Oletko Stressaantunut?

-Puskasta-

23

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinka ei jaksa kirj.

Olen ja siihin ei tarvitse edes testiä.

• En tehny testiä.. Tiedän sitä tekemättäkin, että stressiä pukkaa just tällä hetkellä monestakin syystä. Mutta ei se mitään..tää on elämää. Joskus on vähän stressaavampaa ja välillä vähemmän. On sitä ennenkin selvitty.

• No tehdään, koska tuntuu vähän siltä ..

Tämmönen tulos paukahti:

Vaikutat stressaantuneelta.

Pyri selvittämään stressin syyt. Käy läpi vastauksesi ja mieti voitko vaikuttaa joihinkin stressitekijöihin elämässäsi. Jos asioille ei kerta kaikkiaan voi mitään, kannattaako niiden takia silloin stressata?

Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla.

Pyydä apua. Aseta asiat tärkeys- ja kiireellisyysjärjestykseen. Mitkä on tetävä välittömästi, mitkä voivat odottaa. Kieltäydy tai delegoi eteenpäin tehtävät, jotka eivät kuulu tehtäviisi tai osaamiseesi tai joita et yksinkertaisesti ehdi.

Vahvista itseäsi stressiä vastaan kaikin tavoin. Liikunta on tutkitusti siihen paras keino. Lajilla ei ole väliä. Voit myös liittää liikunnan työpäivään esimerkiksi kulkemalla työmatkat mahdollisuuksien mukaan pyörällä tai kävellen tms. Jos et jo harrasta liikuntaa, aloita mahdollisimman pian!

Joo, tutulta kuulostaa. Mutta liikuntaa on hankala enää enempää lisätä, vaikken sitä hirmuisesti harrastakaan. Tai sitten tulee stressi:P Delegoida ei pysty, koska minä olen se kenelle on delegoitu monessa asiassa töissä. Olen B.Virtanen :)

Olis kiva tietää onko tässä vain kaksi tulosta: et ole stressaantunut ja vaikutat stressaantuneelta. Onkohan kukaan kokeillut?

• flore...

Tiedän että olen.
      On niin paljon sattunut ja tapahtunut.

• jaksaisitko tehdä tuon testin? Olisi kiva tietää, onko tuossa muita vastauksia kun tuo mun, jos on stressaantunut. Vai onko ihan pili-palitesti.

• flore...
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

jaksaisitko tehdä tuon testin? Olisi kiva tietää, onko tuossa muita vastauksia kun tuo mun, jos on stressaantunut. Vai onko ihan pili-palitesti.

Huh.

Vaikutat olevan pahasti stressaantunut!

Et voi jatkaa pitkään tällaisessa tilanteessa. Elimistö kestää ankaraakin stressiä lyhyitä aikoja, mutta ei loputtomiin.

Puhu tilanteesta hyvän ystävän, kumppanisi tai muun läheisen ihmisen kanssa, niin et ole yksin ongelman kanssa. Kun stressi käy ylitsepääsemättömän pahaksi tulee ongelma helposti pidettyä sisällään ja jopa eristäydyttyä muista, mikä vain tekee tilanteesta entistä pahemman kestää.

Pyri selvittämään stressin syyt. Käy läpi vastauksesi ja mieti voitko vaikuttaa joihinkin stressitekijöihin elämässäsi. Jos asioille ei kerta kaikkiaan voi mitään, kannattaako niiden takia silloin stressata?

Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla.
        Pyydä apua. Aseta asiat tärkeys- ja kiireellisyysjärjestykseen. Mitkä on tetävä välittömästi, mitkä voivat odottaa. Kieltäydy tai delegoi eteenpäin tehtävät, jotka eivät kuulu tehtäviisi tai osaamiseesi tai joita et yksinkertaisesti ehdi.

Vahvista itseäsi stressiä vastaan kaikin tavoin. Liikunta on tutkitusti siihen paras keino. Lajilla ei ole väliä. Voit myös liittää liikunnan työpäivään esimerkiksi kulkemalla työmatkat mahdollisuuksien mukaan pyörällä tai kävellen tms. Jos et jo harrasta liikuntaa, aloita mahdollisimman pian!

Usko itseesi: onnistut selättämään stressin!

Liikun ja syön hyvin, mutta pisteet teki.

Olen muuttanut uuteen asuntoon vuoden alussa
        Työpaikan muutoksia....nyt tilapäsesti työtön:(
        Lapseni sairastelee homekoulussa, teen kovasti töitä että saan toiseen kouluun.
        Vanhimmalla veljelläni todettiin viikko sitten agressiivinen syöpä, olen siitäkin surullinen.
        Ja on tässä vaikka mitä.

Mä hoidan nyt itseeni liikkumalla ulkona ja pitäisi löytää harrastus.

• flore... kirjoitti:

Huh.

Et voi jatkaa pitkään tällaisessa tilanteessa. Elimistö kestää ankaraakin stressiä lyhyitä aikoja, mutta ei loputtomiin.

Puhu tilanteesta hyvän ystävän, kumppanisi tai muun läheisen ihmisen kanssa, niin et ole yksin ongelman kanssa. Kun stressi käy ylitsepääsemättömän pahaksi tulee ongelma helposti pidettyä sisällään ja jopa eristäydyttyä muista, mikä vain tekee tilanteesta entistä pahemman kestää.

Liikun ja syön hyvin, mutta pisteet teki.

Olen muuttanut uuteen asuntoon vuoden alussa
        Työpaikan muutoksia....nyt tilapäsesti työtön:(
        Lapseni sairastelee homekoulussa, teen kovasti töitä että saan toiseen kouluun.
        Vanhimmalla veljelläni todettiin viikko sitten agressiivinen syöpä, olen siitäkin surullinen.
        Ja on tässä vaikka mitä.

Mä hoidan nyt itseeni liikkumalla ulkona ja pitäisi löytää harrastus.

Oi voi, ikävää! Voimia sinulle! Sinulla on monta asiaa päällekkäin painamassa. Testi taitaa olla kuitenkin ihan pätevä. Kannattaa varmaan molempien ottaa neuvoista vaarin. itse jos olisin saanut tuo tuloksen tällä hetkellä, olisin yllättynyt. En ole noin pahasti kuitenkaan stressaantunut, todellakaan.

• flore...
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Oi voi, ikävää! Voimia sinulle! Sinulla on monta asiaa päällekkäin painamassa. Testi taitaa olla kuitenkin ihan pätevä. Kannattaa varmaan molempien ottaa neuvoista vaarin. itse jos olisin saanut tuo tuloksen tällä hetkellä, olisin yllättynyt. En ole noin pahasti kuitenkaan stressaantunut, todellakaan.

Kyllä mä naurankin, ehkä mun ongelma on se että en kykene tällä hetkellä nollaa mun päätä.
        Ja ajatukset pyörii ja pyörii....sellasta rataa.

Menen tänään hakemaan tälläisen pallon, uskon että se voisi auttaa.

http://www.youtube.com/watch?v=LJwWYbXBUDE&feature=relmfu

• "Sinua ei stressi vaivaa
      Vastaustesi perusteella näyttää siltä, että et ole erityisen stressaantunut. Onneksi olkoon!

Sinulla vaikuttaisi olevan vahva ja terve psyyke, josta kannattaa pitää huolta esimerkiksi harrastamalla riittävästi liikuntaa, koska kaikkia stressaavia tilanteita ei vahvinkaan voi hallita.

Tartu hetkeen ja nauti elämästä tässä ja nyt. Se myös kerää voimia vastaisen varalle. Ja henkisistä voimavaroista on iloa ja hyötyä vaikka niitä ei tarvisisikaan stressiä vastaan kamppailemiseen."

Ja minä kun tunnen juuri tällä hetkellä olevani poikkeuksellisen stressaantunut. Onneksi tämä on väliaikaista.

• Sinua ei stressi vaivaa

Vastaustesi perusteella näyttää siltä, että et ole erityisen stressaantunut.
      Sinulla vaikuttaisi olevan vahva ja terve psyyke, josta kannattaa pitää huolta esimerkiksi harrastamalla riittävästi liikuntaa, koska kaikkia stressaavia tilanteita ei vahvinkaan voi hallita.

Tartu hetkeen ja nauti elämästä tässä ja nyt. Se myös kerää voimia vastaisen varalle. Ja henkisistä voimavaroista on iloa ja hyötyä vaikka niitä ei tarvisisikaan stressiä vastaan kamppailemiseen.

• juu pahasti stressaantunut, no tiesin kyllä ilman tuota testiäkin.

• <<<<<<<

Olen aivan s-tanan stressaantunut, myös testin mukaan.

• Vitun paska testi, ei pisteitä tai mitään. Stressaa tollaset.

• Jaaha, vaikutan stressaantuneelta. Testasin myös olenko intro- vaiko ekstrovertti ja introvertiksi väittää. Molemmat tulokset pitää varmaan paikkansa.

• tsirra

En tehnyt testiä, nutta voin sanoa että olen lähes halvaantunut.

Upea olotila.

• rose18

VAIKUTAT OLEVAN PAHASTI STRESSAANTUNUT!

onse kumma että se pitää ns, huutaa..

• purple81

www.123kotisivu.fi/luonnonaurinko1

• Edelleenkin joo ilman testiä. Mutta osittain en stressaa asioita, joille en mitään voi. Mietin vaan kaiken aikaa porsaanreikää millä lujahtaa kaikkien stressitekijöiden ohi elämään just niin kun mä ite haluan elää. :-)

• Niin siis kun mun ongelma on se, että mä en haluais olla muiden käskettävänä. Enkä ottaa muilta vastaan määräyksiä. Niin mä tässä mietin, että miten mä pääsisin sellaiseen olotilaan, jossa mun ei tarvi alistua tollaiseen määräilyyn. :-)

Sit mulla ei olis tippaakaan stressiä. :-)

• ol_io kirjoitti:

Niin siis kun mun ongelma on se, että mä en haluais olla muiden käskettävänä. Enkä ottaa muilta vastaan määräyksiä. Niin mä tässä mietin, että miten mä pääsisin sellaiseen olotilaan, jossa mun ei tarvi alistua tollaiseen määräilyyn. :-)

Sit mulla ei olis tippaakaan stressiä. :-)

Ja ennen kun joku sanoo, etten mä ole yhteiskuntakelpoinen. Niin sanon että olen, vain olosuhteiden pakosta tai yritän olla. Mutta en mä voi sanoa sopeutuvani kauheen hyvin kaikkeen paskaan. Tai sit mä olen niellyt ihan liikaa ja nyt se tuppaa nouseen ylös...

• rose18

• "Vaikutat olevan pahasti stressaantunut!"

no kyllä varmaan tuommosen piinapenkin jälkeen. tyhmä testi.. pitkästä aikaa ja kauemmin on jo tuntunu ettei oo mitään ressejä ja nyt sitte lyttää maahan tuommosella arvioinnilla, kiitos vaan :D

• Olen....testikin on sitä mieltä.
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Vaikutat stressaanuneelta

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      152
      1146
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      780
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      702
    Aihe