mw3 on täyttä pas....

mw3=shit

Peli jonka ostaminen on ehkä harmittanut eniten, siis aivan uskomatonta kuraa. Ja pelaajat, pahimpia ovat Suomalaiset pelaajat, jotka istuvat aina jossain kulmassa runkkaamassa, ja mukamas parantaa sitä niin hemmetin tärkeetä k/d ratiota..

Ja uskomattoman paljon muutenkin lagia koko pelissä, pätkii, ja yhteys häviää ,ja yms.. Taivas täynnä koptreita ja yms romua, ei voi kyl suositella tätä peliä kenellekkään

Takas black opsin pariin, sitä on ilo pelata, kun ne pahimmat cämpperit on siirtynyt mw2 eiku siis mw3:seen :D

75

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CoD Elite Pro

      no ei mulla tullu vastaa kämppereitä. tosin olen pelannut koko peliä n. 5h, koska lagittaa aika paljon. välillä tulle sellasia hetkiä että ruutu pysähtyy (tilttaa) joksi pariksi kolmeksi sekunniksi n. 5-10 sekunnin väleiin. hemmetin ärsyttävää. muutenkin tahtoo nuo connection pykälät olla aika alhaalla. tai vaikka olisi täynnä niin silti tökkii välillä. mutta enpä mene takaisin mw2:een koska noobtubit jne. enkä black opsiin koska on niin helvetin tylsä ja täynnä noobeja. ehkä cod4:sta jaksan pelaa ja vähän mw3:sta tietty.

      • cod4 rules!

        cod4 rules!


    • mw3bf3goldeneyer

      siis ymmärsinkö oikein onko mw3 huono peli? Bf3sta ei nyt kans ota selvää osa tykkää ja osa ei, itse en oo vielä uutta fpssää ostanu ehkä ostankin sit goldeneye reloadin se vähä kiinnostas!

      • p.l.

        Bf3 toimii jo ihan mukavasti, vaikka alkuun pyki sisusti. En oikein keksi mikä tuossa Mw3 ssa tekisi siitä paremman kun muut Codit. Sama peli uudet kentät.. höh.


    • mw3=lag shit

      Ainakin tuo mw3 lagaa jatkuvasti, ainoo mikä siinä toimii, niin yksinpeli, kaikki muu jumittaa jatkuvasti. jokainen pelimuoto on samanlaista ku hardcoressa, eli yks osuma ja se oli siinä, hardcorea en oo viel viittiny kokeilla, mut veikkaan että siinä jo kuolee ku vaan vihollien sattuu olee lähettyvillä. tää peli on kyl ryssitty niin pahasti, eihän tuossa pysty enää edes kiipeemään oikein mihinkään, pieni pöytäkin on jo ylisuuri este :D

    • 19

      mw3 on paras.... ja voi vittu teitä...1. jos lagaa niin on paska hosti -----> servun vaihto -.- 2.opetelkaa pelaan. 3. jos on taivas täynä koptereitä nii vittu singolla alas....

      • hhhhhuhuuuuuu

        vittuako mw3 pelaajat mitää bf3 osaa pelaa


    • TROLOLOLOLLIOLIOL

      HANKI ELÄMÄ, mw3=shit!!!!

    • idiootintekemä

      Et vittu oo tosissas :3.

      • TROLOLOLLIOLIOL

        mw3=shit on varmaa joku 12-vuotias jonne


      • idiootintekemä
        TROLOLOLLIOLIOL kirjoitti:

        mw3=shit on varmaa joku 12-vuotias jonne

        Tai sitten se on vaan joku vitun BF3 fani. (Mikä on muuten ihan oikeesti paska peli)


      • ootjonne
        idiootintekemä kirjoitti:

        Tai sitten se on vaan joku vitun BF3 fani. (Mikä on muuten ihan oikeesti paska peli)

        BF3 on paremmin arvosteltu peli kuin MW3. Faktat kuntoon.


    • pöntöt valittaa

      Mitä järkeä on kertoa huonosta peleistä,kärsi vaan paska ostos ihan hissukseen vaan.On niitä hyviäkin pelejä osta niitä.

    • mooouus

      aika laginen on tuo mw3 joissakin vaiheissa vaikka useinmiten hostikin on suomesta kun etsii pelaajat lähimpää. partyssakin pelien löytäminen kestää.

      • vittu ootte typeriä

        Mw3=ei mikään paras peli.
        Ottelläni on bf3 sekä mw3.
        Molemmat samanlaisia. (melkein)


    • mw3 ftw

      mitähän peliä tää porukka on oikeen pelannu? :O ei mulla mw3 lagaa paljo yhtään, ei juurikaan kämppereitä, ehk n. joka toisen matsis vaa on joku helikopteri. 3 disconnectia on tullu koko tänä aikana.. toennäkösesti aloittaja on joku "bf fanboy" joka tulee tänne trollaamaan ja käännyttämään ihmisiä battlefieldiin.

    • mw3=lag shit

      Tiedoksi vaan, että olen vanhempi, kuin yksikään teistä :D

      Vituttaa pelata oikeesti suomalaisten kansa, kun aina koko peli täynnä 13v jonneja puhumassa k/d ratiosta, onneks teidät saa laitettua mutelle,ja teistä ei oo mitään hyötyä muutamissa pelimuodoissa(domination hq demolition) kun te olette niin vitun paskoja pelaajia, että ette uskalla liikkua mihinkään, vaan menette aina ekan talon ikkunaan tms cämppimään.

      Ja ihan tiedoksi että en ole bf fani

      • idiootintekemä

        Jos olet vanhempi kun suurin osa meistä saanko kysyä mitä helvettiä teet edes suomi24 foorumeilla :D menisit edes muroon tai johonkin vähän "fiksumpaan" paikkaan. yli puolet täällä yrittävät olla Trolleja kuten minä :3 (Missä tällä kertaa epäonnistuin :).)


      • vatun kääpä-------

        H E L V E T T I Ä K Ö se sulle kuuluu mistä ne puhuu killdeath ratio on aivan normaali puheenaihe cod piireistä mistä sielä sit pitäs puhua säästäkö?


    • kiitoskaikille

      Mw3 on siis paska peli :) siksi ostakaa bf3

      • janne,.,.,,

        bf3 on muuten ihan hyvä peli mut tähtääminen on tuskaa voi verrata vesiletkun heilutteluun


    • oon kyllä vähän samaa mieltä tosta pelistä rupes melkeen heti vähän inhottaan kun olin vasta päivän kerinny pelaan etenki visuaalisuus ja äänet ei ollu kyl ihan kohallaan et jos multa kysyttäis niin kyllä mw2 on parempi.

    • pegosbil

      itelläni on bf3 ja alussa se oli vitun huono peli en löytäny ketää sielt mapeist ja enkä osannu ajaa kunnol nii ajoneuvojakaa, mut ny ku sitä on on pelannu n 20h ni oppi ne mapit ja ties missä on vihut ja mistä saa tapot, ja oppi vähä käyttää niit koptereit sunmuita ni se onki aika koukuttava peli. sit taas ollaa frendin kaa hakattu sitä mw3:sta, ni ei sekää mikää huono peli oo se on vaa jotenki vähä mun mielest sekava ja se on nii erilainen ku bo, mut iha jees vaihteluu et kyl varmaa senki ostan. toivottavasti viel tulee black ops 2. oon kuullu et ne tekis vuorotellen et eka mw sit bo sit mw sit bo jne...

      • stanan jonnet

        Toivon mukaan ei tulis enää yhtään kappaletta codi paskaa..
        tai no kyllähän niitä tulee, kun es jonnet niitä ostavat pärinöissään :)

        Ehkä tuo mw3:sen nettipelikin parantuu muutaman päivityksen jälkeen, kunhan ne pahimmat hakkerit lähtee sieltä pois.


    • SPURDOSPÄRDE-JONNE

      Aina ku pelaan mw3 nii juon ES. Mw3 played time 1d 8h ja yleensä menee 1 ES kahta tuntia kohti

    • little quit exit 89

      ainut huoono puoli on täs pelis, et löytää ain nii saatanast suomalaisii : D sit ne o nii pellei:o ja ragee koko ajan.. :o

    • moron nääs

      MW3 toiminu helvetin hyvin,ei mitään ongelmia!!Ukot pelaa puolen megan netillä ja valittaa et tökkii......joku valitti hardcoresta,niin,osuma nuppiin niin henki pois....kaippa niin kävis oikeessakin taistelussa,se lasten puoli, team deathmatch,saa ampua lippaan tyhjäksi eikä siinäkään välttämättä vihollinen kuole!!terv.pelaaja 40 v....;)

      • These jonne's...

        40 v? Joo, niin varmaan. Taas näitä 10 v jonneja puolustamassa lapsellista ryntäilypeliään. Skyrim on vuoden peli.


      • moron nääs
        These jonne's... kirjoitti:

        40 v? Joo, niin varmaan. Taas näitä 10 v jonneja puolustamassa lapsellista ryntäilypeliään. Skyrim on vuoden peli.

        No hei,parikymppinen poikani opetti pelaamaan ensin MW2 ja siitä sitten siirryin tähän uuteen,,,,voit käydä katsomassa Y-tubessa mun sivujani,ja miettiä ikäni uudelleen;) http://www.youtube.com/user/hurriganes?feature=mhee#p/a/u/1/8kEW_F-i7j0 näet samalla pari hyvää soittovideota.Kaikki pelit on varmaan hyviä,on ne ainakin muuttuneet siitä kun commodorella pelailin,tsemppiä sinulle.


    • ES-jonne 12w xD

      ES pärisee mun päässä

    • cod=shit

      Vieläkö joku jaksaa pelata ylipaskoja CODeja?

      • mw3 master

        jos se pätkii kannattaa ottaa pois päältä se kuvaamisjuttu


      • sggsd

        Pentu oo hiljaa codit on just parhaita.. et vaan osaa pelata niitä ja tuut tänne itkemään ku et osaa pelata.....


    • EEÄS ON PARASTA

      EEÄS EEÄS EEÄS EEÄS EEÄS...

      Juo EEÄSSÄÄ tai näät vielä Jonnesta unta

    • Hei pliis :)

      Hittooko tuutte valittaa jos pätkii... Vittu se on teijän netti yhteydestä kiinni.. Mul on 100 megane netti eikä mw3 ol pätkiny KOSKAAN... Ostakaa kunnon netti ennenku valitatte... Sori ny vaa mut asia on näin :D :D EI MTN HENKILÖKOHTAST
      Ja muute jos joku haluu semi hyvän pelaajan ni mun PSN ON : DJ_Fruz

      • ....

        100 megasessa ja 5 megasassa ei ole mitään eroa, tärkeämpää onkin se pingi.


    • stanan jonnet

      Hakkeripaskaa koko peli, porukka ampuu maan alta, ja yms suomijonnet saa aina kauheet rage kohtaukset, jos ne tappaa muutaman kerran niiden kämppikulmaan :D..

      Eniten ärsyttää pelaajat, jotka käyttää hiirtä ja näppäimistöä, vaikeeta pärjätä pädillä sellassia vastaan, mutta jos haluaa käyttää hiirtä ja näppistä, niin minkä helvetin takia ei voi sit pelata tietokoneella?? kysynpä vaan

      • Dj_Fruz ps3

        Älä... Sit just ne käyttää hiirtä ha näppäimistöö ni kai se ny on saatana helpompaa >:) mut emmä tajuu.. KONSOLIL KÄYTETÄÄ SITÄ VIRUN PADII (ohjainta) JA SIT PC NIIT VITUN HIIRTÄ JA NÄPPÄIMKSTÖÖ... Oon kyl samaa mielt sun kaa


    • kuppaavamuna

      Mitä toi pingi oikein kuvastaa?

    • -.-

      molemmat surkeita (eli) bf3 ja mw3 joten pelatkaa muutaki kun jotain räiskintää nobot

    • ÄLÄOTAITTEES

      Ennen tätä peliä olin COD fani. Mielestäni COD oli parempi kuin BF, mutta kun tämä peli (mw3) tuli lyötyä boksiin niin käsitys muuttui. Vittu oon pelannu samanlaista peliä 8 vuotta putkeen. MW3 on muuten jees, mutta mapit on kyllä surkeita, pieniä paskoja, jotka tekee pelistä ääliömäistä ADHD juoksentaa ympäri mapin. Killstreak systeemit on kyllä perseestä, kun joka ikinen pikku jonne pukkaa ilmaan advanced uavta jne.... Black Ops on mielestäni edelleen loistava peli. Paras COD ikinä, mapeissa on sitä jotain...

      Ja sitten BF. Vaihdoin MW3:sen BF3:een ja nyt alkanu pelaan sitä. Aluksi peli tuntui haastavalta, mutta nyt on tottunut erilaiseen tuntumaan ja se on mahtava. Tykkään pelistä koska se on erittäin strateginen, jolloin ei riitä että juoksee koko kentän ympäri ja pomppiii ympäriinsä. Siis oikeasti pystyykö CODissa meneen helikopterin kyytiiin, hyppäämään laskuvarjolla vihollisen selustaan/pommipaikalle ja hoitamaan homma. Lisäksi ajoneuvot tuovat syvyyttä peliin ja kiwwaa on!

      Ei en vihaa CODeja vaan MW3, oli huonoin CODI pitkään aikaan. Oikeastaan MW1,5 PÄIVITYS...

      Eipä tarvii kuunnella ES-jonnejen Quickscope sotahuutoja enää :D

      • Lets pl

        Pelataan yhdessä bf3 mosta ps3 sella kerro ps3 accountti


    • Lag
      • huipauskl

        google.com/m?q=mw3 suomi 24&client=ms-opera-mini&channel=new


      • huipauskl

      • homo olet sinä

        Voi vitun ääliö. toi video kusee kun tällä pelaajalla on itaellään paska netti nii laittanu mw3 piikkii ja et itekkään kyllä mikään hetero oo kun et tommosta huomannu


    • sir.u just get trold

      ite en tykkää bf3 koska se on perseest. mw3ssa ei sinäänsä ole mitää välii kd:lla itell vaa n.1 kd ja olen 13 prestige ja eikä lagaa ees yhtää ja MSR is tha best

    • paska_codi
    • kaikkimweetonpaskoi

      bopsi on kyl paras codi mut paras peli on halot

    • Kaikki on tyhmiä

      Kaikki aina valittaa, että lagaa... -.- vitun tyhmät. Jos lagittaa multiplayerissä se johtuu sitä että, joko teillä tai hostilla on huono nettiyhteys. mulla lagitti usein aikasemmin, sitten hankin uuden modeemin ja no lag anymore. Jos lagittaa singleplayer iin teillä on vikaa laitteessa jolla pelaatte...

    • huhhuh

      hoaah... tää on mielipide asia bf3 ja mw3 ovat mestariteoksia!

      • Mcvege

        Katto kaa keskustelu mw3 vs bf3
        Kommentti suoraan sydämestä


    • bf3 surkee

      bf3=peli jossa lennetään 60miljoonan dollarin suihkarilla 10 sekuntia

      • Mcvege

        Jos et pysy ilmassa paska!

        Mw't on huonoja mm death barrel SINÄ ET MISSÄÄN SIIS MISSÄÄN TAPAUKSESSA TAPA PELAAJAA KUN HÄN MENEE JONNEKKIN
        Ääni maailma tarviiko muuta sanoa

        BOBBY! SEMTEX! Siinä muurama


      • hgjg
        Mcvege kirjoitti:

        Jos et pysy ilmassa paska!

        Mw't on huonoja mm death barrel SINÄ ET MISSÄÄN SIIS MISSÄÄN TAPAUKSESSA TAPA PELAAJAA KUN HÄN MENEE JONNEKKIN
        Ääni maailma tarviiko muuta sanoa

        BOBBY! SEMTEX! Siinä muurama

        "Mw't on huonoja mm death barrel SINÄ ET MISSÄÄN SIIS MISSÄÄN TAPAUKSESSA TAPA PELAAJAA KUN HÄN MENEE JONNEKKIN
        Ääni maailma tarviiko muuta sanoa

        BOBBY! SEMTEX! Siinä muurama "

        täh


      • --------------------
        Mcvege kirjoitti:

        Jos et pysy ilmassa paska!

        Mw't on huonoja mm death barrel SINÄ ET MISSÄÄN SIIS MISSÄÄN TAPAUKSESSA TAPA PELAAJAA KUN HÄN MENEE JONNEKKIN
        Ääni maailma tarviiko muuta sanoa

        BOBBY! SEMTEX! Siinä muurama

        pijä tauko niistä aineista ni normi ihminenki tajuaa mitä sönkötät


      • Mcvege
        -------------------- kirjoitti:

        pijä tauko niistä aineista ni normi ihminenki tajuaa mitä sönkötät

        Kummatki ihan lässyjä piu piu peleja erkin sanoin ja onhan hän oikeassa Red dead on paras single player on paras ja multiplayer Hmm paras myöskin koko.multiplayer free roam kattaa usaa ja meksikoa
        Aimo palan suuria kaupunkeja on noin 13

        Vaihtelua riittää esim black waterin sivistynyt kaupunki tai thieves landing jossa poliiseja ei ole tai meksikon linnake elpresidio jossa tykkejä ja gatling guneja on riittämiin tai dutch gangin piilo paikka korkeassa piilossa pelin lukuisat aseet käsi aseita on 7 kiväärejä 7 ja aseisiin kuuluu myös dynämiitit,heitto veitset,poltto pullot ja voit outfitterissä valita seitsemästä setistä ukkoja joissa jokaisessa on ainakin viisi hahmoa jos lisä osia ostat niin saat vielä heittokirveet=tomahawk ja lisää ukkoja ja legendaarisen explosive riflen joka jättää vihollisista vain märän jäljen undead nigmare lisä osassa saat zombie single player tarinan ja voit pelata netissä zombi hahmolla ja uuden zombie survival moodin


      • XD
        Mcvege kirjoitti:

        Kummatki ihan lässyjä piu piu peleja erkin sanoin ja onhan hän oikeassa Red dead on paras single player on paras ja multiplayer Hmm paras myöskin koko.multiplayer free roam kattaa usaa ja meksikoa
        Aimo palan suuria kaupunkeja on noin 13

        Vaihtelua riittää esim black waterin sivistynyt kaupunki tai thieves landing jossa poliiseja ei ole tai meksikon linnake elpresidio jossa tykkejä ja gatling guneja on riittämiin tai dutch gangin piilo paikka korkeassa piilossa pelin lukuisat aseet käsi aseita on 7 kiväärejä 7 ja aseisiin kuuluu myös dynämiitit,heitto veitset,poltto pullot ja voit outfitterissä valita seitsemästä setistä ukkoja joissa jokaisessa on ainakin viisi hahmoa jos lisä osia ostat niin saat vielä heittokirveet=tomahawk ja lisää ukkoja ja legendaarisen explosive riflen joka jättää vihollisista vain märän jäljen undead nigmare lisä osassa saat zombie single player tarinan ja voit pelata netissä zombi hahmolla ja uuden zombie survival moodin

        Noniin kaikille cod bf faneille tuli lerrsi huosuun kun kerroin kuinka hyvä peli XD menitte hiljaseks


    • ftknhubi

      hmm...sotapelit......ei kiinnosta, hyvästi

    • ebijj

      Luulin et MW3 ei pysty olee cämppereitä, ainakin mitä nyt olen arvosteluja lukenut.

      • Cod hyvä????

        Sielä on aloittaja on neropatti totta kai se on paska! Eihän se ole kierrätetty kuin kolme kertaa
        Kaikki codit on paskaa
        Ainut pvp peli mitä pelaan on red dead mutta alkaa into mennä kun hakkaan kaikki
        Tulispa red dead 2 nen!!
        No kohta dead islandia alkaa vetää


    • vtun homo ääliö

      No kuule opettele vaan pelaa niin eikö se siitä.

      • rullaaja2

        Ei mw3 tartte opetella pelaan,koska siinä ei vaadita taitoa.


    • MiettikkääIhmiset

      Kaikki CoDit mukaan lukien MW3 (paitsi BO2) on kuitenki suht. halpoja verrattuna BF3:seen

    • tosipelaaaja

      Suosittelen ihan medalf of honorin tier 1 jos haluatte pelata sellaista missä porukka kunnolla kämppii ja sniputtaa minkä kerkiää.. Siinä on jo haasteensa selvitä ja saamaan statsit kuntoon....
      MW3:ssa porukka ei todellakaan kämpi mitenkään pitkään koska jokainen on kostonhaluinen tappamisestaan ja jokaiseen paikkaan pääsee takaa kiertämään että se on kämppääjän murhe.

    • bf3

      Tuo moh tier 1 on kyl aivan järkyttävää :) siellä jos jossain niitä snipu pellejä on, tai no melkeinpä joka sotapelissä niitä on, en vaan ymmärää miten jotku jaksaa istuu jossain puskassa ja odottaa, että sais ees yhden tapon :D

    • cod: ihan paska

      cod on niin paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paska paska paskapaska paska paska paska paska paskapaska

    • jpjupe

      yhteyden häviäminen voi johtua sun netistä ja lagi sun koneesta tai se voi olla viallinen tuote :/

    • xxsamppaxx

      2012 Mulla mw3 on alkanut lagimaan ihan saakutin paljon, hyvä kun yhden pelin voi pelata lagimatta. Paras netti käytössä ja silti lagii, ennen ei laginut yhtään. sais jo mw3 tekijät korjata tilanteen.

    • itkupilli mw3=shit

      hanki parempi netti ja opi pelamaa ja tiedoksi itse oot myös cämppijä.. ja kaikki muuutkin kukaan ei voi olla ilman cämppimistä.. jotka istuu joka nurkassa tietyn ajan sit lähtee liikkeelle.. eli olet myös itse cämpperi.. ja älä tuu valittaa et lagaa ja paska peli.. nii hanki parempi netti yhteys ja parempi kone... koska mulla se ei lagaa yhtää toimii älyttömän hyvin ei töki ja ei lagaa,... ja äläkä tuu valittamaan tänne mistään cämppimisestä... koska taidat itse olla se pahin cämppijä koko pelis....

      • vitun hacket?

        Mw3 ei oo mitään moitittavaa muutaku ne hiton hakkerit
        Ottaa nii vitusti päähän ku hakkeri o pelis tuos pelis pitäis olla niin että hakkerit nakataa vittuu


    • werkku

      Tutustunut vasta viime aikoina kyseiseen vanhaan peliin. Pitää kans todeta törmänneeni muutaman kerran häkkereihin.
      Harvoista jopa kaikille pientä hupia.On siinä saanut hymyillen hymähdellä kun hypähdellyt yht'äkkiä taivaisiin ja saanut loputtomilla rpg-raketeilla tussutella maahan. Tai samalla idealla paukutella akimbo-tyylillä kahdella aseella mutta että vain kädet näkyy ja paukut tulee sormista. Sen jälkeen kaikki vetääkin homman ihan perseilyksi. Turhauttavinta kun huomaa peliajan olevan loputon ja pisteitä ropisee mutta ei ikinä saa niitä lopuksi.

      Kumma kyllä tähän asti suurin osa häkkereistä on ollut ranskalaisia.

      Tosta campperista on omat mielipiteeni. Pidän todellisina cämppereinä niitä, jotka eivät käytä snipua, pysyvät piilossa useita minuutteja samalla paikalla yrittäen odottaa kuin kissa hiiriä.

      Cämppereinä taas en pidä niitä, jotka ovat korkeintaan puolisen minuuttia vahtimassa selustaa ja nappaa mahdollisesti pariin otsaan, tai snaippereita, jotka vain tekevät sitä mitä niiden kuuluu tehdä.

      Mutta kun snaipperit eivät ole snaippereita vaan jotain ihme quick scopettajia. Tapoja on monia mutta silti mielestäni tollanen on jollain tavalla vain niin väärin kun olla ja voi.

      Se mikä ihmetyttää on ainainen valitus erään kahden merkkipelin välillä. Mikä esimerkiksi teidän mielestä juuri tässä pelissä on kaikki pielessä? Onko se tosiaan itse peli vaiko pelaajat ja mikä niissä mättää?

      Jos on nettiongelmia, ne ovat tilapäisiä ja niitä tulee ja menee mutta eivät ole ihan ainaisia ongelmia, koska pääosin kaikki toimineet hyvin. Netti voi pätkiä, serveri voi pätkiä, keskeytyksiä tulee kun hostit lähtee. Itsellä on toistaseks sen verran pieni meganen yhteys, että pakollakin lagii välillä muttei se menoa muuten haittaa.

      • mw3 ah ilman häkkereitä!

        Hei werkku oot aiva oikees mut tietääkö kukaan että valvotaanko tätä peliä eli siis että jos on häkkereitä nii niistä report aa nii onkoha se turhaa vai ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe