Olen ihmetellyt ulosteessani olevia itiöitä tai mitä kystoja ovat (on mikroskooppi käytettävissä)? On ollut jonkinlaisia vatsaoireita. Maitohappobakteereja ja Gefilusta ym. olen käyttänyt. Itiöitä on joskus suussakin kielen päällä. Olen tehnyt salapoliisityötä, että mistä ne tulevat. Tänään keksin, että ne tulevat Polar (15%) juustosta, siellähän niitä on paljon. Onkohan tietoa, mitä ne ovat? Ovat tavallisimmin soikeita, n. 5-10 mikrom. Jos ne ovat hiivaa, niin saan päivittäin monta kertaa hiiva-annoksen ylläpitämään suoliston hiivaa. Ilmankos maitohappobakteerit eivät auta, ilmavaivat ovat voimakkaat.
Onko juustossa hiivaa?
Puksupöksy
4
740
Vastaukset
- Puksupöksy
Tulivatkohan ne itiöt kuitenkin leivästä. Voivatko leivän hiivaitiöt olla vielä elossa paistamisen jälkeen?
- huomannut
Siinä oleva kalsiumkloridi saa vatsan löysälle ja aiheuttaa viikon päänsäryn. Sitä on nykyään muissakin juustoissa. Älä ihmeessä juustoihin koske.
- Syyrian synkät
Leikö vain jokin ylikuntoisuuden oire vaiko vain sitkeä kärpänen,mutta pääasiahan on että pulkka luistaa ja aurinko paistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581