Jyrki "69" Linnankivi on tunnettu muusikko, mutta myös teologian opiskelija. Nyt Linnankivi avaa valintojaan tv:ssä uudessa dokkarissa.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tv-vinkki-jyrki-69-goottirokkarista-kirkonmieheksi-avaa-tv-ssa-elamansa-valintoja?s24
Jyrki 69 goottirokkarista kirkonmieheksi - Nyt tv:ssä uudessa dokkarissa

25
904
Vastaukset
- Anonyymi00001
Erikoinen tapaus!
- Anonyymi00002
Niin.On sana ja laulu hallussa miehellä.
- Anonyymi00014
Ei ole mitenkään erikoinen tapaus paitsi ,että on rohkeutta julkistaa kaikille uudet elämän suunnitelmat. Se olisi erikoinen tapaus jos ei uskaltaisi elää niin ,kuin haluaa. Hyvä Jyrki boy.
- Anonyymi00003
Miksi tuo joutava noupadi änkeää joka mediassa silmille.Ei voisi vähempää kiinnostaa
- Anonyymi00004
Miksi se pitää ilmoittaa? Ketään ei kiinnosta, että sua ei kiinnosta.
- Anonyymi00012
Älä lue uutisia äläkä kommentoi jos et ole kiinnostunut. Olet ilmeisesti niitä mielensäpahoittajia joiden pitää puuttua kaikkiin asioihin etkä ole tyytyväinen mihinkään. Ja tekstisi perusteella olet itse täysi "noupadi" ja luuseri. Muita saattaa kiinnostaa eri asiat ,kuin sinua !! . Lue sinä vaikka rappiostriimaajista , vois olla lähempänä sinua :)
- Anonyymi00021
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi se pitää ilmoittaa? Ketään ei kiinnosta, että sua ei kiinnosta.
"ketään ei kiinnosta" älä kirjoittele täällä minun kiinnostuneisuudestani.
- Anonyymi00005
Todellakin katson. Tuollaiseen heppuun tahdon tutustua.
- Anonyymi00015
Positiivinen tyyppi...
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Positiivinen tyyppi...
Eikä lainkaan rajoittunut. Siitä tulee piiitkä rivi plussia.
- Anonyymi00006
Ihanaa.Kirkko täyttyy kuulioista.
- Anonyymi00008
No se on Hänen Oma ammatin valintansa, ja Hän on kokenut sen hyvänä.
- Anonyymi00009
Yksikään Jyrki ei voi rokata ja kummitella vampyyrina ikuisesti.
On aika siirtyä belsebuubin palveluksesta
taivaan isän leipiin.
Onhan koomikko/ piispa Teemu Laajasalokin
saman hahmon palkanmaksussa.
https://www.youtube.com/watch?v=7WnUCksTv2A - Anonyymi00010
Että tuo jaksaa. Käsittelee omia henkisiä ongelmiaan iltalehtien sivuilla. Varmaan sillä huonosti menee kyllä.
- Anonyymi00013
Sinulla menee varmasti paljon huonommin henkisesti sekä taloudellisesti , kun tuommoisia juttuja pistelet.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinulla menee varmasti paljon huonommin henkisesti sekä taloudellisesti , kun tuommoisia juttuja pistelet.
No joo taloudellisesti ainakin, varmasti. Tuohan tienaa jo yhdestä lehtijutusta varmaan 5-10 tuhatta.
- Anonyymi00017
Henkiset ongelmat kuuluvat / näyttävät olevan kommentoijalla.
- Anonyymi00011
Hyvä Jyrki , Tsemppiä sinulle !
- Anonyymi00019
Hyvää vaihtelua tämä elämöntapamuutos. Tai laakennus hänelle. Hyvä Jyrki!
Ketä ei kinnosta , jätä väliin. Valittajia ihan liikaa, meitä muita jota kiinnostaa ei taaaen kiinnosta öaahustajat, valittajat ym luuserit. Teitä on ihan liikaa, eläkää elämäänne jotenkin. Aloita harrastus, uusi tai etsi kavereita ym. Ehkä se elämä lähtee sinullakin nousuun.- Anonyymi00020
Olisit saanut pojon ilman noita hlvt:nmoisia virheitä. Sori ...
- Anonyymi00022
Hyvää vaihtelua kirkolle. Utsjoki pääsi esille kivasti kun Jyrki päräytti sinne harjoitteluun.
- Anonyymi00023
Taikauskoa nykyaikana,onko kaikki hyvin.
- Anonyymi00024
Hyvä rokkari jolla iso pyörä heittää rutosti, satujen perään mieliteko...
- Anonyymi00025
Mikä hlvt:n satusetä siellä sekoilee. Tee perässä, jos pystyt ja kykenet.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mikä hlvt:n satusetä siellä sekoilee. Tee perässä, jos pystyt ja kykenet.
Mee itse pöpilään , tee perässä jos pystyt ja kykenet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk854111Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n262230Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj402010Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361364- 281243
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111103Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73901Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43899Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup30774- 40771