kirkosta eroamisia?
Veikkauksia.
paljonko tämä palsta kiihdyttää
17
211
Vastaukset
- moilaska
tästä edes tietää ?
Ei kovin moni.
Joten ei kiihdytä tämä.
Ei tosin vähennäkään. - tutkailija_
En tiedä. Itse eroaisin toistamiseen kirkosta jos voisin.
- luterilainen.
Voihan siellä ero kirkosta .fi sivulla useammankin kerran jos haluaa, näyttää tilastot paremmalta. ;)
luterilainen. kirjoitti:
Voihan siellä ero kirkosta .fi sivulla useammankin kerran jos haluaa, näyttää tilastot paremmalta. ;)
Katsos kun tuo huijaaminen ja valehteleminen on uskovaisten heiniä.
- Pulttiboi
luterilainen. kirjoitti:
jolla on aina huijaaminen mielessä
Että vaikuttaa mitenkään, kumpaankaan suuntaan. Ja jos vaikuttaakin, niin lähinnä marginaalisesti.
Selitykseksi kauppaan sellaista teoriaa, että suurin osa palstaa lukevista ja tänne kirjoittavista on jo ratkaisunsa tehnyt, ja nämä kirjoitukset tuskin saavat sitä muuttumaan- luterilainen.
Jos verrataan 2 kk takaisiin tilastoihin, niin tämähän on pudottanut eroamisen marginaaliseksi :)
- 876..8
että seuraava piikki tulee kun piispat esitelmöi rukouskaavansa homoliitoille.
Osa lähtee kun se on liian tiukka, osa kun liian väljä.
Suurin piikki tulee kun aletaan taas vaatia homoliittojen siunaamista.
Muutama muukin piikki voi väliin mahtua. - Hytke
kuin minään muuna vuonna joulukuussa. Kattoppa joulukuun käyriä!
- luterilainen.
Hytke kirjoitti:
kuin minään muuna vuonna joulukuussa. Kattoppa joulukuun käyriä!
Mutta huomattavasti vähemmän kuin vielä pari kuukautta sitten, jolloin tätä palstaa ei ollut :)
- BobboB
luterilainen. kirjoitti:
Mutta huomattavasti vähemmän kuin vielä pari kuukautta sitten, jolloin tätä palstaa ei ollut :)
uskis, joka ei näe todellisuutta.
Tätä lukee niin vähän, ettei tällä ole vaikutusta ja tilastot näyttää, että ollaan samoissa lukemissa kuin edellisinä vuosina.
http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/
Mikäli jonku hihhulilahkon pomot alkais lukemaan pappien vastauksia ja saisivat päähänsä, että kirkko on pirun vallassa, niin sitten tälläkin palstalla voisi olla vaikutusta, se kyllä näkyis tilastoissa ja iltapäivälehdissä.
Pienen piirin harrastus tämä on, ettei tästä nyt suuria otsikoita voi repiä.- Eräs kirjoittaja
Odotan innolla kun tekoälykehittyy tarpeeksi, jolloin ihmiset pyrkivät naimisiin robottien kanssa. Homosuhteiden vertaaminen robottisuhteisiin ei ole vielä mitään! Odotan, että tämä tulee ensimmäistä kertaa ajankohtaiseksi kymmenen vuoden kulututtua. Asianomaisille tiedoksi, että Japanissa ihmiset menevät naimisiin jo nukkejen kanssa, joten robottiliitot ovat hyvin realistinen jatkumo. Nauran jo valmiiksi kirkon ahdingolle ja konservatiivisille ajatuksille! ;D
BBC:n dokumentti aiheesta youtubessa: http://www.youtube.com/watch?v=0LM0oyLFAOY - j.j.j.j.j.j..
Luulen että ne jotka lukevat palstan juttuja ajatuksen kanssa tulevat liittymään kirkkoon mikäli ovat siitä joskus eronneet. Kiitos siitä kuuluu ateisteille.
Toisaalta taas pintapuolisesti lukevat ovat palstan enemmistö...... mutta eiköhän he ole jo eronneet.- 668ikm
luulo ja usko eivät ole tiedonväärttejä,fyi.
- j.j.j.j..j.j.j.
668ikm kirjoitti:
luulo ja usko eivät ole tiedonväärttejä,fyi.
Koska suomen kieli sisältää sanan "luulen" ja sille merkityksen niin sen takia minä käytin sitä sanaa.
- Pulttiboi
j.j.j.j..j.j.j. kirjoitti:
Koska suomen kieli sisältää sanan "luulen" ja sille merkityksen niin sen takia minä käytin sitä sanaa.
muilla on myös sana tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950