Onko tiedossa konstia miten mahdollisimman helposti tai edes mitenkään pääsisi pesemään ikkunan kirkkaaksi? Parvekkeen ovessa on semmoinen kerroslasi, jota ei saa kotikonstein auki, ja ikkunat ovat sieltä lasien välistä eli sisältä himmeät , pesua vailla. Ikkunaa ei liene tarkoitettu avattavaksi eli purettavaksi, mutta kyllähän se pitäisi jotenkin auki saada, että saisi sieltä välistä himmeydet pestyä pois.
Onko kokemusta aiheesta? Vai pitääkö vaan mennä ikkunakauppaan jos haluaa kirkkaan ikkunan?
Kerroslasi-ikkunan himmeys
3
126
Vastaukset
- Ovimyyjä
"kerroslasi" eli eristylasielementin väliin on päässyt kosteus, jota ei valitettavasti saa poistettua. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa poistaa ongelman. 1) vaihtaa eristyslasielementin tai, 2) ostaa uusi parvekkeenovi. Joista suosittelen jälkimmäistä riippuen tietenkin millaisessa kunnossa ovi muuten on.
3) voi purkaa elementin (monta olen purkanut) ja käyttää lasit normaalisti eli sisälasi ilmatiiviiksi kitaten ja ulkolasi kevyessä karmissa avattavaksi
elementeillä on usein takuu eli melko uutena himmenneen tilalle saa uuden
- Täti maalta
Kiitos vastaajille!
Taidan ensin kokeilla tuota vaihtoehtoa 3) jos vaikka onnistuisi. Ovi on muuten hyvä, niin että jos elementin tuunaamisella pääsee hyvään lopputulokseen niin kyllä kannatti! Ja jos ei onnistu, niin sitten nuo ostovaihtoehdot.
Ovi laseineen on parikymmentä vuotta vanha, niin että takuu ei ikävä kyllä tässä tapauksessa taida lahjoittaa uutta lasielementtiä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815