on eniten yllättänyt?
Mikä kaivatussasi
145
2064
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki. En osaa enää suhtautua mihinkään. Menin ihan sekaisin ja päätin ottaa aikalisän.
- Anonyymi00006
Mistä esimerkiksi menit sekaisin?
- Anonyymi00121
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä esimerkiksi menit sekaisin?
Tehdessänne aviorikoksen!
- Anonyymi00002
Mä en nyt lähde tähän ollenkaan tässä mielentilassa. Katsotaan huomenna uudestaan, jos parempi fiilis
- Anonyymi00022
En lähde vieläkään. Ei pysty.
- Anonyymi00003
Ihmettelen, kumpi meistä on se koukuttaja ja kumpi saalis.
- Anonyymi00004
Miksi tuollaista pitää edes miettiä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi tuollaista pitää edes miettiä?
Se siinä onkin, minä en ollut ajatellut tuollaista dynamiikka, mutta ilmeisesti hän on.
- Anonyymi00005
Yllättävän konservatiivinen ja sovinistinen, julkiseen kuvaan nähden🤭
- Anonyymi00012
Nainen vai mies?
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nainen vai mies?
Mies, ullatus😁
- Anonyymi00008
Älykkyys
- Anonyymi00009
Piditkö häntä tyhmänä sitten?
- Anonyymi00010
En koskaan ole oikein ymmärtänyt, miten älykkyys voi yllättää. Onko siis lähtökohtana, että ihminen on tyhmä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
En koskaan ole oikein ymmärtänyt, miten älykkyys voi yllättää. Onko siis lähtökohtana, että ihminen on tyhmä?
Jotkut ihmiset uskovat aina olevansa valtavan paljon fiksumpia kuin muut paikallaolijat.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jotkut ihmiset uskovat aina olevansa valtavan paljon fiksumpia kuin muut paikallaolijat.
Totta. Se on muuten hyvin ärsyttävä piirre!
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuli mieleen se tilanne, kun se vaaleatukkainen nainen soitti 112, että autoja ajaa moottoritiellä väärään suuntaan. Sitten häken päivystäjä kysyi, että kuinka monta autoa? Siihen blondi vastasi, että satoja!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuli mieleen se tilanne, kun se vaaleatukkainen nainen soitti 112, että autoja ajaa moottoritiellä väärään suuntaan. Sitten häken päivystäjä kysyi, että kuinka monta autoa? Siihen blondi vastasi, että satoja!
No niin, tosi fiksu ilmoittautui
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
😂.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Totta. Se on muuten hyvin ärsyttävä piirre!
Eikä siinä mitään, saahan sitä itseluottamusta olla, mutta olisi hyvä tiedostaa se vinouma omissa asenteissa, eikä näyttää niin saamarin hämmästyneeltä, jos joku muukin tietää tai osaa jotain.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eikä siinä mitään, saahan sitä itseluottamusta olla, mutta olisi hyvä tiedostaa se vinouma omissa asenteissa, eikä näyttää niin saamarin hämmästyneeltä, jos joku muukin tietää tai osaa jotain.
No joo... En pidä sitä itsevarmuutens tai yleensäkään mitään, mitä jollain on tarve tuoda jatkuvasti esille itsestään.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Todennäköisesti piti.
sivusta tämä - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
No joo... En pidä sitä itsevarmuutens tai yleensäkään mitään, mitä jollain on tarve tuoda jatkuvasti esille itsestään.
Itseasiassa taidat pitää. Omien epävarmuuksien reflektoiminen muihin on melko helppo havaita. Enkä nyt tarkoita naisia vaan ihan sellaisia itseään machoina pitäviä miehiä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Itseasiassa taidat pitää. Omien epävarmuuksien reflektoiminen muihin on melko helppo havaita. Enkä nyt tarkoita naisia vaan ihan sellaisia itseään machoina pitäviä miehiä.
Anteeksi mitä :-D. Oletat minun olevan machomies, joka korostaa itseään ja peittää epävarmuuksiaan machoillen. Ei, olet hyvin metsässä. Olen nainen, joka
nimenomaan, tunnistaa ne epävarmuudet sen peitellyn itsevarmuuden takana, vaikka en itse niin toimikaan. Suhtaudun myös ihmisiin, joissa tätä näen, yleensä hyvin lempeästi, ellei kyse ole toisten lyttäämisestä tai muuten huonosti kohtelusta, silloin empatiakykyni on koetuksella, koska olen ihminen. - Anonyymi00048
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihminen jolla on tarve esittää älykkäämpää kuin mitä on niin todennäköisesti älykkyyttä ei suuremmin ole.
- Anonyymi00049
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja tää oli niitä kuuluisia blondivitsejä. Uskotko että blondit on muutenkin tyhmiä ja että siis hiusväri vaikuttaa älykkyyteen. Onneksi olkoon olet tyhmä!
- Anonyymi00050
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juurikin näin! 😂
- Anonyymi00100
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sivusta: jos on itse älykäs, tottuu siihen, että muut eivät ole samalla tasolla.
Sitten, kun keskustelee jonkun toisen älykkään kanssa, niin silloin ilahtuu salaa. Keskustelu on helppoa ja voi puhua muustakin kuin säästä. Kaikkein hienoin fiilis on, jos se toinen voi kertoa jotain, mitä itse ei tiennyt. - Anonyymi00138UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Sivusta: jos on itse älykäs, tottuu siihen, että muut eivät ole samalla tasolla.
Sitten, kun keskustelee jonkun toisen älykkään kanssa, niin silloin ilahtuu salaa. Keskustelu on helppoa ja voi puhua muustakin kuin säästä. Kaikkein hienoin fiilis on, jos se toinen voi kertoa jotain, mitä itse ei tiennyt.Älykkyys ei myöskään ole sitä että ylentää itsensä muiden yläpuolelle. Se on sellaisen esitystä joka ei oikeasti ole lainkaan älykäs. Älykäs tajuaa asiat muita laajemmin ja oppii suodattamaan sitä kaikkea höttöä mitä tulee keskusteluissa esiin.
Sen sijaan sitten se joka haluaa kovasti kuvitella itsensä muita älykkäämmäksi tekee asioita millä voi esim. nolata muita tai haukkua tyhmäksi selän takana ja jopa ihan suoraan.
Heillä on valtava tarve saada sitä huomiota omista kyvyistä. Ja siksi heillä on tarve ja halu painaa muita alas kaikenlaisella keplottelulla eivätkä he tajua että näyttävät vain typeryytensä. Jokainen on muuten varmaan törmännyt näihin tapauksiin.😄
- Anonyymi00014
Ehkä se että hän on kai vattu🍇
- Anonyymi00017
Munpas on mustikka!
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Munpas on mustikka!
Mä olen sianpuolukka. Nimi kertoo kaiken. Tuntematon sivusta
- Anonyymi00025
Tunne-elämän latistuminen.
- Anonyymi00026
Sinua kohtaan?😅
- Anonyymi00029
Näytän ja tunnen tunteitani 90% IRL, 10% täällä tai vaikka somessa. Johtuisko siitä🤔
Naiselta - Anonyymi00030
Niin saattaa käydä, kun pitkään pidetään epävarmuudessa ja kohdellaan huonosti. Pantataan ilmiselviä tunteita, yritetään tehdä mustasukkaiseksi omaa itsensä nostamiseksi, pelataan ihmissuhdepelejä, leikitään tunteilla, leikitään parisuhdetta toisen kanssa yms. pskaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin saattaa käydä, kun pitkään pidetään epävarmuudessa ja kohdellaan huonosti. Pantataan ilmiselviä tunteita, yritetään tehdä mustasukkaiseksi omaa itsensä nostamiseksi, pelataan ihmissuhdepelejä, leikitään tunteilla, leikitään parisuhdetta toisen kanssa yms. pskaa.
Miehet on tuommosia p*skoja.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miehet on tuommosia p*skoja.
Ei miehetkään yksin pysty parisuhdetta leikkimään. ;-)
En sanoisi, että olen tunne-elämältäni latistunut kuitenkaan, olen väsynyt ja henkisesti viety aika loppuun. Valitsen tarkkaan kenelle energiaani nykyään jaan ja ketä boostaan, se saattaa näyttää latistumiselta joillekin. Ottajia löytyy, mutta harvoin se on vastavuoroista. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
En sanoisi, että olen tunne-elämältäni latistunut kuitenkaan, olen väsynyt ja henkisesti viety aika loppuun. Valitsen tarkkaan kenelle energiaani nykyään jaan ja ketä boostaan, se saattaa näyttää latistumiselta joillekin. Ottajia löytyy, mutta harvoin se on vastavuoroista.Tunne-elämän latistuminen tarkoitti naista.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
En sanoisi, että olen tunne-elämältäni latistunut kuitenkaan, olen väsynyt ja henkisesti viety aika loppuun. Valitsen tarkkaan kenelle energiaani nykyään jaan ja ketä boostaan, se saattaa näyttää latistumiselta joillekin. Ottajia löytyy, mutta harvoin se on vastavuoroista.Olet siis parisuhteessa ja sulla löytyy myös ottajia? Aikamoista. Ja olet väsynyt "boostaamaan" enää ketään? Missä olet mahtanut "boostata" naisia väsymykseen asti?😆
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olet siis parisuhteessa ja sulla löytyy myös ottajia? Aikamoista. Ja olet väsynyt "boostaamaan" enää ketään? Missä olet mahtanut "boostata" naisia väsymykseen asti?😆
Missä sanoin olevani parisuhteessa? Olen nainen hlvetin vatipää!
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tunne-elämän latistuminen tarkoitti naista.
Kyllä ja vastaaja on nainen!
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Missä sanoin olevani parisuhteessa? Olen nainen hlvetin vatipää!
En nyt avaa enempää tätä pskaa, mitä kaikkea tässä on ollut. Minä en ollut se, joka leikki parisuhdetta, eikä kenelläkään ollut oikeasti parisuhdetta. Ymmärtäkööt lukijat miten hyvänsä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00029 kirjoitti:
Näytän ja tunnen tunteitani 90% IRL, 10% täällä tai vaikka somessa. Johtuisko siitä🤔
NaiseltaTäällä kun noi ladyboyt esiintyvät naisina yleensä!
- Anonyymi00043
Anonyymi00034 kirjoitti:
Otteita skitsofreenikon päiväkirjasta!!
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Otteita skitsofreenikon päiväkirjasta!!
:-D itse oletin tarkoittavan yleistä tunteiden latistumista ja sen perusteella vastasin. Tiedän kyllä että tuo termi liittyy skitsofreniaan.
- Anonyymi00051
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hoidahan se pääsi kuntoon,ennenkuin olet puuttumassa toisten parisuhteisiin!
- Anonyymi00053
Anonyymi00034 kirjoitti:
Avioparit on toisilleen uskollisia,puhu sinä mitä puhut sekopää!hae ystävä sieltä,missä sinunlaiset liikkuu!
- Anonyymi00090
Anonyymi00030 kirjoitti:
Piä sinä kuule suuta soukemmalla,ei olla vielä erottu! Te olette just tollasia toisten liittojen rikkojia,luulette saavanne siitä jotain!on niitä parempiakin miehiä,jos haluu,mies ei kyllä ole puhinut mitään.ut puolet kaikesta omistaa aviopuoliso!
- Anonyymi00099
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olet siis parisuhteessa ja sulla löytyy myös ottajia? Aikamoista. Ja olet väsynyt "boostaamaan" enää ketään? Missä olet mahtanut "boostata" naisia väsymykseen asti?😆
Anna jo ne parisuhteet olla, kun et niistä mitään selvää saa. Puhu, vaikka omista katastrofeistasi.
Tarkoittamasi ihmiset ei ole kanssasi läsnä. - Anonyymi00115
Anonyymi00041 kirjoitti:
En nyt avaa enempää tätä pskaa, mitä kaikkea tässä on ollut. Minä en ollut se, joka leikki parisuhdetta, eikä kenelläkään ollut oikeasti parisuhdetta. Ymmärtäkööt lukijat miten hyvänsä.
Kyl avioliitossa olevat on hyvinkin parisuhteessa,tulee vaan joku kolmas pyörä väliin yrittämään!sanotaanko,vaikka kuu-ukko!
- Anonyymi00031
Kenestä kuivatusta?
- Anonyymi00036
Huoramaisuus, aina yllättää (ei yllätä enää naisista)
Sitten on aina unohdettava.- Anonyymi00037
Tässä nimenomaan kysyttiin, että mikä yllätti. Vastasit asialla, joka ei yllätä sinua. Näetkö ongelman? (Siis sen lisäksi, että sinulla on todella huono kyky lukea ihmisten käytöstä, jos et tunnista maksullista naista jo kaukaa.)
- Anonyymi00045
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tässä nimenomaan kysyttiin, että mikä yllätti. Vastasit asialla, joka ei yllätä sinua. Näetkö ongelman? (Siis sen lisäksi, että sinulla on todella huono kyky lukea ihmisten käytöstä, jos et tunnista maksullista naista jo kaukaa.)
"Tässä nimenomaan kysyttiin, että mikä yllätti."
Yllätti tämänkin naisen kohdalla. Yleisesti ei yllätä eli olen oppinut läksyni nyt.
"Vastasit asialla, joka ei yllätä sinua. Näetkö ongelman?"
Kyllä asia yllätti uudestaan, mutta ei pitäisi toki yllättää. Ainoat jotka ongelman näkee on lutkat, jotka kommentoi tätä
" (Siis sen lisäksi, että sinulla on todella huono kyky lukea ihmisten käytöstä, jos et tunnista maksullista naista jo kaukaa.)"
Suomalaiset lutkat pukeutuvat kuin tavalliset naiset ja käyttäytyvät kuin tavalliset naiset paitsi tietyissä olosuhteissa.
Syytät minua siitä etten tunnista lutkaa, muttet syytä naisia siitä etteivät he tunnista mahdollisia raiskaajia tai väkivaltaisia miehiä?
En ole yllättynyt että täälläkin on kommenttisi tykkäyksestä päätellen lutkia liikkeellä. - Anonyymi00091
Anonyymi00045 kirjoitti:
"Tässä nimenomaan kysyttiin, että mikä yllätti."
Yllätti tämänkin naisen kohdalla. Yleisesti ei yllätä eli olen oppinut läksyni nyt.
"Vastasit asialla, joka ei yllätä sinua. Näetkö ongelman?"
Kyllä asia yllätti uudestaan, mutta ei pitäisi toki yllättää. Ainoat jotka ongelman näkee on lutkat, jotka kommentoi tätä
" (Siis sen lisäksi, että sinulla on todella huono kyky lukea ihmisten käytöstä, jos et tunnista maksullista naista jo kaukaa.)"
Suomalaiset lutkat pukeutuvat kuin tavalliset naiset ja käyttäytyvät kuin tavalliset naiset paitsi tietyissä olosuhteissa.
Syytät minua siitä etten tunnista lutkaa, muttet syytä naisia siitä etteivät he tunnista mahdollisia raiskaajia tai väkivaltaisia miehiä?
En ole yllättynyt että täälläkin on kommenttisi tykkäyksestä päätellen lutkia liikkeellä.Yks on naisena oleva gubbe,piizamin nahkoineen! Toisaalta esiintyy myös miehenä,kumpi lie,osais käyttäytyä kuin normaalit ihmiset!on ilmeisesti houkutellut toisen puollison mukaan! Pitäköön ,mut ensin pitää ottaa avioero ja jakaa kamat!ei jaksa enää tapella noiden hullujen kans!
- Anonyymi00040
Se, miten vahvoja tunteita hän sai minussa aikaan vain olemalla olemassa. Ei ole vastaavaa miestä tullut vastaan aiemmin elämässä.
- Anonyymi00046
Pitkä, tumma, suosittu, kuuleman mukaan hyvä sängyssä, siitä on kaikki naisten unelmat tehty, niin sinunkin.
- Anonyymi00047
Ei sun kannata varattuja koukutta ainakaan toisten kiusaamis mielessä! ( vaimojen)Totuus susta paljastuu ennen pitkää,odotat,ett pääset toisten valmiisiin tiloihin,etkä välitä,ett ne ei kuulu sulle!
- Anonyymi00055
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei sun kannata varattuja koukutta ainakaan toisten kiusaamis mielessä! ( vaimojen)Totuus susta paljastuu ennen pitkää,odotat,ett pääset toisten valmiisiin tiloihin,etkä välitä,ett ne ei kuulu sulle!
Olet niin kiero kuin olla ja voi,varastat niin paljon kuin hameeseen" mahtuu,moitään et ole valmis palauttamaan pussilakana,toisen olet tuonut,missä uusi shampoo pullo?se on suuri määrä tavaroita mitä olet vienyt,osan olet myynyt,ilmeisesti kirppiksellä ja osan jalokivi ostajalle,tilihän sulla kuulemma kuubassa,itte olet täällä kertonut""!kyllä sut kavereines pitäis laittaa valvotulle asumaan,ei sun kaa muuten pärjää! Ovet aukaiset???kuitenkin tulet kuulemma läpi valvonta laitteiden,miten,ei sitä monikaan ymmärrä!
- Anonyymi00059
Anonyymi00046 kirjoitti:
Pitkä, tumma, suosittu, kuuleman mukaan hyvä sängyssä, siitä on kaikki naisten unelmat tehty, niin sinunkin.
Huomaa, kirjoitat itsestäsi. Yleensä tuollaisia tyyppejä ei edes huomata.
- Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
Huomaa, kirjoitat itsestäsi. Yleensä tuollaisia tyyppejä ei edes huomata.
Sori, puuttuuiko siitä tatskat, parta ja sellainen öyhöttävä käytös?
Sittenkö pimpero alkaa kostua? - Anonyymi00064
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kylläpä omakehu haisee.
- Anonyymi00071
Mikään yllä olevista kommenteista ei ollut minulta eikä liittynyt omaan kaipaukseeni mitenkään. Kommentointinne on suoraan sanottuna iljettävää.
Anonyymi00040 - Anonyymi00092
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei kuulu mulle!
- Anonyymi00102
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sori, puuttuuiko siitä tatskat, parta ja sellainen öyhöttävä käytös?
Sittenkö pimpero alkaa kostua?OHI!
- Anonyymi00116
No eipä tietenkää!?
- Anonyymi00117
Niin se on,koska mies on kauan kiusaamasi naisen aviopuoliso,mitä vielä haluat transumuori?
- Anonyymi00054
Käytös ja toiminta!
- Anonyymi00056
Ehkä et ole tottunut rehellisiin ja oikeudenmukaisiin ihmisiin vaan toisia hyväksikäyttäviin.
- Anonyymi00057
Myönteisesti vai kielteisesti?
- Anonyymi00061
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ehkä et ole tottunut rehellisiin ja oikeudenmukaisiin ihmisiin vaan toisia hyväksikäyttäviin.
oikeudenmukainen ketä kohtaan?
- Anonyymi00062
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja eikös rehellisyys pidä sisällään suoruuden myöskin? Epätietoisuudessa pitäminen ei ole rehellisyyttä, eikä suoruutta!
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ja eikös rehellisyys pidä sisällään suoruuden myöskin? Epätietoisuudessa pitäminen ei ole rehellisyyttä, eikä suoruutta!
Tästä asiasta olen juurikin kärsinyt, suoruuden puutteesta!
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Jep, siinä jää jotenkin ihan tuuliajolle! Ei pääse eteen, eikä taakse.
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Itse kyllä pääsen eteenpäin milloin vaan, haluaisin kuitenkin antaa mahdollisuuden.
- Anonyymi00094
Anonyymi00056 kirjoitti:
Koko ikäni ollut vain ja ainoastaan tuo vihitty aviopuoliso,mutta tehän nautitte siitä,että saatte eron aikaiseksi!Saatanan skitsot,menkää helevettiin tai töihin!!
- Anonyymi00106
Anonyymi00067 kirjoitti:
KUULKAAPA ESKO JA OLGA,ÄLKÄÄ PUUTTUKO TOISTEN ASIOIHIN JATKUVASTI,NE EI KUULU MITENKÄÄN TEILLE,Olette sitkaita kiusaajia,ei tästä tuu ollenkaan mitään,jatkuvasti naapurit hampaissa,teillä taitaa olla paljon hoitamattomia ongelmia,kuten seksuaalisuus ,sille me ei voida mitään,eikä meidän tarvikkaan! Hakekaa psykiatrista hoitoa noihin ongelmiinne!
- Anonyymi00119
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ohan sulla esko,tajuutko?
- Anonyymi00058
Enpä minä olisi muutamia vuosia sitten uskonut mitä nyt tunnen ihanaa kohtaan.
- Anonyymi00073
Samoin voisin sanoa eräästä ihanuudesta, mielessä on ollut. Vetovoima suuri, seksikkyys, erottisuus, koko nainen.🔥
- Anonyymi00122
Se on toisen vaimo!
- Anonyymi00060
Yllättävän kunnollinen.
- Anonyymi00107
Siis toi oleggi!
- Anonyymi00065
Lähinnä se että ei kunnolla olla tutustuttu jo vuosia vuosia sitten. Jopa aika käsittämätöntä kun nyt ajattelee. Kenestäköhän puhun? Mietitään sitä yhdessä kaikki 😁
- Anonyymi00066
Kaveri?
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kaveri?
Kaveri kaveri..
- Anonyymi00072
Hiomaton timantti
- Anonyymi00074
Ei jaksa. Kauhee masennus ja kova rapula päällä.
- Anonyymi00075
Miksi hankit krapulan? Onko morkkis myös?
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Miksi hankit krapulan? Onko morkkis myös?
Olen ulkomailla. Täällä kaadetaan viinaa kurkkuun.
- Anonyymi00080
Anonyymi00076 kirjoitti:
Olen ulkomailla. Täällä kaadetaan viinaa kurkkuun.
Joo, oon kuullut kans, että aivan väkisin 😁
- Anonyymi00077
Ettei hän ollutkaan mikään herkkis. Päinvastoin.
- Anonyymi00078
Varmaan kasvotusten todettua.
- Anonyymi00081
Miten selvisi? Onko hän mies vai nainen?
- Anonyymi00082
Anonyymi00078 kirjoitti:
Varmaan kasvotusten todettua.
Kyllä hänen tekemisensä ovat ihan IRL myös yllättäneet.
- Anonyymi00084
Sinähän sen tiedät! Et sä mua tunne 😥
- Anonyymi00086
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kyllä hänen tekemisensä ovat ihan IRL myös yllättäneet.
Et vastannut kysymykseen!
- Anonyymi00088
Anonyymi00086 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen!
En minä hänen, miehen valintoja tai tekemisiä ole mikään arvostelemaan kasvotusten. Emme ole suhteessa emmekä muutenkaan niin läheisiä.
- Anonyymi00104
Anonyymi00088 kirjoitti:
En minä hänen, miehen valintoja tai tekemisiä ole mikään arvostelemaan kasvotusten. Emme ole suhteessa emmekä muutenkaan niin läheisiä.
Sitten kuitenkin olet varma ettei ole herkkis. Kaveriko kertoi vai näit itse, ihan hänen sieluun asti.
- Anonyymi00079
Olikin perheenisä.
- Anonyymi00083
Se, miten samanlaisia me oikeasti ollaan, vaikka päältä katsottuna ollaankin tosi erilaisia. Ehkä se vetovoima meidän välillä johtuu siitä, että tunnistetaan tää samanlaisuus toisissamme.
- Anonyymi00085
Ei mua yllätä mikään mu ette uskokkaan kuinka saan toisen yllättymään itsestään kun ei tuntenutkaan itseään vaikka niin luuli
- Anonyymi00097
Luulette ettei teitä tiedetä!olette todella mt ongelmaisia miehekkeitä! Oma huonouz paistaa,pitää hsukkua toiset,tulee parempi mieli!
- Anonyymi00087
Mun söpö mussukka vastaus oli poistettu. 😒
- Anonyymi00089
Laita uudestaan!
- Anonyymi00096
Anonyymi00089 kirjoitti:
Laita uudestaan!
Mmaksettu kiusaaja taitaa olla!
- Anonyymi00098
Sun söpö mussukka muoviläjä!?
- Anonyymi00101
Anonyymi00096 kirjoitti:
Mmaksettu kiusaaja taitaa olla!
Luuletko kaikkia ihmisiä kiusaajiksi. Sun piireissäsi varmaan aika tavallista.
- Anonyymi00103
Anonyymi00089 kirjoitti:
Laita uudestaan!
En viitsi. Sen kaverit vielä näkee ja kiusaa sitä sit. 🫢 Punastuu vielä koko mies.
- Anonyymi00093
flegmaattisuutensa
- Anonyymi00105
Ehkä sinulla ei ole taitoja tai halua sytyttää.
- Anonyymi00128UUSI
Mitä suurempaa olet itse saanut aikaan?
- Anonyymi00136UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Ehkä sinulla ei ole taitoja tai halua sytyttää.
ehkä ei ole taitoja....
- Anonyymi00108
Arkuus!
- Anonyymi00109
Romanttinen siinä mielessä että tuntee olonsa paremmaksi kahden kuin yhden tavoittelemaan, kun rakkautensa tuntuu osuvan ihanteeseen näiden välimaastossa.
- Anonyymi00113
Aikamoista 🙄
- Anonyymi00120
Minun käsitys romanttisesta on kyllä ihan erilainen…
- Anonyymi00110
Kaikki elämässään on ottanut saman käänteen. Luullakseni hetkiä, jolloin kysyy itseltään, oliko voinut olla väärässä, ja melkein mieluummin ajattelisi niin. Ja se, mitä luulee katuvansa on kai varovaisuuden puute, oikukas heittäytyminen mutta onko ollutkin varovaisempi kuin kuvittelee, petollisempi, niin läpinähtävä. Ja itselleen tapahtuneita ei vieläkään pystyne riittävästi selittämään. Tai sitä vierasta tapaa jolla ihmiset kaiketi ymmärtävät toisiaan.
- Anonyymi00111
Osittain ymmärsin, osittain en.
"Ja itselleen tapahtuneita ei vieläkään pystyne riittävästi selittämään" mitä sinulle on tapahtunut? - Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Osittain ymmärsin, osittain en.
"Ja itselleen tapahtuneita ei vieläkään pystyne riittävästi selittämään" mitä sinulle on tapahtunut?Ja miten olet ollut petollisempi ja läpinähtävä?
- Anonyymi00114
miten leppoisasti on suhtautunut minuun jokaisella näkemisellä vaikka on varmasti tietoinen tästä ja sisälläni elävistä pikku pirulaisista jotka saavat minut ulvomaan suonelle
- Anonyymi00124
Hänen, tutun ihanuuden peppu edelleen mielessä. Plus koko nainen muutenkin. On erikoisen ihana nainen, muuten vaikea selittää. Kun vaan...
- Anonyymi00125UUSI
Että perääntyi vaikka koettiin suurin mahdollinen rakkaus kummatkin toisiimme. En voi toivoo sen takia toisinaan kovinkaan positiivisia, kun oma sydän tietää, ja varmaan hänenkin, mutta ei vaan uskalla toimia! Mieti että kuolema voi koittaa milloin vain! Sitten voi harmittaa mies kun et yrittänyt edes asettaa itseäsi siihen niin pelottavaan ja haavoittavaan tilaan rakkauden alttarille! Se on rohkeinta mitä mies voi tehdä! Mitenhän sä uskalsit mennä naimisiin aikoinaan, vai eikö silloin tarvinnut kertoa parilleen mitä ei halunnut jakaa? Me kun ei voida salata mitään toisiltamme.
- Anonyymi00132UUSI
Onko sil miehellä kuinka mon muuta naista?
Oletko oikeasti ainoa sen nainen?
Mieten kun on yks saalistaja miescsuomes joka huiijaa kohteitaan
Esittämällä täydellistä hetken ...
- Anonyymi00126UUSI
En tiennyt, että jostain ihmisestä voi tulla näin rakas, kuin hän on.
- Anonyymi00130UUSI
Mies? Vihjaa vähän.
- Anonyymi00133UUSI
Anonyymi00130 kirjoitti:
Mies? Vihjaa vähän.
Minua nuorempi mies.
- Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
Minua nuorempi mies.
Kovasti lääpällään sinuun nähtävästi?
- Anonyymi00137UUSI
Anonyymi00134 kirjoitti:
Kovasti lääpällään sinuun nähtävästi?
Sinähän sen tiedät.
- Anonyymi00145UUSI
Anonyymi00137 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.
Kyllä! Jos olet hän.❤️🔥
- Anonyymi00147UUSI
Anonyymi00137 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.
- Anonyymi00127UUSI
Että hälle sopii lippis niin hyvin ja että on masukarvoja 🤭
- Anonyymi00129UUSI
se että oltiin suhteessa niin kauan ja kumpikin salas kaiken (ei kaivatusta)
- Anonyymi00131UUSI
Ujous.
- Anonyymi00135UUSI
Ei mikään koska minulla ei ole kaivattua!
- Anonyymi00139UUSI
Hänestä ei mikään, mutta omat tunteet häntä kohtaan yllättivät todella paljon
- Anonyymi00141UUSI
Minkälaisia ne tunteet oli?
- Anonyymi00142UUSI
Vuosien jälkeenkin tunteeni häntä kohtaan olivat yhtä voimakkaita tai jopa voimakkaammat, kun kohtasimme yllättäen.
- Anonyymi00143UUSI
Se, kuinka ystävällinen ja luotettava hän on ollut minua kohtaan.
- Anonyymi00144UUSI
Mä omin tän 😃
- Anonyymi00148UUSI
Anonyymi00144 kirjoitti:
Mä omin tän 😃
Omi vaan. Oli miehelle.
- Anonyymi00150UUSI
Anonyymi00148 kirjoitti:
Omi vaan. Oli miehelle.
Niinpä tietysti 🤣
- Anonyymi00152UUSI
Miten olet sen huomannut?
- Anonyymi00151UUSI
On tosi kuunteleva ja haluaa luoda kontaktia. Ilahtuu aina nähdessä. Mietin voisiko tosiaan tykätä minusta, kun jää aina juttelemaan töissä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134