Ilmaiseksi mistään x-files jaksoja ja elokuvia?
Löytyykö netistä??
7
554
Vastaukset
- Tasku.-.Matti
Löytyy... mutta suosittelen, että ostat ihan alkuperäisen. Boksit lähtee nykyään pilkkahintaan. Itse säästelen rahaa tuohon megaboksiin jossa koko sarja =D
- JK
EI LÖYDY
- spookyhh
gammasäteilyä löytyy
- sarjadiggari
Vanha ketju, mut vastataan:
Fiplaysta löytyy ilmaiseksi kaudet 1, 10 ja 11.
http://fiplay.net/?s=Salaiset kansiot - 567uytu
Ei löydy ilmaiseksi, loppujen lopuksi. 20th Century Fox tarkkana sarjojensa laittomasta jakelusta. Laskuttavat loppujen lopuksi käyttäjiä (salakatselijoita). Laskut on sitten viisinumeroisia.
Eiköhän noita kannata ostaa DVD-boxeina, kun ovat nykyään melkein ilmaisia.- sarjadiggari
Mitenköhän ne selvittää et minä olen katsonut?
Ei mitenkään.
Ja onko edes laitonta katsoa netissä kenen tahansa katsottavissa olevaa sisältöä? En minä niitä ohjelmia tallenna enkä jaa kellekään. - jghuyutuyt
Kokeile rauhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443039Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322083
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71355Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081324Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81066
- 571040
- 37795