan vielä paratiisin puolellakin.

• Markku_Meilo
        alistettuk kirjoitti:

Nuo veli vanhinten skenaariot ja olettamukset oli huvittavia kun itse olin mukana.

Ei nk. uutinen lainkaan. Tulee mieleen tapaus, jossa vanhimmalta kysyttiin miten jellonan raateluhampaiden käy kun jellona ryhtyy jahtaamaan apilaa. Niillä hampailla oli kuuleman mukaan hyvä kaivella juuria maasta. Kyseinen vanhin lasketteli mitä mieleen sattui, ei ajatellut kuinka erilaisia ovat purukalustot niillä, joiden ainoa ravinto on timotei ja saraheinä.

• Taivaanpoika
        MarkkuP kirjoitti:

uskon, että alastomanakin voi paratiisissa olla mikäli haluaa kun kenenkään ei tarvitse enää hävetä seksuaalisuuttaan ja täydellistä kroppaansa.

• Markku_Meilo
        Taivaanpoika kirjoitti:

antanut, mutta sanoi ihmisen kehityksen kohti täydellisyyttä jatkuvan vielä paratiisin puolellakin.

Sen paratiisin, joka on ollut tuloillaan kun Raamattua on raiskattu urakalla ja laskuun. Toki itse en enää odota paratiisia, mutta se ei estä minua muistelemasta niitä lukuisia eri tapoja, jolla minulle valehdeltiin.

• luikero
        Taivaanpoika kirjoitti:

uskon, että alastomanakin voi paratiisissa olla mikäli haluaa kun kenenkään ei tarvitse enää hävetä seksuaalisuuttaan ja täydellistä kroppaansa.

kun pitää esitellä "täydellistä kroppaansa. "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1758
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1708
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      337
      1467
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1290
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1269
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1117
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      98
      1050
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      990
    Aihe