jeesuksen seksuaalisuus

Jeesus Runqvist

Koska Jeesus oli elävä ihminen eikä puolijumala, niin minkälainen oli jeesuksen
seksuaalisuus. Harrastiko Jeesus masturbaatiota kuten AIVAN KAIKKI ihmiset tekevät niin naiset kuin miehetkin.

22

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • al.simpson

Mitä itse tekisit jos olisit Jumalan Poika maan päällä???

Lapsellista luulla että Jeesus edes miettisi noin maallisia asioita kuin seksiä.

Ei Jeesus tullut tänne perhettäkään perustamaan, sanoo sitten DaVinci koodi heput mitä tahansa.

..eli vastaus: Ei, Jeesus Kristus , Jumalan Poika ei harrastanut minkään sortin seksuaalista aktiviteettia.

..ja olen valmis ottamaan kirouksen päälleni tässä asiassa..... jos muka olen väärässä... mutta kun en ole. Amen.

• hihitys :)

Miksi Jeesus ei syleilisi Jumalalta saatua seksuaalisuuden lahjaa aivan samoin, kuin meidän kaikkien tulisi tehdä? Eihän seksi ole syntiä, vaan sen häpeäminen :) Sitten vastahan Aatami ja Eeva karkoitettiin paratiisista, kun he alkoivat häpeillä alastomuuttaan ja seksuaalisuuttaan. Kaiken järjen mukaan siis pahaa tietoa oli se, joka sai häpeämään. Tottelemattomuus Jumalaa kohtaan on perisynti, ei seksuaalisuuden tiedostaminen. Häpeä on syntiä.

Mutta mikä sinä luulet olevasi sanomaan mitä Jeesus teki ja mitä ei? Tuskin niin yksityiset asiat, kuin masturboiminen olisi päätynyt mihinkään kirjoituksiin, saati sitten aikojen saatossa pysynyt mukana käännöksissä.

Olet väärässä, jos luulet voivasi sanoa jotain varmaa tuosta asiasta, koska et voi. Mutta ei sen vuoksi kannata kirousta päälleen kutsua, yritä sensijaan tulla sinuiksi oman seksuaalisuutesi kanssa, niin sinunkaan ei tarvitse tehdä siitä demonia.

• al.simpson.
        Ainakin Raamatun alkupuolella Jumalan pojat yhtyivät ihmisten naisiin. Eli seksiä oli Jumalan puolelta ainakin Raamatun mukaan, 1. Mooses 6. Ei se seksi nyt niin maallista ole kuin al.simpson ajattelee. Kummallisia mielipiteitä seksuaalisuudesta jatkuvasti ja Raamatun tekstit taivat olla aivan hukassa, huomaan, al.simpson!

• al.simpson
        helsinkijokkeri kirjoitti:

al.simpson.
        Ainakin Raamatun alkupuolella Jumalan pojat yhtyivät ihmisten naisiin. Eli seksiä oli Jumalan puolelta ainakin Raamatun mukaan, 1. Mooses 6. Ei se seksi nyt niin maallista ole kuin al.simpson ajattelee. Kummallisia mielipiteitä seksuaalisuudesta jatkuvasti ja Raamatun tekstit taivat olla aivan hukassa, huomaan, al.simpson!

No, niinkuin sanoin: otan päälleni kirouksen jos olen väärässä....

Joten hengen pitäis lähteä tai ainakin joku vitsaus päälleni tulla lähiaikoina.

helsinkijokkerille en edes viitsi vastailla.... Mä olen mikä olen.

Eli ehkäpä olen juuri se mitä yhdessä viestissä mainitsit.... Sanon Jumalan sanoja, niinkuin olisin itse Herra.

Siitähän se Jeesuskin sai vihat päällensä kun sanoi tietävänsä asiat kirjanoppineita paremmin...

• al.simpson kirjoitti:

No, niinkuin sanoin: otan päälleni kirouksen jos olen väärässä....

Joten hengen pitäis lähteä tai ainakin joku vitsaus päälleni tulla lähiaikoina.

helsinkijokkerille en edes viitsi vastailla.... Mä olen mikä olen.

Eli ehkäpä olen juuri se mitä yhdessä viestissä mainitsit.... Sanon Jumalan sanoja, niinkuin olisin itse Herra.

Siitähän se Jeesuskin sai vihat päällensä kun sanoi tietävänsä asiat kirjanoppineita paremmin...

al.simpson.
        Nyt tuli totuuden hetki! Minäkin teen niin, että Jumala saa rangaista muakin kuolemalla kuten teki Raamatussakin jatkuvalla syötöllä. Jos olen väärässä kirjoittaesseni seksuaalisuudesta Jumalan ryhmässä mukaanluettuna Jeesus.

Katsotaan; jos elän ja kirjoitan tänne vielä huomenna, olen siten oikeassa tai toinen vaihtoehto: Jumala ei ookaan totta eikä koko Raamattukaan.

• tutkailija_

Jos historiallinen Jeesus on ollut olemassa, niin uskon hänen harrastaneen itsetyydytystä jossain määrin. Luultavasti on pitänyt sitä hävettävänä ja sitten elänyt puutteessa, kun mieli tekisi mutta ei saisi. Seksuaalisuuden kiellettyään puheet muuttuivat yhä sekavammiksi kun päänsisäinen ristiriita kävi yhä suuremmaksi.

• Jos kirkon usko pitää paikkansa, että Jeesus oli tosi ihminen ja tosi Jumala, niin jokainen voi siitä tehdä omat johtopäätökset.

Hannu Lehdeskoski
      Pastori

• Jos??

Jos? Jos?!! JOS???!!!!

• .

Alat olla pastori Lehdeskoski tuossa ylimielisyydessäsi jo pentumaisen typerän lapsellisen inhottava.

• Ute Elias

Hei Hannu!

Kun olet nyt siellä kuulolla, niin haluan kysyä tarkentavaa tietoa tuosta uudismielisyydestä jne.

Kymmenen käskyä liene sellaisia, että ne on ja pysyy, mutta muutamia homehtuneita ajatuksia on syytä heittää romukoppaan, eikö vain? Tutustuin noihin Tulkaa kaikki-liikkeen nettisivuihin ja aika lyhyt lista oli vaadittavista uudistuksista. Miten sitten Raamatun suhteen? Ajatteletko, että olisi syytä jättää siitä osioita pois? Miksipä ei voisi liittää Raamattuun ns. opillista osiota, jossa olisi uutta tekstiä nykyihmisen ymmärrettävällä tavalla.

Itse kirjoitin muistaakseni vuonna 2006 eräälle keskustelupalstalle hyvin samalla tavalla kuin sinä, aiheesta miten Raamattu on mielestäni aikansa tuotos ja sitä tulisi lukea sen mukaan.. se on vaan kovin haasteellista suurimmalle osalle ihmisistä.

Mitä konkreettisia ja kokonaisvaltaisia uudistuksia sinun mielestäsi tulisi tehdä?

http://www.tulkaakaikki.net/index.html

• Veli hopea

Mitenkäs se Jesaja kirjoitti ihmisen pojasta, jotta voita ja hunajaa hän
      vielä syö ennenkuin erottaa hyvän pahasta.
      Tämä olisi sitä tosi ihmisenä olemista, samoilla tarpeilla ja himoilla kuin
      muutkin normaalit sen ajan ihmiset.

Kasteesta alkanut Hänen varsinainen toiminta aikansa Isä minussa,
      minä Isässä olisi Tosi Jumallista aikaa.
      Hengellisesti täydellisellä ei enemmälti liene maailman lapsien tapoja
      ja haluja.

• Rami Bar-Amin

Mitä luulet Jeesuksen kylväjä-vertauksen tarkoittaneen? Tietenkin Jeesus viittasi sillä miehisten siementen heittoon. Vertaus siemenistä, mitkä putosivat "hyvään maahan ja antoivat hyvän sadon", tarkoitti sitä, että ei kannata panna paksuksi huonoa muijaa, vaan täytyy valita ohdakkeiden joukosta sellainen, joka ei tukahduta seksihimoja.

Myöhemmin kerrottu selitys, että olisi muka Jumalan sanasta kysymys, on pelkkää opetuslasten uskon ja ymmärryksen koettelua. Tätä tulkintaa tukee myös Jesajan kirjassa: "jaakobin siemenestä minä kasvatan jälkeläisiä...". Näin olen todistanut Raamatulla olevani oikeassa tulkintoineni. Parempi uskoa tai joudut Helvettiin, joka minun tulkinnassani tarkoittaa non-stoppina korvissa soivaa "Suomi on uusi maailmanmestari! Maailmanmestari! Maailmanmestari! Hei!"

• Kristinuskon kirja.

Rakkaus on tunnetta, seksuaalisuutta. Tunsiko Jeesus rakkautta ? Jumala loi ihmisille seksuaalisuuden, jotta ihmiskunta, luomakunta, jatkuisi.

• Paavalin seuraaja

Paavalin mukaanKAIKKI rakkaus on lähtöisin Jumalasta, eli jos Jumala
      kuolisi niin kukaan ei rakastaisi enää ketään. (Onneksemme Jumala ei voi kuolla)

• tutkailija_

Jos Jumala ei voi kuolla, niin silloin Jumala ei ole kaikkivoipa! On siis olemassa asia, johon ihminen kykenee, mutta Jumala ei.

• Jos kirkon usko pitää paikkaansa tarkoittaa sitä, että uskosta puhuesa emme puhu historiallisesta totuudesta, vaan uskontotuuksista. Olen kuullut ryhmästä Yhdysvalloissa, joka uskoo maapallon olevan pannukakku. He tietetnkin elävät niin ja pysyvät poissa mailman laidalta.

Jos uskomme, että Jeesus oli tosi ihminen, hänen luontoonsa on täytynyt kuulunut myös seksuaalisuus, muuten hän ei olisi ollut tosi ihminen.

Ute Elias, minun mielestäni Raamatusta ei tarvitse jättää mitään pois. Pitää vain tutkia, mikä Raamatussa on aikaan sidottua tekstiä, mikä voidaan jättää omaan arvoonsa ja mikä on ajatonta Jumalan ilmoitusta. Mutta tästä emme kuitenkaan tule koskaan pääsemään yhteisymmärrykseen.

Uudistuksi minusta riittäisi mainiosta Rakkauden kakasoiskäskyn ja Kultaisen säännön noudattaminen.

Hannu Lehdeskoski
      Pastori

• al.simpson

"Jos uskomme, että Jeesus oli tosi ihminen, hänen luontoonsa on täytynyt kuulunut myös seksuaalisuus, muuten hän ei olisi ollut tosi ihminen."

Totta varmaankin, mutta ei se tarkoita sitä että Jeesus olisi toteuttanut seksuaalisuuttaan missään muodossa... Sitäpaitsi, miksi Jumalan täytyisi kokeilla miltä seksi tuntuu??? Hänellähän on jo kaikki tieto muutenkin.

Joten älkää nyt hyvät kirkonmiehet lähtekö julistamaan Jeesuksen seksuaalisuudesta yhtään mitään.... Saatatte puhua palturia ja sitä kautta levittää väärää evankeliumia... ja mihinkäs sellaiset lopulta päätyvät?

• kysyväutelias
        al.simpson kirjoitti:

"Jos uskomme, että Jeesus oli tosi ihminen, hänen luontoonsa on täytynyt kuulunut myös seksuaalisuus, muuten hän ei olisi ollut tosi ihminen."

Totta varmaankin, mutta ei se tarkoita sitä että Jeesus olisi toteuttanut seksuaalisuuttaan missään muodossa... Sitäpaitsi, miksi Jumalan täytyisi kokeilla miltä seksi tuntuu??? Hänellähän on jo kaikki tieto muutenkin.

Joten älkää nyt hyvät kirkonmiehet lähtekö julistamaan Jeesuksen seksuaalisuudesta yhtään mitään.... Saatatte puhua palturia ja sitä kautta levittää väärää evankeliumia... ja mihinkäs sellaiset lopulta päätyvät?

Miksi Jeesus ei olisi voinut toteuttaa seksuaalisuuttaan, jos hän oli tosi ihminen? Onko seksuaalisuudessa jotain pahaa? Jotain sellaista, että ollessaan täällä maan päällä Jeesus saattoi tehdä kaikkia muita tosi ihmisyyteen kuuluvia asioita, paitsi toteuttaa seksuaalisuuttaan?

• .

Et ole mikään pappi, joten sinusta ei ainakaan ole sanomaan, miten raamattuun tulee suhtautua.

• al.simpson
        . kirjoitti:

Et ole mikään pappi, joten sinusta ei ainakaan ole sanomaan, miten raamattuun tulee suhtautua.

En niin... olen enemmän kuin pappi....

mieti sitä.

• Eki68_

pastorithan eivät ole pappeja ? Jeesushan on Jumala ja te puhutte
      ihmisestä. Mitä Teillä liikkuu päässä ?

• NOku...noku...Kristityt oppineet päätti 400 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen, että Jeesus on yhtä aikaa 100% ihminen ja 100% Jumala...Jeesuksen päätettiin olevan Jumala vasta 325 vuotta Jeesuksen syntymän jälkeen...eli noin 300 vuotta kuoleman jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1440
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      52
      1152
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      50
      938
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      937
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      924
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      865
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      56
      788
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      198
      765
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      151
      755
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      746
    Aihe