vein sunnuntaina työttömyysturva lapun kelaan. Koska rahat on minun tilillä?
maksupäivä
2
337
Vastaukset
- kela
Hei,
Työttömyysturva maksetaan viikon sisällä ilmoituksen palauttamisesta.
Maksupäivä on henkilökohtaista tietoa, jota en tällä palstalla pysty kertomaan. Voimme tarkistaa maksupäivän jos soitat palvelunumeroomme 020 692210.
Maksupäivä näkyy myös Kelan sähköisessä palvelussa, johon pääset henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi. Työttömyysajan ilmoituksen voi täyttää myös sähköisesti, silloin maksu on tililläsi normaalisti kahden arkipäivän kuluttua.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta- Joskus käyttänyt
Asiointiaplvelu on siinä hyvä että näkee jo sieltä saman tien, koska rahat ovat tilillä. Olen itse käyttänyt palvelua. On muuten todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566