Vatsa- vs rintalihakset

MIEZ111

Kummasta te pidätte miehellä enemmän, että on hyvät rintalihakset tai vatsalihakset?

28

1985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 1985

      Henkilökohtaisesti pidän enempi lihaksikkaista käsivarsista. Rintalihakset saa jotkun miehet näyttämään ihan apinoilta, eli vastaus vatsalihakset.

      • "Rintalihakset saa jotkun miehet näyttämään ihan apinoilta, "

        -Täh..?!

        Pistäppä kuule kuvaa sellaisesta miehestä, jonka rintalihakset saa "näyttämään apinalta".

        Oli meinaan sen verta outo vertaus, että ainakaan meikäläiselle ei auennut.. X)


    • nainen 1921

      Kysyy MIEZ111, joka käyttää vuorokaudesta arviolta 2 tuntia salilla ja 6 tuntia peilin edessä pullistellessa.

    • ............

      Aika harvoin varmaan näkee miehiä, joilla olisi toiset huonot ja toiset hyvät. Kyllä ne yleensä on joko kummatkin kunnossa tai sitten ei.

    • aaaaaaaac

      Lihakset käsissä on parhaat. En niinkään välitä treenatuista rintalihaksista, mutta voi toki olla tiettyyn rajaan saakka. Six päkki taas on karmea. Erottuvat lihasmuhkurat mahassa on turnoff.

    • pinkkiä popparia

      Tietenkin molemmista. Yleensä mies jolla on vatsa rintalihakset, käy salilla, ja siellä treenataan kyllä kaikki lihasryhmiä. Tyhmän näköistä olisi epäsuhtainen kroppa!!!

    • RÄÄÄ

      Molemmat on yök..

      • Määritelmä???

        Pitäisi ensin olla samaa mieltä, mitkä on "hyvät lihakset"

        Jos tämä tarkoittaa esimerkiksi vatsalihaksissa erottuvuutta ja kumpuraisuutta (eli ei nimeksikään rasvaa lihasten päällä)
        en tykkää yhtään!
        Pitää olla vähän pehmeyttä, johon laskea päänsä ja se on myös ilo silmälle. Ja en tarkoita ylipainoa, vaan normaaleja lihaksia ja normaalia rasvaprosenttia.

        Liian trimmattu (mitä se taas kenellekin tarkoittaa) kroppa ja liian sliipattu pukeutuminen edustaa minulle kovia ja pinnallisia arvoja - eli en todellakaan viehäty.

        T: Normaalipainoinen, nätti nuori nainen


      • RÄÄÄ rääkyy jälleen

        Jostain syystä tämä asia jäi nyt vaivaamaan minua kun sanoin noin ilkeästi... Olin väsynyt ja kännissä, vaikka se ei kyllä ole mikään syy sanoa ilkeästi mitään kenellekään. Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa. En minä oikesti inhoa lihaksia, mutta eivät ne minua kiinnostakaa. En minä ole tuijottamassa inhoten lihaksikkaita miehiä tai ketään, mutta en nyt heitä sänkyyni ottaisi. Tässä kun kysymys aseteltiin niin että oletettiin kaikkien viehättyvän lihaksista... En nyt oikeasti tahtoisi, että ketään jää vaivaamaan joku tuollainen äkkiä heitetty typerä kommentti. Olen siis pahoillani.


      • Ei kummatkaan
        RÄÄÄ rääkyy jälleen kirjoitti:

        Jostain syystä tämä asia jäi nyt vaivaamaan minua kun sanoin noin ilkeästi... Olin väsynyt ja kännissä, vaikka se ei kyllä ole mikään syy sanoa ilkeästi mitään kenellekään. Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa. En minä oikesti inhoa lihaksia, mutta eivät ne minua kiinnostakaa. En minä ole tuijottamassa inhoten lihaksikkaita miehiä tai ketään, mutta en nyt heitä sänkyyni ottaisi. Tässä kun kysymys aseteltiin niin että oletettiin kaikkien viehättyvän lihaksista... En nyt oikeasti tahtoisi, että ketään jää vaivaamaan joku tuollainen äkkiä heitetty typerä kommentti. Olen siis pahoillani.

        Muakin ärsytti, että oletusarvona oli, että kaikki viehättyisi isoista lihaksista. Näin ei todellakaan ole.


      • mies_vm86_-
        Ei kummatkaan kirjoitti:

        Muakin ärsytti, että oletusarvona oli, että kaikki viehättyisi isoista lihaksista. Näin ei todellakaan ole.

        Eli tosiasiassa olette ylipainoisia naisia joilla ei itsetunto kestä sitä että mies on komea alasti, mutta itse ollette... noh ylipainoisia. Kyllä nainen kun nainen syttyy lihaksikkaasta miesvartalosta. Enkä nyt tarkoita mitään kehonrakentajaa. Jos nainen ei kumppanikseen lihaksikasta miestä huoli niin ongelma on oikeasti muualla kuin lihaksissa. Se on naisen heikossa itsetunnossa.


      • etbetewbweb
        mies_vm86_- kirjoitti:

        Eli tosiasiassa olette ylipainoisia naisia joilla ei itsetunto kestä sitä että mies on komea alasti, mutta itse ollette... noh ylipainoisia. Kyllä nainen kun nainen syttyy lihaksikkaasta miesvartalosta. Enkä nyt tarkoita mitään kehonrakentajaa. Jos nainen ei kumppanikseen lihaksikasta miestä huoli niin ongelma on oikeasti muualla kuin lihaksissa. Se on naisen heikossa itsetunnossa.

        Taitaa muuten päteä myös toisin päin....


    • God's gift to women

      Six pack edellyttää, että rasvaprosentti on alle 15. Isot rintalihakset eivät edellytä alhaista rasvaprosenttia. Teräväpiirtoiset rintalihakset toki edellyttävät alhaista rasvaprosenttia.

      Punttisaleilla on paljon kavereita, joilla on tuhdit rinnat, mutta muutoin aika lihapullia. Six packiä näkee juoksijoilla useammin kuin salillakävijöillä.

      Tietämättä naisten kantaa, miehenä arvaisin six packin olevan enemmän naisten mieleen kuin red neck lihastissit.

      Asian ratkaisee parhaiten pitämällä rasvaprosentti alle 15 ja lihakset treenattuina salilla. Meitäkin on :)

    • rengastaja

      joo ja munkin silmää hivelee kivat vatsalihakset kiitos. taas näitä makuasioita... mutta sitten just tää lihaksikkuus ja rasvapropsentti. musta tuntuu että miehet jotka kroppaansa rakentelee tekee sen ihan itseään varten. liian massiiviset miehet ei mua miellytä eikä liian "kuivat". mä pidän hoikahkoista miehistä joilla on esim. fyysisellä työllä hankittu lihaksisto.

      • God's gift to women.

        Pakko vastata tähän jotakin, koska ilmiselvästi vähättelet ja stereotypisoit salillakävijöitä.

        Ensinnäkin ne miehet salilla, jotka tietävät olevansa vartaloltaan "upeita" ovat hyvin pieni osuus saliharjoittelijoista. Väittäisin, että 90% salilla kävijöistä koostuu kahdesta ryhmästä:

        1) Niistä, joilla on jokin muu pääurheilulaji ja lihasharjoittelu kuuluu ohjelmaan
        2) Niistä, jotka kokevat vartalonsa olevan riittämättömän

        Toiseksi, varsin suuri osa salillakävijöistä on sellaisia, joiden työhön kuuluu fyysinen rasitus. Harvemmin salillakävijät ovat akateemikkoja ja johtajia. Ei niillä ole aikaa tuhlata salilla - elleivät ole nousukasjohtajia.

        Itse aloitin lääkärin ohjeistuksesta vakavan harjoittelun (ensin aerobisen ja sitten voimaharjoittelun) kahdesta syystä: hoitamaan masennusta ja toisaalta parantamaan omakuvaani. Koin, että vartaloni oli riittämätön (naisille). Voisi siis sanoa, että rakensin vartaloani naista varten.

        No, sitten kun siellä salilla alkaa käydä, niin siitä muodostuukin tapa. Se on tekemistä, joka antaa aikatauluja elämään ja siten mielekkyyttä - ja siten se toimii mm. masennuksen ehkäisijänä. Parhaimmillaan salille mennään jonkun kanssa ja se on silloin myös sosiaalista toimintaa. Ja kun tulokset paranevat, penkiltä nousee enemmän, niin se on palkitsevaa ja siten siis motivoivaa.

        En minä peilin edessä runkkaile, mutta olen kieltämättä minimi-tyytyväinen vartalooni nykyään. Se ei ole täydellinen, mutta ainakaan vartalostani ei tyttöjen torjunta saa aihetta. Ja kyllä se vaan tuntuu hyvältä, kun nainen katsoo alastonta vartaloani ja sanoo - oho, sähän olet timmissä kunnossa ja näkee kuinka himo tai ainakin hyväksyntä kasvaa hänen silmissään. Ei se nautinto tule siitä, että tuntee itse olevansa jotain jumalallista vaan siitä, että toiselle voi tarjota jotain kaunista, kivaa, haluttavaa. Ja myönnän auliisti, että kyllä se naisen kosketus tuntuu sen jälkeen vähän enemmän ansaitulta kuin vain sääliltä tai sattumalta.

        Sitten se minoriteetti, joka todella katselee päivittäin peilista vartaloaan tarkalla silmällä. Valtaosalle näistä, kehonrakennuksesta on tullut erittäin vakava harrastus ja harrastuksesta on tullut itsetarkoitus (myös heillä). Se peiliin katsominen on vähän samaa kuin taiteilija joka veistää veistosta ja katsoo, mihin sitä savea pitää lisätä ja mistä ottaa pois. Vartalo ei siis ole mikään narsistinen kohde vaan työkalu, instrumentti.

        Sitten, mitä tulee rasvaprosenttiin, niin ensinnäkin normaalia on se, että rasvaprosentti kasvaa iän myötä. Näinpä sixpack löytyy helpommin nuorelta mieheltä kuin vanhemmalta. Rasvaprosentin kasvattaminen on äärimmäisen helppoa. Siihen ei tarvita kuin liikaa ruokaa, liikaa telkkarin katselua ja laiskuutta. Rasvaprosentin alentaminen sen sijaan on huomattavan vaikeaa, paljon paljon vaikeampaa kuin laihduttaminen, joka siis ei ole sama asia. Rasvaprosentin hallitseminen on terveydellisesti erittäin tärkeää. Sillä on suora yhteys aikuisiän diabeteksen kehittymiseen. Tätä taustaa ajatellen hitaasti imeytyvä ruokavalio ("karppaaminen, proteiinin korostaminen) on tärkeää. 40-vuotiaista miehistä 70%:lla on diabeteksen ensimerkkejä!

        Ei se pidentynyt elämä, vaan nautinnollisempi elämä!


      • Vatsalihasliike
        God's gift to women. kirjoitti:

        Pakko vastata tähän jotakin, koska ilmiselvästi vähättelet ja stereotypisoit salillakävijöitä.

        Ensinnäkin ne miehet salilla, jotka tietävät olevansa vartaloltaan "upeita" ovat hyvin pieni osuus saliharjoittelijoista. Väittäisin, että 90% salilla kävijöistä koostuu kahdesta ryhmästä:

        1) Niistä, joilla on jokin muu pääurheilulaji ja lihasharjoittelu kuuluu ohjelmaan
        2) Niistä, jotka kokevat vartalonsa olevan riittämättömän

        Toiseksi, varsin suuri osa salillakävijöistä on sellaisia, joiden työhön kuuluu fyysinen rasitus. Harvemmin salillakävijät ovat akateemikkoja ja johtajia. Ei niillä ole aikaa tuhlata salilla - elleivät ole nousukasjohtajia.

        Itse aloitin lääkärin ohjeistuksesta vakavan harjoittelun (ensin aerobisen ja sitten voimaharjoittelun) kahdesta syystä: hoitamaan masennusta ja toisaalta parantamaan omakuvaani. Koin, että vartaloni oli riittämätön (naisille). Voisi siis sanoa, että rakensin vartaloani naista varten.

        No, sitten kun siellä salilla alkaa käydä, niin siitä muodostuukin tapa. Se on tekemistä, joka antaa aikatauluja elämään ja siten mielekkyyttä - ja siten se toimii mm. masennuksen ehkäisijänä. Parhaimmillaan salille mennään jonkun kanssa ja se on silloin myös sosiaalista toimintaa. Ja kun tulokset paranevat, penkiltä nousee enemmän, niin se on palkitsevaa ja siten siis motivoivaa.

        En minä peilin edessä runkkaile, mutta olen kieltämättä minimi-tyytyväinen vartalooni nykyään. Se ei ole täydellinen, mutta ainakaan vartalostani ei tyttöjen torjunta saa aihetta. Ja kyllä se vaan tuntuu hyvältä, kun nainen katsoo alastonta vartaloani ja sanoo - oho, sähän olet timmissä kunnossa ja näkee kuinka himo tai ainakin hyväksyntä kasvaa hänen silmissään. Ei se nautinto tule siitä, että tuntee itse olevansa jotain jumalallista vaan siitä, että toiselle voi tarjota jotain kaunista, kivaa, haluttavaa. Ja myönnän auliisti, että kyllä se naisen kosketus tuntuu sen jälkeen vähän enemmän ansaitulta kuin vain sääliltä tai sattumalta.

        Sitten se minoriteetti, joka todella katselee päivittäin peilista vartaloaan tarkalla silmällä. Valtaosalle näistä, kehonrakennuksesta on tullut erittäin vakava harrastus ja harrastuksesta on tullut itsetarkoitus (myös heillä). Se peiliin katsominen on vähän samaa kuin taiteilija joka veistää veistosta ja katsoo, mihin sitä savea pitää lisätä ja mistä ottaa pois. Vartalo ei siis ole mikään narsistinen kohde vaan työkalu, instrumentti.

        Sitten, mitä tulee rasvaprosenttiin, niin ensinnäkin normaalia on se, että rasvaprosentti kasvaa iän myötä. Näinpä sixpack löytyy helpommin nuorelta mieheltä kuin vanhemmalta. Rasvaprosentin kasvattaminen on äärimmäisen helppoa. Siihen ei tarvita kuin liikaa ruokaa, liikaa telkkarin katselua ja laiskuutta. Rasvaprosentin alentaminen sen sijaan on huomattavan vaikeaa, paljon paljon vaikeampaa kuin laihduttaminen, joka siis ei ole sama asia. Rasvaprosentin hallitseminen on terveydellisesti erittäin tärkeää. Sillä on suora yhteys aikuisiän diabeteksen kehittymiseen. Tätä taustaa ajatellen hitaasti imeytyvä ruokavalio ("karppaaminen, proteiinin korostaminen) on tärkeää. 40-vuotiaista miehistä 70%:lla on diabeteksen ensimerkkejä!

        Ei se pidentynyt elämä, vaan nautinnollisempi elämä!

        Miehenä allekirjoitan tämän lähes täysin. Tosin, olen akateemisella alalla toimihenkilönä ja asiakaspalvelussa... Mutta kyllä minäkin naista varten kroppaani salilla muokkaan. Että terveiset naisille, kyllä miehilläkin on ulkonäköpaineita näinä päivinä.


    • vm.88

      sixpäk miehet on usein rimpuloita. Ei niillä vatsalihaksilla väliä kunhan on ainakin normaalikokoinen eikä mikään riisikeppi. Eli vastaan sitten rintalihakset! :D

    • tissinainen

      ehdottomasti rintalihakset. miehen rintakehän täytyy olla "ulkoneva", myös läskiä saa olla, kunhan alla lihaksia.

      pyykkilautavatsa ei ole hyvännäköinen.

    • habatnerolla

      HAUIKSISTA!!!

    • v-selkäisiä <3

      Mieluummin rintalihakset. Voimakas rinta ja hartiat on miehessä seksikkäintä!

    • Tiuriukiu

      Minulle olisi turnoff lihaksia ajatteleva mies. Mies joka syö terveellistä ruokaa ja harrastaa liikuntaa, esim. ulkoilua ja joogaa(henkisyys!) olisi minulle ihanne ja varmasti kropankin puolesta ihan mukavimman näköinen. Mies joka olisi liian kiinnostunut tiukista ruokavalioista ja lihasten kasvattamisesta ei kyllä kiinnostaisi.

      Itse olen liikuntaa ja terveellistä ruokaa rakastava nainen.

      • vcxfdsvcbbvcbv

        Mitä tuo joogan henkisyys käytännössä tarkoittaa? En ole kyllä joogaan perehtynyt yhtään, mutta eikö tuo liene ennemminkin venyttelyä kuin mitään lihasten kehittämistä?


    • meetumeeto

      käsivarret ratkaisee.Voimakkaat ja jäntevät käsivarret, joilla en nyt tarkoita mitään ylipumpattua habaa, ovat ihanat.Sellaiset kädet, joista näkee, ettei mies ole tumpelo.Muilla lihaksilla ei ole väliä.
      Mieheni rakentaa kivitaloja, ja kyllä hänen turvallisessa kainalossaan viihdyn.
      Salipumppaajat on yäks.

      • vcxcxvdsf

        Mitäs tuo hauis tumpeluuteen vaikuttaa?


    • Jutta g

      Paras keho on Bullilla. Siinä miehessä on lihaa.

    • guuuuuurl

      Väliäkö niillä lihasten muodoilla jos ei olekkaan niin vahva?? Sellanen mies joka on vahva ja tekee ruumiillisesti raskasta työtä on paljon seksikkäämpi kuin mies joka asuu salilla ja ihailee itseään. Itsensä peilailu ja ihailu on kyl naisten hommaa.....

    • gilid

      Erottuvia vatsalihaksia ei näe muuten kuin jos mies on ilman paitaa, mikä taas on kaupungilla liikkuessa aika junttimaista, että sanotaan rintalihakset.

    • 9+6

      Reisilihakset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe