SOkeri+Valio

KLÖHIJGYUFTUI

Olen monen monta kertaa valittanut Valiolle liian makeista
jugurteista ja liian makeista keitoista.
Keitot olisi hyviä, mutta tukka nousee pystyyn siitä hillittömästä sokerimäärästä.
No, mitäpä tarjotaan tilalle! On meillä makeutettuja keittoja! No perkele, ne maistuu paskalle!
Miks ei voi laittaa vähemmän sokeria jugurttiin ja keittoihin, kai nyt jumankeuta ihmiset osaa lisätä sokerinsa ihan itte!
Olenkin siirtynyt kilpailijoitten tuotteisiin, mutta odotan päivää että se sokeria lappava saa lähtöpassit ja siirryn takasin!

10

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arnet

      Iso helou ! Marjakeitoista on olemassa sokerittomat vaihtoehdot, jotka tunnetaan LIGHT merkinnästä ja hyvältä maistuu kokeile vaikka ;=)

      • nojsfeoinefi

        Mutta niissä on sitten aspartaamia....eli myrkkyä. Sokerikin on pienempi paha. Ainoastaan maustamaton A jugurtti taitaa olla vapaa molemmista...mutta maksaakin vähän enemmän sitten.


    • ginney

      Olen kanssasi samaa mieltä sokerin liikakäytöstä. Ottaisin sekä valion tavallisista keitoista että kevytversioista makeutta vähäisemmäksi.

      Mutta, tekisin saman myös jogurteille, onhan ihan älytöntä että jogurtteihin laitetaan niin älyttömästi sokeria ettei itse marja sitten enää maistukaan - tosin sitä marjaa voisi olla vähän enemmän, niinkuin erään saksalaisen valmistajan jogurteissa :-)

      • maisakerttu

        Ostin kerran kokeeksi sellaisen korkean Danone jugurttipurkin. Se oli niin hapanta ja sokeritonta että hampaista meinas paikat irrota :( En ikinä enää osta sitä.
        Voisihan niissä keitoissa ja jugurteissa olla vähäsokerisia vaihtoehtojakin mutta ostaako niitä sitten kukaan.
        En ole vielä tavannut ihmistä joka oikeasti tykkää happamasta mausta.


      • HammaskeiU
        maisakerttu kirjoitti:

        Ostin kerran kokeeksi sellaisen korkean Danone jugurttipurkin. Se oli niin hapanta ja sokeritonta että hampaista meinas paikat irrota :( En ikinä enää osta sitä.
        Voisihan niissä keitoissa ja jugurteissa olla vähäsokerisia vaihtoehtojakin mutta ostaako niitä sitten kukaan.
        En ole vielä tavannut ihmistä joka oikeasti tykkää happamasta mausta.

        Niin se vaan menee, että läskeille suomalaisille sokeri maistuu ja tulosta tekevänä yhtiönä Valiokin tämän ymmärtää :/


      • happaman ystävä
        maisakerttu kirjoitti:

        Ostin kerran kokeeksi sellaisen korkean Danone jugurttipurkin. Se oli niin hapanta ja sokeritonta että hampaista meinas paikat irrota :( En ikinä enää osta sitä.
        Voisihan niissä keitoissa ja jugurteissa olla vähäsokerisia vaihtoehtojakin mutta ostaako niitä sitten kukaan.
        En ole vielä tavannut ihmistä joka oikeasti tykkää happamasta mausta.

        Jos on opettanut itsensä liian sokeroituihin tuotteisiin, tottakai äkkiseltään ei sokeritoitu maistuu happamalta. Aivan yhtälailla ei liikaa sokeria käyttävälle esim. minulle, runsas sokeroidut esim. valion mustikkakeitto & maustetut jugurtit on ällön imeliä. Ja ihmettelen yhtä paljon kuin sinä minua kun pidän danonen korkean purkin jugurtista, miten pystyt syömään Valion yybersokeroituja tuotteita??!!


      • Muutos...
        happaman ystävä kirjoitti:

        Jos on opettanut itsensä liian sokeroituihin tuotteisiin, tottakai äkkiseltään ei sokeritoitu maistuu happamalta. Aivan yhtälailla ei liikaa sokeria käyttävälle esim. minulle, runsas sokeroidut esim. valion mustikkakeitto & maustetut jugurtit on ällön imeliä. Ja ihmettelen yhtä paljon kuin sinä minua kun pidän danonen korkean purkin jugurtista, miten pystyt syömään Valion yybersokeroituja tuotteita??!!

        Mihin itsensä totuttaa - olet oikeassa. Kun on päässyt eroon liiasta sokerin käytöstä, luonnon tuotteet maistuvat tosi makeilta. Porkkanat, jopa raakasipulitkin maistuvat makeilta. Kannattaa kokeilla. Paremmat ruokatottumukset on silloin helppo omaksua ihan maistuvuuden perusteella.


    • hyvästä tykkäävä

      Jugurtteihin pitäs laittaa valmistukses täysmaitoo/kermaa eikä mitään rasvatonta maitoo. Sillon jugurtti maistuis hyvälle ilman älytöntä sokerimäärää ja lisäaineita.

      Koittakaapa niitä uusia välipalarahkoja. On hyviä eikä oo E-lisäaineita...

    • aivan liikaa

      Olen lopettanut näiden ostamisen sokerin takia. Ei myös kevyttuotteille, luonnollista sen pitää olla.

      Kerään itse marjoja pakkaseen. Ne mixerillä turkkilaisen jugurtin, maidon ja jotain vihreää kanssa pirtelöksi.

      • sdf3rh325h235hj243

        maun takia sitä sokeria fazer, primula ja oululainen leipiinkin tuntee, koska tyhmät suomalaiset ostaa jotain uutta joka sisältää sokeria, ne ei ees tajua sitä, sit ne totee et ai on hyvää sit ne ostaa sitä jatkossa

        sokeri = huijausta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe