www.tv7.fi
katsokaa äkkiä Reinhard Bonnke Seinäjoella...
20
421
Vastaukset
- Herar armahde meitä!
mitsen käy Suomen? Herra armahda meitä!
Ensin on enkeleistä kertomusta ja sitten rehataan valehtelijaksi osoittautunut saarnaaja kertomaan lisää totuuksia...Hyvä hihhhulit :D
- + + +
Seinäjoki ja sen lähiympäristö on ratkaisukristillisyyden ja liperaali körttiläisyyden (lue kirkkoon kuuluminen pelastaa, ei Kristuksen tunteminen) hapatuksen kyllästämä. Oikea puhdas luterilainen raamattuun pitäytyvä opetus on minun tietämykseni mukaan pienten joukkojen käsissä. Kirkon rooli jää ulkoiseksi prameiluksi joka sinällään ehkä juuri sopii pohjalaiseen luonteenpiirteeseen. (Kirkko keskellä kylää, lakeudenristi hyvin hallitsevana maamerkkinä). Eipä silti onhan näilläkin oma paikkansa ainakin tunnetasolla. Jollakin saattaa olla parempaakin tietoa.
- ??
On näitä "valehtelijoita " kasapäin, mistä tunnet heidät ?
- Älkää eksykö ?
+ + + kirjoitti:
Seinäjoki ja sen lähiympäristö on ratkaisukristillisyyden ja liperaali körttiläisyyden (lue kirkkoon kuuluminen pelastaa, ei Kristuksen tunteminen) hapatuksen kyllästämä. Oikea puhdas luterilainen raamattuun pitäytyvä opetus on minun tietämykseni mukaan pienten joukkojen käsissä. Kirkon rooli jää ulkoiseksi prameiluksi joka sinällään ehkä juuri sopii pohjalaiseen luonteenpiirteeseen. (Kirkko keskellä kylää, lakeudenristi hyvin hallitsevana maamerkkinä). Eipä silti onhan näilläkin oma paikkansa ainakin tunnetasolla. Jollakin saattaa olla parempaakin tietoa.
" Oikea puhdas luterilainen raamattuun pitäytyvä opetus "
Kun luterilaisessa uskontunnustuksessakin puhutaan vai Lutherin opetusten noudattamista ja niille uskolisena pysymistä.
Raamatun opin puhtaudesta tai noudattamisesta ei puhuta mitään. - + + +
Älkää eksykö ? kirjoitti:
" Oikea puhdas luterilainen raamattuun pitäytyvä opetus "
Kun luterilaisessa uskontunnustuksessakin puhutaan vai Lutherin opetusten noudattamista ja niille uskolisena pysymistä.
Raamatun opin puhtaudesta tai noudattamisesta ei puhuta mitään.Et ole tainnut tutustua luterilaisiin tunnustuskirjoihin ja yleensä Lutherin opetuksiin. Se on yleisesti tunnustettu ja nähtävissä, Lutherin periaate "Sola Scriptura" tarkoittaa Raamattu on kirkolle sen opin ainoa normi.
- Älkää eksykö ?
+ + + kirjoitti:
Et ole tainnut tutustua luterilaisiin tunnustuskirjoihin ja yleensä Lutherin opetuksiin. Se on yleisesti tunnustettu ja nähtävissä, Lutherin periaate "Sola Scriptura" tarkoittaa Raamattu on kirkolle sen opin ainoa normi.
Ja minun Raamattuni puhuu, uskoontulemisesta.. Ja ne ketä ottivat hänet vastaan.. Uskovien lukumäärä kasvoi.. uskovat pysyivät Raamatun opetuksessa ja uskovien yhteydessä..
Olen käynyt kirkossa muutaman kerran vuodessa, koska pidän urkujen soitosta..
Uskovien yhteyttä en ole tuntenut.
Olin kerran yöjumalanpalveluksessa Tuomiokirkossa, se oli täpötäysi,
sama töykeä tämä on minun paikkani menttaliteeti siellä vallitsi kuin, kassajonossa..
Esitys oli taiteellisesti upea.. Muuten minua paleleli...
Hengellisyyttä siinä ei ollut pisaraakaan. Eikä rakkauttakaan, uskovien yhteydestä puhumattakaan.
Olin pois omasta seurakunnastanikin monta vuotta, nyt olen käynyt siellä.
Tunnen olevani tervetullut, siellä kokee Jumalan läsnäolon, saan hengellistä ravintoa ja vaikka porukka onkin aika paljon muuttunut tällä välin, koen jopa uskovien yhteyttä.
Siellä missä henki (pyhähenki) on siellä on vapaus ! ?? kirjoitti:
On näitä "valehtelijoita " kasapäin, mistä tunnet heidät ?
Kun ei ole peukalot perseessä, niin tietoja kyllä saa etsittyä....
- ??
mave kirjoitti:
Kun ei ole peukalot perseessä, niin tietoja kyllä saa etsittyä....
Siis FAKTAA ? esim R. Bonkesta ?
- Lukija...
Tämä äijä on helluntailainen mölyäjä. Hänelle usko ei ole luottamista Jumalan armoon, vaan jokin ihmisen oma teko. Kysymys ei siis ole kristinuskosta lainkaan.
- ???????
TV 7 on aivan p......tä.
Jos tvseiskaa nauttii pieninä annoksina niin sehän on Suomen johtava sketsihuumorikanava. Tsekkaa esim. Pekka "Pelle" Reinikaisen evoluutio-/kreationismisekoilut.
- hihhuliko ?
belial_666 kirjoitti:
Jos tvseiskaa nauttii pieninä annoksina niin sehän on Suomen johtava sketsihuumorikanava. Tsekkaa esim. Pekka "Pelle" Reinikaisen evoluutio-/kreationismisekoilut.
Miksi sitten pidät:
" Parhaat matkakohteet: Norjan puukirkot." ? Oletko myös sukupuoleton ? hihhuliko ? kirjoitti:
Miksi sitten pidät:
" Parhaat matkakohteet: Norjan puukirkot." ? Oletko myös sukupuoleton ?Mitähän sinä nyt yrität selittää?
- hihhuliko ?
belial_666 kirjoitti:
Mitähän sinä nyt yrität selittää?
Profiilisi.
- Too smart fo God
hihhuliko ? kirjoitti:
Profiilisi.
Miksi katselet toisten profiileja. Yrititkö löytää jotain "saastaa". Ihan sama, eräs
räikeimmistä virheargumentoinnin muodoista ja osoittaa suunnatonta typeryyttä
on vedota keskustelijan persoonaan tai ominaisuuksiin itse asiasisällön sijaan.
Ymmärrän että valtaosalla uskovaisista puuttuu ajattelukykyä argumentoida
loogisesti ja asiapitoisesti. Siksi ateistit usein alentavat standardeja, jotta
edes puutteellista vuoropuhelua voidaan pitää yllä myös alempi älyisten kanssa. - hihhuliko?
Too smart fo God kirjoitti:
Miksi katselet toisten profiileja. Yrititkö löytää jotain "saastaa". Ihan sama, eräs
räikeimmistä virheargumentoinnin muodoista ja osoittaa suunnatonta typeryyttä
on vedota keskustelijan persoonaan tai ominaisuuksiin itse asiasisällön sijaan.
Ymmärrän että valtaosalla uskovaisista puuttuu ajattelukykyä argumentoida
loogisesti ja asiapitoisesti. Siksi ateistit usein alentavat standardeja, jotta
edes puutteellista vuoropuhelua voidaan pitää yllä myös alempi älyisten kanssa.Eikö keskustelijan.. vai vaihdoitko nikkiäkin ?? persoona kerro jotain ihmisestä ?
Ja tietääkseni proffan katsominen on ihan laillista. - Too smart for God
hihhuliko? kirjoitti:
Eikö keskustelijan.. vai vaihdoitko nikkiäkin ?? persoona kerro jotain ihmisestä ?
Ja tietääkseni proffan katsominen on ihan laillista.Minä en ole nimimerkki belial, otin vain kantaa asiaan, jotta tarpeettomat
henkilökohtaisuuksiin menemiset saataisiin palstalta loppumaan.
Itse en ottanut kantaa sinuun tai nimimerkkiisi vaam puhuin yleisesti ja totuudenmukaisesti näistä tyypillisistä virheargumentoijista. Jos tunnistit itsesi siitä, niin asialle ei voi kukaan muu mitään kuin sinä.
En sanonutkaan ettet saisi katsoa profiileja, kysyinkin vain miksi
niitä tuijottelet. Toisekseen ei nämä suomi24 profiilit kerro yhtään mitään ihmisestä
viestien takana, viestit kylläkin vähän.
Nyt palstan alkuperäinen aihe uhkaa karata, joten jätän nämä asian vierestä olevat
kommentit tähän. Jos tahdot tästä aiheesta poikkeavasta säikeestä jatkaa, ehdotan
että avaat kokonaan uuden ketjun. - hihhuliko
Too smart for God kirjoitti:
Minä en ole nimimerkki belial, otin vain kantaa asiaan, jotta tarpeettomat
henkilökohtaisuuksiin menemiset saataisiin palstalta loppumaan.
Itse en ottanut kantaa sinuun tai nimimerkkiisi vaam puhuin yleisesti ja totuudenmukaisesti näistä tyypillisistä virheargumentoijista. Jos tunnistit itsesi siitä, niin asialle ei voi kukaan muu mitään kuin sinä.
En sanonutkaan ettet saisi katsoa profiileja, kysyinkin vain miksi
niitä tuijottelet. Toisekseen ei nämä suomi24 profiilit kerro yhtään mitään ihmisestä
viestien takana, viestit kylläkin vähän.
Nyt palstan alkuperäinen aihe uhkaa karata, joten jätän nämä asian vierestä olevat
kommentit tähän. Jos tahdot tästä aiheesta poikkeavasta säikeestä jatkaa, ehdotan
että avaat kokonaan uuden ketjun.jopas vitsin murjasit
hihhuliko ? kirjoitti:
Profiilisi.
No voi hellanlettas kun on kiukkuinen hihhuli(ko ?).
Vitsejä en jaksa selitellä ja nimimerkki belial_666 tosiaan on sukupuoleton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745339Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 361602
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500