Vaikuttajapaneeli

Huijaustako?

Onko kukaan muu ollut Vaikuttajapaneeli.fi vastaajana? Minä olen ollut ja kun sain vähimmäissumman kasaan millä voit tilata palkkion ostokorttina, niin sen jälkeen ei enää ole saanut yhteyttä ja kotisivu www.vaikuttajapaneeli.fi ja muu yhteystieto ei enää pelaa.
Tänään tuli taas uusi kysely ja maksuksi vastauksesta luvattiin 1,00€.
Viestissä olevat yhteystiedot eivät toimi.

Olisi mukava kuulla onko muilla kokemuksia ko. yrityksestä?

29

4859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paneelinisti

      Hyvinhän tuo näyttäisi toimivan. Täytynee uteliaisuudesta liittyä.
      Itse olen paneeleissa Nortstat, Mielipidetutkimus, YouGov ja Triaba. Kaikki ovat toimineet olen saanut lahjakortteja pisteilläni. Tosin täytyy huomioida että joskus voi mennä jonkin aikaa ennen kuin palkkio tulee perille. Esim. kerran Norstatista saamani veikkauksen raha-arvat viipyivät matkalla 2 kk.

      • marjaana ik

        Itse kuulun http://www.panelisti.com/ -vaikutuspaneeliin ja sieltä on ainakin tullut kiltisti minulle 0,40-4 euroa per osallistuminen. Tuota uskallan ainakin suositella. Muista ei ole hirveästi kokemusta kylläkään..


      • Anonyymi

        Minäkin olen noissa ja olen Norstatista muutaman kerran saanut Kotipizzan ja Tokmannin lahjakortteja. M3-kyselyistä saa myös lahjakortteja. Mielipidemaailmasta on vielä palkkiot saamatta, kun en osaa liittää siellä olevaa tiliäni Paypaliin. Suomitutkassa olen myös.


      • Anonyymi
        marjaana ik kirjoitti:

        Itse kuulun http://www.panelisti.com/ -vaikutuspaneeliin ja sieltä on ainakin tullut kiltisti minulle 0,40-4 euroa per osallistuminen. Tuota uskallan ainakin suositella. Muista ei ole hirveästi kokemusta kylläkään..

        Pitääpä liittyä.


    • Vaikuttajapanelisti

      Hei!
      Minulla on ollut samoja ongelmia ja laitoin siitä postia Vaikuttajapanelille jo vuoden 2011 Toukokuussa. Ohessa otteita käymästäni keskustelussa.

      Viestini 20.5.2011
      "Vaikuttajapaneelin sivujen käytön kanssa minulla on ongelmia. Olen yrittänyt kirjautua vaikuttajapaneeliin alla olevan linkin kautta, onnistumatta siinä. Aikansa selain hakee sivustoa, mutta lopulta antaa yhteyden aikakatkaisu ilmoituksen. Tämä tapahtuu sekä Explorer että Mozilla Firefox -selaimissa. Tämä ongelma on ollut ainakin koko tämän alkuvuoden.
      Olen keksinyt että onnistun pääsemään sivustolle Google välimuistitallenteen kautta.
      Seuraavaksi muodostui ongelmaksi, etten saa siirrettyä kertyneitä palkkioitani PayPal-tililleni. Yrittäessäni siirtoa saan ilmoituksen "Maksu epäonnistui. Maksusysteemi ei ole hetkellä saatavilla. Ole hyvä ja kokeile myöhemmin uudestaan."
      Vaikuttajapaneeli on ilmeisesti kuitenkin edelleen toiminnassa, koskapa saan tutkimuskyseluitä edelleen. Mistä siis voivat johtua edellä mainitut ongelmat?"

      Vastaus:
      "Kiitos palautteesta. Minkä operaattorin nettiyhteys sinulla on käytössä, mistä yrität kirjautua Vaikuttajapaneeli sivuille? Olemme saaneet joitakin saman tyylistä palautetta ja tämä tieto auttaisi meitä selvittämään ongelmaa."

      Vastaus 27.5.2011 kerrottuani nettiyhteyteni palveluntarjoajan
      "Kiitos tiedosta. Joillakin muillakin Finnet-yhtiöön kuuluvilla operaattoreilla on havaittu satunnaisia ongelmia. Olen ollut yhteydessä joihinkin operaattoreihen, mutta valitettavasti emme vielä ole paikantaneet ratkaisua. Yritämme edelleen selvittää asiaa! Mukavaa kuitenkin että olet löytänyt näppärän kiertotien! :)
      PayPal -palvelu on ollut hetken aikaa poissa käytöstä, mutta sen pitäisi tietojeni mukaan olla jo kunnossa tai viimeistään tällä viikolla."

      Viestissäni mainitsemani kiertotie ei ole enään käytettävissä. Vaikuttajapaneeli kuitenkin toimii normaalisti edelleen ja olen onnistuneesti siirtänyt "ansioitani" Paypal tililleni kun olen voinut käyttää nettiä muualla kuin kotonani.

      Näyttääpi siltä että eivät siis ole vieläkään onnistuneet ratkaisemaan tuota yhteyshommaa.

    • hempulipuli

      Täälläkin pohditaan samaa asiaa! Tuollainen toimimattomuus ei anna luotettavaa kuvaa. Päätinkin erota paneelista, vaan mitenpä eroan kun en sivuille pääse.

    • Huijaustako?

      Minä en pääse mitään kautta heidän sivuilleen, mutta kyllä postia heiltä päin tulee.
      Sähköpostissa tuleva linkkikään ei pelaa.
      Kun lähetin heille tilauksen S-ostokortista he lupasivat toimittaa sen kolmen viikon kuluessa, nyt on kulunut kohta kolme kuukautta eikä mitään ole kuulunut.

    • Ei vastauksia

      Ei ole minunkaan tilille enää rahaa tullut vaikka luvattiin. Kysymykset jää nyt vastaamatta.

    • Huijattu,,,

      Vaikuttajapaneeli ei enää vastaa edes useisiin sähköposteihin. Olisi 20 e lahjakortti s-markettiin saamatta. Olisi pitänyt tulla kuukauden sisällä. Ei ole tullut. Täyttä kusetusta!!!

    • ..........,

      Usein kävi niin, että tutkimuksen loputtua meni jollekin error-sivulle ym. eikä korvausta sitten saanut. Lopulta erosin koko roskasta. Muuten kyllä toimi rahojen siirto paypaliin ym.

    • Kärsivällisyyttä

      Olen ollut Vaikuttajapaneelin jäsenenä nyt reilun vuoden. Olen tienannut reilut 30 €. Valitsin palkinnoksi noin kuukausi sitten 20 € S-ryhmän lahjakortin. Valitessani sen lahjakortin, siellä mainittiin, että toimituksessa voi mennä kuukausi, koska lahjakortteja lähetetään kerran kuukaudessa. Tänään se lahjakortti sitten tuli. Vajaat viisi viikkoa siis meni. Todellakin aion jatkossakin olla mukana Vaikuttajapaneelissa.

    • tömyli

      mulla kummasti hiipui kysymykset kun on enää muutamaa euroa vaille..

    • Manit maaimalla

      Mulla sama ongelma... Kyselyitä kyllä tulee ja olen tehnytkin niitä jo noin 15€ arvosta mutta nyt kun haluaisin rahat paypal tililleni niin en pääsekään heidän sivuilleen... sama ongelma kun yllä mainittu. Mikä on tuon asiakaspalvelun sähköpostiosoite? voisin lähettää heille viestiä ja kysyä asiasta. Olisin kiitollinen jos joku saisi sen selville kun en itse pääse sivuille.

    • Sama homma

      Jeps, itsellä sama ongelma... kyselyitä tulee jatkuvasti, mutta vaikuttajapaneeli.fi ei toimi sitten mitenkään. Saa nähdä saako tuolta rahoja ulos ikinä.

    • manit maailmalla

      Tietääkseni jotkut pääsevät noille sivuille vieläkin... voisi katsoa asiakaspalvelun sähköpostin ja puh. numeron. Ajattelin myös sitä että jos soittaisi MC-Info Oy:lle ja kysyisi sitä kautta.

      • panelisti3

        Joskus vuosi sitten itsellänikin oli ongelmia vaikuttajapaneelin sisäänkirjaantumisessa ja laitoin s.postia heille johon kyllä vastailivat asiaallisesti. En silti saanut sivuja toimimaan, kokeilin aina muutaman päivän välein ja yhtäkkiä sisäänkirjautuminen onnistui ja sen jälkeen toiminut aivan hyvin. Kaksi 20e lahjakorttia olen tilannut ja toinen tuli parissa viikossa, toiseen meni viitisen viikkoa. Itseäni ei haittaisi vaikka kyselyitä tulisi hieman useamminkin, 20e lahjakortin kertymiseen mennyt vajaa vuosi..


    • seppaka

      Olen ollut vasta pari viikkoa jäsenenä paneelissa, mutten ole saanut ainuttakaan meiliä sieltä. Laitoin, että haluaisin vaikuttaa 6 kertaa kuukaudessa. Pääsen kyllä sivuille, joten ei ole toiminta kait loppunut.

    • nettix + cint

      nettix-paneelista ei voi siirtää rahoja paypal-tilille. "Maksu epäonnistui Maksusysteemi ei ole hetkellä saatavalla. Ole hyvä ja kokeile myöhemmin uudestaan."
      Kellään käyny noin, mikähän mättää?

    • Töttöröö

      Kokeilkaa IP-osoitteen piilotus-ohjelmaa. Itselle ainakin toimii. Ilman sitä en ole sivuille päässyt varmaan puoleen vuoteen...

    • sasa7

      Hyvin toimii.
      Kärsivällisyyttä tarvitaan!

    • panelisti

      kaikki missä cint on mukana on jossain määrin huijausta! ollut cint:n panelisti jo vuodesta 2007 ja aina aika-ajoin näkyy tilillä mystisiä vähennyksiä (joihin asiakas palvelu vastaa random-generaattorimaisesti milloin että on tilitetty väärin ja oikaistu virhettä tai että he selvittävät asiaa ja palaavat asiaan.. ja voitte arvata onko palattu) myös kun rupesin tarkemmin seuraamaan ja pitämään listaa mihin kyselyihin minäkin päivänä vastannut ja paljon olisi "palkkaa" tuosta pitänyt tulla niin olen huomannut että kaikkia palkinto pisteitä ei olekaan minulle tilitetty! taas useamman kerran asiakaspalveluun yhteydessä oltuani syytelty milloin heidän systeemiä, minun selaintani, pätkivää nettiä? tms..
      ja täälläkin paljon puhuttanut rahojen siirto ei toimi kuin yleensä alkuviikosta (ilmeisesti kun he laittavat omalle paypal tililleen pari euroa katetta, tms...?)
      kuitenkin useita kymmeniä euroja ko firmalta tienanneena voin sanoa ettei kannata.. kusettaja huijareita ovat CINT:llä!!

    • jonski3

      Minulla toimii hyvin :) Olen saanut 20e lahjakortin ja 10e paypalille .)

    • www.triaba.com

      "Maksusysteemi ei ole hetkellä saatavalla. Ole hyvä ja kokeile myöhemmin uudestaan." Tämä ilmoitus tulee aina.

    • asiakaspalveluosoite

      Mihin osoitteeseen olette laittaneet palautetta, koska missään kyselyssä ei ole asiakaspalvelun yhteystietoja? Itsekään en pääse mitään kautta vaikuttajapaneelin sivuille, en edes tähän keskusteluun laitetuista linkeistä. Muualla kuin kotona en tosin ole kokeillut

    • Kokemusta

      Panelistiin tuli itsekin liityttyä. Nuo kyselyt ovat olleet ihan mielenkiintoisia täyttää.

      Se ei kuitenkaan lämmittänyt että pari päivää liittymisen jälkeen alkoi tulla huima määrä puheluita telemarkkinointifirmoilta. Itse kuulun Robinson palveluun joten noita ei normaalisti oikein koskaan tule.

    • opiskelija11
    • Vaikuttajap..rikki?

      Onks kukaan päässy vaikuttajapaneelin sivuille 2015 puolel? Itsellä ei ainakaan enää toimi

    • .............

      Ei löydy koko domainia enää. Mielenkiintoista..

    • Anonyymi

      Aika lailla ottaa aivoon, kun joka viikko tulee kysely, mutta aina saa pettyä, kun ei se muka olekaan sopiva. Mietinpä vaan, mitä helvetin hyötyä on profiilikysymyksistäkään, kun ei niistäkään huolimatta tule kyselyitä, mihin saisi vastata. Mitä enemmän saisi jostain kyselystä pisteitä, sen varmempaa on, ettei pääse vastaamaan ollenkaan. Viime viikolla oli aika pitkä kysely. Kymmenen minuuttia vastattuani kysymyksiin, tulikin ilmoitus, etten sovi kyselyyn. Tekisi kyllä mieli laittaa sinne palautetta, että haluan kyselyitä, mihin pääsee vastaamaan, enkä pettymyksiä. Olen muillakin kyselysivuilla, mutta en ole saanut siirrettyä sieltä tienattua summaa siirrettyä paypaliin, kun sen asiakaspalvelu on englanninkielinen. En ymmärrä sen ohjeita niin hyvin. Vaikuttajapaneeli on kyllä toisinaan syvältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe