Heippa!
Olen 17-vuotias nuori nainen, joka etsii keskusteluseuraa suunnilleen samanikäisistä nuorista, sukupuolellasi ei ole väliä.
Olen iloinen, ulospäinsuuntautunut ja rohkea.
Eniten nautin pitkistä kävelyretkistä, työstäni lasten parissa, kirjoittamisesta sekä lukemisesta.
Käyn tällä hetkellä kaksoistutkintoa valmistuen keväälllä 2012 lähihoitajaksi.
Minulla on kotipaikkakunnallani runsaasti kavereita, mutta keskustelut heidän kanssaan ovat niin pinnallisia ettei niistä saa paljonkaan irti. Parhaat ystäväni ovat minua useamman vuoden vanhempia, joten välillä on hyvinkin vaikea löytää aikaa minun opiskelujeni ja heidän töidensä välillä. Kahdesta parhaimmasta ystävyyssuhteestani saan tarvittaessa paljonkin tukea, he saavat minut nauramaan paskanakin päivänä! :) En siis etsi ihmistä kelle vuodattaa kaikki syvimmätkin tuntoni vaan henkilöä, jonka kanssa voisi vaihtaa arkipäivän ajatuksia ja myöhemmin ehkä jopa tavata.
Sen verran voisin kai paljastaa, että olen menossa kesätöihin Mustasaareen, joten olisi upeaa jos olisit Vaasan suunnalta, niin kesällä voisi vaikka tavata! Kaikki yhteydenotot kuitenkin huomioidaan, joten sormet vaan näppäimistölle juoksemaan! ;)
Terkuin
erioi(at)suomi24.fi
Juttukaveria nuorelle naiselle?
2
213
Vastaukset
- TurPPu
Moro, oon poika, toukokuussa täytän 17. Asun Vaasassa, hiukan ujohko, en mikään prinssin näköönen =D.. Tykkään katsoa leffoja, olla ulkona, yksin pyörin enempi, ei niin paljoon kavereita, kyllä muutama löytyy, ja tykkään jutella jos aihe kiinnostaa.. =D
[email protected] - J-happo
Hei, olen just 18-vuotta täyttänyt poika Lahdesta. En pahemmin oo tämmösii nettijuttui kokeillu, mutta kerta se on ekaki. Tykkään vähän kaikesta: kirjoista, musiikista, piirtämisestä ja elokuvista. Voit laittaa viestiä ni nähdään sitten, miten kirjottelu lähtee sujuu:)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113595MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701905Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768