SAISKOS TÄHÄN SITÄ VASTAUSTA KIERTELEMÄTTÄ?!
Onko minun kohdallani menetelty oikein kun minulle annettiin työhönosoitus sellaiseen työhön ,jossa vaatimuksena oli abc ajokortti ja minulla on vain ab.
En ottanut yhteyttä siihen työpaikkaan vaan sain karenssin joka loppuisi silloin vasta kun saan oltua töissä minimi 5 kuukautta.
Olin silloin hakeutunut kurssille ,johon oli parin kuukauden hakuaika,jolla ei ollut mitään vaikutusta karenssiin.
Miksi minulta perittiin päivärahoja takautuvasti n 1.5 kuukaudelta vaikka päätös karenssista tehtiin esim, 15.5 ja perittiin ajalta 1.4 asti?
Oikeinko?
5
260
Vastaukset
- vaakakuppi
missä mättää kun ei vastata kysymykseen!!!!!!!!!???????!!!
- tyottomyyskassat
Hei vaakakuppi,
päivärahojen takaisinperintää koskevaan kysymykseen on mahdotonta vastata tuntematta tilannettasi tarkemmin. Jotta saisit tiedon siitä, miksi päivärahat perittiin takaisin juuri mainitsemastasi päivästä lukien, sinun kannattaa ottaa yhteyttä takaisinperintäpäätöksen antaneeseen tahoon (Kela tai oma työttömyyskassasi). Jos kyseessä on ollut työttömyyskassa, löydät yhteystiedot tältä sivulta: http://www.tyj.fi/default.asp?id=0&docid=1836 .
Ystävällisin terveisin,
Tiina työttömyyskassasta - kela
Hei vaakakuppi,
Kuten työttömyyskassa jo totesikin kysymykseesi vastaaminen edellyttää asian tarkempaa selvittämistä. Jos takaisinperintäpäätös on Kelan antama niin ole yhteydessä Kelaan niin selvitetään tilannetta tarkemmin.
Työttömyysetuuksien palvelunumero: 020 692 210
Terveisin Kirsi Kelasta - vaakakuppi
takaisinperintäpäätös oli työvoimanpäätös! työhönosoitus tuli n esim.n15-20.4 johon en siis ottanut kantaa ja karenssi päätös oli 15.5 ja takaisinperintä 1.4 !?
- tyokkari
Hei!
Kysymyksesi on henkilökohtainen. Tällä palstalla pystymme vastaamaan vain yleisluontoisiin kysymyksiin. Voit olla yhteydessä tilanteestasi Työlinjan puhelinpalveluun
Työttömyysturvaneuvonta 010 19 4911 (ma - pe klo 9 - 17)
Terveisin Teppo työkkäristä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6037906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413023Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3962121- 1281327
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913