Kirjautuminen ei toimi kaikilla käyttäjillä tällä hetkellä ja Postin toiminnassa voi olla edelleen katkoksia. Korjaamme ongelmaa parhaillaan.
Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa haittaa.
Terveisin
Suomi24
Ongelmia Postin sisäänkirjautumisessa
10
224
Vastaukset
- --
joo joo
Hei,
tämä viesti on vuodelta 2010. Tällä hetkellä kirjautumisessa tai sähköpostin toiminnassa ei ole teknisiä ongelmia.
Terveisin,
Mari
Suomi24Mulla ei ainakaan s-posti aukea millään!! Vaikka kuinka päivittäisinkin!! Viime viikolla aukes kyllä ihan normisti!!! :( :(
- Vai muka toimii!
Vai ei muka ole! Tulee ihan ihme sivu, missä kysytään koodia ja sitten sisäänmenon turvallisuusastetta. Laittoi siihen ihan mitä tahansa, niin sisään ei ainakaan pääse.
Näin on ollut sitten kesästä. - Kenkä2
sktk kirjoitti:
Mulla ei ainakaan s-posti aukea millään!! Vaikka kuinka päivittäisinkin!! Viime viikolla aukes kyllä ihan normisti!!! :( :(
vika on sun päässäs, sanoi ylläpito.
Mitään ongelmaa EI OLE. :D - Ei sisään!
Vai muka toimii! kirjoitti:
Vai ei muka ole! Tulee ihan ihme sivu, missä kysytään koodia ja sitten sisäänmenon turvallisuusastetta. Laittoi siihen ihan mitä tahansa, niin sisään ei ainakaan pääse.
Näin on ollut sitten kesästä.Tällainenko:
Enter user info
User Name:
Standard
Secure
Cancel
Jos tuolla kirjautuminen onnistuu, niin sitten ei niitä ongelmia ole.
Vaan kun tuolla ei pääse sisään!
- mutteri
Ja mulla sähköposti toimii, mutta chatti ei toimi, ei sitten millään. Pääsen kyl kirjautumaan sisään ja chattiinkin, mutta eteen avautuu vain valkoinen ruutu, ei näy kuka on linjoilla eikä pysty itsekään mitään kirjoittamaan. Sivun alussa lukee vain että lataa. Ei vain lataa loppuun, ja sitten kun painan Poistu-nappulaa, niin hetken vilahtaa näytössä jopa tekstitkin. Missä vika? En itse ole mikään tietokone expertti, joten kaipaisin neuvoja mitä tehdä. Onko jollain muulla samaa vikaa, vaiko vain minun koneessa. Muihin suomi24:n palveluihin pääsen ihan normisti, mutta tuo chatti vain ei pelaa.
- Suomi24tolmitus
Uskokaa jo, emme keskustele tästä vanhasta asiasta!
koska:
Tällä hetkellä kirjautumisessa tai sähköpostin toiminnassa ei ole teknisiä ongelmia.
Terveisin,
Mari
Suomi24- katu = koti
Kuka tolalsen luuskan kaa tahtoisikaan jutella?
- Suomi 24 = roskaa
Suomi 24 = roskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134