sain labra tulokset..ja D-vitamiin arvo oli 24...tämä taitaa olla liian alhainen ..mikä on se oikea arvo..ja onko olla syytä huoleen=??
D-vitamiinin puutos
6
823
Vastaukset
- pirteyttä lisää
Vähintään 80 nmol/l
http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm
Sinuna söisin 100µg/vrk purkista. - D325OH
LIIIAN alhaianen!! Onko lääkäri tietietoinen tuloksesta? Minulla nousi 68nmol/L 92nmol/L annoksella 280µg! Joten tuo 100µg on liian vähän nostamaan arvoja. 80nmol/L on minimi,yli 150 on suht hyvä.
- väärin!
Asiantuntijoiden ohje on 7,5µg/vrk
Kuka muu voi tietää paremmin kuin ASIANTUNTIJA? - D:n syöjä
väärin! kirjoitti:
Kuka muu voi tietää paremmin kuin ASIANTUNTIJA?kuka asiantuntija ?
ei suomessa ole sellaista - D325OH
väärin! kirjoitti:
Kuka muu voi tietää paremmin kuin ASIANTUNTIJA?Tarkoitatko asiantuntijalla Pekka P nimistä henkilöä joka on IHAN METSÄSSÄ SUOSITUKSINEEN?? Kokeileppa saavuttaa tuo minimi 80nmol/L 7,5µg/vrk, on muuten MAHDOTON tehtävä.
- Anonyymi
Omalla kohdallani meni niin että kun talvella söi 100ug niin veren pitoisuus oli testissä 100nmol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342755Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962094Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401961Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131742- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271123