Water marble nail art

Watermarble

Heips! Kysyisin onko kukaan kokeillut water marble nail art:ia? Siinä välineinä on kuppi, vettä ja kynsilakkaa (jos ei tullut perille niin: youtube: water marble nail art.). Eli siinä tehdään kauniit kynnet niin että: kuppi on melko täynnä vettä, jonka päälle tiputellaan kynsilakka pisaroita. sen jälkeen kynsilakka veden päällä levitetään joksikin kuvioksi. sit kynnen ympärystät teipataan ja kynsi dipataan veteen. sen jälkeen tulokseta pitäisi olla kauniit kynnet :)! Itse oon kokeillu, ja se toimii! Koittakaa tekin!

7

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilineilen :)

      Cool! mäki oon kokeillu, se todella toimii! :) Kiitti vinkistä!

    • Mäkikoklasin

      Sama täällä! tein oman lookin, ja siitä tuli heino! kannatan muitakin kokeilemaan! =D

    • lampens

      Teippii ei välttämättä tarttee käyttää on vaa hankalempaa ja silti voi jäädä reunalle rumia jälkiä, ite otan vanupuikolla ja kynsilakan poistoaineella ylimääräset lakat pois =)

    • ..ii..

      Mitä lakkaa käyttitte

    • ..ii..

      Mitä kynsilakkaa käytit..

    • vfdsvfd

      Mulla ei oikein onnaa se.

      Olen kokeillu vaikka minkä lämpöisillä vesillä ja vaikka kuinka juoksevilla ja tuoreilla kynsilakoilla mutta aina se lakka ehtii jäähtyä semmoseksi kalvoksi eikä sitä pysty enää "muotoilemaan"
      2-5 ensimmäistä pisaraa leviää ihan normaalisti kupin reunoille mutta sen jälkeen ne vaan jää semmosiksi köntsiksi ku ne edelliset lakat on jämähtäny.

      • ..ii..

        Sama mulla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe