Moikkaa
Olen 18v poika tampereen läheltä ja etsin ihan tosi tarkoituksella sitä oikeaa. Tuntuu vain, ettei kukaan tyttö ole minusta kiinnostunut, enkä voi koskaan saada tyttöystävää. En ole koskaan seurustellut, enkä varmaan tällä menolla seurustelekaan.
Tuo tuskin johtuu ulkonäöstäkään, koska olen urheilullinen ja ihan hyvännäköiseksikin kehuttu.
Luonteeltani olen luotettava, rehellinen, mukava ja huumorintajuinen. Tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen. Aluksi saatan olla hieman ujo, mutta heti kun tutustuu, niin puhun jo paljon.
Tykkään jutella tosi paljon ja jos löydän kivaa seuraa, niin jaksan jutella vaikka kuinka kauan. : )
Pidän myös todella paljon koirista.
Poikkean tässä suhteessa suurimmasta osasta, että en juo, enkä polta, enkä harrasta muutakaan tuollaista. Tuntuu vain, ettei nykyisin enää kunnolliset ja urheilevat pojat kelpaa kenellekään.
Jos joku kiinnostui, niin minulle voi laittaa s-postia osoitteeseen:
[email protected]
18v pojalle tyttöä? : )
wolf1992
5
607
Vastaukset
- 1356
Kiinnostuin =), laitoin s-postia tulemaan.. :)
- suppe7
Haluaisin ainakin tutustua suhun :) Laitan sulle heti s-postia :)
- mooi92
Toivottavasti löydät jonkun : )
- jokuihmetyyppi098765
Kelpais kyl mulle jos oisin vanhempi ;)
- kakkuliini
laittasin viestiä mutta ku oon 16v eikä sullaan kuiteskaan kiinnostais, mutta onnea etsintään!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446