olen 13 v poika ja haluaisin 12-14v tyttöjä mese kamuks :) cami löytyy ;)
12-14v tyttöjä
aaassd
9
426
Vastaukset
- pervo(ko)
lisäiles täst,jos kiinostaa
[email protected] - pinjaaahh97
Lisää [email protected]
- shini
Mä en saa noita ilmotuksia aina,
nii voitko laittaa omas ? (; - neldah
lisäsin sut(;;
- ronjoh
mäki lisäsin sut:)
- LoveFinland13
Lisäile: [email protected]
- niinniiinniin
odotetaan sitä päivää kun 13-vuotiaat alkaa näyttää tältä: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000269366235
(käyttäjän fb profiili meseosoitteen mukaan) - tyttö900
kertoisitko vähän itsestäsi, en halua lisätä ennen kuin jotain tiedän :)
Millainen olet ja mistä asioista kiinnostunut, esim mikä musiikkimaku? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466