Hopeavesi on vissiin aika hyvä immuniteettivajeen parantaja. Oon tutustunut siihen ainakin täältä www.hopeavesi.fi
Hopeavesi
5
857
Vastaukset
- Sznookiehoney
Oikeassa olet!
Vanha ja hyvä kikka :) - mitä järkee ?
enpä ikinä ole tuollaisia tarvinnut,
eikä vanhempanikaan, ovat jo 90v molemmin puolin ja kotona asuvat terveinä,
enpä tosiaan uskaltaisi tuollaisia käyttää,
ties mitä niistä tilee 10-20-30 vuoden kuluttua, eikä silloin ole enää elämälle peruutusvaihdetta.
mitä järkeen on syödä muuta kuin yleisesti suosittua ? - ttppii
sellaisella joka haluaa persoonallista säväytystä ulkonäköönsä.
Mitään hyödyllisiä vaikutuksia ei ole, ja ulkonäkö tulee tälläiseksi:
http://os13fantasmas.files.wordpress.com/2008/01/blueman3-paul-karason.jpg - .
nuoria ja nuorenmielisiä on helppo rahastaa,
sen olen ennenkin huomannut - Tiutiu
Hahaa, kemian laitoksen ukot tuosta kolloidista hopeasta meille jauhoikin! Niillä olit hyllyt väärällään erilaisa sovelluksia, mut patentteja kai venailivat tjn.
Mää tahtoisin rautavettä, kun meillä pienenäkin oli kaivovedessä ruostetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831698- 431349
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1101098Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.74991Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja203975- 53892
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20870- 34824
- 37799