Minun on monta päivää tehnyt jo mieli jotain hyvää...ei suklaata eikä mitään karkkeja vaan jotain...
en oikein tiennyt mitä se jotain on, mutta muistin että kaapissani on valmis muffinsi pakkauksia ihan perus ei *mikään maku* joten päätin siis testata siihen tätä niin moni puolista mehukeittoa ja voin sanoa,että sopii kuin nenä päähän...
Monet valmismuffinssi pakkaukset ovat ihan perusmakua joten täytteiden lisääminen sujuu oikein hyvin oman maun mukaan .
Tässä minun pakkauksessani oli ohjeena nesteet: 1½ dl vettä ja 1,25dl öljyä joten veden tilalle lisäsin vain mustikkakeittoa saman verran kuin vettä olisi pitänyt laittaa..ja sitten lisättiin vain jauhoaine seos pussi sekoitusta hieman ja ei kun muffinssivuokiin ja uuniin .
Mustikka keitto sopi oikein hyvin joten luulenmpa,että jogurtti tilalla olisi ajanut lähes saman asian,kun eri makuvaihtoehtoja miettii...
Seuraavan kerran, kun itse leivon alusta loppuun saakka käytän pohjana veden sijasta mustikkakeittoa esimerkiksi muffinsseja tehtäessä alusta asti itse =)
Muita vinkkejä on jos haluaa nopeasti hyvää tee valmis vaniljakiisseli vaikka pussista (valmispakkaus) tai itse ja sitten jokin hyvä valion keittovaihtoehdoista...ja näin sinulla on mukava jälkiruoka valmiina
Toinen testaus
masja
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887