The Grifter

Little Otik

http://pelottaako.blogspot.com/2009/11/grifter.html

"En ollut vielä nähnyt sitä itse, enkä uskonut sen olevan niin paha. Olin väärässä. "The Grifter" on sairain, järkyttävin ja häiritsevin asia minkä olen ikinä nähnyt. Laitoin tämän tänne pikemminkin varoituksena - jos törmäätte kyseiseen videoon, älkää katsoko sitä. Luottakaa minuun, se ei kannata. Tämä tulee kummittelemaan teidän unissanne kuukausia. Ihmisten väitetään saaneen psykooseja tämän katsomisen seurauksena, enkä ihmettele jos se on totta.

Video on hyvin vaikea löytää, ja hyvä niin. Toivon, ettei kukaan enää erehdy katsomaan sitä."

21

8217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwqww3ws

      Taas yksi urbaanilegenda kuten takavuosina oli. En muista tekeleen nimeä mutta huhuttiin sen olevan järkyttävin, pelottavin, sairain elokuva, mutta todellisuudessa sitä ei edes ollut olemassa. Niin kuin ei tätäkään.

    • deqwddfff

      Ei kannata edes edes uskoa että tällaista olisi olemassa. Älkää menkö lankaan. Ei ole olemassa.

      • trolololo

        tää on totta
        retard :P


    • böpöö

      ette varmaan huomanneet aloittajan nimimerkkiä? ;DD

    • ap

      www.truegrifter.tk

    • Kaiken katsonut

      Näyttää kyllä hirveältä.

    • pliis

      on se olemassa. tahtoisin edes vilkaista sitä. saanko sen alkuperäisen ohjelman linkin?

    • 242434556yjhj,lkö

      Ei ole olemassakaan ko.leffaa!

    • ewer33r333

      Sivuston (http://pelottaako.blogspot.com/2009/11/grifter.html) kuvat jotka väitetään olevan elokuvasta "Grifter" on otettu Svankmajerin leffasta Little Otik. Älkää nyt sentään kaikkea uskoko. Bloginpitäjältä ihan hyvä yritys mutta ei mennyt läpi. Ei ole elokuvaa "Grifter" olemassakaan.

      • MRjuusto

        Ai ei vai mä oon nähny gifterin. SE OLI TOOOOOSI PELOTTAVA!!!!!!! Kirjoittakaa Googleen: the gifter real video. VAROITUS:katsokaa omalla vastuullanne!!!


    • m.k5

      Kertokaa mitä siinä videossa tapahtuu niin ei itse tarvitse katsoa sitä.Tai no mikä siinä edes on niin kamalaa jos katsoo sen.Tai no kertokaa vaan mitä siinä tapahtuu jos olette katsoneet sen.

      • Spoileri

        SPOILI. Siin joku sairas pedari ottaa vauvan pois kehdosta tiputtaa maahan kuristaa puree ja tekee vitun outoi juttui niin kauan kunnes vauva ei enää hengitä sitten se laittaa sen takas kehtoon


      • Spoileri

        SPOILI. Siin joku sairas pedari ottaa vauvan pois kehdosta tiputtaa maahan kuristaa puree ja tekee vitun outoi juttui niin kauan kunnes vauva ei enää hengitä sitten se laittaa sen takas kehtoon


    • r23rg5y67ujk

      Ei siinä mitään tapahdu koska sellaista videota EI ole!

      • MRjuusto

        Onpas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Abe

      Kyselkää videota Throlaudasta. Tietysti teidän pitä aluksi päästä sinne. Lukekaa ton sivun kommentteja siellä on tarina mitä siinä tapahtuu, ja sit siinä lopuks tulee joku teksti joka suomennettuna on jotain "Tämä lapsi on vielä elossa ja asuu jossain vajassa jonka nimeä ei ole annettu". Eli siis joku pedari hakkaa ja syö jotain lasta.

    • pakkonähdä

      voisko joku linkata sen videon?! pakko saada nähä se oon ettiny sitä varmaa puol vuotta mut en oo löytäny sitä :((( tuun hulluks jos en saa nähä sitä !!

    • hyi..m

      Kirjoittakaa YouTubeen the grifter niin siellä se on. En katsonut loppuun..

    • dydidyy

      Itse asiassa Grifter on olemassa, nuo youtubesta löytyvät minuutin pituiset klipit lienevät vain peitetarinaa aidon videon hävittämiseksi, joka on oikeasti paljon järkyttävämpi. Ja hankalampi löytää.

      Todellisia ovat myös nämä kaverit jotka esim. tässä ketjussa ovat kommentoineet ja väittäneet vastaan Grifterin olemassaolosta. Ovat kenties löytäneet alkuperäisen videon (taisi olla n. 20 min) ja näillä kommenteilla koettavat estää toisia löytämästä sitä. Toimii?

      Unohtakaa koko Grifter. Oli video aito tai ei, asiaan puuttuva henkilö ei voi välttyä trollaukselta.

      • kauhufani xD

        Vitsi, haluisin kattoo the grifterin, mutta:
        1) olen kauhuhullu
        2) mutta jos tuollaisia kommentteja jo feikkivideoista (ehkä) ni en tiiä uskallanko:/
        3) oon kattonu muitakin vauvanraatelutyylisiä videoita nii... vaikea päätös


      • Kusetat

        Ei, grifteriä ei ole olemassa. Nämä kuvat ja se videopätkä on elokuvasta nimeltä Little Otik molemmat. Alunperin tarina lähti liikkeelle 4chanilta jossa eräs käyttä väitti nähneensä kyseisen pätkän ja oli liittänyt postaukseen juurikin nämä elokuvasta otetut kuvat. Porukka kiinnostui videosta ja juttu alkoi levitä. Mitään "oikeaa" the Grifteriä ei ole olemassakaan


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe