Hirven metsästys on lahtaamista ja lasketaan mitä vielä saa hengiltä ottaa pakastimeen!?
Eläimen mahdollisuudet viedään minimiin kun vähennetään eläimiä metsistämme ja tätä sanotaan metsästämiseksi?
Kun hirviä metsästävä jalkaantuisi metsään eläimen perään ja ampuisi sen lopulta, olisi kyseessä metsästys!
On vain ajan kysymys kun ajomiehet ajavat hirven sähkökenttään joka sen tappaa napilla painamalla kun on suorittanut napinpainamisen testit.
Hirven metsästys ei ole metsästystä, vaan pelkkää lahtaamista!
15
694
Vastaukset
- hyväksyttykään
hirviporukkaan?
otan osaa.ja vieläpä laimea kuin peilityyni järvi...heh heh kun olen nokkela, vähintäänkin tsunamin arvoinen, tiedätkö apina edes mikä tsunami on? No toki tiedät nykyään, kun thaimaassa kuoli muutama länsimainen irstas ihmisporsas ja sitä mediat pullottaa.
- silloin ollut
Susianalyytikko kirjoitti:
ja vieläpä laimea kuin peilityyni järvi...heh heh kun olen nokkela, vähintäänkin tsunamin arvoinen, tiedätkö apina edes mikä tsunami on? No toki tiedät nykyään, kun thaimaassa kuoli muutama länsimainen irstas ihmisporsas ja sitä mediat pullottaa.
Khao Lakissa popsimassa raakoja koiriasi...
Metsälehmä (hirvi) seisoskelee yleensä pellon reunalla maantien läheisyydessä, johon se on helppo teurastaa ja kuskata mönkijällä ja maasturilla pakkaseen. Oppipojat tekevät likaisimmat työt ahneimmat ihmisporsaat keräävät lihoja talteen. Nämä porsaat haluavat tietysti ampua kuolettavan laukauksen, mutta onneksi hirvi on sen verran iso, jotta känninenkin possu siihen osuu. Hirvipolitiikka tässä maassa on sairasta, kun känniset porsaat pitävät maksimaalista määrää (yheiskunnan määräämä) lehmiään irrallaan välittämättä esim. lukuisista kuolonuhreista, joita hirvikolarit aiheuttavat. Minähän olen joskus verrannutkin hirvenlihan syöntiä kannibalismiin. Sama se vaikka ihminen kuolee, kunhan saan jollakin korvaavalla lihalla täyttää massuni. Tähän tarkoitukseen käykin hyvin massiivinen hirvi, johon vielä päissään on helppo osua.
- pohjoisessa poro
seisoo keskellä tietä ja jopa susi-anaali osuu siihen autollaan kun koko lauma täyttää tien laidasta laitaan.
- kun samaan
hengenvetoon vittuilee metsästyksestä ja samalla valittaa kun hirvet törmäilee autoihin.
Pannaan saatana hanskat naulaan me hirvimiehet ja katsotaan miten nuo vaikertavat susihomppelit saavat hirvikannan hoidettua. Meinaavatko nussia susia ja lisääntyä sitä kautta jotta hirvikanta hoituu kohdalleen?
- p.eräreikä
aja saatana. ääliö hirvikolari älä vaan syö lihaa
- Jopas nyt Anlyytikko
Miksi Susianalyytikko ei kutsu tällä palstalla hankkimaansa runsaslukuista ystäväjoukkoaan johonkin soveliaaseen paikkaan, jossa hän voisi luennoida asioista ihan noin feiss to feiss. Uskon että lukuisa joukko ystäviä olisi tulossa tapamiseen, tällaisen tapaamisen voisi järjestää jossain Sallan Naruskassa tai Kittilän Kaukosen kylässä, saattaisi Bombatalokin olla mukava paikka. Miltäs tämmönen idea kuulostaa suomen rohkeimman miehen mielestä, sinähän työnnät kuulaakin sen lähes 17 metriä vastatuuleen ja ylämäkeen.
- ,.,
Jopas nyt Anlyytikko kirjoitti:
Miksi Susianalyytikko ei kutsu tällä palstalla hankkimaansa runsaslukuista ystäväjoukkoaan johonkin soveliaaseen paikkaan, jossa hän voisi luennoida asioista ihan noin feiss to feiss. Uskon että lukuisa joukko ystäviä olisi tulossa tapamiseen, tällaisen tapaamisen voisi järjestää jossain Sallan Naruskassa tai Kittilän Kaukosen kylässä, saattaisi Bombatalokin olla mukava paikka. Miltäs tämmönen idea kuulostaa suomen rohkeimman miehen mielestä, sinähän työnnät kuulaakin sen lähes 17 metriä vastatuuleen ja ylämäkeen.
äjöttääkö analyytikolla pelkopaska housuissa kun ei uskalla viisastella asiallisen ehdotukseni tiimoilta, odotamme kovasti sinun esittävän soveliasta tapaamispaikka.....
- jahtimees
Jopas nyt Anlyytikko kirjoitti:
ainakin. haluan nähdä livenä tuon PASKAHOUSUN ja mätkiä sitä kunnolla turpaan. Susianal lyytikko. järjestä tapaaminen tai häviä bittiavaruuteen.
jahtimees kirjoitti:
ainakin. haluan nähdä livenä tuon PASKAHOUSUN ja mätkiä sitä kunnolla turpaan. Susianal lyytikko. järjestä tapaaminen tai häviä bittiavaruuteen.
olen juuri tällä hetkellä tupoksen abc:llä tietokoneineni, heti kun tulet sisään niin siinä vasemmalla. Tulehan nyt apina tänne, niin näet millä lihaksella se rautapallo lentää, jos siis uskallat? Veikkaanpa, jotta hätäpissa jo valu housuusi. Pelaan tässä shakkia ajankulukseni ja olen matkalla pohjoiseen.
- Eki vaan
olen juuri tällä hetkellä tupoksen abc:llä tietokoneineni, heti kun tulet sisään niin siinä vasemmalla. Tulehan nyt apina tänne, niin näet millä lihaksella se rautapallo lentää, jos siis uskallat? Veikkaanpa, jotta hätäpissa jo valu housuusi. Pelaan tässä shakkia ajankulukseni ja olen matkalla pohjoiseen.
siinäpä juoksentelet ympäri maata.
Olisi tietenkin korrektia sopia joku paikka johon voisi tulla lukuisampi ystäväjoukko, kun nyt ajatellaan sellaista tilannetta, että suurinosa ystävistäsi on satojen kilometrien päässä ja sinä painat karkuu reilua ylinopeutta niin se tapaaminen on vaikeaa.
PS. ei täällä Tupoksen ABC:llä ole yhtään tyyppiä istumassa tietokoneen kanssa. Eki vaan kirjoitti:
siinäpä juoksentelet ympäri maata.
Olisi tietenkin korrektia sopia joku paikka johon voisi tulla lukuisampi ystäväjoukko, kun nyt ajatellaan sellaista tilannetta, että suurinosa ystävistäsi on satojen kilometrien päässä ja sinä painat karkuu reilua ylinopeutta niin se tapaaminen on vaikeaa.
PS. ei täällä Tupoksen ABC:llä ole yhtään tyyppiä istumassa tietokoneen kanssa.kun et hoksaa minua, olen vieläkin täällä, mutta juuri lähdössä. Tuossa äsken joku tötterölestapallinaama kävi jotain sopertamassa ja pyörittelemässä huuliaan,.... jos se sitten olit sinä muttet uskaltanut alkaa jutteleen?
- ,.,
kun et hoksaa minua, olen vieläkin täällä, mutta juuri lähdössä. Tuossa äsken joku tötterölestapallinaama kävi jotain sopertamassa ja pyörittelemässä huuliaan,.... jos se sitten olit sinä muttet uskaltanut alkaa jutteleen?
Del Shanonin vanha rokkikappale Runaway ja toinen sinulle sopiva kappale on Sladen Far Far away.
Analyyti pakenee kauhun vallassa ja siinä Shanon kappalessa se kitara vinkuu samalla äänellä kuin analyyti heh heh jos sallitaan tällainen kielikuva
- aika sitten
laulaja M. Lund puhui eräässä lehdessä varmaankin kaikkien viklonmunittajien puolesta: "Hirviä ei tarvitsisi metsästää jos niihin laitettaisiin heijastimet että näkyisivät liikenteessä!" Kertoo hyvin ajatusmaailmasta ja järjen määrästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 941523
- 1161248
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18949- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830- 34785