Millainen on komea mies?

dfgdrfewpjorqworq

Mikä tekee miehestä komean naisen silmissä?

Jääkiekon ja jalkapallon pelaajista naiset tuntuvat pitävän kovasti. Onko näitä lajeja pelaavilla sopiva ruumiinrakenne vai onko kyse lähinnä karismasta?

72

13139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slfdjlskfl

      Suomalaiset miehet ovat rumia.

      • zomalit ah < 3

        jep, somalit on komeimpii


      • Anonyymi
        zomalit ah < 3 kirjoitti:

        jep, somalit on komeimpii

        Rumia molottavia narukäsiä,yök.


      • Anonyymi
        zomalit ah < 3 kirjoitti:

        jep, somalit on komeimpii

        Somalit ylös


    • ei tarvita enempää

      Kyse on julkkisstatuksesta ja rahasta, ei muusta.

    • .......

      No noilla varmaan kroppa vaikuttaa. Ja jotkut beckhamit nyt vaan on komeita ihan naamastaankin.

      Komea mies on komea. Kyllä sä tiedät.

    • kuuluisuus auttaa

      Eiköhän esim. jääkiekkoilijoilla ole se kuuluisuus, johon se kiinnostus perustuu. On siellä muutama ihan komea tapauskin. Suurin osa kuitenkin naamasta tosi tavallisen näköisiä eikä mitään komistuksia.

    • Aurora B.

      Minun silmääni komea mies on pitkä, ei tarvitse olla viimeisen päälle lihaksikas, vaan ihan tavallinen ja pieni kaljamahakin on ihan ok. Olen 170 cm pitkä, joten mielestäni pitkä mies on vähintään 185 cm.

      Tumma mieskin voi olla komea, mutta pidän itse vaaleista. En etsi miehen kasvoista välttämättä sitä paljon puhuttua symmetriaa tai mittasuhteita, vaan jotain persoonallista ja erikoista. Ja tietynlainen huumorinpilkahdus pitää silmissä olla. Mies ei siis saa missään nimessä olla kaunis ja mallimainen, tylsistyisin pian liian kauniisiin kasvoihin.

      Minulla on tapana hullaantua harmaisiin silmiin ja kauniiseen hymyyn. Kaunein hymy on sellainen, että poskiin tulee sellaiset jännät nauruvekit. Ei siis hymykuopat. Kauniiseen hymyyn liittyy yleensä myös se, että silmät menevät sirrille.

      Lisäksi komealla miehellä on miehekkäät kädet, isot, voimakkaat ja verisuonten tulee näkyä selkeästi.

      • -agda-

        No jestas - kirjoitat kokolailla samoin kuin minä ajattelen :--)

        "Eriävän mielipiteen" esitän vain harmaisiin silmiin - kyllä nekin on ok, mutta sinisiin silmiin "uppoudun" helpommin. Ruskeisiin silmiin en ole koskaan tuntenut mitään vetoa.
        Ei hymykuoppia, ei ... "Plussaa" tulee siitä, jos ylähuuli sillälailla... "Kipristyy", kun hymy nousee kasvoille.


    • Tärkeintä on miten mies kantaa itsensä!

      Olen tehnyt opiskeluaikoina aiheesta tutkielman ja ideana oli, että eri näköiset miehet omaksuvat kameran edessä erilaisia olemuksia ja katsotaan jälkeenpäin nauhalta kuinka ryhti ja ilmeet vaikuttavat ulkonäköön.

      Veistoksellisetkin kasvot muuttuvan pääsiäissaaren kivipatsaiden näköiseksi, jos hymy ei valaise kasvoja koskaan tai mies kävelee kumarassa selkä luimussa ja otsa kurtussa.

      Mies, joka astelee kadulla pää pystyssä selkä suorana, katselee ympärilleen avoimen kiinnostuneena ja mahdollisesti jopa hymyilee vastaantuleville ihmisille, saa kiinnostukseni ja ajattelen, että tuo mies ei voi olla kuin hyvä tyyppi.

      Eivät suomalaiset miehet ole rumia, monet vaan eivät ole löytäneet itseään parhaiten pukevaa tyyliä vaan jumahtavat tähän persoonattomaan farkut-huppari-tyyliin. Ja oikea hiusten leikkaus tekee muuten p-a-l-j-o-n!

      Miehen ulkonäkö ei oikeasti ole kovin iso asia, perus hygienian ja siisteyden huolehtiminen tietysti aina.

      • Anonyymi

        Mä en haluaa kantaa itseäni, naisen pitää kantaa minua.


    • näinaluksitulimieleen

      Parran pitää kasvaa, rintakarvat plussaa, jos hiukset ei kasva -> pitää ajaa pois tai olla ainakin lyhyet. Paras vartalo on ruumiillisella työllä rakennettu, takamus kiinteä ja hartiat leveät. Habaa pitää olla ja isot kourat. Kasvoiltaan ennemmin rosoinen ja persoonallinen. Värillä ei väliä. Luonteeltaan avoin ja utelias, hymyilee ja nauraa paljon. Osaa keskustella, väitellä, oma tahto oltava. Itsenäinen ja eteenpäin pyrkivä. Hygieniastaan hyvää huolta pitävä.

      • sama maku

        Hyvältä kuulostaa! :)


    • Donna Dorka

      Ei kun se on se ajatus et vois päästä NHL- vaimoksi tai jalisammattilaisen vaimoksi ja pääsis suunnittelemaan vaatteita ja antamaan haastatteluja Anna-lehdelle ja muutenkin pääsis syvälle elämään kiinni eikä tarttis ite mennä töihin paitsi jos haluaa ja sit vois olla juontaja tai synnytysvalmentaja tai muuten vaan suu auki ja ruskettunut tai sit vois antaa anopin ripustaa aina uudet puffiverhot uuteen jenkkikotiin ja sit en mä muuta sit.

    • nainen33v

      Antti Reini on komea :) (ei mikään siloposki!) Jostain syystä Kari Ketosessa ja Richard Hammondissa (lyhyitä) on jotain missä silmä lepää. Woody Harrelson (kaljuuntunut) ja Jouni Hynynen (karvaisempi)
      saavat sukat pyörimään jalassa. Kukaan näistä ei varmaan vastaa klassista komeuskäsitystä? Itse asiassa tässäkään mieleeni ensimmäisenä tulleessa viisikossa ei ole mitään yhdistävää tekijää :D
      Helpompi on kuvailla mikä miehen ulkonäössä on turnoff, tutuissakin on muutama peruskomea mies, jotka pilaavat luonnonlahjansa luonteen puutteella. Komea mies kantaa itsensä hyvin (onpa kulunutta), on rento, aito oma itsensä, lähestyttävä. Huumorintajulla ja oikealla elämänasenteella saa olemukseen sellaista lämpöä ja säteilyä, joka korvaa puutteet ulkonäössä.

      • Anonyymi

        Isot muna!


    • Tässä kaikki

      Nenä ja leukaperät ja leveät hartiat sekä vahvat käsivarret ovat A ja O.
      Tarkennan, suora nenänvarsi, erottuva leuka joka ei häviä kaulaan. Hartiat levemmät kuin vyötärö ja sellaiset käsvarret jotka jaksavat kantaa mut kotiin jos olen sammunut ojan penkalle. Vahvat hiukset on plussaa sekä hymy. Hampaat suorat ja puhtaat.

    • Mille killeN

      niitä näkee seuraavissa ainakin mm ..raksaduunari..rekkamies/kuskit yleensä..tietyömaalla.. maajussit..silmä lepää semmonen miehinen mies mielellään 180 molemmin puolin ..Siis montakohan tosiiii komeaa nähnytkään..jo ja kesä aluillaan.Oi tytöt lavatanssit kutsuu :))

      Varmaan raskas työ muokkaa kroppaa..Silmät ,kädet,keskikohta pe*rs* e, niihin kiinnittyy katse..jalat hieman lihasta sopivasti ei hintelä kinttu kuitenkaan.
      Aika samoja kuin tuolla yläkommenteissa.Hymy,katse, ääni.. vie jalat ja huumori keskustelutaito pieni flirtti.Päiväni on pelastettu varmaan :)))Tykkään muutenkin ihmisistä jotka persoonallisia ,osaavia tekee kaikkee itse käsillään..paperin kääntelyt ja kokoukset on per**tä..toimisto fantasia öklöttää sitä nähty niin että korvista pissaa jo.. :((.Ei anna paljoa..

      Se mitä en koe kiinnostavana on pukupellet.Tiukka ilme silmälasit nokalla.Tietokone tärkein asia maanpäällä. Salkku kainalossa laiha kukkakeppi reenamaton lihaksiton kroppa.Hintelä hinttu kiiltokenkä lookki alla kenties ns.m **jatke.Oma hyvänen ilmeetön pelle joka puhuu vaan urastaan ja rahastaan.Etova niljake saa jäädä siihen paikkaan.Kokemus tuo..ja se tekopyhyys
      miten ihminen jaksaakaan olla aina silleen hymyssä suin??!? ihmettelen ja aina pirtee maalattu ja stailattu.Oravanpyörästä moni tahtoo hypätä pois tai joutuuu..

      • Puku- eli panomies

        Mille killeN = haaveissa elävä raksatuunari.


    • pukupelle

      Eikös se mennytkään niin, että jos mies on liian komea, niin naiset karttavat tätä, kun ajattelevat tällöin miestä peluriksi, joka saisi kenet vain ja kokoajan pyörisi paremman näköisiä naisia ympärillä??


      Mille killeN: jaksamisia rehelliseen masennukseesi ja negatiivisen asenteesi kanssa :D

    • Munmielipide:))

      Mun mielestä karvaset miehet on ällöttäviä tai ainakin tulee mieleen joku lumimies =D sixpäkki on plussaa mutta ei sen tarvi olla mikään liian iso tykkään tummista silmistä jotka näyttää vähän koiran pentumaisilta posliinmaiset kasvot ja kulmikkaat kulmakarvat ja tummat ja tykkään enemmän tummista hiuksista pituus yli180cm onkohan tälläsii miehii edes olemassa? Luonne josta tykkään on salaperäinen ja hurmaava. Tärkeetä on myös se että mies ei ole mikään prinssi "kunnonkansalaine" vaan sellainen joka ei pelkää poliiseja ;) No ei se tärkeetä ole mutta kuitenkin :)

    • likujyh5gt

      kyse on RAHASTA. Valta on myös sexyä

      • misssssix

        vain rumat miehet ajattelevat näin :D


      • anka-

        Ei, kyse rahasta oli vielä 60 luvulla.

        Vallan seksikkyys johtuu vain geeneistä. Muutkin nisäkäsnaaraat kuin ihminen hakeutuu parittelemaan valtaapitävän uroksen kanssa = vahvimman uroksen kanssa.


    • 25-vuotias n

      Juha Tapiossa yhdistyy jotenkin kaikki piirteet mistä miehessä pidän...

    • misssssix

      Ulkonäöltään komea mies.
      Pitkä 180cm, lihaksikas, hyvä tukka, kulmikkaat kasvot, seksikkäät selkälihakset, leveät hartiat, sixpack masussa enkä nyt tarkoita sitä nestemäistä. Tumma (kyllä, suomalaiset miehetkin pystyisivät tähän kun älyäisivät käydä solkussa/suihkurusketuksessa) , komea mies pukeutuu seksikkäästi, vähän pahan pojan tyyliin. ;)

      Tällainen namu.. no , minulla on jo kotona ;)

    • luftfg

      Mies ilman hyvää luonnetta ei ole komea, oli ulkonäkö millainen vaan. Se mielikuva karisee viimeistään 10 min kuluessa. Toisaalta vaatimattoman näköinen mies voi mennä komean typeryksen ohi viehätysvoimassa 100-0 jos älyä ja karismaa löytyy. Tää on kuulkaa nähty monta kertaa. Mulla on jo sen verran ikää, mä tiedän.

    • svedupelle.

      Toivon et toi oli vitsi D:

      • myy8

        Mitäs vitsikästä taneli mäkelässä ja kumppaneissa muka on?


