18v pojalle tyttöä? : )

wolf1992

Moikkaa

Olen 18v poika tampereen läheltä ja etsin ihan tosi tarkoituksella sitä oikeaa. Tuntuu vain, ettei kukaan tyttö ole minusta kiinnostunut, enkä voi koskaan saada tyttöystävää. En ole koskaan seurustellut, enkä varmaan tällä menolla seurustelekaan.

Tuo tuskin johtuu ulkonäöstäkään, koska olen urheilullinen ja ihan hyvännäköiseksikin kehuttu.

Luonteeltani olen luotettava, rehellinen, mukava ja huumorintajuinen. Tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen. Aluksi saatan olla hieman ujo, mutta heti kun tutustuu, niin puhun jo paljon.

Tykkään jutella tosi paljon ja jos löydän kivaa seuraa, niin jaksan jutella vaikka kuinka kauan. : )

Pidän myös todella paljon koirista.

Poikkean tässä suhteessa suurimmasta osasta, että en juo, enkä polta, enkä harrasta muutakaan tuollaista. Tuntuu vain, ettei nykyisin enää kunnolliset ja urheilevat pojat kelpaa kenellekään.

Jos joku kiinnostui, niin minulle voi laittaa s-postia osoitteeseen:
[email protected]

5

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1356

      Kiinnostuin =), laitoin s-postia tulemaan.. :)

    • suppe7

      Haluaisin ainakin tutustua suhun :) Laitan sulle heti s-postia :)

    • mooi92

      Toivottavasti löydät jonkun : )

    • jokuihmetyyppi098765

      Kelpais kyl mulle jos oisin vanhempi ;)

    • kakkuliini

      laittasin viestiä mutta ku oon 16v eikä sullaan kuiteskaan kiinnostais, mutta onnea etsintään!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe