Hoitaja oletko nähnyt potilaan masturboivan ?

neuvoa

Minkälainen tilanne oli ja miten toimit ?

23

4231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voirähmä

      Jaahas, tämä peikko on näemmä taas herännyt... :(

    • Tilanne hallussa

      Tilanne oli mikä oli, joten työnsin kaverin sänkyineen sairaalaan portaikkoon. Taisi olla seitsemäs kerros. Sillä murtui mm. ranteet ja harrastukseen tuli piiitkä tauko. Oi, kuinka meitä hoitajia kahvihuoneessa nauratti jälkeenpäin. Kyllä sen kaverin ilmekin olisi naurattanut, jos siitä olisi saanut jotain selvää.

    • Tsikkaaja

      Minä taas tilasin paikalle maksullisen naisen hoitamaan homman loppuun ja lasku osoitetiin potilaalle. Osaston miespuolinen henkilökunta veti myös varvit potilaan piikkiin. Hyvällä muistelemme tilannetta.

    • hoitajahoi

      Oli oiva tilaisuus suorittaa Pef- mittaus. Eli odotin huippuhetkeä ja voilá; enkkatulos....

    • kaskalskasklalkal

      no jopa on jutut... tuskin noita kukaan ammatti-ihminen on kirjoittanut.

      jokainen saa tehdä keholleen mitä haluaa ja masturbointi on täysin normaalia, intiimi asia johon varmasti jokainen ammatti-ihminen osaa ammatilisesti ja kunnioitavasti suhtautua.
      lue seksuaalioikeudet !

      • Pysy pervo kolossasi

        "jokainen saa tehdä keholleen mitä haluaa ja masturbointi on täysin normaalia, intiimi asia johon varmasti jokainen ammatti-ihminen osaa ammatilisesti ja kunnioitavasti suhtautua."

        Ja höpön löpö. Kyllä tuo harrastus vaatii sopivan ajan ja paikan, eikä se ole sairaalan vuodeosasto, jos riskinä on, että tilannetta joutuu joku ulkopuolinen todistamaan. Se on ihan eri asia, jos joku mielenterveyspotilas moista julkisesti tekee. Hänellä eivät muutenkaan ole asiat omassa hallussa, mutta kaikki muut asian harrastajat voi laskea reilusti perverssien epäjaloon ritarikuntaan.

        "lue seksuaalioikeudet !"
        Niin, kerropa sinä ne meille.Vinki: niihin ei kuulu julkinen runkkaaminen. Se voidaan katsoa esimerkiksi seksuaaliseksi häirinnäksi tai hyväksikäytöksi ja siihen löytyykin sitten omat pykälänsä.

        Ja mitä tulee tämänkin viestiketjun aloittajaan, niin lienee kyseessäjoku häiriintynyt henkilö. Sen verran monta samantapaista aloitusta on tällekin palstalle tehty. Saanee tästä jotain kiksejä, pervoreppana.


    • sjhasjkhsaös

      No kuule, ei kai tässä lie kyse mistään "julkisesta tapahtumasta" Ajatellaanpa, että jos on potilaana sairaalassa vaikkapa vuodeosastolla viikkoja niin eiköhän sitä omassa vuoteessaan saa kehoansa kosketella.

      Seksuaaliset tarpeet ovat yhtä inhimillisiä kuin ravinto, puhtaus etc..
      Seksuaalioikeudet löytyvät ko sanahaulla.

      • Kipsataanko kädet?

        Sairaala on julkinen laitos, julkinen paikka. Jos mastuboi niin avoimesti, että on vaarassa tulla yllätytetyksi, niin silloin joko aika tai paikka tai molemmat ovat vääriä. Sairaalassa on vuorokaudenaikoja, jolloin huoneissa ei käydä ilman kutsua tai jos potilaalla on joku säännöllinen hoitotoimenpide (esim. tippapussinvaihto). Jos on ollut viikkoja sairaalassa, on tyhmempikin jo oppinut mitä mihinkin aikaan osastolla suurin piirtein tapahtuu. Jos huoneessa on muita sairastavia, ei masturbointi ole sinne kuuluuvaa aktiviteettia. Ja sitäpaitsi osastoilla on esim. vessoja, jotka antavat yksityisyyttä.

        Jos pimeässä/hämärässä potilashuoneessa yöaikaan peiton alla itseään hiplaa, niin hoitaja ei joudu sitä todistamaan. Eli toisinpäin: jos hoitaja/toinen potilas näkee sinun räpläävän itseäsi, olet sitä halunnut ja/tai et vain välitä muiden ihmisten tunteista. Pervo.

        Masturboinnin vertaaminen ruokaan ja juomaan on naurettavaa. Runkkauksen puutteeseen ei kukaan ole kuollut. Se mikä on toiselle on luonnollista, voi olla toiselle perverssiä. Toistaiseksi on meidän kulttuurissa ollut hyvien tapojen mukaista hoitaa itsensä hipelöinti yksityisesti. Mutta jos ja kun siitä tehdään yleispätevä oikeus, niin moni hoitaja nostaa kytkintä ja vaihtaa alaa. Sen jälkeen saa potilas hoitaa itsetyydytyksen lisäksi myös itsensä.

        Seksuaalisissa oikeuksissa ei luvata sitä, että masturboida saa missä ja milloin vain. Sitä ei ole erikseen kielletty sairaalassa, mutta ei sen toteuttamiseen ole annettu avointa valtakirjaakaan.


      • sasjakjaskljlaä
        Kipsataanko kädet? kirjoitti:

        Sairaala on julkinen laitos, julkinen paikka. Jos mastuboi niin avoimesti, että on vaarassa tulla yllätytetyksi, niin silloin joko aika tai paikka tai molemmat ovat vääriä. Sairaalassa on vuorokaudenaikoja, jolloin huoneissa ei käydä ilman kutsua tai jos potilaalla on joku säännöllinen hoitotoimenpide (esim. tippapussinvaihto). Jos on ollut viikkoja sairaalassa, on tyhmempikin jo oppinut mitä mihinkin aikaan osastolla suurin piirtein tapahtuu. Jos huoneessa on muita sairastavia, ei masturbointi ole sinne kuuluuvaa aktiviteettia. Ja sitäpaitsi osastoilla on esim. vessoja, jotka antavat yksityisyyttä.

        Jos pimeässä/hämärässä potilashuoneessa yöaikaan peiton alla itseään hiplaa, niin hoitaja ei joudu sitä todistamaan. Eli toisinpäin: jos hoitaja/toinen potilas näkee sinun räpläävän itseäsi, olet sitä halunnut ja/tai et vain välitä muiden ihmisten tunteista. Pervo.

        Masturboinnin vertaaminen ruokaan ja juomaan on naurettavaa. Runkkauksen puutteeseen ei kukaan ole kuollut. Se mikä on toiselle on luonnollista, voi olla toiselle perverssiä. Toistaiseksi on meidän kulttuurissa ollut hyvien tapojen mukaista hoitaa itsensä hipelöinti yksityisesti. Mutta jos ja kun siitä tehdään yleispätevä oikeus, niin moni hoitaja nostaa kytkintä ja vaihtaa alaa. Sen jälkeen saa potilas hoitaa itsetyydytyksen lisäksi myös itsensä.

        Seksuaalisissa oikeuksissa ei luvata sitä, että masturboida saa missä ja milloin vain. Sitä ei ole erikseen kielletty sairaalassa, mutta ei sen toteuttamiseen ole annettu avointa valtakirjaakaan.

        no ei kai sitä nyt kukaan sairaalassa ollessan , kuten ei missään muuallakaan julkisesti masturboi- se lienee selviö !

        "Masturboinnin vertaaminen ruokaan ja juomaan on naurettavaa. Runkkauksen puutteeseen ei kukaan ole kuollut. " Onko jotenkin vaikea ymmärtää, että seksuaalisuus ja siihen liittyvä oman kehon koskettelu omassa intimiteetissään on jokaisen ihmisen oikeus! Kukapa sitä on toisen puolesta oikea henkilö arvioimaan toisen seksuaalisia tarpeita ja niiden tyydytyksen merkitystä yksilölle.


      • potilas 53
        sasjakjaskljlaä kirjoitti:

        no ei kai sitä nyt kukaan sairaalassa ollessan , kuten ei missään muuallakaan julkisesti masturboi- se lienee selviö !

        "Masturboinnin vertaaminen ruokaan ja juomaan on naurettavaa. Runkkauksen puutteeseen ei kukaan ole kuollut. " Onko jotenkin vaikea ymmärtää, että seksuaalisuus ja siihen liittyvä oman kehon koskettelu omassa intimiteetissään on jokaisen ihmisen oikeus! Kukapa sitä on toisen puolesta oikea henkilö arvioimaan toisen seksuaalisia tarpeita ja niiden tyydytyksen merkitystä yksilölle.

        Kai sitä kuuden hengen huoneessa voi vähän vedellä... ja äännelläkin. Vanhassa keskussairaalassa on kaksi ahdasta vessaa käytävällä, omassa sängyssä on parempi.

        Kerran olin CCU:ssa tarkkailtavana niin hoitaja tuli vetämään verhot sänkyni ympärille eikä sanonut mitään.


    • ghkbvbjj

      Kyseessä on kai oman käden oikeus

    • papatonpop

      No oon nähny monesti. Itse oon nuori parikymppinen lähihoitaja ja välillä lyhytaikaishoitoon tulee eräs dementoitunut inhottava pappa. No tottakai se on aina mun kimpussa, kun joo, on parikymppinen ja vaaleatukkanen tyttö. Se on mun imassu kerran nännin päältä vahingossa ku yritin pukea sille paidan päälle. No, joo, kyllä tottakai ällötti, mut aattelen vaa, et se on sairas ja nauran vaan mielessäni. :D

      Yks päivä vein asukkaan vessaan ja sil oli erektio, ja se masturboi koko ajan. Sanoin, että hän voisi lopettaa, koska ei ole hyvää käytöstä tollanen. Pappa tuumas vaan, että "Tää on niin kivan tuntusta, ja ku on tollanen kaunis nuori hoitajakin". Sit se lopetti, jatko, lopetti, jatko, ku puin sille housuja päälle. Vaippoja kun laitoin, niin se vaan yritti hiplailla mua koko ajan ja yritti et hoitaisin sen. Vastenmielisiä tollaset on, mut ei vaan voi mitään. Se vaan koko ajan, että "Kyl sie saisit auttaa mua kans tässä, tää on niin ihanaa, ettet tiedäkkään" Onneks oon rauhallinen enkä ota tollasesta itteeni.

      Monta kertaa papat on yrittäny kourasta pimpsasta, nuorempana se tuntu tosi inhottavalta, mut nykysin sitä vaan miettii, et ei ne sille oikeen mitään voi. Ja ehotteluja kuulee aina.
      "Ajetaanpas parta"
      "Sä voisit laskee housus niin mä voin ajella kans kyl-sä-tiiät-mitkä-karvat". Hyhhyh.

    • Näin

      Ja mummot ehdottelevat toisinaan kaikenlaista miespuolisille lähäreille.

    • Ei mitään uutta

      Juu hoitajan, lääkärin, potilaan heitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.

      Onhan joskus myös psyk.puolella hoitaja ja potilas avioituneetkiin.

      Näin hullua meininkiä on tällä alalla.

    • niii

      villiä menoa,mitä vaan voi nähdä,asiakkaita on, joka lähtöön.

    • ei sittenkään

      hyi helv..näitä juttuja kun lukee ei todellakaan tee mieli kouluttautua kyseiselle alalle!

    • heikki.

      hoitajan pitää kuitenkin ymmärtää huumoria. itse on alansa valinnu. minä en häpeile. puhuvat keskenään.

    • Nähty on

      Olen nähnyt "keskustelun" aloittajan masturboivan. Eikä siinä paljon nähtävää ollut. Pieni onneton lyijykynän paksuinen nysä jota hinkkasi epätoivoisesti.

    • Olen nähnyt muutakin

      Joo-o, olen nähnyt. Kun se tapahtui yleisessä tilassa, jossa oli muitakin, se loppui käskyllä heti. Oman vuoteen piilossa voi ja saa tehdä mitä ikinä huvittaa, mutta ei mielellään järjestää mitään siivottavaa hoitsuleille.

      Miksi h-ssä ihmisillä on näin ikävä asenne tähänkin juttuun? Jos masturbointi on kuulunut ihmisen toimiin terveenä, mihin helkattiin se häviäisi sairaanakaan ainakaan silloin, kun sairaus on pitkäaikainen tai kenties loppuelämän pituinen. Ja varsinkin, jos muita mahiksia hoitaa aihealuetta ei ole.

      Voisiko pyytää ja toivoa edes vähän ymmärrystä, jos täysipäisistä tyypeistä on kyse tässä(kään) ketjussa.

      • öälädflä

        No tällä palstalla jotkut pervot riekkuvat vastakaikua saatuaan. Eiköhän nuo intiimit asiat pitäisi käsitellä muualla, kuin Suoli-24:ssä. Et silleen.


    • Ihme kotkotuksia

      No mitähän helkkarin väliä sillä on, jos joku pikkusen tumputtaa jossain ja joku hoitsu sattuu astelemaan paikalle huonolla hetkellä?! Luulisi nyt yksinkertaisemmankin tajuavan tuossa vaiheessa sanovan "Sori" ja poistumaan takavasemmalle antaen tumputtajan hoitaa hommansa loppuun.

      • Junkkaajauhassa

        Totta! Siinä vaiheessa hoitaja kirjaa tietokantaan, miksi joku tärkeä lääke on jäänyt antamatta ja miksi. Ei pidä mennä hoidettavaksi, jos itsensä hoitelu menee kaiken muun edelle. Pervo.


      • sänkyläinen
        Junkkaajauhassa kirjoitti:

        Totta! Siinä vaiheessa hoitaja kirjaa tietokantaan, miksi joku tärkeä lääke on jäänyt antamatta ja miksi. Ei pidä mennä hoidettavaksi, jos itsensä hoitelu menee kaiken muun edelle. Pervo.

        Sairaaloissa työskentelee vanhoja ja estyneitä naisia, siksi seksuaalisuus on heille kaikin puolin tabu. Koska seksuaalisuus ahdistaa, niin sitä kiukkua puretaan sitten potilaisiin. Ajattele nyt jos joku estynyt kurppa näkee nuoren miehen masturboivan sängyssään ja itse on viettänyt viimeiset 20 vuotta ilman seksiä (tästä syystä ukko on jo lempannut tai käy säännöllisesti vieraissa / huorissa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe