Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu.
Eihän minulla ole muuta kuin haaveet sinusta ja meistä. Haaveet jatkuvat ja jatkuvat...
Haluat nainen torjua minut
192
5585
Vastaukset
- Anonyymi00001
No minkä takia?
- Anonyymi00141
Katsokaa kaikki peileihin, myös sivupeileihin
- Anonyymi00002
Ainuttakaan oikeaa yritystä ei ole ollut, niin miten voi torjua?
- Anonyymi00020
Kyllä on ollut.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä on ollut.
Älä anna tilaisuutta nöyryyttää itseäsi.
- Anonyymi00142
Anonyymi00028 kirjoitti:
Älä anna tilaisuutta nöyryyttää itseäsi.
Koska naiset on evil?
- Anonyymi00003
Onneksi en tunnista tuosta itseäni sillä meillä oli täysin päinvastoin, joten en oleta minkään tämäntapaisen viestin olevan minulle.
Tuskin on mikään muukaan kunhan lueskelen joskus aikani kuluksi ennen kuin käyn nukkumaan. - Anonyymi00004
Ohi. Ei ole kukaan lähestynyt. Ja tuskin se sinunkaan naisesi on palstalla.
- Anonyymi00005
Jos olet hän, niin en todellakaan halua torjua sinua, enkä torju! Päin vastoin. Olet rakas!
- Anonyymi00036
Vaikuttaa, että kuljet seuraamalla perässä. Mutta älä lasten perässä. Tuo pahaa mainetta.
- Anonyymi00143
Anonyymi00036 kirjoitti:
Vaikuttaa, että kuljet seuraamalla perässä. Mutta älä lasten perässä. Tuo pahaa mainetta.
Katkesin, trolli. Tee
- Anonyymi00191
Anonyymi00143 kirjoitti:
Katkesin, trolli. Tee
Kyllä ripari pitää olla käytynä ja ”vähän” vielä päälle prööt
- Anonyymi00202
Anonyymi00191 kirjoitti:
Kyllä ripari pitää olla käytynä ja ”vähän” vielä päälle prööt
Ei se ripari ole poikkeustapaus. Riparilla minun nimi oli Jeesus. Luin Katekismusta ja menin nukkumaan. Muut valvoivat ja laittoivat minulle meikkiä naamaan ja pinosivat kaikki peitot päälleni. Siellä oli koulukavereita mutta he eivät puolustaneet minua.
- Anonyymi00006
Kun et tee mitään järkevää asialle… tyydyt vain haaveidiin.
- Anonyymi00007
Kaiken jälkeen, ehkä on parempi pitää pillit pussissa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei todellakaan tule jättää tähän. Laitahan mies viestiä 😘
- Anonyymi00056
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei todellakaan tule jättää tähän. Laitahan mies viestiä 😘
Juu tää ei jää tähän,muisk.
- Anonyymi00144
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tai toisten postissa. Esim virtuaalisessa
- Anonyymi00009
Silti olet niin palikka ettet tajua rauhasn jättää
- Anonyymi00010
Mikä saa sinut yrittämään uudelleen ja uudelleen, jos tiedät miksi toinen sinut torjuu?
Onko syy sellainen, että uskot sen pystyväsi muuttamaan?
Et ole siis pystynyt vakuuttamaan vastapuolta, että jotain olisi toisin.
Jotain menee siis samalla kaavalla aina pieleen.
Jotkut pitävät sinnikkäistä ihailijoista, mutta ei kaikki.- Anonyymi00012
Mies ei ole rakastunut vaan
Nainen vastaa hänen tarpeeseensa jännityksestä
Muuten melkobtylsässä elämässä
Sivusta - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
SivustaVastasit ap:n puolesta.
- Anonyymi00049
Olen huomannut että kun vihjaan jollekin hännystelijälle epäsuorasti, että hän on huonoa materiaalia ja että olen nähnyt paljon parempaakin, hän vain jatkaa kilpailemista.Kukaan näistä hannystelijöistä ei ole koskaan minua saanut. Yleensä ihminen joko pitää näkemästään tai ei pidä.Vaikka tuon onnettoman ressukan joku ottaisi hetkeksi laastariksi niin jos on noin paljon jo koeteltu se tarkoittaa vain että hänet jätetään pian.
- Anonyymi00090
Anonyymi00049 kirjoitti:
Olen huomannut että kun vihjaan jollekin hännystelijälle epäsuorasti, että hän on huonoa materiaalia ja että olen nähnyt paljon parempaakin, hän vain jatkaa kilpailemista.Kukaan näistä hannystelijöistä ei ole koskaan minua saanut. Yleensä ihminen joko pitää näkemästään tai ei pidä.Vaikka tuon onnettoman ressukan joku ottaisi hetkeksi laastariksi niin jos on noin paljon jo koeteltu se tarkoittaa vain että hänet jätetään pian.
Valinta peruste ulkonäkö ole hyvä siirry seuraavaan jonossa kiitos tarjouksesta alennuksestakin saa parempia olis mun vastaus sun kaltaselle onko kylmä voi olla ei kiinnosta mä olen mä ole sä sä
- Anonyymi00091
Ei riitä usko muuttumiseen pitää olla halu mä olen siitä veemäinen mä en pakota mä annan ehdot joko hyväksyy ne tai ottaa seuraavan ei kiinnosta mun kanssa vaihtoehdot ei ole kuin joko tai jos mut haluaa hänellä taas ei ole itse aiheuttamana vaihtoehtoja jos lapsen mun kanssa haluaa eli kautta rantain on vaihtoehto etsii lapselleen kaltaisensa isän opittuna pystyvät jopa lastaan hakkaamaan jos ei lapsi tottele moiset isät hienoja malleja pojalle antaa etää voivat olla oikein ylpeitä itsestään pitävät poikaa kilpailijanaan eivät osaa huomioida että johtuu itsestä miksi ei lapsen äiti heistä välitä narsisti nainen taas on kateellinen tyttärelleen kun isä huomioi tytärtään enemmän kuin tämän äiti taas ei osata huomioida oman käytöksen vaikutusta mutta oi niin kauniin hienoa elämää kun kaikki on niin helppoa että aina löytyy joku hölmö jota käyttää hyväkseen olenko katkera jostain en miksi olisin varoitin heitäkin kuinka pilaavat elämänsä eivät uskoneet aikanaan mutta "TÄYDELLINEN SUORITUS" sanoisinko heidän omia sanojaan lainatakseni kun kaikki pitää aina olla niin vimosen päälle täydellistä
- Anonyymi00145
Anonyymi00012 kirjoitti:
SivustaThat’s Interesting wiew buddy
- Anonyymi00146
Anonyymi00090 kirjoitti:
Valinta peruste ulkonäkö ole hyvä siirry seuraavaan jonossa kiitos tarjouksesta alennuksestakin saa parempia olis mun vastaus sun kaltaselle onko kylmä voi olla ei kiinnosta mä olen mä ole sä sä
Hengästyttävä monologi palstaäijjä
- Anonyymi00011
Höpö höpö. Rakastan häntä!
- Anonyymi00092
Kuka ketä
- Anonyymi00013
Sinun pitäisi ymmärtää,että nainen ei ole kiinnostunut sinusta.On vastenmielistä tuollainen roikkuminen,etkö tiedä naisella voi olla muitakin kosijoita,ehkä ovat paljon mielenkiintoisempia.
- Anonyymi00017
Mielikuvituksesi ei mitä todennäköisemmin osu oikeaan. Sivu.
- Anonyymi00093
Ottaa si jonkun niistä muista kosijoista en mä ole ainakaan kieltäny jos ymmärsin oikein ni haluaa sen parhaan minkä parhaan se pitää jokaisen selvittää itse mikä on paras mihin pystyy mä en ole edes yrittäny olla paras missään tehny vaan parhaani minkä osaan siinä mitä päätän tehdä jos ei onnistu en silti ole jättäny kesken koittanu keksiä jonkun muun käyttö tarkoituksen riippu toki mitä tehny mä en ainakaan pysty parempaan kuin mihin olen pystyny nykyään enään muuta ole kun korkeintaan oppii jotain uutta päivittäin eläkkeelle jään heti kun varat sen sallii siitä en edes neuvottele jos menee oman suunnitelman mukaan niin reilun kolmen vuoden päästä si seuraan vaan vierestä kuinka pahaan jamaan suomen saatte
- Anonyymi00147
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mielikuvituksesi ei mitä todennäköisemmin osu oikeaan. Sivu.
Mitä hiivattia mää luin
- Anonyymi00014
Kyllä ymmärrät miksi...?
- Anonyymi00094
Kuka ja miksi pitäs ymmärtää
- Anonyymi00148
Anonyymi00094 kirjoitti:
Kuka ja miksi pitäs ymmärtää
Jotain se kannattaa ymmärtää varmaa kaikkien kuitenkii. Karen
- Anonyymi00015
Mutta oliko tuo todella sinulta...samoin?
- Anonyymi00018
Ehkä hänen pitäisi saada tietää, mitä haluat hänestä?
- Anonyymi00023
Niin tyypillinen narsistin näkökulma. Ajatellaan vaan että mitä toinen haluaa itsestä. Tunteilla ei väliä mutta kunhan saa tietää mitä tuokin oikein haluaa.
Eri - Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niin tyypillinen narsistin näkökulma. Ajatellaan vaan että mitä toinen haluaa itsestä. Tunteilla ei väliä mutta kunhan saa tietää mitä tuokin oikein haluaa.
EriJa pahimmasa tapauksessa nauraa ja pilkata 😓
- Anonyymi00037
Anonyymi00023 kirjoitti:
EriNiinhän ne menee "mitä toisesta voisi hyötyä" jos ei muka mene niin kerroppa si puollustus puheenvuorosi
- Anonyymi00080
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja pahimmasa tapauksessa nauraa ja pilkata 😓
Pakkomielteisen haaveet.Pitäskö alkaa elämään reaali maailmassa,hupsu.?
- Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Kirjoitan, kun katsoin ketjun otsikkoa.
En halua puuttua asioihin joita en tunne ja jotka eivät edes kuulu minulle.
Tunsin kuitenkin hymiön tunnesisällön olleen todennäköisesti aito.
Minullakin on omat ikäväni kuten kaikilla, mutta en vaihda monia ns. "sateisia päiviä" toisiksi koska näin sellaista mitä monilla muilla tuskin oli ja ymmärsin salamana jotain todella syvällistä tunteesta nimeltä aito rakkaus.
Vaikka se tieto itsestäni ei lohduttaisi tai auttaisi niin sanon silti.
Hyvää iltapäivää. - Anonyymi00096
Kenen kyllä hän tietää ettei hänessä ole muuta mulle tarjota kuin se mitä on jalkojenvälissä muuten taas jo pelkästään narsistiset tavat on mielestäni vastenmielisiä (tyhjän kuoren saa pyytämättäkin) kyyninen puoleni nassesta ei ole muuhun kuin olemaan erinomaisen täydellinen ulkoisesti eivät osaa itsekään tarjota itsestään muuta kuin pintaa silloin vaaditaan ulkonäköä ja paljon jos meinasi että pelkällä pinnalla mun mielenkiinnon pitää mutta koska mulla ei ole parempaakaan tekemistä niin hänen isänsä takia välitän hänestä samaan ei pystyisi kukaan toinen välittää ihmisestä jota pitää vastenmielisenä mistään syystä kenenkään takia on sairasta nääs se miksi tykkään hänestä ei taas liity hänen isäänsä mitenkään tiedän millainen hän voi parhaimmillaan olla se taas ettäkö hän voisi olla se mitä hän voisi olla parhaimmillaan vaatii todella paljon enkä usko ettäkö hän pystyisi siihen jos ei häneen joku uskoisi mä en voi rehellisesti sanoa täysin uskovani ei ole mahdollista jos on ympäröinyt itsensä vääränlaisilla ihmisillä pystyn jotenkin samaistumaan hänen isäänsä mikään ei niin paljon satukkaan kuin jo pelkästään pelko siitä että mahdollsesti saattaa menettää lapsensa (mitä on pyyteettömyys) kuinka moni pystyisi samaan puhtaasti hyvää hyvyyttään välittämättä hyötyykö itse saanko veikata yhdenkään miehen kärsivällisyys ei ainakaan riittäisi eikö miksi moniko on kokeillu kuinka haastava nasse on niilä tavoilla olevassa ihmisessä ei ole verrattaessa muuta eroa kuin ettei ole ihan yhtä julma ei toimi mikään muu kuin pakottaminen kulkemaan tiettyjen rajojen sisällä ei voi silti pakottaa muuttumaan jos ei siitä huolimatta itse halua tavoista on mahdollista päästä luonteestaan taas ei se on opittava hillitsemään
- Anonyymi00097
Anonyymi00023 kirjoitti:
EriOletko itsekin nasse kun noin hyvin tunnet nassen näkökulman nähdä asiat (mitä voin hänestä hyötyä)
- Anonyymi00098
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tekevät sitä aina seläntakana hyviksikäytettävä saattaisi muuten loukkaantua silloin taas tekevät porukalla ryhmässä kun antavat toisenkin tietää millaisia ovat oikeasti ja heillä on yleensä aina johtaja joka johtaa joukkoa antaa sävelet ja askelkuviot eivät ole yhtään mitään jos puuttuu taustajoukot jokka selustan turvaa töissä taas "paska valuu alaspäin" vieritetään syy työntekijän niskoille omasta mokasta vastuu on aina silti johdolla
- Anonyymi00149
Anonyymi00023 kirjoitti:
EriI knew it about nosy ones
- Anonyymi00150
Anonyymi00029 kirjoitti:
No sen skeidan kirjoittelu tuntus juu olevan sulle gubbe tärkeetä🥱
- Anonyymi00151
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niinhän ne menee "mitä toisesta voisi hyötyä" jos ei muka mene niin kerroppa si puollustus puheenvuorosi
Kuule minen mitää juhlapuheita ala väsäilemään enkö pöytäliinaa vaihtamaan että ä
- Anonyymi00152
Anonyymi00080 kirjoitti:
Voi hyvää päivää miten köppääsesti rakennettu
- Anonyymi00153
Anonyymi00096 kirjoitti:
Kenen kyllä hän tietää ettei hänessä ole muuta mulle tarjota kuin se mitä on jalkojenvälissä muuten taas jo pelkästään narsistiset tavat on mielestäni vastenmielisiä (tyhjän kuoren saa pyytämättäkin) kyyninen puoleni nassesta ei ole muuhun kuin olemaan erinomaisen täydellinen ulkoisesti eivät osaa itsekään tarjota itsestään muuta kuin pintaa silloin vaaditaan ulkonäköä ja paljon jos meinasi että pelkällä pinnalla mun mielenkiinnon pitää mutta koska mulla ei ole parempaakaan tekemistä niin hänen isänsä takia välitän hänestä samaan ei pystyisi kukaan toinen välittää ihmisestä jota pitää vastenmielisenä mistään syystä kenenkään takia on sairasta nääs se miksi tykkään hänestä ei taas liity hänen isäänsä mitenkään tiedän millainen hän voi parhaimmillaan olla se taas ettäkö hän voisi olla se mitä hän voisi olla parhaimmillaan vaatii todella paljon enkä usko ettäkö hän pystyisi siihen jos ei häneen joku uskoisi mä en voi rehellisesti sanoa täysin uskovani ei ole mahdollista jos on ympäröinyt itsensä vääränlaisilla ihmisillä pystyn jotenkin samaistumaan hänen isäänsä mikään ei niin paljon satukkaan kuin jo pelkästään pelko siitä että mahdollsesti saattaa menettää lapsensa (mitä on pyyteettömyys) kuinka moni pystyisi samaan puhtaasti hyvää hyvyyttään välittämättä hyötyykö itse saanko veikata yhdenkään miehen kärsivällisyys ei ainakaan riittäisi eikö miksi moniko on kokeillu kuinka haastava nasse on niilä tavoilla olevassa ihmisessä ei ole verrattaessa muuta eroa kuin ettei ole ihan yhtä julma ei toimi mikään muu kuin pakottaminen kulkemaan tiettyjen rajojen sisällä ei voi silti pakottaa muuttumaan jos ei siitä huolimatta itse halua tavoista on mahdollista päästä luonteestaan taas ei se on opittava hillitsemään
Niin sää hemmo hänen faijaan samaistut ja
- Anonyymi00154
Anonyymi00097 kirjoitti:
Oletko itsekin nasse kun noin hyvin tunnet nassen näkökulman nähdä asiat (mitä voin hänestä hyötyä)
Just amount like everyday agent do
- Anonyymi00155
Anonyymi00098 kirjoitti:
Tekevät sitä aina seläntakana hyviksikäytettävä saattaisi muuten loukkaantua silloin taas tekevät porukalla ryhmässä kun antavat toisenkin tietää millaisia ovat oikeasti ja heillä on yleensä aina johtaja joka johtaa joukkoa antaa sävelet ja askelkuviot eivät ole yhtään mitään jos puuttuu taustajoukot jokka selustan turvaa töissä taas "paska valuu alaspäin" vieritetään syy työntekijän niskoille omasta mokasta vastuu on aina silti johdolla
Joko teidän työmaalla on toi työnohjaaja gubbe käyny? Hohoija
- Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
Joko teidän työmaalla on toi työnohjaaja gubbe käyny? Hohoija
Tulehtunut ilmapiiri äiti puhaltaa
- Anonyymi00019
Lopeta vaari se naisen stalkkaus,ei ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi00021
En ole kenestäkään kiinnostunut. 🤮
- Anonyymi00025
Vaarilla oli saari ja se saari vaarin on. 😄
- Anonyymi00022
Ei kukaan voi tietää kenelle skriivailet?
- Anonyymi00100
Ei kenkään tarvikkaan kun en skriivaile kenellekkään erityisesti josko ny vaikka ehkä sattus joku edes oppimaan sivumennen jotain muutakin kuin kuinka käytetään jopa läheistä hyväksi
- Anonyymi00024
Missä kuussa olet syntynyt?
Varmaankin Saturnus-planeetan Tiran-nimisessä kuussa syntynyt. - Anonyymi00026
En minä huoli ketään, jokabon läynyt läpi tämän samanpaskan, minlä olen kahlannut. En yhtäkään, joka haluaa minun elävän kidutuselämää kotona oleillen ja satunnaisesti kaupassa käyden. Niin turhaa elämän tuhlaamista merkityksettömään oleiluun, jossa ei ole iloa saatika nautintoa.
- Anonyymi00027
Ei varmaankaan ollut sulle.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
En olettanut, että olisi minulle, mutta kunhan puran ajatuksia kuluneiden viikkojen kokemuksista.
- Anonyymi00059
Olet koukussa jännitykseen kuten jo sanoin
Sivusta - Anonyymi00068
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se on vaan, niin, että toiset viihtyy kotona.
- Anonyymi00087
Anonyymi00059 kirjoitti:
SivustaEn ole koukussa jännitykseen vaan haen tasapainoista elämää. Pelkkä kotona oleminen on äärimmäisen tylsää ja merkityksetöntä. Työ ja harrastukset tuovat elämään sisältöä. Kokeilkaapa kuinka turhaa se on, jos viettää kotona lähestulkoon 24/7 kuukausikaupalla.
Saattaisi olla eri asia, jos asuisi puolison kanssa, mutta kyllä silloinkin tarvitsisi elämään muutakin kuin kodinhoidon ja miehen kotiintulon odottelemisen. Etenkin, kun siivoaminen ei ole muutoinkaan mielekästä saatika ainoana sisältönä. - Anonyymi00088
Anonyymi00068 kirjoitti:
Juu toiset varmaan viihtyvät kotona töiden ja harrastusten jälkeen. Koko ajan? Tuskin.
- Anonyymi00101
Moinen ymmärtäisi sua parhaiten
- Anonyymi00129
Anonyymi00101 kirjoitti:
Moinen ymmärtäisi sua parhaiten
Ai kotona työttömänä oleskeleva? Kertautuisi vielä oma kurjuus puolisossakin. Ei kiitos. Haen kuitenkin jatkuvasti töitä ja, jos ja, kun työllistyn, en jaksaisi katsella kotona työttömänä olevaa. Etenkään, jos hän on periaatteellisesti työtön.
- Anonyymi00157
Anonyymi00059 kirjoitti:
SivustaEntäpä sä, täält netist sävyjä nyansseja muista hakeva? Sivusta Tee Tee utelee
- Anonyymi00158
Anonyymi00068 kirjoitti:
Niinpä so what would be the los problemos
- Anonyymi00031
Tai siis tiedät että samoin...jos sinulta?
- Anonyymi00032
Kyllä - AP
Sinun ei kannata lähestyä, koska silloin tapahtuu se mitä et ehkä odota!
Vain poliisin ollessa paikalla juttelen sinulle ja voit olla varma, että sitten käydään läpi nämä sinun traumat ja ongelmasi. Vaikka eivät nämä ongelmasi kulu minulle vieraalle naiselle millään tavalla. Varsinkaan tämä pitkäaikainen pakkomielteesi, mikä hipoo kohta jo hulluuden rajoja. Olet tehnyt -AP pahoja asioita ja käyttäydyt todella lapsellisesti esim täällä palstalla. Sinä olet naisvihaaja ja katkera siitä kun kukaan ei huoli sinua elämäänsä.
Et sinä arvosta naisia, tykkäät mistä tykkäät ja luulenpa, että sinun tykkäämiset ovat aivan niitä sinun omia juttujasi. Jutut joista sinä saat suurta mielihyvää, koska sairashan sinä olet. Kunpa ymmärtäisit, että tätä elämää voi elää ilman jotta tarvitsee roikkua muissa ihmisissä ja kehittää itselle näin typerä ongelma.
Ja kahdesta asiasta ongelmaasi pitäisi lähteä purkamaan. Sinusta ei ole normaaliin parisuhteeseen tuskin kenenkään naisen kanssa koska on kysyttävä. Että millainen ihminen jaksaisi katsoa sinua aamusta seuraavaan aamuun tulematta itse sairaaksi. Miksi ja miten onnistuit pilaamaan oman henkilökohtaisen elämän ja onko mitään toivoa, että elämäsi kohentuisi parempaan suuntaan pitkän ajan jakson puitteissa. Etkä sinä ymmärrä, että miksi sinut torjutaan, et ymmärrä sitä pahuudeltasi. - Anonyymi00033
Eiköhän tämä ole se vauvapalstan allu, persoonallisuushäiriöinen haaveilemassa milloin kestäkin, myös erimaalaiset kiinnostavat ja tietysti teinit. Että jospa se semmonen löytyy joka hoitaa psyykkiset ongelmat kerralla kondikseen.
- Anonyymi00034
Olipa pöljä kirjoitus tuo "kyllä".
- Anonyymi00035
Haluan vain saada sinut siten, että haluat minut omana itsenäni.
- Anonyymi00038
Millainen olet omanaitsenäsi tiedätkö itsekään miten olisi sellaisena kuin olet ei unohdeta että ihminen kasvaa ja kehittyy ja kokemukset ja eletty elämä normaalisti muuttaa ihmistä siksi olisi suhteissa tärkeää kasvaa samaan suuntaan mä en ole muuttunu viisi vuotiasn jälkeen miksikään oppinu jotain uuttaa paljonkin sen jälkeen toki mutta oppimani ei muuta mua muuksi siitä mitä olen
- Anonyymi00072
En halua sinua -ap!
Tässä kohtaa toiveet eivät tule käymään toteen. - Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
En halua sinua -ap!
Tässä kohtaa toiveet eivät tule käymään toteen.Sehän se on, että vastasin kuin hänelle, en oikeastaan sinulle.
- Anonyymi00039
Tuo itsepintaisuutesi vaikuttaa nyt hieman siltä ettet vaan kestä torjutuksi tulemista. Kun alunperin tunnuit kuitenkin melko heppoisin perustein vallitsevan minut kaikista vastaavista.
- Anonyymi00159
Someone like loses it
- Anonyymi00040
Mikä sinussa oikein on vikana kun pidät selvää torjuntaanikin hivelevänä huomiona.
- Anonyymi00041
Olen yrittänyt kai sitten liikaa säästää sinua mutta kai se sitten vaatii eteenpäinmenemisesi sen suoraan sanomisen ettet kyllä miltään osin vastaa ajatuksiani minulle sopivasta ihmisestä.
- Anonyymi00112
Kerro! Älä turhaan säästele! Siis irl.
- Anonyymi00042
En vaan pidä siitä että minusta kauheasti tuolla lailla pidetään. Jos yrität olla enemmän välinpitämättömästi niin ehkä voin paremmin sietää sinua. Sydämesikin varmasti kiittää.
- Anonyymi00043
Tuntuu yhä kurjalta hylätä ja heittää pois tuosta vaan runsaudenpulassa, rakkautta. Se on joidenkin osa, joihin useat ihastuu. Ja ei edes toistuva käytäntö tee kaikista meistä niin armottomia ja kylmäverisiä, että tuon voisi tehdä tuntematta mitään pistosta sydämessään.
- Anonyymi00102
Musta on elämä ainakin tehnyt (naisten vaatimukset) ilman että pystyvät yhteenkään vaatimukseen edes itse
- Anonyymi00044
Etkö muka tunne yhtään vihaa kun en suoralta kädeltä heittäytynytkään syliisi. Sinussa on jotain hieman pelottavaa.
- Anonyymi00103
Miksi sen takia pitäosi vihata
- Anonyymi00045
Jouduin tänäänkin torjumaan yhden setämiehen. Ei se niin kivaa oo kuin luulet.
- Anonyymi00053
Ota hyöty irti imet niinsanotusti kuiviin.
- Anonyymi00075
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ota hyöty irti imet niinsanotusti kuiviin.
Sinulla se ei taida olla elämässä muuta mietittävää kuin raha ja kuinka hyötyä muista.
- Anonyymi00104
No et olis kieltäytyny jos ei se kerran niin kivaa ole
- Anonyymi00110
Anonyymi00104 kirjoitti:
No et olis kieltäytyny jos ei se kerran niin kivaa ole
En onneks oo niin epätoivoinen kuin sinä.
- Anonyymi00160
Anonyymi00075 kirjoitti:
Sinulla se ei taida olla elämässä muuta mietittävää kuin raha ja kuinka hyötyä muista.
Kelle sää tässä langassa niinkö luennoit omasta mielestäs ja lueppa juippi uusiks
- Anonyymi00162
Anonyymi00110 kirjoitti:
En onneks oo niin epätoivoinen kuin sinä.
You go too, girlfriend. T naiselta
- Anonyymi00046
Kovia ja katkeria sanojako tässä vielä tarvitaan, sieluni oven läimäyttämistä kiinni että ymmärtäisit ja perääntyisit, en ole enää aikoihin lukeutunut saavutettavissa oleviin.
- Anonyymi00163
No ei kai sitä hyvä mies noin kaunopuheisesti tmv tartte muatoilla?
- Anonyymi00047
Ota tämä hylkäys nyt vaan jo kauniiseen käteesi ja mene tätä kokemusta viisaampana valitsemaan uudemman kerran noille pakahduttaville tunteillesi kohde joka osaa niitä arvostaa.
- Anonyymi00105
Ei maksa vaivaa ei niitä kukaan osaa arvostaa ja mua pidetään kylmänä kylmä olen mutta en tunteeton narsisti on tunnekylmä
- Anonyymi00164
Anonyymi00105 kirjoitti:
Ei maksa vaivaa ei niitä kukaan osaa arvostaa ja mua pidetään kylmänä kylmä olen mutta en tunteeton narsisti on tunnekylmä
Hang in there and evolve
- Anonyymi00048
Jos joku on torjunnut sinut kerran niin kai sinä ymmärrät että jos jatkat lähestymistä se täyttää rikoksen merkit?
- Anonyymi00106
Saattaa sillä perusteella hyvällä tuurilla lähestymiskiellon pystyä hakemaan joutuu opettelemaan työvuorot tarkemmin ettei vahingossakaan satu samaan aikaan ovesta sisään kun toinen on töissä jos ei koko paikkaa välttele toisilla on taas sen verran häpyä että tulevat kerran torjutuksi eivät kehtaa koko paikassa käydä oli ketään muita paikalla kuulemassa torjuntaa tai ei mä pidän huolen että kaikki epätoivosimmat aina vähintäänkin tietää kenelle minä en ainakaan ehdota edes mitään toiste ei tarvi mun kanssa kilpailla ainakaan enkö mä si olekkin kiva
- Anonyymi00165
Todellakin täyttää, tulee ainakin rikospostia
- Anonyymi00054
- Anonyymi00055
Joskus silkka vaatimusten itsepintaisuus muuttuu kompastuskiveksi eikä tasoista tietä. Kun alkaa näyttäytyä vaikeana yksioikoisena ihmisenä.
- Anonyymi00058
Olet erotomaaninen. Yhteyden mahdottomuus halusi taustalla oleva liikkeellepaneva voima.
- Anonyymi00060
Hah pidä tomaattis, taas luulet olevas parempi muita nyt alkaa sun luontees paljstuun en enää ihmettele miks sulla ei ole pysyvää suhdetta.
- Anonyymi00167
Oh man i get it. never have to face reality n shit
- Anonyymi00061
Naisena vastustaessaan ei-toivottua intohimoa toimii vain sukupuolensa mukaan. Kieltäytymisen ele tälle suorastaan alkukantainen vaisto. Epäinhimillistä tältä edes kiihkeimmän oman intohimonsa torjunta. Mutta entä kun tasapaino horjuu. Kun luonnollinen vaatimattomuus kukistuu ja naisena paljastaa intohimonsa tarjoten rakkauttaan ilman varmuutta kuten kuuluu asiaan, ja mies, kosiskeltu, jää kylmäksi ja puolustuskannalle. Siinäpä vasta ratkaisematon sotku, kun on niin murskattu ylpeys ja menetetty vaatimattomuus. Siis ylempien tunteiden haavoittuminen. Turhaa on siis kaikki se kohtelias hellävaraisuus, välttelevät lauseet, ystävyyden osoitukset, sillä nainen on paljastanut heikkoutensa johon tällä ei asemassaan tietenkään olisi varaa. Ja miehen tenä näyttäytyy julmuutena, ja joutuu omantuntonsa kanssa tekemisiin. Miehen on vaikeampi säälistä.
- Anonyymi00064
Toivottavasti et koe syyllisyyttä, mikään ei ollut sinun syytä. <3
Kaikki on hyvin.
- Anonyymi00062
Tulkitset liikaa syntyjä syviä jos pidät torjuntaani jonain suojautumiskeinona etkä siksi ota uskoaksesi että oikeasti kieltäydyn kunniasta.
- Anonyymi00063
Jos rakastatkin niin älä himon vaan sillä ansaitsemasi tuskan vuoksi. Sen joka niin vastustamattomasti kauhistuttavin kahlein pitää aloillaan. Saman joka hylkäämisen myötä suistaa lohduttomaan yksinäisyyteen. Vain harvat selviävät hyvin rakkaudesta, mutta vielä harvemmat täysin ilman sitä.
- Anonyymi00168
Voi taivahan talikynttilät gubbe mitä puppua
- Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
Voi taivahan talikynttilät gubbe mitä puppua
That toga was joke, man
- Anonyymi00065
Ajatteletko että suostuttelemalla kääntäisit pääni. Vakuuttelemalla tunteidesi ainutlaatuisuutta. Itsesi oikeeellisuutta. Hylkääminen ei koskaan muutu hyväksymiseksi, muuten se edustaa valhetta, ei totuutta. Miten muuttaisin mieleni näin perustavalla tavalla. Tai olisin alun alkaen sokea tunteidesi suhteen, sinun suhteesi olematta väärä.
- Anonyymi00066
Siinäpä se ihmisissä juuri onkin. Voit hukuttaa ystävällisyyteen ja rakkauteen,
ja silti on jotain selittämätöntä sinua vastaan. - Anonyymi00067
En halua sinua, ei minulla ole sinulle mitään paikkaa mutta voisin jossain mahdollisessa maailmassa haluta sen mitä sinulla on tarjottavaa. En halua ketään kokonaisuudessaan. En ole halunnut satuttaa, koskettaakaan millään tavalla. Yrittäessäni näyttää totuuden vaivut vain epätoivoon. Elämä on suunnattoman paljon mahdottomampaa kuin luulet.
- Anonyymi00069
Kun en tunne enää sitä yhteyttä välillämme, asu silmissäsi. Hylkääminen olen minä mutta haluat siltäkin sitä samaa intensiivisyyttä mitä kerran lupailin. Kysyn miksi enkä saa vastausta. Tarjoan itselleni hyistä syvyyttä, pelottavuutesi, oman piittaamattomuuteni jättäen rakastamisen sinun näytökseksesi vaativana yleisönä nyyhkyttävä kitsas häviäjä. Teen minusta itsellesi muukalaisen.
- Anonyymi00070
On taidettu yöpaasaamisilla taas sekoittaa ihmisiä keskenään. Sen vuoksi tapaaminen naamatusten ihmisten kanssa on suotavampaa. Tietää kenelle loruilee.
- Anonyymi00071
Täysin samaa mietin.
Ei voi luottaa juttelevansa tietyn kanssa vaikka tuntuisi kuinka osuvalta.
Sivusta. - Anonyymi00171
You coming bit strong on this palsta mate
- Anonyymi00073
No ei, koko ketjussa oli vain alussa oikea mukana, siis rakastan aina...
- Anonyymi00076
Miksi ihmeessä lyöt jatkuvasti omaa päätäs seinään, jos ei valmista tule millään? Ei ole pakko olla suhteessa tai saada ketään. Oikea löytyy aikanaan ja tulee kun manulle illallinen
- Anonyymi00107
Mä lopetin pään seinään hakkaamisen jo isäni kanssa se on turhaa jos ei toinen tajua niin ei tajua isäni tajusi ei ehkä ymmärtäny ja muutenkin ymmärtääkseni pakeni elämäänsä alkoholiin
- Anonyymi00172
Anonyymi00107 kirjoitti:
Mä lopetin pään seinään hakkaamisen jo isäni kanssa se on turhaa jos ei toinen tajua niin ei tajua isäni tajusi ei ehkä ymmärtäny ja muutenkin ymmärtääkseni pakeni elämäänsä alkoholiin
Mut et sääkää gubbe varmaan ihan täysin selvinpäin ole ollu jos et kerran ole varma. Generational trauma joke- funny now? Princess of darkness
- Anonyymi00173
Anonyymi00172 kirjoitti:
Mut et sääkää gubbe varmaan ihan täysin selvinpäin ole ollu jos et kerran ole varma. Generational trauma joke- funny now? Princess of darkness
Me motionally lethal
- Anonyymi00078
Kannattaa aina ottaa huomioon myös taitavat matkija - identiteettivarkaat sieltä Iltalehti-ajoilta asti, jotka käy sotkemassa sisältöjä -- provopäät jotka ei pärjänny ja sekös jäi watuttamaan eräitä.
Odotan millon provopään ylpeys kokee kolahduksen niin saa palauttaa maan pinnalle jos huvittaa eli tuntuu siltä.- Anonyymi00109
En ole taitavia matkijoita kohdannu miksi kukaan ei kai varmuudella tiedä millainen olen
- Anonyymi00081
Torjun sinut fyysisten ominaisuuksiesi tähden. Massiivinen valtikkasi estää minkäänlaisen intiimimmän kanssakäymisen. Joskus siunaus voi olla myös este.
- Anonyymi00174
Niinpä niin ja onko edes aseenkantoluvan kunnossa mutta huu keers jos tässä kerran joku siunaus o.🤭
- Anonyymi00175
Anonyymi00174 kirjoitti:
Niinpä niin ja onko edes aseenkantoluvan kunnossa mutta huu keers jos tässä kerran joku siunaus o.🤭
Never been that specific with father god.
- Anonyymi00083
Jos minä olisin hän ja sinä olisit hän, niin en koskaan enää kohdatessamme torjuisi sinua ja se tarkoittaa sitä alkuun, että minulle saa puhua- se on toivottavaa.
- Anonyymi00084
En, enää edes sitä yhtä kertaa.
- Anonyymi00086
Anteeksi taas tästä.
- Anonyymi00085
Suomalaiset nykynaiset kulkevat reidet afrikk.. ja musl sperm... ssa. Onko hinku liukkaille?
- Anonyymi00176
Just joo, no sitten sinä gubbe et varmaan itiksessä tanskilla viihy
- Anonyymi00177
Anonyymi00176 kirjoitti:
Just joo, no sitten sinä gubbe et varmaan itiksessä tanskilla viihy
Ja minne meneekin kannattaa vetää kuivat ennen ku menee ja jos ei voi niin pysy kotona dude
- Anonyymi00089
Ei voi kun oudoksua kuinka palikka olet ettet tajua ettei hän halua edes nähdä sua mu ehkäpä sinnikkyydellä edes kerran pillua saat hän tarvitsee hyvän ehdokkaan kenenkä kanssa kostaa mahdollinen pettäminen lopputuloksena käy kuten aina ennenkin hän on se joka pettää ensin hänellä on otsellään jo liian tiukat rajat joista ei pysty itse edes pitämään kiinni joten ei takuulla onnistu pitämään mun rajoista kiinni mu onneksi tulevaisuuselle on miljoonia vaihtoehtoja voi ihan itse valita kuinka elämänsä haluaa pilata
- Anonyymi00179
” tajua ettei hän halua edes nähdä sua mu ehkäpä sinnikkyydellä edes kerran pillua saat hän tarvitsee hyvän ehdokkaan kenenkä kanssa kostaa mahdollinen pettäminen lopputuloksena ” Sanaton dude
- Anonyymi00108
En ole torjunnut mielestäni koskaan. Tosin et ole mielestäni tehnyt koskaan mitään aloitetta tai lähestymistäkään. Nykyään se ei ole tietysti mahdollistakaan, kun asutaan niin kaukana toisistamme.
Mn - Anonyymi00111
Ei kiinnosta sun haavees.
- Anonyymi00114
No hyvä. Eipä sinulla ole osaa tai sananvaltaa haaveideni suhteen. sivusta
- Anonyymi00138
Ketä kiinnostaisi trollien esiintymiset?
- Anonyymi00180
Anonyymi00138 kirjoitti:
Ketä kiinnostaisi trollien esiintymiset?
You got that one right.
- Anonyymi00113
Luulet vaan. Tai riippuu siitä, miten olet lähestynyt.
- Anonyymi00115
Ei yksikään tervepäinen mies oleta että ensimmäinen asia mitä saat naisesta irti on seksisuhde.
- Anonyymi00181
Sure, gepettos real son
- Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Sure, gepettos real son
Vai oliko tää se sun kuuluisan tätiroolin kävelylle kaveria teematiikka
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
Vai oliko tää se sun kuuluisan tätiroolin kävelylle kaveria teematiikka
Den glider in den glider in stempa viska de
- Anonyymi00116
En halua kuulla enää ikinä tunteistasi. Näen kyllä jomikä olet. Torjun sinut omana itsenäsi.
- Anonyymi00184
Inner autist on me could say something hazard
- Anonyymi00117
Hylkääminen taitaa olla sinulle tuskin tutumpaa. Dynamiikka joka laittaa juoksemaan ympyrää huomion vuoksi. Tunnetko riittämättömyyttä. Ja tästä outoa lohtua. Kuin déjà vu -hetki. Taianomaista. Vanha tuttu sävel soi päässäsi. Irrationaalisesti romantisoituen. Niin monet tekevät monia suuria virheitä kemian nimissä. Jatkanko sitten vain itsekkäästi murusten heittelyä että pysyt ulottuvilla kunnes keksin sinulle jonkin tarkoituksen.
- Anonyymi00118
Onneksi 96% loppuajasta n. 2,5v aloite oli toiselta. Sen kerran kun itse ehdotti jotain, niin sitä sai katua.
- Anonyymi00119
"Systemaattinen virhe" toistuu, kun samaa kaavaa yritetään uudelleen ja uudelleen.
Jos hän on torjunut sinut, ei se mihinkään mankumalla muutu.
Varsinkin, jos hän tuntee sinut hyvin ja on todennut, ettei halua olla kanssasi tekemisissä, se on vaan niin.
Kunnioita hänen rajojaan ja lopeta yrittäminen.
Sillä saat vaan raivoa aikaan toisessa.- Anonyymi00120
Hyvä kirjoitus, noin se juuri on!
- Anonyymi00185
Yea like so strong heated feelings
- Anonyymi00187
Ja minkä profession kautta- lirut housuissa momentillako häh?
- Anonyymi00188
Anonyymi00187 kirjoitti:
Ja minkä profession kautta- lirut housuissa momentillako häh?
Aika monimutkaisen espanialaisen verkon telenovelan kehititte
- Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
Aika monimutkaisen espanialaisen verkon telenovelan kehititte
No mutta ehtihän mm Teuvo Hakkarainenkin EUssa moneen kokoukseen, ainakin neljään
- Anonyymi00121
Näin minä reagoin puoleensavetävyyteen, aluksi en voi vastustaa ja sitten kohta kavahdan. Omien pinnallisten impulssieni hallitessa vihastuttava temppuilevalle itselleni. Minulla on sentään kunniallinen elämä tässä elettävänäni.
- Anonyymi00122
Vaikutat tosiaan olevan järjettömän kiinnostunut mahdollisuudesta väleihin. On lähes eksistentiaalisesti ahdistavaa, että kaksi ihmistä näin saattaa kokea saman hetken niin eri tavalla. Ongelma voi olla ihan vaan jopa kyvyttömyydessä käsitellä normaalia ihmiskontaktia. Oliko edes olemassa mielessään, elävänä, hengittävänä, ajattelevana ihmisenä. Kummalla, jääköön arvailujen varaan. Voi myös yrittää rekonstruoida tuon hetkistä mielentilaansa, jos edes toinen jalka oli todellisuuden piirissä. Uskot epäilemättä olevasi kiltti tyyppi mutta vannomatta silti paras, ettei kannata itseään viedä liian pitkälle. Epätoivoisesti haluava on ainaomanlaisensa kauppa, josta miehet harvemmin pääsevät nauttimaan. Salaista tietoa käyttäen teeskennelty mystinen psyykkinen yhteys on tämän petoksen valtakuntasi perusta.
- Anonyymi00127
Minä en ole pariinkymmeneen vuoteen kaivannut ketään niin, että haluaisin tutustua häneen! Koen että yksin oleminen on minulla paras vaihtoehto! Ei vaan kiinnosta ruveta tutustumaan se vie liikaa aikaa yksin olemisesta ja minua ei kiinnosta tippaakaan opetella yhdenkään ihmisen tapoja ja tottunuksia enää koskaan! Jo pelkkä ajatus siitä, että pitäisi ruveta tutustumaan minkä ikäiseen minulle tuntemattomaan ihmiseen tahansa alkaa ahdistaa välittömästi! Yksi kauan kestänyt parisuhde lähes täysin puhumattoman miehen kanssa riittää minulle! EVVK yksikään mies enää milloinkaan! Yksin oleminen on se minkä koen minulle parhaiten sopivaksi tavaksi elää ja olla! Haluan olla koko loppuelämäni ajan yksin! Ja siihen ei muilla ole mitään sanomista!
- Anonyymi00123
Samoin kuin toisessa aloituksessa täällä, jossa nainen on todennut miehen velvollisuuksiensa tunnossa kieltävän itseltään rakkauden, niin tässäkin on kyseessä todennäköisesti siitä, että vastapuolen kiinnostus toista kohtaan ei ole romanttista siinä mielessä kuin toisella. Ikävää, mutta se tulisi hyväksyä.
Vain tapauksessa, että ne lähentymisyritykset ovat niin huomaamattomia, että toinen ei ole niitä edes huomannut, niin kannattaa yrittää uudelleen.- Anonyymi00134
Hah
- Anonyymi00124
Ymmärrän hyvin naisia jotka ei halua miestä kuka on työstänyt millään leveleillä miestä itseään vanhemman nistinaisen kanssa.
Leveleihin kuuluu myös kaveruus.
Ymmärrän hyvin ettei kukaan itseään arvostava nainen halua enään miestä tuon kuultuaan. - Anonyymi00125
Ei ole mulle tää. Mistäs tiedän ku erilainen nainen ei helposti löydä ketää. Jos ei pysty palkkatöitä tekee niin ei miehet sellaisen kanssa halua perustaa perhettä tai seurustella tai muuttaa yhteen.
Harva haluaa ottaa riskiä, että geenien takia myös tuleva lapsi on erilainen ja eikä ole normaali.- Anonyymi00126
En mäkään haluais sellaista riskiä ottaa, koska kaikista suurin rakkaus on etten tee lasta jos tiedän ettei hänestä tule normaali eikä voi saada sellaista elämää kuin muut saavat. Häntä kuitenki kiusattaisi ja kohdeltaisin huonosti eikä hän saisi ystäviä jne.
- Anonyymi00130
Anonyymi00126 kirjoitti:
En mäkään haluais sellaista riskiä ottaa, koska kaikista suurin rakkaus on etten tee lasta jos tiedän ettei hänestä tule normaali eikä voi saada sellaista elämää kuin muut saavat. Häntä kuitenki kiusattaisi ja kohdeltaisin huonosti eikä hän saisi ystäviä jne.
Jos miehen löytäisin ja yhteen muuttaisimme tuloni tippuisivat kun miehen tulot otettaisiin huomioon.
Jolloin en olisikaan enää riippumaton toisesta ihmisestä.
Ilman miestä en todellakaan hanki lapsia kun silloin yhteiskunta joutuisi meidät elättämään kun työni palkka ei riitä.
Muutenkaan en hanki lapsia, kun en halua että yhteiskunnan rahaa menee siihen.
Hankkisin lapsia vain jos tietäisin 100prosentia ettei hänestä tule samanlaista kuin mä oon. En todellakaan haluais, että lapseni joutuisi kestää samaa kuin mä. - Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Jos miehen löytäisin ja yhteen muuttaisimme tuloni tippuisivat kun miehen tulot otettaisiin huomioon.
Ilman miestä en todellakaan hanki lapsia kun silloin yhteiskunta joutuisi meidät elättämään kun työni palkka ei riitä.
Hankkisin lapsia vain jos tietäisin 100prosentia ettei hänestä tule samanlaista kuin mä oon. En todellakaan haluais, että lapseni joutuisi kestää samaa kuin mä.Ei ollut mulle tää koska erilainen nainen ei kelpaa joka ei pysty palkka töissä käymään. Halusin vain AP vastata ettei hän oo ainut, joka ei kelpaa.
En tiedä millainen AP on?
En tiedä onko AP normaali vai ei?
Tiedän vain yhteiskunta katsoo erilaisia pitkään varsinkin, jos ei ole palkkatöissä jolla itseään pystyy elättämään. On vähän kuin roska joka ei kelpaa mihinkään ja tavalliset ihmiset katsoo kieroon ja haukkuu ja kiusaa jne. - Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Ei ollut mulle tää koska erilainen nainen ei kelpaa joka ei pysty palkka töissä käymään. Halusin vain AP vastata ettei hän oo ainut, joka ei kelpaa.
En tiedä millainen AP on?
En tiedä onko AP normaali vai ei?
Tiedän vain yhteiskunta katsoo erilaisia pitkään varsinkin, jos ei ole palkkatöissä jolla itseään pystyy elättämään. On vähän kuin roska joka ei kelpaa mihinkään ja tavalliset ihmiset katsoo kieroon ja haukkuu ja kiusaa jne.Kukaan ei kiusaa ketään ja kuten laitoin että AP viesti ei ole mulle ja selitin syyn miksei ole.
Halusin vain AP kertoa ettei hän ole ainut.
Halusin vain kertoa että on meitä erilaisia ja kuten kirjotin en tiedä onko AP normaali vai ei kun en tunne häntä.
En haukkunut vaan yritin tsempata ettet ole yksin
En yrittäny iskeä tai mitään muutakaan vaan piristää ettet ole ainut joka ei löydä. - Anonyymi00133
Anonyymi00126 kirjoitti:
Edeenkään en puhunu AP vaan koska itse oon erilainen niin on riski että lapseni ei olis normaali.
- Anonyymi00135
Anonyymi00130 kirjoitti:
Hankkisin lapsia vain jos tietäisin 100prosentia ettei hänestä tule samanlaista kuin mä oon. En todellakaan haluais, että lapseni joutuisi kestää samaa kuin mä.Jep itsestäni puhuin että haluaisin tehdä lapsia vain jos olis 100 prosenttia varma ettei tule samanlainen kuin mä. Mutta liian iso riski että tulee samanlainen kuin mä ja mun lasta kiusattiin kun ei olis normaali.. Itse oon joutunut sen kokemaan ja päättänyt että en halua lapsia kun tiedän että ei välttämättä olis normaali.
- Anonyymi00128
En ole ymmärtänyt jos nyt viimeksi kolmella kerralla kun poikkesin. Kuulen huonosti ja siellä en usko sun lähestyvän hyvällä. Sun täytyy lähestyä mua muualla, teethän niin!!
- Anonyymi00190
Mää myös näen huonosti. Varsinkin jos on pipa lakki eessä
- Anonyymi00136
Hän ei ole se oikea sinulle. Katsele ympärille ja huomaa, maailma on täynnä hyviä ihmisiä. Ei kannata tuhlata elämää henkilöön, joka ei ole kiinnostunut sinusta. Hän ei ole oikea sinulle. Hyvää tulevaa kesää ja kaikkea hyvää
- Anonyymi00139
Just näin.
- Anonyymi00137
Voi ihme mitä juttuja. Kaikki hyvin...<3
- Anonyymi00140
Tämä ketju uuvutti etukäteen liikaa avatakseni megalomaanisen mölinän, mikä on se varsinainen homman pihvi monel
- Anonyymi00161
En.
- Anonyymi00178
En, yhteydenottotapa/tavat ovat ainuita ongelmia.
- Anonyymi00192
Syö ite.
- Anonyymi00193
No koska viimeksi on torjunut. Viikkojen, kuukausien sisällä? Miten lähestyit?
- Anonyymi00194
Kuinka sitten lukea kylmyyttään. Puhut naiselle. Olet selkeä. Luulet olevasi selkeä. Sanot, mitä ajattelet, ja sanot sen mietittyäsi paljon, ja silti kun hän toistaa, mitä olet sanonut, mikään ei ole enää järkevää. Sanoitko niin. Oikeasti. Et muista sanoneesi niin tai edes ajatelleesi tuolla tapaa, ja silti hän antaa sinun ymmärtää, että se sanottiin, ja että tarkoitit sen ehdottomasti niin. Luulisi lannistavan eikä kannustavan ettei olla samalla aaltopitudella.
- Anonyymi00195
Pidä tuo sillä olet kuin oletkin oikealla tiellä. Jos vaikka on aina epäillyt olevansa pinnallinen halujensa suhteen, voi tuo olla juuri se mitä tarvitaan. Ollut jonkinlainen hedonisti-sosiaalinen kiipeilijä-onnistuja eikä vain halunnut myöntää sitä. Hautomassa jatkuvasti heikkotasoisia ihastuksia moniin. Ei välttämättä toimien mutta pitäen monia viehättävinä ja pyrkien parhaansa mukaan ympäröimään itsensä älykkäillä, hauskoilla mielillä, ja tuloksena on tahmea, viihtyisä tila jossain ystävyyden ja eroksen välimaastossa. Ja sitten yhtenä päivänä huomata että hurmio voi tarkoittaa myös tuskaisaa onnea, ja ymmärtää miten tärkeää voi olla elää horjumattomassa pelossa hymy huulillaan.
- Anonyymi00196
Käytä maksullisia naisia. Tulee edulliseksi. Muutenkin varo naisia, he voivat syyttää oikeudessa esim katsomisesta , tapahtumattomasta raisk.... , ja rahojesi varastamisesta sekä oikeudesta esim lapsiisi.
Muista että suomen femvas oikeuslaitos on aina naisen puolella. Nykyää uutisten mukaan kesken yhdyntää tapahtuva mielenmuutos tarkoittaa raisk.. ellei mies lopeta aktia ..oliklo se sekunnissa. Maailma on muuttunut ja muutoksessa jossa perhe ja parisuhde ovat ns historiaa. Vokevasemmisto uskonnossa olemme vain yksilöitä ja naisia panevat vain pelimiehet lääkittynä joilla pukeutuminen ja käytös sekä sumpliikki trendien mukaista. Lapset ovat riesa jota nykynaiset eivät halua ennenkuin 50 v korvilla . Jos et kuulu 5 prosenttiin ns alfa uroksien joukkoon jotka panee kaikki naiset niin pitäydy pornossa tai hae joku maksullinen vakkari . Lisäksi jos haluat naisen niin asennoidu niin että käytät häntä vain seksiin jolloin nainen kiinnostuu sinusta ja haluaa suhteen. - Anonyymi00197
Palstalla ei kukaan torju ketään. Vain oikea elämä merkitsee. Miten nainen käyttäytyi viimeksi kun tapasitte? Oliko hän silloin torjuva? Epäystävällinen? Sanoi ilkeitä sanoja? Katsoi pahasti? Jos näin, olet tullut torjutuksi.
- Anonyymi00198
Älä ylitä toisten rajoja (väkivalloin!), vaikka kuinka tykkäisit.
Lopeta haaveilu, ettet satuta ketään.
Kysy kiinnostaako. Sitten on helpompi lopettaa haaveilu, jos ri kiinnosta.
Torjun kaikki väkivaltaiset lähestymisyritykset ja pakkopullat. - Anonyymi00199
Mene vaimosi luo.
- Anonyymi00200
Ja lopeta K. Synagogan tekem7nen.
Kotini ei ole synagoga. - Anonyymi00201
Oletko se gubbe joka sairastaa todennäköisesti erotomaniaa. Siihen on olemassa ihan lääkkeetkin miksi et ole lääkityksessä?
Ei tarvitsisi satuttaa ketään ja kaipailut jäisivät ja alkaisi normaali elämä. Pitäiskö sun tilata lääkärille aikaa niitä lääkkeitä varten? - Anonyymi00203
Voi sentään sinua!! Jos sinä olisit osannut puhua jo seitsemän vuotta sitten, meistä olisi voinut tulla ystävät! Koska aloitteenteko oli täysin sinun vastuullasi, koska minulla ei ollut mitään käsitystä siitä miksi seurasit minun liikkumisiani, eikä sellainen kauan jatkunut seurailu tunnu kenestäkään mukavalta! Siitä olen täysin varma! Minä en voi sietää ihmisiä jotka ovat puhumattomia, koska lasteni isä oli sellainen! Nyt on kuitenkin ollut kyse jo todella kauan jatkuneesta seuraamisesta ja henkilöstä joka on niin arka, ettei hän pystynyt koskaan sanomaan edes hei sanaa! Ota vastuu omista tekemisistä, äläkä sälytä syytä toisen niskoille! Sinä et merkitse minulle enää mitään, koska olen sinun stalkkaamisesi takia ollut huonossa kunnossa! Olen pelännyt sinua ja sinun lähestymisiä ja kun niin käy, ei todellakaan tee mieli tutustua niin toimivaan ihmiseen koskaan!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658