Nytten minullakin täytyy saada vastustuskykyä itseeni,,silloinhan saan kun syön säännöllisin väliajoin elikkä syödä täytyy kolmen tunnin välein jottei verensokeriin tule isoja laskuja *heittoja*, pitää syödä myös paljon hedelmiä ja kasviksiakin neuvottiin laittamaan ruoan kanssa,vaan ne kasvikset on parasta keittää kypsiksi jos niistä meinaa nauttia. Käytännössä olen sen oppinut,, siis minä en laita uuniin, jossa ne kärvistyisivät mauttomiksi vaan keitän ja kastikkeella maustan.
Sitten kaikkee jugurttia kannattaa syödä vaikka kolmekin päivässä aamulla illalla ja iltapäivällä. Sitten ei saa unohtaa maidon juonnin tärkeyttä, ja piimää. Liha kala ja broileri ovat hyvii, vaihtoehtoja kanssa, siis niistä valita joka päivään jotain, edullisuus tulee huomioitua kalapuikoissa ja seissä, herkkuja ovat minulla mm. maissi-riisi, ja pangasius fileet! Ei silloin myöskään lapset vihaa ainaista läski lihasoosin syömistä!!!
Mehuakin menee kohtalaisen paljon joten sitä minulla kun on päivätyössäki pullossa mukana ja sitten pitää olla vielä kotonakin, niin sitä täytyy ostaa monta purkkia kerralla, ja itse tykkään enemmän purkkimehuista kuin tiivisteistä, ihan maun puolesta!! Ja muistakaamme salaattia monin eri makuvaihtoehdoin, kaurapuuroa aamuun ja iltaan, ja myös nopea helppo ruoka on mustamakkara. Ja puolukkahillosta saamme pirteyttä ja veremme arvot paranevat, ovat ihan tutkittuja juttuja!!Kannattaa syödä hyvin, edullisesti ja lyhyin väliajoin aikamuistuttaja auttaa siihen että ruokailuvälit juuri ovat sopivan mittaiset,, eli lyhyet!!!
nuhassa 'kaudessa' ollaan
tuimas
0
233
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit435329Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4144624Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483849KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1653194Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142536Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182108Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512032- 1251950
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241479