      • Anonyymi
        myy8 kirjoitti:

        Mitäs vitsikästä taneli mäkelässä ja kumppaneissa muka on?

        Taneli Mäkelä on kyllä yks Suomen karismaattisimmista miehistä.


    • zöflfo

      Kauneus on katsojan perseessä!

    • tsts

      Tummat silmät, tumma tukka, siisti parta, ihan siisti muutenkin, hyväkäytöksinen, ei tarvitse olla lihaskimppu, ja pieni kaljamaha vielä menee. Vahvat kasvon piirteet. Pituudella ei ole merkitystä. Yhtälailla 160 senttinen mies voi olla komea siinä missä 190 senttinenkin.

      • Reality Check

        Just joo....


    • karissima

      P***ka luonne tekee komeastakin miehestä ruman, ainakin mun silmissä. Se tekee ihmisestä jotenkin vaan tyhjän kuoren. Sisäinen kauneus vastaavasti tekee sen, että on ihan sama minkä näköinen kaveri on.
      Mutta jos jätetään tämä syvällisempi osuus jutusta, niin miehiä joissa on sitä jotain eli karismaa: Al Pacino, Robert De Niro, Idris Elba, Jude Law, Johnny Depp, Robert Carlyle, Samuel L. Jackson, Morgan Freeman, Viggo Mortensen, Alain Delon, Jean Reno, Toshiro Mifune, Choi Min-sik. Onhan noita suomalaisiakin miehiä joilla on karisma kohdallaan mut just nyt ei tule mieleen kuin Vesa-Matti Loiri sekä Ilkka ja Ismo Alanko.

    • anka-

      Sopusuhtainen kroppa, miehekäs olemus, vähän pahan pojan näköinen:)

      Tässä ketjussahan oli kyse pelkästään ulkonäöstä, miksi ihmiset rupee luonteenpiirteitä luettelemaan.. tottakai jokainen aikuinen ihminen ymmärtää että luonne menee ulkonäön edelle? Toki, ei toinen voi ihan sysirumakaan olla, silloin ei voi ihastua ulkokuoreen eikä näin ollen pääse rakastumaan sisimpään.

    • ugly cojot

      Mikä laki sanoo ettei "sysirumaan", mitä sitten tarkoitatkin, voi ihastua? Blondin laki vai?

      • anka-

        Tämä on taas tätä tekopyhää paskaa.

        Ei, kukaan ei voi ihastua toiseen jos ulkonäkö ei missään määrin miellytä. Toki makuja on monia ja joku joka on mielestäni sysiruma ei toisen mielestä välttämättä olekaan.
        Pointti on se, että jos toisen ulkonäkö sinua kuvottaa et todellakaan mene tekemään tuttavuutta, joten et voi muodostaa niin syvällistä kontaktia että voisit ihastua.


    • fjjfdhxöjf

      Ärsyttää lukea täällä kun jotkut kirjoittelee tyyliin "Miehessä tärkeintä karisma, älykkyys ja rosoinen ulkonäkö".
      Teidän logiikallanne mies saa olla vaikka puliukko katuojasta jolta hampaat mädäntyneet ja rääsyt päällä.kunhan hän vain on rosoinen ja karismaattinen niinkö?
      Mutta ymmärtäähän sen että naiset joilla parasta ennen päiväys mennyt, ei muuta voikaan vaatia.

      • Anonyymi

        Pitääkö myös itsestäänselvyyden luetella? No tässä tulee:
        Ei puli-ukko eikä narkki, ei myöskään sekakäyttäjä
        Hyvät hampaat, ei kuitenkaan jenkkivalkoiset
        Pitkä 185-195
        Värillä ei väliä: tumma, vaalea tai kalju. Hyvin leikatut hiukset, ei pitkiä hiuksia
        Kaunis kallo: ei mikään leuaton lättäkalju
        Suora nenä, ei mikään pystynokka eikä savolainen pottunokka
        Tummat, pitkät silmäripset
        Sopusuhtainen, ei kukkakeppi eikä pallomaha, eikä tietenkään turvonnut läski.
        Karvat ok, mutta ei mitään ryijyä
        Pitkät, suorat sääret, ei mitään länkisääriä
        Isot kädet
        Kauniit aistikkaat huulet, ei kuitenkaan mitään ällöjä paksuja pusuhuulia
        Ei viiksiä, kiitos.
        Partaa ei, mutta sänki sopii joillekin
        Leveät hartiat, ja näkyvä hauis. Ei kuitenkaan mitään salibimboa.
        Hyvä leuka, korkeat poskipäät
        Silmien värillä ei ole mitään väliä, tosi siniset silmät säväyttää, ruskeat ei.
        Pitkä kaula, muttei mikään kurki.
        Hyvä ryhti
        Napakka perse, ei mikään läski eikä leveä. Mielellään sinisissä snickrseissä
        Hyvät reidet
        Siististi pukeutunut, puhdas ja hyvälle tuoksuva
        Kusipäinen luonne näkyy heti, kun kundi avaa suunsa, joten kaikki edellä mainittu toimii vain siinä tapauksessa että kaveri on myös fiksu ja hyvinkäyttäytyvä. Annaks pilluu-jätkät eivät ole komeita, koskaan.


    • oksoo

      Ian Somerhalder = kaikki mitä pitää :)

    • Esim. Antti Railio on komea.

    • Sara19

      Ian Somerhalder on tosi komea mies ;)

    • Seungri mies

      Suomalaiset miehet ovat kieltämättä rumia, verrattuna korealaisiin :/

    • Athletics

      Joku snaoi että jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijat ovat hyväkroppaisia, ja juuri näin asia on... Nilla on se ihannevartaloa, joka on juurikin KOMEA. Eritoten jalkapalloilijat.

      Miehekäs, vahva, hyvä stamina ja kestävyys, kova kroppa, ja luonnostaan atleettisen oloinen.

    • Hady Blondsome

      Tunnettuja komeita (ja tehokkaasti markkinoituja) näyttelijämiehiä ovat:

      - George Clooney
      - Gregory Peck
      - Gary Grant
      - Erroll Flynn
      - Paul Newman
      - Robert Redford
      - Tom Selleck
      - Richard Gere

      - Alain Delon
      - Marcello Mastroianni
      - Mads Mickelsen
      - Micke "Näsan" Persbrandt
      - Tapio Rautavaara
      - Tauno Palo
      - Till Schweiger
      - Jürgen Prochnow
      - Antonio Banderas

      Komea mies on mies ja "kaunis" mies on homo.

    • Anonyymi

      Moi mitä kuuluu? Mulle kuuluu tosi hyvää oon Aino 20v 😄👩

    • Anonyymi

      Matthew McConaughey

    • Arabeista naiset näyttää tykkäävän.

    • En tiedä että mikä tekee miehistä komena toisten naisten silmissä, mutta minun silmissä luonne, älykkyys, hyvä kroppa ja se että on ajoneuvoasentaja ja näyttää hyvältä haalareissaan. 😍 Se kun on fyysinen ammatti niin sen ammatinharjoittajan kanssa ollessa sais tuntea itsensä naiseksi kun mies jaksaisi nostaa. ( olen 50kg) on hyvä myös olla minua pidempi ( olen 154cm) ja ilman partaa, tatuointeja ja lävistyksiä. Perus lyhyet hiukset ilman mitään man bunyja. Tosin tuntuu että nykypäivänä saa ennemmin salamaniskusta päähän kuin löytää tuommosen miehen mitä kuvailin.🤦‍♀️ Mutta jossain jos sellainen olisi niin ottaisin kyllä.

      • Anonyymi

        Kelepaakos palomies?
        Voisin vähän ruiskulla ruiskutella ja tuntisit ittes taas naiseks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelepaakos palomies?
        Voisin vähän ruiskulla ruiskutella ja tuntisit ittes taas naiseks.

        Juu ei. 👎 Ihailen ajoneuvoasentajia ja haluan komean hyvä kroppaisen sellaisen mitkään palomiehet ei kiinnosta suoraan suomeksi sanottuna! 👎👎
        Ja se että haluan tuntea itseni naiseksi ei ole mikään seksualinen vihjaus että etsisin seksiseuraa vaan riittävän maskulinisen miehen seurassa tuntee olonsa naiseksi muutenkin esim kun on vain kävelylläkin miehen kanssa ja katselee sitä komeas ilmestystä ja miten tämä ylpeänä kantaa kroppaansa. 😍 Mutta taitaa jäädä haaveeksi hyvännäköisen
        ajoneuvoasentajan löytäminen.


        Hyvännäköiset ajoneuvoasentajat laittakaa viestiä toiset: älkää vaivautuko, koska en kiinnostu kuitenkaan ja feidaan teät ihan suoralta kädeltä. 🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Miehestä tekee halutun omalla rehellisellä työllä hankitulla rahalla eläminen,huolehtii hygieniastaan ja läheisistään,ei päihdeongelmia tai sukupuolitauteja ja omaa käytöstavat...tanssitaito iso ei todellakaan mitään suuria vaateita!!!

    • Anonyymi

      Rikas ja kuuluisa mies on komea.

    • Esim. Robert Plant silloin kun oli nuori. Toinen on Judas Priestin laulaja Rob Halford nuorena, etenkin noin 30-40-vuotiaana. Noissa on se, että heillä oli myös karismaa (vieläkin on ja ovat nyt vanhoinakin ihan charmantteja miehiä). Nämä herrat eivät myöskään koskaan ole olleet liian sliipattuja, sellaisia kuin esim. Dressman mainoksen miehet tai jotkut bisnesmiehet. En yleensä pidä itellänikään kauheen sliipatusta tyylistä. Rento tyyli on paras tai käy myös vähän boheemikin.

    • Anonyymi

      Harmi vaan kun judas priestin laulaja on homo. Siksipä se naisen silmää viehättääkin, kuinka meidän tylsien heteromiesten käy;)

      • Minä en ajattele sitä, että Rob Halford on homoseksuaali, kun sanon että hän oli nuorena erittäin puoleensavetävä. Ei liity homouteen mitenkään. Homo tai ei, jos musta mies on viehättävä, niin sitten on. Eipä ole Robert Plant homo, mutta musta oli nuorena hänkin erittäin puoleensavetävän näköinen. Toki perusjamppakin voi olla, kaikki riippuu siitä onko joptain sisäistä säteilyä ja jos vielä hymyilee, on edes jollain tapaa sinut itsensä kanssa ja näin poispäin. Näillä kahdella mainitsemallani oli nuorena tuota säteilyä enemmän tai vähemmän ja säteilevä hymy.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Minä en ajattele sitä, että Rob Halford on homoseksuaali, kun sanon että hän oli nuorena erittäin puoleensavetävä. Ei liity homouteen mitenkään. Homo tai ei, jos musta mies on viehättävä, niin sitten on. Eipä ole Robert Plant homo, mutta musta oli nuorena hänkin erittäin puoleensavetävän näköinen. Toki perusjamppakin voi olla, kaikki riippuu siitä onko joptain sisäistä säteilyä ja jos vielä hymyilee, on edes jollain tapaa sinut itsensä kanssa ja näin poispäin. Näillä kahdella mainitsemallani oli nuorena tuota säteilyä enemmän tai vähemmän ja säteilevä hymy.

        Ehkä myös on niin, että homomies on keskimäärin enemmän sinut itsensä kanssa sitten kun on päässyt siihen pisteeseen kuin heteromies ja sepä se siinä viehättääkin. Homomies uskaltaa ehkä olla myös tyylillisesti oma itsensä, kun on tullut enemmän kuorestaan ja näin poispäin.

        Ja sitten pitää ottaa huomioon myös se asia, että nuo Halford ja Plant olivat ja ovat edelleen esiintyviä artisteja ja artistit parhaimmillaan nauttivat siitä mitä tekevät ja kun on tällaista intohimoa ja se näkyy ulospäin, niin se tekee ihmisestä vielä viehättävämmän.

        Robert Plantillä oli kyllä muuten nuorena myös ihana tukka ja Rob Halford oli muuten vaan aika puoleensavetävä (ulkonäöllisesti parhaimmillaan jossain noin ikävuosien 30-40 välillä tuo Halford nuorena).


    • Anonyymi

      Itse en välttämättä pidä erityisesti noitten lajien pelaajista. Tuntuvat olevan luonteeltaan vähän liian äijiä minun makuuni. Vaikka ainahan löytyy poikkeuksia. Mutta kun en ole itsekään mikään joukkuepelien ystävä, olen aina tykännyt rauhallisemmasta meiningistä.

    • Anonyymi

      Moiden lajien edustajissa on hyvän näkösiä, ihan niinkuin huonomman näkösiä. Ihan samalla tavoin kuon muissakin ryhmissä. Niiden suosioon voi vaikuttaa myös status ja raha.

    • Ja nuori Paul Rodgers (Free, Bad Company). Ja onhan noita joitain muitakin. Monet vanhat rockstarat oli nuorena hyvännäköisiä. David Coverdale oli nuorena, varsinkin Deep Purplen aikoina todella kaunis ja Zepin Jimmy Page oli kasvonpiirteiltään kuin enkeli. Pidän myös nuoren John Deaconin ulkonäöstä ja Maidenin Steve Harriskin oli nuorena erittäin hyvännäköinen.

      Täytyy myös mainita, että Boy Georgekin oli nuorena kaunis ja vähemmällä meikillä tai ilman meikkiä (poikamaisempi look) jopa hot.

      Monella vanhalla rocklaulajalla ja joillain muidenkin tyylilajien edustajilla oli nuorena pitkä tukka. Jos on muutenkin kaunis piirteiltään, siis mies, niin pitkä tukka (yli hartioitten, puolipitkä tai polkkamittainen) ja varsinkin jos vielä kihara (kiharrettu tai luonnonkihara) korostaa ulkonäköä. Kyllä miehelläkin voi olla pitkä tukka niin kuin naisella voi olla lyhyt (itselläni on lyhyt tukka, ollut jo useita vuosia). Ja paras tulos on, jos pitkä tukka on sellaisella miehellä, joka ei ole liian maskuliininen, ennemminkin poikamainen tai hieman naisellinen piirteiltään. Mutta jos pitkä tukka on sellainen kuin esim. Juicella oli eli keskellä päälakea on vielä kalju, niin sitten on parasta ajella kaikki hiukset pois ja olla suosiolla kalju, koska pitkä tukka miehellä on kaunis silloin, kun se on sellainen kuin esim. noilla edellä mainituilla herroilla, esim. Plantilla, Rodgersilla ja Pagella nuorena. Tosin Rob Halfordilla oli nuorena enimmän osan ajasta melko lyhyt tai tosi lyhyt tukka, mutta hän oli silti hyvännäköinen. Eli ei se tukan pituus kaikkea sanele ja ihan itsestä riippuu minkälaista tukkaa haluaa pitää, mutta parhaimmillaan pitkä tukka miehellä on ihana.

    • Kuten aikasemmin jo mainitsin, niin muhun iskee parhaimmillaan yksinkertainen ja rento tyyli, vaikka ruutupaita ja farkut kuten kitaristi Rory Gallagherilla aikoinaan. Hän oli luonnollisentyylinen mies, ei sliipattu niin kuin esim. joku Wall streetin pörssimeklari tai jonu Axe-deodoranttimainoksen mies. Eikä ollut myöskään bodatun näköinen.

      Itsellänikin pidän eniten luonnollisesta tyylistä. Meikkiä voi olla (ainakin vähän), mutta en pidä siitä, että naamassani on sitä tosi paljon ja voin esiintyä myös meikittömänäkin. Enkä pidä siitä, jos pitäisi olla koko ajan vaan ykköset yllä tai liian tiukkoja vaatteita päällä, jotka hankaa ja puristaa ja painaa ja hiostaa ja tämä pätee niin ulkona kuin kotona. En tykkää olla liian hieno mitä se itse kullekin tarkoittaa, mutta siisti voi olla ja ihan nättikin ja niin että se miellyttää omaa silmää.

    • Anonyymi

      Jalkapalloilijalla olettaisi olevan hyvä lantion hallinta ja käyttö myös "niissä" hommissa.

    • Anonyymi

      Hienot vaatteet (vaikka joku huppari) ja hienot hiukset (keskijakaus on ihan ok) muuta ei oikeestaan tarvita mut hienot silmät on

    • Anonyymi

      Kunnon parta

    • Anonyymi

      Mies on komea kun on Isot munat

    • Anonyymi

      Minä tykkään kovasti pitkätukkaisista hevimiehistä. Etenkin tummatukkaisista ja parrakkaista. Isimaha tai läskimpi on vaan plussaa.

      • Anonyymi

        Nykyajan hevimiehet ovatkin hevejä ihan ruumiinrakennetta myöten. Siis ne nuoremmat etenkin.


    • Anonyymi

      McGyver! HA!

    • Anonyymi

      Itse taidan olla komea naisten mielestä. Olen kaljuuntuva eli nykyään hiukset leikattu todella lyhyeksi, vähän päälle 30v ja mulla on parta. Leukalinja taitaa olla ihan hyvä ja kasvot todella miehiset, muutenkin kehonkieli todella maskuliininen mikä itsessään lisää miehen "komeutta".

      Huomaan useasti missä tahansa käydessäni missä on naisia paljon, että kaiken ikäiset naiset tuijottaa, oli ne vanhoja, tai sitten todella nuoria, tai siltä väliltä. Kaupoissa saan paljon parempaa palvelua kuin muut ja joskus kassaneidit alkaa ujostelemaan.

      Hieman häiritsee kun miehistä huomaa, että ne on kateellisia joskus mulle ja alkavat suojelemaan omia "naisiaan". Esim. kaupassa käydessäni viime viikolla huomasin kun joku noin 45v mies alkoi tuijottaan oikein vihasesti minua ja en tiennyt mistä se johtuu. Myöhemmin törmäsin mieheen uudestaan ja tajusin mistä se sitten johtui, hän oli nimittäin vaimonsa ja oman noin 17v tyttärensä kanssa kaupassa ja kumpikin näistä alkoi tuijottamaan minua kun huomasivat tämän miehen vihaisen ilmeen. Ja niitä tuijotuksia tuli vielä paljon tämänkin jälkeen mitä ehdin sivusilmällä huomata.

      Komeudessa on etunsa, mutta siinä on myös huonot puolensa. Nuoret ja kokemattomat naiset ujostelevat puhua sulle, oman ikäiset kyllä saattaa tulla juttelemaan ja sitä vanhemmat voivat käydä todella aggressiiviseksi, jos ne haluaa sinut ja silloin ei oo väliä onko ne naimisissa vai ei, ne vaan tyrkyttää itteään sulle.

      Komeus ei yksistään tosiaan ole vaan kasvot, se on sun itsetunnon ilmentymä kehonkielessä ja siinä kuinka kannat itsesi kuin mies ja tiedät minne olet menossa varmin askelein. Tämä on mikä tekee miehestä kuin miehestä jollain tasolla komean, mutta todelliseen komeuteen vaaditaan myös naisia miellyttävät kasvot ja sen huomaa koska naiset pitää sua todella komeana. Ja miehistä huomaa milloin ne tietää että oot naisten mielestä komea ja ovat kateellisia.

      Niitä katseita nimittäin tulee aivan älyttömästi, useat epävarmat miehetkin tuijottaa sua ja alistuvat heti kun katsot heitä kohti ja jotkut naiset uskaltaa tuijottaa kauempaa, mutta lähellä alkavat alistumaan ja eivät uskalla vilkaista enää, mutta voivat katsoa peräänsä että "huh huh mikä mies".

    • Anonyymi

      Mies on komea kun on Isot Munat saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Munat kertovat millainen mies on Isomuna miehet saavat enempi palkkaa ja rahaa ja kaikki naiset. Minulla on Isot Munat ja saan naisia. Naiset tykkaa jos isomunainen mies kusee. Panohommissa pitää naisen haista hyvälle ja mies paskalle. Minun Munat haisee mädäntyneelle paskalle en käytä saippuaa,

    • Anonyymi

      Pennut pelaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe