Tyttöjen murrosikä

Henkka ( tyttö)

Hei, oon 13 vuotta ja mua kiinnostaa oonko mä lyhyt. Oon 167.8 cm ja jalka on 38-39, joten voikse olla mahollista. Painan muuten 50.6 kg ;-). Kertokaa oma painonne , pituus ja kengän numero.

58

4076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan, yksi äiti

      Olet ihan normaalikokoinen tyttö, hoikka. Jalatkin sopivan kokoiset. Onnea elämään.

    • emmi 15v.

      no mä oon 15v tyttö ja mä oon joku 152.2 cm pitkä (aika lyhyt) mun jalankoko on jku 36-37 riippu kengästä :D ja mä painan 48 kg :D

    • tiina.r.

      oonks mä läski... Painan 52-55kg (vaihtelee).. oon 163 pitkä.. jalankoko 39-40.. vaikkei kyl nyt liittyny tähä... ja sitte menkat on alkanu.. niii voisko joku sanoo et oonko lihava...? kiitus

      • mooooooooooooooooooi

        Et ole todellakaan läski!
        Ja ite oon 172 cm ja 56 kg, haluisin olla vähäsen isompi/naisellisempi


    • Heps kukkuu

      No hei jos joku on läski niin mä. Oon 13 ja pitkä jotain 165... Ja painan jotain 60 kiloo... Jalankoko on jotain 39-40, riippuu kengästä.

      • haloooooo

        Oot ihan normaali painonen sinäki, mut etteks te muka käy missää terveystarkastuksissa yms. missä ne kertoo teiän painoindeksin?


      • IDIOOTIT!

        VITUN NOLO IDIOOTTI! :DD NAURAN! Ajattele järjellä, et oo läski! Kannattaisko joskus ajatella mitä sano: oon kyllästynyt siihen että kaikki normaali painoiset välittää kuinka läski oo ku joillakin oo oikeesti ongelmia! Esim oma painoindeksini oo lähes 35! Ja se oo oikeesti paljon, tyhmilleki tiedoksi!


      • Tietäväinen
        haloooooo kirjoitti:

        Oot ihan normaali painonen sinäki, mut etteks te muka käy missää terveystarkastuksissa yms. missä ne kertoo teiän painoindeksin?

        Hei sori vaa mut terveystarkastuksessa ei kerrota painoindeksiä koska sitä ei muutenkaan suositella käytettäväksi alle 18 vuotiaille!


    • haksuneusku

      Enpä ala tässä omia mittojani kertomaan, riittää, etät tiedän itse olevani lievästi ylipainoinen :D mutta sinä oot todellaki normaali ja olet sentään vielä kasvavassa iässä!

    • leeluna22

      Aloittajallahan on ihanteelliset mitat naiseksi. Ja mahdollisesti kasvatkin vielä pari vuotta. Ehkäpä 170cm voipi olla mittasi nuorena aikuisena 20-vuotiaana.

    • Henkka ( tyttö)

      170 cm olis tavoite. :-D

    • on tietoa

      kuuluuko kiroilu ym. huuto kenenkään murrosikään?

    • Heps kukkuu

      Kiitos vastauksista:D Kyl mä oon käyny terkkarilla ja se on aina sanonu mulle et oon normipainonen... Mut en sit tiiä, varmaan vaaa kuvittelen kaiken ite, et saisin jonku valittamisn aiheen:D

      Ja kiroilu kuuluu todelaki murrosikään!

    • menkkkatyttä

      OOnks mä läski ku oon 11v. pitkä 165cm ja paino 52kiloo ja menkat on alkanut..::)

    • Heipparallaaa

      EEt säkään kyllä mikään läski ole!! Ja jos menkatki on alkanu,ihan normipainonen... :D Mä oon jtn 165-170 cmpitkä ja painan 60kg. En tiiä onko se liikaa vai ihan hyvä ?

    • Heippa kaikille!!

      No entäs oonko mä läski! =DDD Oon 11 ja puol vuotias.Oon 155cm ja 50-54 kiloo. Se vaihtelee. =) Mua vaan inhottaa ku koulussa koitan aina saada vähän vatsaani sisäänpäin ettei se kaikille näkyis. =/ En tiiä onko menkat alkanu. Ei oo mitään näkyny ainakaan. =) Kiitos etukäteen!!!

      • Heippa kaikille!!

        Ja jalan koko oli sitte 36-37. Ok???


    • gerbulityttp

      oon 143 cm kenkä 36-37 paino 32.3

    • poeka1

      minä oon poika ja oon 152 cm pitkä ja paino 42 kg ja kengän numero 40-41 :).

    • TH

      Moi! Oon 11 ja puol vuotta. Pitkä 161cm painan 60-62 kg. Vaihtelee. Oonks ok? Itestä oon vähä lihava, vaikka äiti sanoo et oon sopiva, en oikein usko. Ku se on... öö... äiti! Menkat on alkanu n. 8kk sit. Rinnat on kasvanu jne. Onks se ihan normaalii, kato meijän luokal ei kellään viel oo menkat tai riinnat? Ja on mua vähä siitä kiusattu, ku aiheesta oli tunnil, siitä syystä inhoan biologiaa. Ai ja juu kengän koko oisko 38-40.
      Ja lisään vielä että hermoromahus on TOOOSI lähellä.

    • gfhssh

      Olen 12-vuotias, 153cm ja 40kg. Kengännumero riippuu kengästä, 38-40.

      • Oonko

        Oonko läski painan 45 kg 155cm ja kengän koko on 38 oonko läski?;(


    • Eräs ärsyyntynyt

      NO VITTU ETTE OLE LÄSKEJÄ KUKAAN

    • Norppa (tyttö)

      Mä oon14, kohta viisitoista ja mä oon 159,8 cm ja 65,6kg (oon vähän pyöreä). Kengän numero on 39 eikä enää kasva. Sä oot pitkä verrattuna muhun.

    • Muistakaa tämä !

      Te ootte kaikki ihan normaalipainosia ! Kukaan teistä ei läski ole.. varsinkin jos on menkat alkanu. Se on ihan normaalia. Ihmiset älkää oikeesti valittako siitä että ootte läskejä, ku ette kuitenkaan oo.. Mä oon 13wee 167cm pitkä ja painan 60-62 kiloo. Mä en oikeesti tiiä onko se hyvä ? Kertokaa mulle kaikki mileipiteenne.. Iso kiitos jo muutenki

    • läski...

      joo eli ite oon 13v (läski) oon noin 163cm pitkä ja painan huimat 70 kiloo... pitäis laihuttaa.... kenkän nummeri on 39-41

      • oon oikeesti läski

        Oonko läski 13.v oon 160cm painan 37kg ja kenkä on 37


      • Anonyymi
        oon oikeesti läski kirjoitti:

        Oonko läski 13.v oon 160cm painan 37kg ja kenkä on 37

        Et niiku todellakaan oo. Jos mulle on sanottu että oon hoikka ja sopiva terkassa ja oon 11,5v, 160cm, kengänkoko 37,5 ja painan 42 kg


    • huora1

      oonko läski

    • tytttt1

      oon 12 ja 166 ja painan n. 63kg ja menkat alkanu ja B kuppi oonko normaali??

    • kysyj'

      Moi oonko läski oon 11v ja painan 48 kg oon 150 cm ?? on jo ihan rinnat ja peffa ?

    • fhdrghtsseryhtj

      et oo läski


      oonks läski oon 2m ja 30kg oonks läski?

      • Laihuli

        Oonko liian laiha painan 33 oon 02 ja kengän numero 35-36


    • oon ihan sika LÄSKI

      oon vitun läski :c koska hei miettikää 155cm ja 63kg!!!! ei tod ole normaalia ;c oon vitun läski ja kaikki haukkuuki mua läskiks mut tää on vaa elämää kengän koo 35

    • Nainen3

      Mulla alko murrosikä 11 -vuotiaana ja kuukautiset alkoi 11-vuotiaana 1995 maaliskuussa.

    • Tuntematon tyttö

      Ite oon 11v ja painan n.43kg ja oon 158cm pitkä ja jalan koko on 37-39

      • Sopivaolet

        Itse olen 16 vuotta, 169cm pitkä, (jalankoko 40) ja painan 56-58 kg. Omasta mielestäni olen lihava ja ylipainoine vaikka toisaalta terveydenhoitaja sanoi minun olevan sopivan painoinen 65kilosena. Noh. Lihava olen.


      • tuitttuuuuu

        Mä oon 11v painan32.0 kg kengänkoko35-36 ja oon pitkä 145


      • tyttönenvaan
        Sopivaolet kirjoitti:

        Itse olen 16 vuotta, 169cm pitkä, (jalankoko 40) ja painan 56-58 kg. Omasta mielestäni olen lihava ja ylipainoine vaikka toisaalta terveydenhoitaja sanoi minun olevan sopivan painoinen 65kilosena. Noh. Lihava olen.

        Mä oon 12 vuotta, n. 163cm ja 62kg :( mulla on paksut reidet, oon mielestäni vähän ylipainoinen. Syön suht. terveellisesti mut liikaa. Oon yrittäny laihuttaa mut se ei vaan onnistu :( menkat on alkanu.


    • 10001

      Moi,mää oon 12.w ja oon 162 pitkä ja painan 51 kiloo.Mua kiinnostaa et oonko ylipainonen?joten sanokaa!!mun jalan koko on 41-42 xd oon periny ton ison jalan mun isältä koska sen jalan koko on 46-48xDja mulla siis eii oo vielä menkat alkanu mut valkovuotoo tulee päiväs ihan sairaana.Mun äitillä alko murrosikä 12.w joten uskon et mullakin alkaa pikku hiljaa.ja mää käytän rintsikoita,kuppi koko on 65 A ja mulle käy myös 70 AA . Sori jos tuli liian pitkä teksti

    • hpieni

      Hei miettikää nyt mä oon 143-145cm ja oon 12! Ja painan noin 36kiloo oonko läski?

    • lyhyempi

      Jooo normaalia, mä 16v 158cm, 44,6kg ja jalka 36-37 koko:D ja oon luokan komanneks lyhyin et joo 8)

    • Tähtisivu

      Pienet rakkaat kullanmurut. Kun olette kolmekymppisiä te muistelette säälivästi hymyillen noita arkoja vuosia. Te olette kaikki ihania, viis kokoa ja näköä. Teistä jokainen on tärkeä persoona ja jokaisella teistä on oma tehtävä tässä myrskyisessä maailmassa. Tulee aika, jolloin te neuvotte noita vaipoissa sätkytteleviä nyyttejä kuten me aikuiset nyt teitä. Silmistä ihmisen näkee; kuoret on mitä on. Tsemppiä!

    • Duhh

      Itse olen kohta 15, oon 166cm pitkä painan 50kg ja kengännumero on 39-40. En kylläkään kasva enää pituutta varmaan kuin 5cm, että

    • ALIARVIOIVIA

      OLETTE KAIKKI NORMAALIPAINOISIA sori vanha keskustelu kaikki on jo jotai kolme vuotta vanhempia itse olen nykyään kymmenen ja painan 28kg ja olen 152cm olen alipainoinen mutta pitkä PAINOSI RIIPPUU USEIN PITUUDESTASI MUTTA KAIKILLA EI KUTEN MINULLA OLEN LUOKKANI TOISEKSI PISIN JA PAINAN VÄHEMMÄN MITÄ JOTKU 133CM MEIÄN LUOKALTA

      • Anonyymi

        Jeppp. Älkää kyselkö ootteko ylipainosta vaan olkaa tyytyväinen itseenne! Mää oon 160 pitkä ja täytän jouluaattona 12 ja painan 40-45 byeeee alan nuqq


    • Anonyymi

      Pillua sain

    • Anonyymi

      Olen 10v ja minun pituus on 150?, painan 50kg ja mun kengän koko on 39-41

    • Anonyymi

      47,5

      205 cm

      150 kg

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu mutta oon itte 11v tyttö pian 12v ja oon 156cm pitkä painan joku 38kg ja jalankoko 38!
      mulla on sellanen tunne että olisin liian laiha koska isovanhemmatkin kutsuu mua ruipeloksi ja hoikaksi.
      omasta mielestä oon kyllä ihan normi painonen yms!
      Koska mä oon ehkä ulkokuorelta hieman hoikka mutta mulla on tosi isot lihakset💪

      • Anonyymi

        Siis oon ittekki tyttö 11v pian 12v 154,5cm pitkä, kengän koko joku 38-39 (riippuu kengästä) ja painan 39kg
        Oonko liian laiha ku kaikki kutsuu mua ruipeloks, hoikaks, laihaks yms?
        Ja lihaksia muuten löytyy paljon💪🏻


    • Anonyymi

      Vanha keskustelu mutta että ole kukaan yhtään läskei tai ylipainosii jos terkka ei oo siitä maininnut mitään. Ite oon 12v ja vuoden lopulla 13.v . Oon n. 162cm pitkä painan olikohan 43kg kengän koko on n. 38-40. Oon kuulemma ihan normaali. Älkää ottako niin suurta stressii teidän koosta.

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu mutta mua kiinnostaa oonko alipainonen?
      Pituus= 158cm
      Paino= 40kg suunnillee
      Jalankoko=38-39 (riippuu kengästä)
      Kertokaa pliis💜

    • Anonyymi

      Sori tää on vanha keskustelu mut oonko alipainonen?
      Oon tyttö 12v (010),painan noin 43-45kg ja oon 158,5cm pitkä:D Kengän koko on 38-39 riippuu kengästä:)

    • Anonyymi

      Puolet tästä koko keskustelusta on tyttöjä jotka väittää itseään läskiksi. Ette ole. Meidän koulussa on bout 300 tyttöä ja ei varmaan yksikään ole normaalia isompi. Olen siis poika. Sama kuin poikien murrosikä sivulla puolet on trolleja haukkumassa munaa pieneksi

      • Anonyymi

        Kyllä se siitä mieli muuttuu kun tyttö alkaa kyrpää saamaan,tulee muut asiat tärkeämmiksi kun ulkonäkö,ehkäsy kaikista tärkein!
        Jokainen saa oli näkö mikä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siitä mieli muuttuu kun tyttö alkaa kyrpää saamaan,tulee muut asiat tärkeämmiksi kun ulkonäkö,ehkäsy kaikista tärkein!
        Jokainen saa oli näkö mikä vaan

        no just näin


    • Anonyymi

      Oon tyttö 10 v. 138 cm aika lyhyt ja kengän koko 35-37 ja painan 29 kg jotain tommosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe