ranteet auki

tyhymäkysymys

En tunne ketään joka olis tappanu ittensä ranteet auki viiltämällä. Voiko siihen verenhukkaan oikeesti kuolla vai onko se urbaanilegendaa? moni sanoo että ei tuu tarpeeksi verta vaikka viiltäis mitenpäin ja kuinka syvälle.

9

11246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei veitsille

      Kannattaa kokeilla moottorisahalla.

      • Anonyymi

        Lol 😂


    • Aukaise mieli vaan

      Jooo, tarttee viiltää aika hurjasti, että menee valtimoon asti ja tyhjenee hetkessä. Huono tapa järjestää ittensä toiseen olomuotoon, epäonnistumisen riski on suuri. - Oletko koskaan miettinyt, miksi et ajattele ja funtsaile fiksumpia juttuja kuin päiviesi päättäminen itsarilla ? Onko sun oma napasi tosiaan niin kiinnostava, että maailmasta ei kiinnostavampia aiheita löydy ?

      • Minervä vm-82

        Mulla oli vähän aikaa sitten iso verenhukka, mutta kyllä pelkotilat voittivat kuolemasta silloinkin. Vuosin verta puukotuksen seurauksena useita litroja. Hinasin itseni sitten ambulanssilla sairaalaan. Jalka johon minua puukotettiin ei toiminut lainkaan. Koin sairaalassa olevani turvassa ja joku rikollinen olisi mielellään halunnut äskettäin tappaa mut.

        Kotona, ennen ambulanssia, makasin lattialla patjallani. Olin tajunnan rajamailla ja shokissa. Tajuntani alkoi hämärtymään. Verhot liikkuivat tuulessa luoden autiutta ja hiljaisuutta. Oli iltapäivän siesta-hetki ja makasin verta vuotava jalka edessäni silmät kuluneesta päivästä raukeina. Aurinko paistoi, mutta muuten maailma oli täysin pysähtynyt.

        Nousin ylös patjalta. Mulla olisi elämää pitkästi vielä edessäni. Aloin liikkua, kävelin naapuriin ja soitin ambulanssin. Veri suihkusi edelleen jalastani. Kenkäni litsuivat verestä ja verenhukka oli suuri. En ollut koskaan kokenut mitään sen kaltaista. Oloni oli lähes euforinen, kuin olisin saanut jotakin huumetta. Euforiani lopetti nopeasti ohi lentänyt harakka. Mitäpä minä tässä, kun oli eläimiäkin... Ambulanssi saapui pian ja mun oli pakko palata iltapäivän ruuhkaan, sairaalan vuoronvaihtoon ja arkeen.


      • Minervä vm-82
        Minervä vm-82 kirjoitti:

        Mulla oli vähän aikaa sitten iso verenhukka, mutta kyllä pelkotilat voittivat kuolemasta silloinkin. Vuosin verta puukotuksen seurauksena useita litroja. Hinasin itseni sitten ambulanssilla sairaalaan. Jalka johon minua puukotettiin ei toiminut lainkaan. Koin sairaalassa olevani turvassa ja joku rikollinen olisi mielellään halunnut äskettäin tappaa mut.

        Kotona, ennen ambulanssia, makasin lattialla patjallani. Olin tajunnan rajamailla ja shokissa. Tajuntani alkoi hämärtymään. Verhot liikkuivat tuulessa luoden autiutta ja hiljaisuutta. Oli iltapäivän siesta-hetki ja makasin verta vuotava jalka edessäni silmät kuluneesta päivästä raukeina. Aurinko paistoi, mutta muuten maailma oli täysin pysähtynyt.

        Nousin ylös patjalta. Mulla olisi elämää pitkästi vielä edessäni. Aloin liikkua, kävelin naapuriin ja soitin ambulanssin. Veri suihkusi edelleen jalastani. Kenkäni litsuivat verestä ja verenhukka oli suuri. En ollut koskaan kokenut mitään sen kaltaista. Oloni oli lähes euforinen, kuin olisin saanut jotakin huumetta. Euforiani lopetti nopeasti ohi lentänyt harakka. Mitäpä minä tässä, kun oli eläimiäkin... Ambulanssi saapui pian ja mun oli pakko palata iltapäivän ruuhkaan, sairaalan vuoronvaihtoon ja arkeen.

        tuli sitten jälkeenpäin? Koitko syyllisyyttä itse? Vai oliko kaikki kuin ohikiitävää hetkeä, että nopeasti töistä saikkua ja sitten vain vahingoittamaan muita tavalla, kuin tavalla... Mä totesin vain, et joo-o elämä on ja edessä

        Mua kiusaa näissä joku maskuliininen virhe-ajatus koko ajan näissä ranteet auki, kylpyhuone ja seksikohtauksissa. Olet kuin telkkarissa ajatellessasi itsemurhaa vielä hänen kanssaan näin.

        Mäkään voi muuta kuin todeta, että siitä "puhe mistä puute". Mutta on varmasti muitakin keinoja välittää kehostaan kuin viiltely tai muu suisaidaalisuus, kuten huumeet. Psykiatriaa ohjailee mun mielestä tällä hetkellä liiaksi katkeruus ja siksi tää voisi olla oma salainen juttu. Voi esim. käydä omalla sh:lla, sen pitäisi olla tehokasta, mutta häntä ei saa satuttaa. Eikä tuhota luontoakaan, omaa ja muiden.
        Ennemmin kannattaa keskittyä selluliittiin. Eikä se sähkölaitekkaan siellä ammeessa kiinnosta.


      • Thomas vm-82
        Minervä vm-82 kirjoitti:

        tuli sitten jälkeenpäin? Koitko syyllisyyttä itse? Vai oliko kaikki kuin ohikiitävää hetkeä, että nopeasti töistä saikkua ja sitten vain vahingoittamaan muita tavalla, kuin tavalla... Mä totesin vain, et joo-o elämä on ja edessä

        Mua kiusaa näissä joku maskuliininen virhe-ajatus koko ajan näissä ranteet auki, kylpyhuone ja seksikohtauksissa. Olet kuin telkkarissa ajatellessasi itsemurhaa vielä hänen kanssaan näin.

        Mäkään voi muuta kuin todeta, että siitä "puhe mistä puute". Mutta on varmasti muitakin keinoja välittää kehostaan kuin viiltely tai muu suisaidaalisuus, kuten huumeet. Psykiatriaa ohjailee mun mielestä tällä hetkellä liiaksi katkeruus ja siksi tää voisi olla oma salainen juttu. Voi esim. käydä omalla sh:lla, sen pitäisi olla tehokasta, mutta häntä ei saa satuttaa. Eikä tuhota luontoakaan, omaa ja muiden.
        Ennemmin kannattaa keskittyä selluliittiin. Eikä se sähkölaitekkaan siellä ammeessa kiinnosta.

        terve? Lopeta nyt hyvä ihminen psykiatria ja elä normaalia päivittäistä elämääsi. Perusta perhe tai anna se jollekin muulle, mitä se mulle kuuluu. Toki on elämää yhdessä edessä monella eri tavalla.

        Sekin on urbaanilegenda, että pitää koko ajan olla terve. Mutta siitä vain yksinkertaisesti tulee niin hyvä olo.

        "Riisuin kaikki vaatteeni ja menin yksiöni suihkuun. Kädessäni oli todella terävä perhosveitsi. Vähän sekin häiritsi. Vedin suihkuverhon kiinni ja istuin lattialle. Katselin kättäni ja ajattelin hiljaisuutta ympärilläni. Radiosta lähtevä auditiivinen mania oli vietellyt ja kytkenyt mut jälleen mielensairauden partaalle. Seisoin suihkun alla ja annoin jääkylmän veden virrata niskaani. Naarmutin rannettani ja halusin olla yksin. Mä en mitään muuta nyt niin paljon haluaisi, kuin olla yksin. Vesi ryöppysi niskaani ja seisoin yhä suihkun alla ja veri valui hiljaa pitkin käsiäni. Olin saanut kohtauksen, mutta mistään en koskaan saisi apua. Skitsofrenia onki mua valtaansa, ikäänkuin elämään tähän maailmaan. Aivoni olivat taas viimeinkin vapaat. Tämä oli vaivannut niitä jo pitkään. Pidin ihmisistä, ehkä joskus vähän liikaakin. He kietoivat elämänverkkoon, luoden omia verkostojaan. Kuitenkin eläen kuin kyykäärmeet kesällä päivää paistatellen ja talvella omiin koloihinsa kietoutuen. Niin myrkyllisiä, hallittavissa olevia, pieniä, sieviä luontokappaleita.
        Ja veri vaihtui vedeksi, kuin vuodenajat toisiksi. Suljin suihkun ja kietouduin pyyhkeeseen. Päätäni särki ja otin jo valmiiksi teekupin ja siivilän. Kaadoin kiehuvää vettä lasiin ja kidutin itseäni sen kuumuudella. Puin ylleni alusvaatteet ja kylpytakin ja istuin teekupin kanssa keittiön tuolille. Seuraavina tunteina täyttäisin sen yhä uudelleen ja uudelleen. Rääkkäsin itseäni kiehuvalla vedellä ja potisin päänsärkyäni ja silmäni olisivat auki ja mä olisin kaunis. Kohta mä avaisin eurosportin ja alkaisin miettimään, kuinka voisin päteä paremmin ulkonäöllä tai selluliitilla. Elämä selluliititta voisi olla liian kivualias kestettäväksi, jopa viiltelyn avulla. Vaikka se niin ihanaa olikin. Pitkäkestoinen huvipuistoretki, ilman sairaan turvallisuuden luomaa jännityksen omaista aitoa, todellista vaaraa.Yksi asia hallitsi mieltäni: Elämänmuoto, Agatha Christie ja syanidi"


      • Anonyymi

        minäkin ajattelen itsemurhia pitkin päiviä, jo kuluvan vuosituhannen ajan olen ajatellut. en viiltäis vaan ampuisin itseni.


    • Idkdkd

      Kyllä siihen voi kuolla, mutta valtimoon osuminen ja sen aukaisu ei ole niin helppoa kuin uskoisi, vaikka tietäisi anatomiastakin jonkin verran.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe