mies sukkahousuissa

nina -74

näin aamulla miehen joka oli pukeutunut kesäisesti t-paitaan,shortseihin ja sandaaleihin. katseeni kiinnittyi hänen jalkoihin koska huomasin että hänellä on vaalean ruskeat sukkahousut jalassa.
miehen asustetta nyt mietittyäni tulin tulokseen että miksipä ei mieskin voi sukkahousuja käyttää.
heräsi mielenkiinto että onko teitä miehiä paljonkin ketkä, käytätte sukkahousuja ihan arkisena vaatteena.

263

14079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bööööööööööööööööööö

      Miten muuten niitä muka voisi käyttää kuin arkisena vaatteena? Vaate siinä missä mikä muu tahansa. Kesällä tosin ei tule käytettyä, mutta talvella kyllä.

    • Martti -82

      Moni mies käyttää sukkiksia.Piste.

    • sukkisboy

      Oliko säärikarvat ajettu... :-)

    • huumoria kai?

      eka viesti on miehen kirjoittama.

      miksi samat miehet käyttävät hameita, sukkiksia ja stringejä????

      • eheehe

        oletko joku selvännäkijä kun pystyt sanomaan mikä viesti on miehen ja mikä naisen kirjoittama... no anyway oli miten oli. ärsyttää vain nuo kaikki tietävät jotka arvostelevat toisten kirjoituksia.


    • Koska ovat transsuja

      miksi samat miehet käyttävät hameita, sukkiksia ja stringejä????

      • xy

        Miksi ihmiset käyttävät yleensä vaatteita? Samasta syystä käytetään hameita ja sukkahousuja tai mitä tahansa muuta vaatetta. Jos joku sanoo että miehen ei kuuluisi käyttää hametta ja sukkahousuja niin selittäköön minulle ensin miksi naiset käyttävät pitkiä- tai lyhyitä housuja. Heidän ei niitä kuuluisi käyttää samalla logikalla kun joku väittää että hameet ja sukkikset eivät kuulu miehille. Pukeutua voi miten vain (sekä miehet että naiset) kunhan tekee sen tyylillä ja itse viihtyy valitsemassaan asussa. Tämä keskustelu siitä miten miehen tulee pukeutua on merkityksetöntä koska miesten sekä naisten pukeutuminen muuttuu koko ajan. Näin tapahtuu halusi sitä tai ei.


    • StayUps

      Sukkikset ei ole kivat, mutta stay upit on talvella ihan ok, kunhan pysyvät muiden katseilta piilossa. :)

    • Kakspuolinen

      Minä käytän ja tykkään todella olla sukkiksissa,
      kun pääsisi näistä "kahleista" jotka miehiä koskee
      niin enemmän minulla olisi hameitakin kuin housuja :-)

      • xy

        Vain sinä itse voit rikkoa tuon "kahleen" Hame/sukkikset/jotain muuta kivaa päälle ja kadulle. Nyt on sopivat hamekelit. Kokemuksesta tiedän että kukaan ei välitä mitään. Vaatii tietysti ensin hieman rohkeutta, mutta kun siitä on päässyt yli asiaa ei edes enää huomaa. Mitä enemmän rohkeita miehiä löytyy sitä nopeammin tuo "kahle" murtuu. Toki niitäkin ihmisiä on joiden mielestä mikään ei saa muuttua ikinä, ei ainakaan miesten pukeutumisessa.


      • Yksi_mies
        xy kirjoitti:

        Vain sinä itse voit rikkoa tuon "kahleen" Hame/sukkikset/jotain muuta kivaa päälle ja kadulle. Nyt on sopivat hamekelit. Kokemuksesta tiedän että kukaan ei välitä mitään. Vaatii tietysti ensin hieman rohkeutta, mutta kun siitä on päässyt yli asiaa ei edes enää huomaa. Mitä enemmän rohkeita miehiä löytyy sitä nopeammin tuo "kahle" murtuu. Toki niitäkin ihmisiä on joiden mielestä mikään ei saa muuttua ikinä, ei ainakaan miesten pukeutumisessa.

        Itse tykkään kanssa sukkahousuista. Pääasiassa käytän niitä talvella pitkien housujen alla. Olen useita kertoja kokeillut niitä shortsien kanssa, ja hämmästyttävän vähän ihmiset noteeraa niitä.

        Kun jalassa on ihonväriset sukkahousut, niin käytännössä kukaan ei huomaa niitä. Varmasti 300 ihmistä on tullut kadulla vastaan, kun minulla on ollut ihonväriset sukkahousut jalassa, ja ainoastaan kahden ihmisen olen huomannut katsovan jalkojani normaalia pidempään.

        Harmaat selvästi erottuvat sukkahousut ovat keränneet jo vähän enemmän katseita. Yleensä niidenkin kanssa reaktio on yksi vilkaisu jalkoihin ja yksi vilkaisu kasvoihin ja siinä se. Yksi keski-ikäinen nainen katsoi minua kuin halpaa makkaraa, mutta se on ainut saamani huono reaktio. Yksi pariskunta katseli jalkojani ja naureskeli keskenään. Muutema nuorehko nainen on on hieman hymyillyt minulle. Useimpien ihmisten naamalla ei tapahdu mitään ilmeen muutosta.

        Edes mustat sukkahousut shortsien alla ei aiheuta käytännössä mitään reaktioita.

        En kyllä ole mennytkään yölliseen nakkikioskin jonoon sukkahousut jalassa.

        Kaupoissakin olen käynyt sekä ihonvärisissä sukkahousuissa, että mustissa legginsseissä, siisnuo shortsien alla. Eikä käytännössä mitään huonoja reaktioita.

        Eli rohkeasti vaan kokeilemaan, niin saadaan uutta muotia eteenpäin. Tietysti kannattaa valmistautua poistumaan paikalta, jos joku tuntuu käyttäytyvän akressiivisesti.


      • pilkun nussija...
        Yksi_mies kirjoitti:

        Itse tykkään kanssa sukkahousuista. Pääasiassa käytän niitä talvella pitkien housujen alla. Olen useita kertoja kokeillut niitä shortsien kanssa, ja hämmästyttävän vähän ihmiset noteeraa niitä.

        Kun jalassa on ihonväriset sukkahousut, niin käytännössä kukaan ei huomaa niitä. Varmasti 300 ihmistä on tullut kadulla vastaan, kun minulla on ollut ihonväriset sukkahousut jalassa, ja ainoastaan kahden ihmisen olen huomannut katsovan jalkojani normaalia pidempään.

        Harmaat selvästi erottuvat sukkahousut ovat keränneet jo vähän enemmän katseita. Yleensä niidenkin kanssa reaktio on yksi vilkaisu jalkoihin ja yksi vilkaisu kasvoihin ja siinä se. Yksi keski-ikäinen nainen katsoi minua kuin halpaa makkaraa, mutta se on ainut saamani huono reaktio. Yksi pariskunta katseli jalkojani ja naureskeli keskenään. Muutema nuorehko nainen on on hieman hymyillyt minulle. Useimpien ihmisten naamalla ei tapahdu mitään ilmeen muutosta.

        Edes mustat sukkahousut shortsien alla ei aiheuta käytännössä mitään reaktioita.

        En kyllä ole mennytkään yölliseen nakkikioskin jonoon sukkahousut jalassa.

        Kaupoissakin olen käynyt sekä ihonvärisissä sukkahousuissa, että mustissa legginsseissä, siisnuo shortsien alla. Eikä käytännössä mitään huonoja reaktioita.

        Eli rohkeasti vaan kokeilemaan, niin saadaan uutta muotia eteenpäin. Tietysti kannattaa valmistautua poistumaan paikalta, jos joku tuntuu käyttäytyvän akressiivisesti.

        aggressiivisesti!


      • mies-68
        Yksi_mies kirjoitti:

        Itse tykkään kanssa sukkahousuista. Pääasiassa käytän niitä talvella pitkien housujen alla. Olen useita kertoja kokeillut niitä shortsien kanssa, ja hämmästyttävän vähän ihmiset noteeraa niitä.

        Kun jalassa on ihonväriset sukkahousut, niin käytännössä kukaan ei huomaa niitä. Varmasti 300 ihmistä on tullut kadulla vastaan, kun minulla on ollut ihonväriset sukkahousut jalassa, ja ainoastaan kahden ihmisen olen huomannut katsovan jalkojani normaalia pidempään.

        Harmaat selvästi erottuvat sukkahousut ovat keränneet jo vähän enemmän katseita. Yleensä niidenkin kanssa reaktio on yksi vilkaisu jalkoihin ja yksi vilkaisu kasvoihin ja siinä se. Yksi keski-ikäinen nainen katsoi minua kuin halpaa makkaraa, mutta se on ainut saamani huono reaktio. Yksi pariskunta katseli jalkojani ja naureskeli keskenään. Muutema nuorehko nainen on on hieman hymyillyt minulle. Useimpien ihmisten naamalla ei tapahdu mitään ilmeen muutosta.

        Edes mustat sukkahousut shortsien alla ei aiheuta käytännössä mitään reaktioita.

        En kyllä ole mennytkään yölliseen nakkikioskin jonoon sukkahousut jalassa.

        Kaupoissakin olen käynyt sekä ihonvärisissä sukkahousuissa, että mustissa legginsseissä, siisnuo shortsien alla. Eikä käytännössä mitään huonoja reaktioita.

        Eli rohkeasti vaan kokeilemaan, niin saadaan uutta muotia eteenpäin. Tietysti kannattaa valmistautua poistumaan paikalta, jos joku tuntuu käyttäytyvän akressiivisesti.

        Kun huomasin tämän palstan,niin ensin aattelin et mitä ihmettä.Rupesin muistelemaa joskus kokeilleeni sukkahousuja ja aattelin kokeilla hiukan kalliimpia ja huomasin että, huomattavasti mukavammat jalassa eivät valuneet samallalailla kun halvat. sukkahouisuihin kannattaa satsata vähän enemmin.Vaikka amarin harmonit-soft matta tai norlyn vastaavat, tai jotkun muut vähän kalliimmat .alan jatkossa käyttämään sukkahousuja päälyshousujen alla katseilta piilossa. On meinaan niin niellyttävän tuntuset, eikä hiosta eikä purista. nyt kokemusta sen verran


      • ---444
        mies-68 kirjoitti:

        Kun huomasin tämän palstan,niin ensin aattelin et mitä ihmettä.Rupesin muistelemaa joskus kokeilleeni sukkahousuja ja aattelin kokeilla hiukan kalliimpia ja huomasin että, huomattavasti mukavammat jalassa eivät valuneet samallalailla kun halvat. sukkahouisuihin kannattaa satsata vähän enemmin.Vaikka amarin harmonit-soft matta tai norlyn vastaavat, tai jotkun muut vähän kalliimmat .alan jatkossa käyttämään sukkahousuja päälyshousujen alla katseilta piilossa. On meinaan niin niellyttävän tuntuset, eikä hiosta eikä purista. nyt kokemusta sen verran

        Itse olen lähinnä käyttänyt 60 den Norlyn opaque sukkiksia. Varsin mukavat pitää varsinkin matkustellessa.


      • toinen käyttäjä

        Kesällä hame olisi paljon parempi kun housut.
        Kyllä itsekkin pitäisin hameita enempi ja siihen
        vielä ohuet sukkahousut.
        Näistäkin kahleista pääsisi helposti kun miehet
        rupeaisi kulkemaan enempi hame päällä yleisesti.
        Alussahan se tuntuu oudolta kun on jotain uutta,
        mutta äkkiä siihen muutkin ihmiset tottuu suvaitsevasti.


      • Anonyymi
        xy kirjoitti:

        Vain sinä itse voit rikkoa tuon "kahleen" Hame/sukkikset/jotain muuta kivaa päälle ja kadulle. Nyt on sopivat hamekelit. Kokemuksesta tiedän että kukaan ei välitä mitään. Vaatii tietysti ensin hieman rohkeutta, mutta kun siitä on päässyt yli asiaa ei edes enää huomaa. Mitä enemmän rohkeita miehiä löytyy sitä nopeammin tuo "kahle" murtuu. Toki niitäkin ihmisiä on joiden mielestä mikään ei saa muuttua ikinä, ei ainakaan miesten pukeutumisessa.

        Puin hetki sitten 15 denierin naistensukkahousut ja hameen ylleni. Kävin takapihalla ja poltin tupakan. Kuka tahansa ilsi voinut nähdä minut. Ihana kiihottava kokemus.
        t, Timo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puin hetki sitten 15 denierin naistensukkahousut ja hameen ylleni. Kävin takapihalla ja poltin tupakan. Kuka tahansa ilsi voinut nähdä minut. Ihana kiihottava kokemus.
        t, Timo

        Ihanaa, oliko väriltään mustat ?


    • Transsu Affe

      Olen homopoika jayleensä homot pidättävät sukkahousuja.Naiset jotka pitävät sukkahousuja ovat transvestiittejä.Olen ollut pihatöissä ja haluan uimaan.

      • otattaa

        Minulla ottaa eteen ja kutiaa palleista!


    • Normaali mies
      • Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

        Määrittele normaali? Ei taida onnistua.......


    • Balettitanssija

      Äijät on kateellisia vaan...läskimahat...

    • Hei! Oma arkinen miesasuni on koostunut tämän kesän ajan kauluspaidasta, caprihousuista, polvisukista ja ballerinoista. Työt alkavat taas maanantaina, mutta kun lämmin sää jatkuu, niin asuvalinta on tuo edellämainittu toimistossakin:)

      • Sukkismi

        Kaupunkioloissa luonnollis on noi sukkahousut. Aktisiin olosuhteisiin ne ei välttämättä sovi


    • hassua mut oikeus

      jokainen saa pitää mitä haluaa

      mutta ei naiset sukkahousuista miehellä pidä. mutta muistakaa, että jokaisella on oikeus pukeutua miten haluaa

      • Jaa, mitäs ihmettä se naisille kuuluu, mitä miehillä päällään on!


    • fdsah

      Minä tahtoisin nähdä enemmän miehiä, jotka pukeutuvat sukkiksiin...Ja muutenkin sellaisia, jotka osaavat yhdistellä eri tyylejä ja maskuliinisuutta/feminiinisyyttä taitavasti. Jostain syystä edelleen tässä kulttuurissa on halveksittavaa ilmaista feminiinisyyttä, jos on mies. En tiedä sitten onko naisellisuus jotenkin alempiarvoista maskuliinisuuteen verrattuna...

    • Normi mies

      Eiköhän se ole homostelua koko miesten sukkahousut.Kohta kai vaaditaan hamettakin miehille !

      • Myös normi mies

        Ovatko kaikki housuja käyttävät naiset mielestäsi homoja? Iloksesi voin ilmoittaa että miesten ei tarvitse vaatia hameita käyttöönsä, koska se on jo laillista. Sinulle miesten sukkahousujen käyttö tai hameet eivät ehkä ole normaalia, mutta minulle ovat. Mikä siis on normaalia? Miesten muoti muuttuu halutaan tai ei.

        On vain tervetullutta että miehetkin voivat yhdistellä eri tyylejä omassa pukeutumisessaan. Hame voi myös olla maskuliininen, samoin sukkikset. Sinä et sitä ikinä tule myöntämään, mutta se on vain itseltäsi pois.


      • vai niin...

        Minä kun luulin, että kalju ja maastohousut on homostelua. Niitä ainakin näkee homppeleilla..


      • Eheytystä ;)

        Siis näin yksinkertaista: kun mies pukeutuu sukkahousuihin, hän pitää miehistä ja sitten riisuttuaan sukkikset pitää jälleen naisista? Tämähän on "eheytyshoitoa" jos mikä eli homoudesta "paranee" riisumalla sukkikset!.


    • Sukkisboy

      "Eli rohkeasti vaan kokeilemaan, niin saadaan uutta muotia eteenpäin. Tietysti kannattaa valmistautua poistumaan paikalta, jos joku tuntuu käyttäytyvän akressiivisesti. "

      Hienoa lukea näitä rohkeita esiintuloja. Ehkä se kynnys astua sukkikset jalassa ihmisten keskelle on meillä "äidinmaidossa perittyä".

      Monesti miettinyt itsekin, että pukisi vaan sukkikset jalkaan shortsien tms kera ja lähtisi kaupungille. Jostain pitäisi löytää se lopullinen rohkeus.

      Vaan eipä sukkahousuissa miehellä ole mitään hävettävää.

      • yksi_mies

        Rohkeasti vaan kokeilemaan vähitellen. Ensin vaikka sukkahousut pitkien housujen alle ilman sukkia. Sitten vaikka autolla ajelemaan shortseissa ja sukkahousuissa. Kun rohkeus vähän kasvaa, niin ihonvärisissä sukkahousuissa shortsien kanssa johonkin laitakaupungille kävelemään. Kun sukkahousut on ohuet ja ihonväriset, ei niitä huomaa kukaan yli viiden metrin päästä. Onnea kokeiluihin.


    • Järkeäkö

      Just joo ! Sitten voitkin kävellä vaan pelkissä 10 denin sukkahousissa kauppatorilla ja voilaa olet muodikas mies !

    • man's world

      Ihan hyvän näköiseltä nuo sukkahousut ainakin mallin päällä näyttävät.
      Tsekkasin juuri feminellin verkkokaupan(www.feminelli.fi) uutta mallistoa miehille, sukkahousuja ja leggingsejä.

    • Sukkisboy

      "Kun sukkahousut on ohuet ja ihonväriset, ei niitä huomaa kukaan yli viiden metrin päästä. Onnea kokeiluihin. "

      Mitä sinä pidät ohuena? En ole oikein tottunut pitämään alle 20den sukkahousuja. Norlynin "camel" taitaa olla aika lähellä tämmöstä perusvaaleeta ihoa. "Sun" on sävyltään ehkä vähän tummempi.

      Ehdoton edellytys ohuille sukkahousuille on varmasti säärikarvojen ajaminen pois. Ei näytä hyvältä, jos ohuiden sukkahousujen alta pilkottaa tummaa karvoitusta.

      Nyt vain vähän rohkeutta keräämään ja sukkikset jalassa baanalle...

    • H.mmo

      "Ehdoton edellytys ohuille sukkahousuille on varmasti säärikarvojen ajaminen pois. Ei näytä hyvältä, jos ohuiden sukkahousujen alta pilkottaa tummaa karvoitusta."


      Nyt alkaa mennä jo liian homosteluksi koko homma !

    • jotain6

      Samaa mieltä. ohiuden sukkisten kanssa ei karvaiset jalat ole
      kovin tyylikästä. Paksut sukkikset peittää, mutta kuka niitä kesällä
      voi pitää. En kyllä tiedä, mihin sukkiksia tarvitaan näin helteellä.
      Ohuetkin ovat turhat. Antaa säärien nauttia vapaasti tuulen-
      henkäyksistä, kun on shortsi kelit. Kyllä niitä ehtii pitämään
      sitten syksymmällä ja talvella.

    • Kun aloin pitää jalat karvattomina, niin jokakesäinen riesa eli karvatupentulehdus hävisi sen siliän tien.

      Kukaan ei nykyisin ihmettele jalkojen karvattomuutta: osa on luonnostaan vähäkarvaisia, osa haluaa pitää karvat kurissa muuten vaan ja osa ajelee ne vaikkapa siksi, että harrastaa uintia tai kehonrakennusta. Ja onhan karvattomuus paljon hygieenisempääkin!

    • Äijänköriläs

      Kyllä sukkikset on poikaa, munat puristuu ja hiostaakin niin mukavasti. On ne ihanat pitää.Olo on niin tyttömainen.

    • Sukkispena

      Poikkesin aamulla H&M kauppaan ja siellä tuli miesmyyjä tukkaputkella sukahousupaketti kädessä ojentaen sen minulle ja sanoi nyt näitä saa miehillekkin.Ajattelin että mitäs miehiä sitä ollaan kun noin auliisti palvellaan.Sanoin että en nyt suinkaan sukkahousuja ostamaan tullut vaan ihan boxereita vaan.Hiukka pettyneenä myyjä mongersi että jos nyt kuitenkin kokeilisit kun ovat niin hyvät ja kaikkien miesten vaimot käskevät näitä miesten ostaa.Ostin sitten kuitenki 2 parit niitten omia merkkejä ja täytyy sanoa että hyvät ovat jalassa.Munia mukavasti puristaa ja mukavaahanse vaan on.

    • jopas on kumma

      taas sama tapaus. kumma kun ne siellä h&m:llä aina sinulle niitä sukkahousuja tyrkyttää. taidat olla vakio asiakas siellä.

    • Pöljäkkö

      Joo, sielt kantsii käydä ostamassa.Laaja valikoima ja halvat hinnat.

    • Jussi 38,5 vee

      Itse käytän sukkahousuja paljonkin. Varsinkin talvella ne ovat hyvät ja käytännölliset housujen kanssa. Ei niihin kukaan ole kiinnittänyt huomiota. Joskus hotellien saunassa joku jää tuijottamaan minuutin pitempää kun riisun niitä. Siinä se.

    • Sukkisboy

      www.comfilon.com
      "The short answer is no, but the choice is yours. Leg and body shaving is now quite common among men. This is obvious from articles in men’s health and fitness magazines, and from the number of hair removal products available on pharmacy and drugstore shelves marketed directly to men. The trend has been promoted by male models, movie stars, and sportsmen (runners, bikers, swimmers, football players, wrestlers, bodybuilders, and others), many of whom are accustomed to wearing nylon/spandex products. Even the most macho of soccer and rugby players are shaving, and declaring it quite openly. Not sure if shaving is for you? One advantage is that you can always try it with no risk. If you find you don’t like it, just let the hair grow back in a few weeks.

      You’ll find that with shaved legs, hosiery garments stay up better, massage the legs better, and there is no itching or annoying hair pulling. If you are wearing sheer hosiery with shorts then the shaved look is far more attractive than matted hair under nylon. Concerned about appearance but don’t want to shave, or perhaps your woman doesn’t like the idea? Wear opaque legwear or dark sheer legwear and leg hair won’t show"

      Eli mikään pakkohan ei ole säärikarvoja sheivata, mutta parantaa sukkahousujen istuvuutta ja toisaalta, sukkahousujen alta "paistavat" tummat ihokarvat eivät tee siistä vaikutelmaa.

      Näin kesällä tulee sheivattua sääret, mutta talvella kun käytän paksumpia sukkahousuja jätän sheivaamisen vähemmälle.

      Tiedoksi sitten teille, jotka pidätte tätä "homosteluna". Olen hetero avioliitossa ja perhettäkin on tullut. :-)

      • Normaalia ?

        Pidättekö myös hametta sukkisten kanssa ?


      • mies 40v
        Normaalia ? kirjoitti:

        Pidättekö myös hametta sukkisten kanssa ?

        Käytän sukkahousujen kanssa hametta jopa töissä.


    • Normaalia ?

      Nyt kyllä heität sellaista mikä ei ole totta !

    • Gaalimaa

      Millaisia hameita te sukkahousumiehet käytätte ja mitä vaimot sanovat kun tepastelette niissä kotona ?

      • mies 40v

        Käytän pliseeri hametta ja eri pituisia suoria hameita.
        Vaimo kannustaa minua pitämään hametta ja sukkahousuja.


    • Gaalimaa

      Mikä on pliseerihame ?

    • asfdfsfa

      Gaypoikien omaa mallistoa.

    • Kokemusta on

      Kuulin että miehiltä kielletään sukkahousujen käyttö koska heikentävät sperman laatua.Naisilla ei ole etuvarustuksena mitään joten sama vaikka vetäisivät säkit jalkoihinsa.Miehillä taas sukkahousut aiheuttavat puristusta etumuksessa joka saattaa aiheuttaa fetissiorgasmin.

    • 8792374

      Kokeilin sukkahousuja ja alkoi ahdistamaan.Pippeliä alkoi hiertämään ja ajatelin että täytyy olla fetisi ennekuin normaali mies alkaa käyttämään.Toisaalta jos stondis alkaa pukkaamaan sukkahouissa pitää alkaa miettii balettitanssijoita.Kyllä miespuoliset sukkahousujen käyttäjät ovat...

    • 46564634346

      Aika ahistavat sukkahousut on joten ihmettelen miten miehet niitä edes viitsii käyttää.Kait se tästä fetismistä johtuu mikä antaa mielihyvän tunteen kun on naisten vaate päälä.

      • miesten housut

        "mikä antaa mielihyvän tunteen kun on naisten vaate päälä."

        Sukkahousut alunperin ovat miesten vaate, mutta 1900-luvun alkupuolella naiset ovat salakavalasti omineet niiden käytön. Naiset ovat omineet paljon muitakin miesten vaatteita (farkut yms) ja naisille kyllä tuottaa mielihyvää pukeutua miesten vaatteisiin. Miehet sen sijaan harvemmin käyttävät hameita ym. naisten vaatteita eikä voi väittää naistenvaatteiden käytön miellyttävän miehiä läheskään sinä määrin mitä naiset mieltyvät nykyään jo hyvin runsasmittaisesta miesten vaatteiden omimisesta ja käytöstä.

        Miehet voivat kyllä edelleenkin käyttää sukkahousuja siinä missä farkkujakin ja muita miesten vaatteita. Sukkahousut ovat ja pysyvät ikuisesti miesten vaatteena, tällaiset kuvat esim. Ranskan kuninkaasta eivät katoa ikinä eikä sukkahousut lakkaa olemasta vain miehille tarkoitettuja vaatteita:
        http://3.bp.blogspot.com/_lneQBZcUdo0/TPAQ0z9xi2I/AAAAAAAAARs/oghpw6_W9RA/s1600/louis xiv.jpg


    • LOL LOL LOL

      Sukkahousut ovat ja pysyvät ikuisesti miesten vaatteena...

      LOL LOL LOL OMG !

    • agaahbg

      Mitä vitun väliä? Ei siinä mitää outoa oo :o

    • Sukkisboy
      • Sukkishemmo

        Tosi gay nam nam....


      • Hautooko noi

        Joku muovipussi munien edessä ? Eiks noi haudo palleja ?


    • Nam nam...

      Eipä tuosta kuvan perusteella voi sanoa onko gay vai hetero.

      Hyvällä kropalla varustettu mies tyylikkäissä sukkahousuissa.

      ;-)

      • nainen -82

        veikkaisin että hetero, hyvältä näyttää sukkahousut miehenkin jaloissa


    • Anjuska .77

      Ai että hyvältä ! Musta ne näyttää ihan homppelimaiselta.Miks ihmeessä miehellä nailonit jalassa, missä korkokengät ja mekko ja huulipuna ????

      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

        Ja telaketjut vaan kolisee


      • tyttönen -86

        miksei mieskin voi sukkahousuja käyttää, mielestäni se ei ole sen kummoisempi vaatekappale miehellä kuin naisella.


    • taistolainen -45

      Kuulin että sosdemit, vihreä ja keskusta ottaisivat miesten sukkahousut käyttöön.Jotain joka uudistaisi heidän imagoaan.Nyt kun ei saa sanoa pakolaispolitiikasta mitään etteivät raudat kilahda ranteisiin.Kyllä tämä Suomi on hullu maa jolle kaikki nauravat kippurassa :)
      Mietin usein että nämä kaatuneet miehet Karjalan korvissa eivät peräänkuuluta sitä tasa-arvoisuutta jotka heidät ammuttiin neuvostoliiton nimissä. Putinin suomessa vihreä ja vasemmistoliitto vihreitten myötä itkevät menettettyä kommunismiaan !

      • dsfjshfkjshfksjf

        Mitä tekemistä sukkahousuilla on politiikan kanssa??


    • Pöljakö mä

      Aika paljonkin, aristokraatti miehet piti sukkahousuja 1800 luvulla ;)

    • oLETKO vALMIS

      Sukkahousut alkavat olla kohta kova juttu kun ilmat viilenee.
      MIES ! oLETKO VALMIS ! SUKKAHOUSUT TULEVAT !

      • Karvakinttuloinen

        Jees ! Olemme valmiita sukkisten tuloon !


      • Sukkaa jalkaan
        Karvakinttuloinen kirjoitti:

        Jees ! Olemme valmiita sukkisten tuloon !

        Millaiset sukkahousut olisivat miehillekkin sopivat ?


      • jukkis sukkis
        Sukkaa jalkaan kirjoitti:

        Millaiset sukkahousut olisivat miehillekkin sopivat ?

        Norlynin tukisukkikset 20-40 den. Ite käytän amareita.


      • Brace yourselves into pantyhose - The winter is coming! ;)


    • Leenukkaliinaharja

      näin aamulla miehen joka oli pukeutunut huopatossuhin ja pipoon.Voi miten ihanaa.Miten on miehet ? pukeudutteko usein huopatossuun.

    • Hoopatossu

      Pukeudun tosi usein huopatossuun.Mulla on yhdenkoon huopatossut.Joskus mulla on kokovartalohuopatussut.

    • karseita

      Eiks tää ollu Miesten muoti-palsta eikä Transujen muoti-palsta?

      Käytättekö tamppooneja kans kun kerran naisten vetimistä niin kiihotutte?

      Pystyttekö seksiin naisen kanssa?

      • zzzzscasdxasdasfsdfs

        On, ja sukkahousut ovat kuuminta muotia miesten muodissa, sinä et vain sitä tiedä.


    • Tosi men tul takas

      Älä tyrkytä urpo tapojas muille.Jos sulle Tampaxi käy työnnä se sitten hanuriis !
      Jos et seksiin kykene niin älä siitä tänne tu valittaa. Olet lähinnä amista käyvä säälittävä ääliö.

    • Pantyhoseman

      Kyllä käytän kylminä aikoina joka päivä, myös kotona ollessa sukkahousuja. Ostetaan vaimoni kanssa yhdessä aina toisillemme sukkahousuja. Mutta käytän niitä housujen alla, eikä kukaan tiedä, että mulla on sukkahousut jalassa :)

    • Jaana 33

      Kyllä sukkiksia voi miehetkin käyttää. Mitä ihmeellistä siinä on etteikö voisi ?

    • Jaksaa ihmetellä...

      Onhan se merkillistä että jos pitkät kalsarit ja sukat ompelee yhteen, niin vaatteesta tulee sellainen, joka ei sitten olekaan kelvollinen. Kaikki kohu noin puolen metrin ompelulangan vuoksi!

    • Jaana 33

      Ei se miehekkyyttä vie vaikka mies laittaisi sukkahousut jalkaansa. Varsinkin tukisukkahousut ovat ihan tarpeelliset monelle miehelle.

    • Mies pohjoisesta

      Nehän on aika ahistavat sieltä....

    • 14

      Mites se Sanna nyt Niinaksi yht äkkiä muuttui? Taitaa avaaja olla oikeasti Santeri tai Niilo...
      Ja itse asiaan, aika poikkeavien hommaahan tuo olisi. Eli eiköhän tämä aihe kuuluisi tuonne fetissipalstalle.

    • runkharmonskaja

      Fettaripalstahan tämä alkaa olemaan ja sukkahoususemmonen

    • Nylonsukka

      Vain Amarit sen tekevät.

    • Glayboy

      Jos jätkä on sukkahousuissa niin aika gay on.

    • Keijo vaari

      Siinä ei ole mitään gay:tä jos mies käyttää sukkahousuja. Eikös gayt käytä nahka ym kledjuja eikä sukkiksia.

    • Diivagirl 23

      Ompas täällä paljon miesten sukkahousuista kiinnostuneita ! Kas kun niitä ei sitten vielä valmisteta miehille.

      • herras mies

        Nyt on jo ihan sopivat kelit käyttää sukkahousuja.
        Tuli tuossa vaan mieleen että, huolehtiikohan sukkahousuja käyttävät miehet keskimääräistä paremmin hygieniastaan. Itse olen ainakin aika siisti mies.


    • Yksi käyttäjä

      Varmasti huolehtii. Kynnet ja kädet pitää olla kunnossa jos sukkiksia aikoo käyttää ja yleensä hygienia on varmasti parempi.

    • Palli idiootti

      Miten sukkahousuja käyttävä mies voi olla hygienisempi ? LOL !
      Jos pallit hautuu niin ei se ole hyvä asia.

      • Mikä se

        Ei haudu sen enempää kuin muutoinkaan alushousut jalassa...
        Mikä se "ei hyvä asia" on?


    • Ime munaasi idiootti

      Kysyn taas sinultaPalli idiootti Oletko sitten kokeillut sukkahousuja. Voi taivas mitä idiootteja tämä maa päällän kantaa. Ole ja anna toisen olla !

    • Käyttäjä miespuoline

      Jos pallit hautuu niin ei se ole hyvä asia...
      Enemmän ne hautuu paksuissa kalsareissa ku ohuemmisssa sukkahousuissa.
      Sitäpaitsi tukisukkahousut auttavat jalkoja jaksamaan paremmin.

    • Suomimiess

      Ostin miehelleni tukisukkahousut. Äijän koivet olivat siinä kunnossa ettei paljon vastaan pannut.Mustia laskeumia täynnä.Nyt sitten kiittelee miten auttoivat. Alan luulla ukkoani transvestiitiksi.Sukkahousuja pitää mokoma ranstvestiitti.Sukkahousut ovat naisten vaate ei miesten.ei saa pitää edes lääkärin määryksestä koska varokaa olet transevestiitti ransu hui kauhea sukkahousupelle. Mieluummin kärsi ja ole valittamatta.

    • Höppänä vaan

      Vie se lääkäriin, pelkät tukisukat ei riitä.

    • metsuri vaasasta

      Ransujen kirjoituksia. Ei miehillä mitää suonokohjuja ole. Ne on naisten vaiva. Miks ransut kirjottelee sukkahouista täne ?

    • Hoitsu 77

      Kyllä niitä kohjuja tulee miehille siinä missä naisillekkin.
      Ja tukisukat ovat parasta hoitoa.

    • asdsadsdadsasda

      Aina ihmetellyt että miksi naiset ei tykkää miehisesti pukeutuvista miehistä, vaan hymyilevät ja rakastuvat naisten vaatteita käyttäviin miehiin?

      Jos mä menisin Onnelaan hame, push upit ja korkkarit jalassa niin tytöt vastatkaapas. Oilisitteko heti kimpussani jos naama on ok?

      • Kysymys ei ole ihan noin yksiselitteinen. Hymyn saa, kun on itselleen rehellinen ja ympäristölleen uskottava.

        Itse koitin pitkään pitää itseni hyvinkin miesmäisenä, enkä saanut juurikaan vastakaikua naisilta. Nyt kuljeskelen välillä naisvermeissä ja suosio on taattu, liiankin kanssa. Tyttöystäväni kanssa olemme todenneet, että suosio johtunee ennemmin rehellisyyden kautta heijastuvasta luonnollisuudesta ja tyyneydestä kuin siitä, että onko mies miesmäinen vai naismainen.

        Ei kannata yrittää sellaista, mikä on itselle vierasta. Jos oikeesti viihdyt hameessa, niin kyllä sen huomaa.


    • snowpekka

      ou nooo ei ja ei :) anteeksi mutta mies sukkahousuissa on ihan h*m*lta näyttää :(

    • ManStrumpor

      www.manstrumpor.se
      Meren tuolla puolen kaikki on toisin ;-)

    • Siperiaan

      Tämä pitää kirjata Ruotsin perustuslakiin. Nytkin olen unohtanut ottaa lääkkeeni ja sen johdosta kärsin kaikenlaisista halluista. Ehkä olen hiemna myös vajakki...

    • Siperiaan

      Tänne kirjoittavat ovat kaikki miehiä , jotka toisinaan esiintyvät naisten nimillä tai naisina. Sitten vielä yrittävät kaikin keinoin tällaisilla eri saiteilla vinkua itselleen hyväksyntää sukkahousujensa käytöstä.

      Mensa 119

      • No, toisilla on kanttia olla julkisuudessa naisenkin nimellä , toisilla taas ei...

        RK3 95


      • En muuten vingu...

        No mutta, eihän siihen mitään hyväksyntää enää tarvita. Mahtaa harmittaa kun ei mitään mahda kun toiset uskaltaa olla sitä mitä haluavat, ei sitä mitä muut heidän haluavat olevan.


    • Siperiaan

      EN MUUTEN VINGU.
      Poooiiika,,,,,,,,, Itseään kunnioittava mies ei käytä sukkahousuja.
      Itseään kunnioittava nainen ei halua milloinkaan
      nähdä miestensä käyttävän sukkahousuja
      ja stringejä.
      Jos käyttävät saavat luvan myös lähteä.
      Joko ymmärrät ......Poooiiika.

      • "Itseään kunnioittava nainen ei halua milloinkaan
        nähdä miestensä käyttävän sukkahousuja
        ja stringejä.
        Jos käyttävät saavat luvan myös lähteä."

        Kuinkahan laajaan otokseen mielipiteesi perustuu? Olen näet tyystin eri mieltä. Mieslookissa saan olla naisilta rauhassa, hameessa ja sukkiksissa joudun välillä juoksemaan yli-innokkaita naisia karkuun:) Puoliso riittää, muita naisia ei tarvita...


      • Minna-Maaria kirjoitti:

        "Itseään kunnioittava nainen ei halua milloinkaan
        nähdä miestensä käyttävän sukkahousuja
        ja stringejä.
        Jos käyttävät saavat luvan myös lähteä."

        Kuinkahan laajaan otokseen mielipiteesi perustuu? Olen näet tyystin eri mieltä. Mieslookissa saan olla naisilta rauhassa, hameessa ja sukkiksissa joudun välillä juoksemaan yli-innokkaita naisia karkuun:) Puoliso riittää, muita naisia ei tarvita...

        Onko sulla helppoa löytää hameita. Itse olen tehnyt löytöjä kirppareilta ja sen lisäksi vaimoni on niitä tehnyt (hyvä käsityöihminen kun on). Nytkin olen pukeutunut vaimoni tekemään farkkuhameeseen. Oletko löytänyt helposti erivärisiä sukkiksia? Minulla tahtoo olla vaikeusia. Iloisia värejä kun ei tehdä tähän kokoluokkaan. Pääsääntöisesti käytän kuitenkin ruskean eri sävyjä tai tumman sinistä ja joskus mutta hyvin harvoin mustaa. Ihailen rohkeuttsi pukeutua.


      • hessusr kirjoitti:

        Onko sulla helppoa löytää hameita. Itse olen tehnyt löytöjä kirppareilta ja sen lisäksi vaimoni on niitä tehnyt (hyvä käsityöihminen kun on). Nytkin olen pukeutunut vaimoni tekemään farkkuhameeseen. Oletko löytänyt helposti erivärisiä sukkiksia? Minulla tahtoo olla vaikeusia. Iloisia värejä kun ei tehdä tähän kokoluokkaan. Pääsääntöisesti käytän kuitenkin ruskean eri sävyjä tai tumman sinistä ja joskus mutta hyvin harvoin mustaa. Ihailen rohkeuttsi pukeutua.

        No, kun kokoni on 42-44 yläosissa ja 40-42 alaosissa, niin vaatteita kyllä löytyy. Värien kirjo on iloinen asia, omat suosikkini ovat turkoosi ja fuksia.

        Ei kai tuo pukeutumisjuttu sen kummempi ole. Kaapistatulon ajanjakso on enemmän pokkaa vaativa, mutta kun ihmiset tottuvat, niin ei se enää heitä kiinnosta.


    • Täällä on myös yksi

      Hei,

      Täällä käytetään myös sukkahousuja, melkein päivittäin. Usein kuullut että sukkahousut on inhottavat jalassa ja moni nainen ei tykkää niistä, mutta ne on niinkuin monen muunkin mielestä: lämpimät, kivat jalassa, tuntuu hyvälle iholla ja jopa hieman seksikkäätkin, ainakin naisilla. Miksi ei siis miehilläkin.

      Meillä asia tuli esille, kun juoksutrikoita laittelin päälleni ja vaimoni tuli puristelemaan peppuani, ja minä hänen sukkispeppua. Illalla sitten kokeilin ja ajattelimme että samanlaiset, mikään ei juuri eroa kuin materiaali.

      Ainakin on tullut lisää vipinää ja säpinää makuuhuonseeseen :)

      15-40 den sukkiksia yleensä käytän, mustia, valkoisia, taneja ja usein miten lycra/satiinisia.

      • Onhan noita sukkiksia tullut käytetyksi jo viitisentoista vuotta. Minä en todellakaan ymmärrä mikä asenneongelma joillakin on, kun pitää täällä palstoilla niitä niin kovasti vastustaa. Käytän myös hameita. Vaatteena sukkikset on todella paljon paremmat, kuin pitkät kalsarit. Ongelmia on ollut vain viimeisen neljän viikon aikana, kun tuo oikea käsi sattuu olemaan tukevassa kipsissä. Olen jo oppinut pukemaan sukkikset päälle yksikätisenäkin, kun tätä yksikätisyyttä jatkuu vielä ainakin kaksi viikkoa. Käytän sukkiksia myös kesäisin. Olen todellakin sitä mieltä, että se miten pukeutuu on jokaisen oma asia, enkä todellakaan ymmärrä niitä juntteja, jotka ovat heti nimittelemässä esim. tällä palstalla. En todellakaan ole mikään neitimäinen sipsuttelija, vaan satakiloinen parrakas äijänköriläs. Hame on minulle kuitenkin se vaate, jossa viihdyn


    • Karseeta HUH

      ....mikään neitimäinen sipsuttelija, vaan satakiloinen parrakas äijänköriläs. Hame on minulle kuitenkin se vaate, jossa viihdyn...


      HUH MIKÄ ILMESTYS !

      • vittuun kaikki

        HUH HUH kuka sua kaipaa


    • Harrikka 45

      Mies sukkahousuissa ! Mies jolla on oikeita naisia sylissä eikä mitään motoristeja paksuine homo läskimahoieen....

    • munille sattuua vitt

      Mitä motoristeja tarkoitat ? Oletko neitimäinen sipsuttelija ?

      • munille vielä enemmä

        auhh vitt auhh ei mitää auh mä muistanu sanua et Karjala Vappaaksi ;) en ossoo lukia vittuuuu


    • adaddwdwdwdda

      Yhtä asiaa minun on vaikea ymmärtää:

      Miksi se että vaikka minä (olen siis nuori mies) käyttäisin sukkahousuja tai leggingsejä, haittaisi jotakuta? On kyllä päässä jotain vikaa jos toisten pukeutumistyyli haittaa suuresti. Itsevarma, aikuinen mies tai nainen ei välitä toisten vaatteista.

    • Arkipäiväistyy
      • vanha juttu

        Mistä lie kaivaneet "uutisen", johan tuo mallisto on ollut kai vuoden verran olemassa.... No saatiinhan tieto tänne peräpohjolaankin vihdoin.


    • sukkismies 186cm

      Naisten osastolla on myynnissä tällainen tuote: Amar 70 DEN Magic Fit.
      Olen ostanut jo 2 paria ja on todella hyviä ja seksikkäitä. En laita edes alushousuja koska ne istuu näin miellyttävästi. En ole homo, mutta todella seksikkäitä ne ovat. En ole parisuhteessa joten en ole kuullut naisten mielipidettä.

    • Raappisman

      Mites, eiks ne purista ? Vai onkse sun mielestä jotenki ihana tunne ku puristaa tietystä kohtaa :)))))

    • Yksi käyttäjä
    • kukkokana

      Pukeudun joskus täysin naisten vaatteisiin ja kuinka ollakaan ei kukaan ihmettele mitään.

      • Swiss Miss

        Eilen tuli käytyä kaupungilla kaupoilla vaaleanpunaisessa pvcmekossa alla neonkeltaiset kokotrikoot ja reilunkokoiset tekorinnat.Trikoissa kullin ympärillä pvc-uimarengas.

        Oikein kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota.Vaikeaa on nykyään säväyttää ketään .


    • Hannele 33

      Tukisukkahousut ovat ihan jees myös miehille !

      • Irmeli

        Myös vaipat ovat miehellä jees !


    • Huomaamattomastivaan

      Laitoin tänään huulipunaa ja mustat Norlynin sukkikset eikä kukaan huomaa mitään.Oon kai sitten aika huomaamaton...

    • sukkismies 186cm

      Olen tällä hetkellä Norlyn 40 den tukisukkahousuissa ja suosittelen niitä miehillekin. Todella miellyttävää ja seksikästä! Minkä takia mies ei saisi pukeutua seksikkäästi? Minulla on kauniit pitkät jalat ja sukkahousuissa ne on vielä kauniimpia.

      • sukkismies 29 v

        Ostin itsellekin Norlynin tukisukkikset ja ne tuntuu todella hyvältä. Ne on very sexy indeed :) Jopa kiihottavia... suosittelen vaikka ne on naisten osastolta ostettava enkä uskaltaisi mennä kadulle sukkiksissa. Kotona on kiva olla sukkiksissa, ja ilman alushousuja


    • Ihanat korkokengät

      Mielummin pysyn verkkosukkiksissa joissa olin äitienpäivänäkin vaimoni mieliksi. Anoppi ja vaimo oikein kilvan kehuivat sääriäni.

    • Tanja 33

      Ihanaa ! Voi kun mullakin olis tuollainen mies !

    • Transumies

      Ootsä tosissas ? Tykkäätsä transuista ?

      • legaction

        Amar, amor. Mitä ohuemmat sen ihanammat. Karvattomana korkkareissa kohti kesää. Korkkaillaan!!!


    • Miesvoikäyttää

      En ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset vaa vapaasti käyttää housuja mutta mies ei saa käyttää hametta. TAI sukkahousuja. Liekö taas naisten "naiseus" uhattuna jos miehellä sattuu vaikka olemaan paremmat sääret (kuten yleensä onkin koska naiset pyrkii vaan saamaan hammastikkujalat 0% rasvaa ja 0% lihasta, sad)

    • Kaunissääri

      Miehilläkin on kauniita ssäriä siis miksei niitä saisi verhota sukkiksilla ?

      • Hyväile jalkojasi

        Ihonväriset pukee 30.8.12

        Käytän ympäri vuoden ja kesäisin sortsien kanssa liikkuessani.
        Mielelläni seuraan saamiani katseita.


    • Miellyttävät jalat

      Miehenä pidän 15-20 denin sukkahousuja joskus myös tukisukkiksia. Jalat/sääret joista poistan ihokarvat lisäävät sukkahousut niiden seksikkyyttä. Ihonväriset ok.
      Käytän myös himmeäkiiltoisia vaalean ruskeita ja muita värejä
      nauttien näin sukkahousujen tuomasta seksuaalisesta fiiliksestä.
      Vyötäröä olen myös hoikistanut.

      • Veijo maalta

        Vyötäröä olen myös hoikistanut. ..pidätkö sukkisten kanssa korsettia ?


      • Miellyttävät jalat
        Veijo maalta kirjoitti:

        Vyötäröä olen myös hoikistanut. ..pidätkö sukkisten kanssa korsettia ?

        Pääasiassa pidän ihonvärisiä sukkahousuja tilanteesta riippuen.
        Korsettia en käytä.
        Vyötäröä olen hoikistanut ruokavaliolla ja liikuntaa harrastaen
        hoitaen itseäni ja jalkoja/sääriä näin.


      • Sukkisboy

      • Ughhh Pingggg

      • Karvakolli

    • että näin

      kokeilkaa leggings my secret merkkisiä naisten aluhousuja hinta 12,95 todella mukavat päälä. ei miehen tarvitse olla homo. jos käytää naisten sukkahousuja . kumma kyllä äkkiä mies leimataan epänornaaliksi. minun mielestä jokainen mies saa käytää niitä vaateita mistä tykkää. ( jos kokeilette niin arvostelut tänne)

      • Haa, svituuu

        oot varmaa kauppias ku noin ahkeraan mainostat tuotteistas.Vedä ne päähäs ja opettele kirjoittamaan hyvä nettikauppias.Sun kirjoituksias on ihan riittävästi jo muutenkin.

        kokeilkaa raappahousu my secret merkkisiä miesten aluhousuja hinta 12,95 todella mukavat päälä. ei naisen tarvitse olla lesbo. jos käytää miesten sukkahousuja kumma kyllä äkkiä nettikaupias leimataan epänornaaliksi. minun mielestä jokainen nettiakauppias saa käytää niitä vaateita mistä tykkää. ( jos kokeilette niin arvostelut tänne


    • puutarhuri eki

      Hyvät sukkikset ovatkin. Kiitti nimimerkille : että näin. Koko hyvä ja mukava materiaali. Paremmat,kuin norlyn silk satinit. Olen käyttänyt sukkiksia jo melkein 20-vuotta. Puutarhurin ammatissa ovat parhaat keväällä ja syksyllä,kun miesten paksut kalsongit vielä liian kuumat. Toivottavasti miesten malleja alkaisi tulemaan myös kauppoihin. Ferillosta olen tilannut miesten mallejakin.

    • Man in tights 185cm

      Olen itsekin sukkahousuissa viihtyvä mies. Kyseinen keskustelu on vähän naurettava koska miehetkin ovat sukkahousuissa (vaikka asia onkin tabu) ja sukkiksia saa valitettavasti vain naisten osastolta...

    • Samaa mieltä

      Niin on jos ei oli niin naurettava.

    • Man in tights 185cm

      Rintaliivit on todellakin vaan naisille mutta sukkikset sopii myös miehillekin vaikka yleinen mielipide on toisenlainen... Kaikki riippuu malleista. Eihän kukaan mies ole erektiossa koko ajan ja siksi suurin osa naisten malleista sopii miehillekin yhtä hyvin. Suomessa myydään sukkiksia nimellä miesten sukkahousut http://www.ferillo.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=42 mutta ero on vaan hinnassa. Samat sukkikset molemmat. Itse käytän Norlyn 40-denisiä 40-44black tukisukkahousuja. Ovat miellyttäviä ja kauneita :)

    • hihihxDDDDD

      Älä laita niitä ellet halua joutua naurunalaiseksi, ja ettei sinua erehdyttäisi luulemaan transuksi.
      Muuten, shortsit, sandaalit ja sukkahousut yhdessä ovat jo naisellakin kauhistus :D!

    • Man in tights 185cm

      To: hihihxDDDDD Oletko itse nainen? Jos olet niin varmaan joku epämiellyttävä ihminen. Ja miten liittyy shortsit ja sandaalit sukkahousuihin? En ole mikään transu. Kommenttisi on naurettava.

    • Kaikki mukaan vaan

      Kamppanja miesten sukkiksista alkakoot ! Julistetaan vuosi 2013 miesten sukkahousuvuodeksi !

    • a9992

      Jooh... Sukkahousumiehet ovat transuja. Ei tulisi mieleenkään käyttää sukkahousuja. Ne ovat vielä enemmän naisten asuste kuin hameet. Toki saa olla transu tai naismainen mies jos huvittaa. Ei se minua haittaa.

      • Haittaamatonko?

        Tuntuu sua haittaavan kun pitää tänne tulla toisia transuiksi haukkumaan.


    • Isä rakas

      Vanha isäni on keksinyt vetää sukkahousut jalkaansa. Sanoo, että tuntuu hyvältä ja suojaa hyvin vedolta, joka tuntuu myös kesällä vanhoihin luihin. Ihan hyvä idea.

    • Kyllä meitä on

      Tampereella tullissa heräsi mielenkiinto että onko teitä miehiä paljonkin ketkä, käytätte sukkahousuja ihan arkisena vaatteena.

    • joittitähän

      Mitä siellä Tampereen tullin jos kenkäkauppa käy hyvin , jos ei kuvaukset mene hyvin so what

    • Man in tights 185cm

      Amar Magic Fit tuoteselostus: "Kiinteyttävää hyvänolon tunnetta korostamaan kehitetyt toiminnalliset housut, jotka tukevat, muotoilevat ja kestävät. Voit käyttää ilman sukkahousuja tai sukkahousujen päällä."
      Juuri sitä se on myös miehillekin vaikka tuote tarkoitettu naisille. Todella hyvä tuote.
      Seksikäs ja miellyttävä. Suosittelen myös miehille :)

      • Man in tights 185cm

        Amar Magic Fit. Very sexy indeed & kaunis. Koko 42-44 70 den musta. Todella hyvä tuote. Suosittelen miehillekin vaikka sitä myydään vain naisten osastolla ja miehille se on virallisesti "tabu" :(


    • etelänmatkaajat

      Olemme molemmat , avovaimoni kanssa käyttäneet jo vuosia, mm. pitkillä lentomatkoilla tukisukkahousuja alusasuina, niin eipä ole jalat tai nilkat pitkänkään lentomatkan päätteeksi turvoksissa!
      Hyviksi olemme havainneet mm. Norlynin 20Den tukisukkikset, tai sitten paksummat 40 denin vahvuiset.
      Etelänmaille lentäessäkin yläilmoissa on yleensä pakkasta reilusti ja koneetkin olleet kovin viileitä, jopa kylmiä joskus,että porukat on kääriytyneet filtteihin joskus.

    • Man in tights 185cm

      Stay-up on naisille tarkoitettu. "Suomessa tuotettavista sukkiksista on mielestäni miehillekin paras Norlyn leg care tukisukkahousut 40 den. Itse käytän kokoa 40-44 ja ostan niitä jatkossakin.

      • Shave up

        Miten niin naisille? Ilman karvoitusta tosin pysyy paremmin ylhäällä.


      • ransvestiitti
        Shave up kirjoitti:

        Miten niin naisille? Ilman karvoitusta tosin pysyy paremmin ylhäällä.

        Rupesi ääni nousemaan falsettiin koska käytin sukkahousuja joissa on liivimäinen housuosa. Jätettyäni ne poikkeen alkoi ääneni laskea.
        Nyt tissini alkavat kasvaa koska jostainhan ne on pallit nimittäin ulos tultava.
        Vähän vituttaa kun joutuu pikkujoulusaunaan ettei pantavksi vaaa...


    • Man in tights 185cm

      Suomessa on yleinen käsite, että sukkikset ovat vaan naisille... Olen varmaan yksi ensimmäisistä miehistä tässä maassa joka väittää, että myös miehille ne sopii yhtä hyvin kuin naisillekin. Itse pidän sukkiksista, ne on miellyttäviä.

      • ettei munat jäädy!

        Ja juuri nyt talvella jotkut villasukkahousut olisi oikein hyvät housujen alla. Olen useana päivänä huomannut että pelkät kalsarit ja farkut ei oikein lämmitä. Jos väliin saisi jotkut hyvät sukkikset, niin olisi oikein hyvä


      • Munat huuruun
        ettei munat jäädy! kirjoitti:

        Ja juuri nyt talvella jotkut villasukkahousut olisi oikein hyvät housujen alla. Olen useana päivänä huomannut että pelkät kalsarit ja farkut ei oikein lämmitä. Jos väliin saisi jotkut hyvät sukkikset, niin olisi oikein hyvä

        15 denin on tosi lämpöset kovillakin pakkasilla.


      • Ei riitä
        Munat huuruun kirjoitti:

        15 denin on tosi lämpöset kovillakin pakkasilla.

        Noh, mieluimmin 80 den tai vaikka 120...


    • Man in tights 185cm

      Ulkomailta, esim. Tallinnasta saa myös todella laadukkaita sukkiksia ja ovat selvästi halvempia kuin Suomessa. Ne täytyy valitettavasti ostaa naisten osastolta koska miehille ei ole näin hyviä "tarkoitettu"... :(

    • Erikaboy

      Kyllä mulla on usein käytössä. Olen käyttänyt jo kauan ja ihan ok.

      • Hellurei ja baanalle

        Tuli pukinontissa 4 miesten sukkahousut.Uutena vuotena kännissä ne voi vetäistä jalkaan ja hillua baanalla minihameessa :))))


    • amarit sen tekevät

      Sehän on soman näköistä, kun mieheltä kyyristyessä paita nousee ylös ja päälihousut takaa alas. Ja sitten näkyy saumallinen sukkahousujen yläosa parikymmentä senttiä. Sen voisi lähettää jo Iltasanomiin lukijan kuvaksi.

    • Yks vaa täältä

      heräsi mielenkiinto että onko teitä miehiä paljonkin ketkä, käytätte sukkahousuja ihan arkisena vaatteena.


      No kuule, kyllä sukkahousuja käyttää nykyään aika moni mies.Eikä siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä.

    • kunniakkaat raapat

      Minun ystävistäni, kavereistani,eikä edes työpaikkani miehistä, kukaan käytä sukkahousuja. En ole koskaan nähnyt, että uimahallien, eikä muidenkaan urheilupaikkojen pukuhuoneissa, yksikään mies ei ole rullannut sukkahousuja jalastaan. En myös tiedä ketään, joka olisi.

    • kaks vaan

      Ei pidä paikkaansa.Kyllä aika moni mies pitää asukkahousuja .

      • muutama lisää

        Joo mutta ei sitä töissä tms. kehuta ja kun pitää mennä esim. uimahalliin, niin ne riisutaan muualla tai sinä päivänä muuta alla...


      • Pius Pong kolmas

        Paavi käyttää myös kasukkahousuja arkiasuna.


    • Discohile

      Sivistyneet ja ajan hengessä olevat miehet käyttävät sukkahousuja ja sen tietävät myös kauniit naiset.

    • Baletti poika

      Baletissa miehet tanssivat sukkahousuissa ei raappahousissa.Tässä sen sivistyneen kirjoittajan näkee:) muutenkin....

    • voi puppelipojat

      Mikä hemmetin tunku on pistää Miehen päälle kaikenlaisia härpäkkeitä. Antakaa nyt meijän olla miehiä kalsareissamme. Me viihdymme niissä aivan hyvin. Myös vaimomme pitävät meistä enemmän kuin onnettomista sukkahousupuppelipojista, joita he eivät ymmärrä kuin säälien. Monessa kodissa naiset oleilevat sukkahousut jalassa, entä jos miehetkin. Olispa se somaa kun aviopari tallustelisi parittain sukkahousussaan . Sellaisia pareja kutsutaan aivan eri nimillä.

      • YMCA-poitsu hoitelee

        Taidat haluta itse puppelipoikaa? Homous välittyy tänne asti. Kaiva vaan se vaseliinipurkki esiin ja lähde Herculekseen (jos asut Helsingissä). Kannattaa vaan myöntää omat homoseksuaaliset halut, ei niissä ole mitään väärää.


      • Ei yleistäjä

        Älä yleistä me haluamme. Ei, sinä haluat olla kalsareissa. Me muut päätämme itse missä vaatteissa me viihdymme, olkoon vaikka sukkahousut tai hame.


    • Miten niin ei
    • tgnerfntjrdt

      Jos mies pitää sukkahousujen käytöstä, stringien tai minkä tahansa, käyttäköön vapaasti.

      Jos kaupungilla näen miehen shorteissa legginsseissä tai sukkahousuissa, ajattelen vain että onpa hän trendikäs.

    • Communistus

      Näin yöllä miehen joka oli pukeutunut talvisesti lammasnahkaturkkiin, raappahousuihinja jatsareihin. katseeni kiinnittyi hänen sormeensa koska huomasin että hänessä on sitä jotain.
      miehen asustetta nyt mietittyäni tulin tulokseen että miksipä ei mieskin voi slammasnahkaturkkia käyttää.
      heräsi mielenkiinto että onko teitä punikkeja paljonkin ketkä, käytätte lammasnahkaturkkia ihan arkisena vaatteena.

    • Hardcore tights
      • Sukkismies 184 cm 35 v.

        Nyt kesällä en käytä mutta kylmänä aikana ovat esim. Norlyn 40den 40-44black sukkikset jokapäiväista pukeutumista pitkien housujen alla. Miellyttäviä, kestäviä ja seksikkäitä. Pitkien miesten jalat ovat sukkiksissa kauneita:)


    • Alfonsti

      Ellämme tasa arvolaissa, jotenka miehillä on samat perusoikeudet kuin naisilla. Itse olen sukkahousujen kannalla, sillä jo varhaislapsuudessani on minulla ollut sukkahousut käytössäni. Ei muuta kuin nautinnoniloa kaikille niin miehille, kuin naisille.

      • sexy pitkä sukkismies

        Ihmiset varmaan tuijottaisi jos ilmestyisin kadulle sukkahousuissa mutta kotona olen sukkismies ja talvisin pitkien housujen alle laitan sukkikset. Ostan ne juuri naisten osastolta koska "miehille tarkoitetut" ovat samanlaisia, hinta vaan kalliimpi. Stockmannilta löytyy seksikkäitä ja laadukkaita malleja, esim. Wolford.


      • Kokeiltu on
        sexy pitkä sukkismies kirjoitti:

        Ihmiset varmaan tuijottaisi jos ilmestyisin kadulle sukkahousuissa mutta kotona olen sukkismies ja talvisin pitkien housujen alle laitan sukkikset. Ostan ne juuri naisten osastolta koska "miehille tarkoitetut" ovat samanlaisia, hinta vaan kalliimpi. Stockmannilta löytyy seksikkäitä ja laadukkaita malleja, esim. Wolford.

        Kannattaa kokeilla sukkahousuja shortsien kanssa. Yllättävän vähän saat huomiota. Ihonvärisiä sukkahousuja ei huomaa käytännössä kukaan. Mustat paksut sukkahousut ei herätä mitään ihmetystä. Mustat ohuet sukkahousut aiheuttaa jonkun vilkaisun, mutta ei mitään sen ihmeempää.


      • Siksi
        Kokeiltu on kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla sukkahousuja shortsien kanssa. Yllättävän vähän saat huomiota. Ihonvärisiä sukkahousuja ei huomaa käytännössä kukaan. Mustat paksut sukkahousut ei herätä mitään ihmetystä. Mustat ohuet sukkahousut aiheuttaa jonkun vilkaisun, mutta ei mitään sen ihmeempää.

        itse käytän 60 den mustia sukkiksia. Ne eivät vedä turhaa huomiota puoleensa


      • 20den
        Siksi kirjoitti:

        itse käytän 60 den mustia sukkiksia. Ne eivät vedä turhaa huomiota puoleensa

        Eikös 60den ole aika paksut ja kuumat.
        Minä käytän ihan 20 den paksuisia.


      • Varmasti
        20den kirjoitti:

        Eikös 60den ole aika paksut ja kuumat.
        Minä käytän ihan 20 den paksuisia.

        kesäsukkiksina niitä ei tarvitse käyttää, mutta muuten 60 d on ok.


      • Joskus kesälläkin
        Varmasti kirjoitti:

        kesäsukkiksina niitä ei tarvitse käyttää, mutta muuten 60 d on ok.

        Kesäsukkiksina käytän 15-denin sukkahousuja shortsien kanssa.


      • sexy young man

        ostin tällaiset housut Prismasta: Amar magic fit 42-44 musta 70 denier. Ne eivät ole sukkiksia mutta tällaisia lyhyitä puristavia joustavia housuja. Pakkauksessa lukee: "kiinteyttävää hyvänolon tunnetta korostamaan kehitetyt toiminnalliset housut, jotka tukevat, muotoilevat ja kestävät. Voit käyttää ilman sukkahousuja tai sukkahousujen päällä." Todella hyvän olon ne tekee ja seksikkäitä :)


    • ?????

      ??...??.....???....

    • jusa1

      Minkä ihmeen takia tuo seksikkyys pitää vetää tähän mukaan? Ne on oikein hyvät "välikelin" alushousut. Jos kyykkii töissä, ei tule polvitaipeeseen niitä halvatun ryppyjä, jotka painaa, eikä muuten haudo palleja, kuten jotkut ilmeisen kokeilemattomat yrittää väittää. Myöskään säärikarvojen ajelu ei mitenkään liity sukkahousujen käyttämiseen. Minusta jo se pelkästään on aika "homoa".

    • tuulakari

      arkeen tavalliset sopuhintaiset sukkahousut ja juhlavampaan tilaisuuteen jotain merkkisukkahousuja. kesään ohuempaa ja kylmille lämpöisempiä! sukkahousuissa on moneksi. en ole käyttänyt miesten kalsareita pariinkymmeneen vuoteen yök! eläköön SUKKAHOUSUT.

    • m56mm

      vaude minäkin käytän usein sukkahousuja,on ne tosi sexyyyt jalassa,ihansti puristaa etmuksesta,ja näkyy ihana kohouma,,mulla vaimo tietää et käytän sukkahousuja,sanoi täs,et takaapäin oon niikö oisi naisen takapuoli,,istuu hyvin mun kiinteille pakaroille
      mua kiihottaa pitää sukkahousuja jalassa,on niin ihanat,,,,,nytkin mulla mustat sukkahousut jalassa,vaimo katsoo tv,,ihanaa kun saa vapaasti olla näin,,2 vuotta sit sain jouluna vaimolta punaiset sukkahousut lahjaksi,,laitoin ne ilalla jalkaan taivas ,et oli ihanaaa,alle laitoin valkeet silkki pöksyt,,,mut pitää nauttia kun saa,,,

      • Himmeäkiiltoiset +

        Käytän myös miehenä sukkahousuja ihonvärisiä himmeäkiiltoisia 15-40 den. Tilanteesta ja ajankohdasta riippuen muitakin värejä. Sukkahousut kyllä synnyttävät ja tyydyttävät seksuaalista mielihyvää niitä pitäessä. Kesäisin kelpaa käyttää shortsien kanssa ottaen tilanteen huomioon. Mielenkiintoista tutustua eri merkkien vaihtoehtoihin kaupassa ja netissä miehenkin.


      • käytän minäkin
        Himmeäkiiltoiset + kirjoitti:

        Käytän myös miehenä sukkahousuja ihonvärisiä himmeäkiiltoisia 15-40 den. Tilanteesta ja ajankohdasta riippuen muitakin värejä. Sukkahousut kyllä synnyttävät ja tyydyttävät seksuaalista mielihyvää niitä pitäessä. Kesäisin kelpaa käyttää shortsien kanssa ottaen tilanteen huomioon. Mielenkiintoista tutustua eri merkkien vaihtoehtoihin kaupassa ja netissä miehenkin.

        Oletko käyttänyt millaisissa tilanteissa minkäkin värisiä?


      • itsellä
        käytän minäkin kirjoitti:

        Oletko käyttänyt millaisissa tilanteissa minkäkin värisiä?

        normaalisti sukkahousuissa melko hillitty peittävä harmaa tai musta. Omissa oloissa kelpaavat ohuet ihonväriset steikkarit.


      • Nyt 15 den
        käytän minäkin kirjoitti:

        Oletko käyttänyt millaisissa tilanteissa minkäkin värisiä?

        Näin kesän lähetessä rohkaistuin puin uudet 15 den sukkahousut, shortsit ja sandaalit jalassa aurinkoiselle kaupungille liikkumaan. Mies voi käyttää ihovärisiä sukkahousuja sandaalien kanssa koska sukkahousut pukevat hyvin miehenkin jalkoja. Muun värisiä sukkahousuja tykkään käyttää kotona sekä talviaikaan housujen alla. Joissain yhteisissä tilanteissa rohkenen riisuutua myös sukkahousuista ottaen ympäristön huomioon.


    • sukkismies 29 v

      Ostin itsellekin Norlynin tukisukkikset ja ne tuntuu todella hyvältä. Ne on very sexy indeed Jopa kiihottavia... suosittelen vaikka ne on naisten osastolta ostettava enkä uskaltaisi mennä kadulle sukkiksissa. Kotona on kiva olla sukkiksissa ilman alushousuja ;)

    • sukkis 45

      Mä olen ostanut Voquen tukisukkahousuja, aivan mahtavat pitää ei tee mieli kalsareita enää jalkaan laittaa.

      • tavalliset

        Samoin kalsarit jäivät pois jo muutama vuosi sitten.
        On tullut ostettua marketeista ihan tavallisia sukkahousuja.


    • Voi ei

      Taasko tää alkaa ...

      • Pitkää ylle

        Ensi viikolla ei pärjää enää lyhkäisillä kalsareilla...


    • alfonsti

      On Ihanata Ylistää, kun sukkahousuja useampi mies puoleinen henkilö jo käyttää.!
      Me ollaan jo tasa arvolaissa. sukkahousut hameet ja korkokantakengät ovat miesten muotia.

      • tanja__

        Eikös suomi ole vapaa maa ja jokainen saa pukeutua niin kun haluaa.
        Kesä tulossa ja miehet rohkeasti sukkahousut ja hameet päälle.


    • miesten

      Miksihän isommat marketit ja tavaratalot eivät ota miesten sukkahousuja valikoimiin?
      Onko kukaan koskaan tiedustellut asiaa mistään?
      Suomessa tällä hetkellä taitaa olla ainoastaan Ferillo, millä on miesten sukkahousu myynti.

      • Toopeko oot

        No kun miehet nyt ei vaan käytä sukkahousuja.


      • Sukkis-Santeri
        Toopeko oot kirjoitti:

        No kun miehet nyt ei vaan käytä sukkahousuja.

        Olet ajasta jäljessä. Yllättävän moni mies käyttää jo sukkahousuja, eikä se millään tavoin vähennä heidän miehekkyyttään. Miespuolisia käyttäjiä näyttää tulevan koko ajan lisää. Tämä ei ole mikään ihme, niin mukavat hyvin istuvat sukkikset ovat.
        Miehille tarjotaan jo nyt melko suurta valikoimaa juuri heille suunniteltuja sukkahousuja. Tosin ne ovat usein hieman kalliinpuoleisia.
        Pienikokoisille miehille ei välttämättä löydy sopivankokoisia sukkiksia. Onneksi anatomiset erot miehen ja naisen välillä ovat siinä määrin vähäiset, että pienikokoiset voivat löytää itselleen hyvin sopivia sukkahousuja myös naisten mallistosta. Eikä niiden välttämättä tarvitse olla ruusunpunaisia tai sitruunankeltaisia, sillä löytyy myös sinistä, harmaata, mustaa ja muita perinteisesti miehiä miellyttävää väriä. Lisäetuna naisille tarjottujen sukkahousujen hinnat ovat usein tuntuvasti kohtuullisempia kuin miesten mallistossa.


    • En toope

      No kun miehet nyt käyttää sukkahousuja.
      Taidat itsekkin haluta, mutta kun et uskalla.

    • No no no

      En todellakaan ole mikään transu et alkasin käyttää. Miks helvetissä leikkiä jotain ladyboyta ?

    • Siltä näyttää

      Taitaa tytöt tykätä sukkiksia käyttävästä miehestä .

    • Nimi Merkki

      Tein ilmoituksen asiattomasta viestistä. Perustelu on se että eikö samasta aiheesta (sama aloittaja?) ole tehty useampi avaus. Ja meneehän tämä aihe palstan aiheen ohitsekin.

      • spiderman 184cm 35.v.

        En tiedä viestiketjun aloittajasta, mutta eihän koko viestiketju ole missään tapauksessa asiaton vaan hyvinkin asiallinen kun näin pitkä siitä tullut. Se kun jotkut miehet tykkää sukkiksista ja siitä myös nettiin kirjoittelee. Se on tabuteema. Onko joku feministi kirjoittanut tämän viestin? Osa sukkismiehistä ovat homoja kuten itsekin. Ja mitä siitä? Kaikki ollaan ihmisiä ja sellaisia kuin ollaan. Tässä yhden italialaisen kaverin spiderman-video http://www.youtube.com/watch?v=DEB3GU_19QE


      • spiderman 184cm 35.v.
        spiderman 184cm 35.v. kirjoitti:

        En tiedä viestiketjun aloittajasta, mutta eihän koko viestiketju ole missään tapauksessa asiaton vaan hyvinkin asiallinen kun näin pitkä siitä tullut. Se kun jotkut miehet tykkää sukkiksista ja siitä myös nettiin kirjoittelee. Se on tabuteema. Onko joku feministi kirjoittanut tämän viestin? Osa sukkismiehistä ovat homoja kuten itsekin. Ja mitä siitä? Kaikki ollaan ihmisiä ja sellaisia kuin ollaan. Tässä yhden italialaisen kaverin spiderman-video http://www.youtube.com/watch?v=DEB3GU_19QE

        Olen sitä mieltä, että sukkikset ja trikoot ovat hyvännäköisiä juuri miehillä koska seksikäs pitkä mies on vielä paremmannäköinen pukeutuneena esim. sukkiksiin tai vaikkapa Spidermaniksi http://www.youtube.com/watch?v=hi-0xKcOgn8 tai http://www.youtube.com/watch?v=E2uWQZd9Zcw


    • hmppphhh...

      Eiköhän nää kaikki oo hmpll...

    • Essi51

      Minusta miehet voi pitää sukkahousuja.Mitä pahaa siinä voisi olla?Olen nainen ja pidän itsekkin sukkahousuja ja hametta joka päivä.

      • Veikkonen

        Kiitos Essi.
        Sukkahousut on paljon mukavemmat pitää kuin kalsarit, Amarin 15 den kiiltoluxit jalassa tällähetkellä, muuten hyvät mutta yläosa saisi olla peittävämpi.


      • ---444
        Veikkonen kirjoitti:

        Kiitos Essi.
        Sukkahousut on paljon mukavemmat pitää kuin kalsarit, Amarin 15 den kiiltoluxit jalassa tällähetkellä, muuten hyvät mutta yläosa saisi olla peittävämpi.

        Itsellä Norlyn 60 den muotoilevat (musta) Triumph kaaritukiliivi (valkoinen)


      • Veikkonen
        ---444 kirjoitti:

        Itsellä Norlyn 60 den muotoilevat (musta) Triumph kaaritukiliivi (valkoinen)

        Norlynin 15 den kiiltävät muotoilevat mulla toisina syyskesäsukkiksina, näissä on peittävämpi muotoileva yläosa pysyy vehkeet paremmin piilossa, oikein mukavan tuntuiset, jalkaterän osa ihmeen väljä.
        Kylmemmälle säälle on Voquen 40 den mustia tukisukkiksia, talveksi sitten Voquen 70 den legginsejä.
        Heh höh, oon sheivannut alapään sileäksi ettei karvat törrötä sukkiksista läpi kun en tykkää sukkiksien alla muita alkkareita pitää.


      • Essi51
        ---444 kirjoitti:

        Itsellä Norlyn 60 den muotoilevat (musta) Triumph kaaritukiliivi (valkoinen)

        Aika paksuja käytät? Eikö ne ole kuumat näin kesällä?
        Minä käytän kesällä 8 denin sukkiksia.


      • Veikkonen
        Essi51 kirjoitti:

        Aika paksuja käytät? Eikö ne ole kuumat näin kesällä?
        Minä käytän kesällä 8 denin sukkiksia.

        Kesä varmaan ovat kuumat, en sukkiksia keskellä kesää käytä vaan vasta nyt kun on ilmat viileämmät. Kesällä mennään stringeillä eli melkein ilkosillaan.


      • ---444
        Essi51 kirjoitti:

        Aika paksuja käytät? Eikö ne ole kuumat näin kesällä?
        Minä käytän kesällä 8 denin sukkiksia.

        Iltaisin 60 den ei enää ole paikoin ollenkaan huono valinta. Kesällä sukkikset jäävät normaalisti pois.

        Miten on kestävyyden laita 8 den sukkiksilla?


      • Essi51
        ---444 kirjoitti:

        Iltaisin 60 den ei enää ole paikoin ollenkaan huono valinta. Kesällä sukkikset jäävät normaalisti pois.

        Miten on kestävyyden laita 8 den sukkiksilla?

        Kyllä niitä on kestäviäkin.Mutta hieman kalliimpia,käytän pääasiassa 15 denin sukkiksia. Norlynin satin ultrat ovat minun mielestä aika istuvat jalkaan.


      • sukkasillaanvaan
        Essi51 kirjoitti:

        Kyllä niitä on kestäviäkin.Mutta hieman kalliimpia,käytän pääasiassa 15 denin sukkiksia. Norlynin satin ultrat ovat minun mielestä aika istuvat jalkaan.

        Norlyn Satin control top 15 den, tykkään, näitä ostan kyllä toistekin.
        Näissä oli joku juttu mikä estää reikien suurenemisen, näyttää toimivankin.


    • Heh höhö

      Ajoitko säärikarvatki ?

      • Veikkonen

        En, ei niitä ole kuin parit vaaleat haituvat säärissä.


      • Essi51
        Veikkonen kirjoitti:

        En, ei niitä ole kuin parit vaaleat haituvat säärissä.

        Minun pitäisi alkaa ajamaan pimppini putipuhtaaksi olisi ihanamman tuntuinen kun pukee sukkahousut jalkaan.


      • Veikkonen
        Essi51 kirjoitti:

        Minun pitäisi alkaa ajamaan pimppini putipuhtaaksi olisi ihanamman tuntuinen kun pukee sukkahousut jalkaan.

        Joo ne karvat takertuu sukkiksiin kiinni ja nipistelee ilikiästi, karvattomana on tuskattomampi olla.
        Otappa kuule ja sutase partasaippuavaahdot roskan seutuville ja liippaa siliäksi makkikolomosella tai sillä pinkillä naisten jutulla vai mikäsenytoli.


      • Essi51
        Veikkonen kirjoitti:

        Joo ne karvat takertuu sukkiksiin kiinni ja nipistelee ilikiästi, karvattomana on tuskattomampi olla.
        Otappa kuule ja sutase partasaippuavaahdot roskan seutuville ja liippaa siliäksi makkikolomosella tai sillä pinkillä naisten jutulla vai mikäsenytoli.

        Ajoin naisten pinkillä jutulla.


    • Ihkudaa

      Haha :)))))

    • Essi51

      Aah! Minä nautin kun on uudet sukkahousut jalassa ja minihame päällä.

    • Runkkarit

      Hei eiks tän pervokeskustelun vois lopettaa !

    • 20den sukkahousut

      Tänään aurinkoisena aamuna miehenä toimitin asioitani pukeutuneena 20den
      himmeäkiiltoisiin sukkahousuihin, paita shortsit ja sandaalit. Nautin pajon pitäessäni sukkahousuja ihokarvattomissa jaloissa/säärissä. Sopivat myös miehelle.

      • sukkismies 188cm

        Sukkahousut ovat todella seksikkäitä ja kauneita pitkillä miehillä ja pukeudun itsekin sukkiksiin. Very sexy indeed:) Ainoa huono asia on se kun ne ohuet menee helposti rikki vaikka kuinka varovaisesti ne laitan päälleni. 40-60-deniset ovat selvästi kestävämpiä. Suosittelen kaikille miehillekin sukkahousuja talvisin pitkien housujen alle vaikka ne joutuu ostamaan naisten osastolta. En uskalla mennä kadulle sukkahousuissa koska kaikki varmaan tuijottaisi kauneita jalkojani ja joku ehkä hyökkäisi...


      • rintsikka1
        sukkismies 188cm kirjoitti:

        Sukkahousut ovat todella seksikkäitä ja kauneita pitkillä miehillä ja pukeudun itsekin sukkiksiin. Very sexy indeed:) Ainoa huono asia on se kun ne ohuet menee helposti rikki vaikka kuinka varovaisesti ne laitan päälleni. 40-60-deniset ovat selvästi kestävämpiä. Suosittelen kaikille miehillekin sukkahousuja talvisin pitkien housujen alle vaikka ne joutuu ostamaan naisten osastolta. En uskalla mennä kadulle sukkahousuissa koska kaikki varmaan tuijottaisi kauneita jalkojani ja joku ehkä hyökkäisi...

        Kokonaisuuden kruunaa parhaiten vielä hyvä rintaliivi


      • 20den sukkahousut
        sukkismies 188cm kirjoitti:

        Sukkahousut ovat todella seksikkäitä ja kauneita pitkillä miehillä ja pukeudun itsekin sukkiksiin. Very sexy indeed:) Ainoa huono asia on se kun ne ohuet menee helposti rikki vaikka kuinka varovaisesti ne laitan päälleni. 40-60-deniset ovat selvästi kestävämpiä. Suosittelen kaikille miehillekin sukkahousuja talvisin pitkien housujen alle vaikka ne joutuu ostamaan naisten osastolta. En uskalla mennä kadulle sukkahousuissa koska kaikki varmaan tuijottaisi kauneita jalkojani ja joku ehkä hyökkäisi...

        NÄIN ON. Miehen jalat/sääret ovat "sexy indeed", esim Amarien tai Norlynin
        20 den himmeäkiiltoisissa ihonvärisissä sukkahousuissa. Muut värit lisäävät
        kauneutta jaloissa/säärissä.
        Ps pehmennä jalkavoiteella kantapäitä sekä hoitaen jalkojen kynsiä niin voit
        käyttää hyvin 20 den sukkkahousuja.
        Rohkeasti vaan shortseissa kadulle sukkahousuissa ja enjoy.
        Odottelen seuraavia kelejä jolloin voin liikkua shortseissa ja sukkahousuissa.


    • Corsettikeijo

      Ja punaiset korsetti :)))

    • rennokas

      Siistit on ja käy housujen alle mukavasti.

    • Sukkis-Santeri

      Ilmat viilenevät. On aika vetäistä paksut sukkahousut jalkaan.

      • pv544

        Jep, nyt on kahtena päivänä ollut sukkahousut farkkujen alla. Mutta 20 den riittää. Paksummat on pitkien housujen alla jo liian paksut.


    • Renier

      Mulla on sellaset kokovartalosukkikset.

    • P.enis

      HUUUUUU :))))) pistit paremmaks :))))

    • Sukkis-Santeri

      Tänään aamulla oli jo aika viileätä. Mutta onneksi kunnon puuvillasukkikset pitivät paikat lämpiminä. Ovat muuten laadukasta puolalaista tekoa, 92% puuvillaa ja 8% elastaania.

    • 185cmsukkismies

      Olen pitkä kaunis mies ja tykännyt jo murrosiästä lähtien olla sukkiksissa. Muussakin: lycra trikoissa, tiukoissa farkuissa ja morphsuitissa. Olen niissä todella hyvännäköinen. Harmi kun ei voi lähettää tähän keskusteluun kuvia. Sukkiksissa en uskalla julkisesti olla mutta nahkatakki ja tiukat farkut on ne jossa minut katukuvassa näkee. Käytän myös hoikentavia sukkahousuja farkkujen alla ja niissä tunnen oloni todella hyvältä. Joudun ne kaikki ostamaan naisten osastolta ja siinä asiassa pitäisi tapahtua joku muutos, missä kulkee se miesten versus naisten vaatteiden raja. "Miesten osasto" on minulle ruma ja harmaata, kaikki kauneimmat vaatteet on naisten osastolla. Ostan vaatteeni naisten osastolta vaikka olenkin mies. Se on tabuteema ja tietenkin haukutaan homoksi vaikka itse homo olenkin. Suomessa on sentään sananvapaus ja voin avoimesti kertoa asiasta. Toivottavasti.

      • sukkis1

        Ei mitään kummallista. Itse olen jo pitkän aikaa käyttänyt muotoilevia 70 denin sukkiksia ja rintaliiviä, mutta hameen kanssa sukkikset ovat ehdottomasti parhaimmillaan.


    • Thfbl

      Itse en käytä, mutta eipä mua haittaa mitä kukakin tekee elämässään. Jos siltä tuntuu, niin siitä vaan!

    • eisukkiksia

      Olen nainen ja entinen poikaystäväni kerran tuumas että miksiköhän miehille ei ole sukkahousuja. Empä hoksannut sanoa että hakee ne naistenosastolta. Itse en tykkää sukkahousuista, käytän niitä ainoastaan talvisaikaan hameen kanssa. Kesällä kun on lämmintä tarkenee ilmankin. Minusta ne ovat niin epämukavat esim. farkkujen alla, kutiavat, hiertävät ja menevät helposti rikki. Mieluummin kalsarit tai lekkinsit. Miesten muoti on kyllä tylsää ja väritöntä, rohkeasti vaan käyttämään värejä, koruja ja vaikka sukkahousuja jos siltä tuntuu. Niitä sukkahousumiehiä on näkynyt tuolla lenkkipoluilla juoksemassa jo iät ja ajat, eikä kukaan sitä ihmettele.

      • jooeienää

        Alkaa itselläkin jäädä sukkahousut vähemmälle käytölle, stay-upit tai sukkanauhasukat 20-70den alkkareitten kanssa tai ilman kelistä riippuen, tänään 40den stay-upit villa/silkki mustat lyhyt pulttuiset alkkarit punainen viskoosi/silkki aluspaita.
        Alusasut on jostain kumman syystä alkaneet olla kaikki naisten malleja, miellyttävän pehmeät kankaat värillä ei niinkään väliä kunhan on mukavat päällä.


    • Anonyymi

      Kyllä käytän sukkahousuja ihan arkisena vaatteena (ja olen siis mies, ja kypsässä keski-iässä jo). Mutta käytännössä vain alusvaatteena kylmillä ilmoilla. Sukkahousuissa on hyvää se, että niitä on olemassa monissa eri paksuuksissa. Aina voi valita säätilan mukaan sopivimmat. Tavallisissa miesten pitkissä kalsareissa ei ole tällaista vaihtelun varaa, vaan ne ovat yhtä ja samaa. Useimmiten ne ovat liian paksut ja kuumat farkkujen alla pidettäväksi.
      Nyt kesällä ei sukkahousuja ole tarvinnut, mutta kunhan ilmat alkavat kylmetä, niin otan kyllä taas sukkikset käyttöön.

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt sukkahousuja myös shortsien kanssa. Mukavampi yhdistelmä kun farkut tai muut pitkät housut. Ihonvärisiä 40 den sukkahousuja ei huomaa käytännössä kukaan. Paksummat ja värilliset kyllä huomataan, mutta eipä juuri kiinnosta ketään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe