Australiaan lähtijöitä vuodeksi?

Annahaluaaausseihin

Olen suunnitellut lähteväni vuodeksi australiaan yksin syksyllä. Tarkoitus olis hommata wh-viisumi ja lähteä seikkailemaan ausseihin! Onko kellään muulla sama idea mielessä? Olis hauska tutustua ja olla yhteyksissä asiasta (:

17

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aussielandiaan

      Meillä on kaverin kanssa hiukan samat suunnitelmat, mutta aikarajana 5kk :) Oltiin tänään katselemassa lentoja ja lähtö olis suurinpiirtein lokakuun ihan alussa ja paluu helmikuun lopussa! Ajateltiin yhdistää aussimatkailuun myös pari lyhyttä pysähdystä aasiassa, sekä parin viikon saarihyppely fidzillä :p Koska suunnittelit lähteväs? Ja miten paljon meinaat kierrellä siellä? :)

    • moo-moo26

      Moi! Ite oon lähössä 31.elokuuta yksin :) Sydneyhin lento!

    • Sarmarella

      Lento Adelaideen 23.9. :) Olisi tosi hauskaa törmäillä! Jos haluat, niin lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] :)

    • ausseihin!

      Moi! Haluaisin kans ite lähteä ausseihin, innokasta matkakumppania ei ole vaan vielä löytynyt. Oon miettinyt lähteä work and travelin kautta ja halusin kans lähtee nyt syksyllä! Ois kiva jos ottasit yhteyttä ja mahdollisimman pian ;) s-posti on [email protected]. Tai haluisitko antaa puhnros niin vielä nopeemmin sais yhteyden, kun tuo s-posti saattaa välillä jumittaa jotenkin. Ois huippua saada kaveri mukaan :)

    • ausseihin!

      Moi! Haluaisin kans ite lähteä ausseihin, innokasta matkakumppania ei ole vaan vielä löytynyt. Oon miettinyt lähteä work and travelin kautta ja halusin kans lähtee nyt syksyllä! Ois kiva jos ottasit yhteyttä ja mahdollisimman pian ;) s-posti on [email protected]. Tai haluisitko antaa puhnros niin vielä nopeemmin sais yhteyden, kun tuo s-posti saattaa välillä jumittaa jotenkin. Ois huippua saada kaveri mukaan :)

      • ausseihin!

        Edellinen viesti siis tarkoitettu nimimerkille annahaluaaausseihin :D Mutta joo jos muitakin innokkaita löytyy, niin ois tosi kiva jos ottasitte yhteyttä!


    • MissKissy

      Täällä myös yksi Ausseihin lähtijä lokakuussa, jos vaan hommat saan hoidettua loppuun Suomen päässä ajallaan. :) Mulla olis kohteena Sydney ja working holiday visalla tarkotus heilua siellä vuosi. Yksin olen myös lähdössä.

    • Opsikelijaduunari

      Heippa!

      Minuakin kiinnostaisi matkata ausseihin work and holiday- viisumilla. Tiettävästi olis avokkikin tulossa mukaan reissuun. Lähtö joskus, ehkä ensi vuonna, jos rahatilanne suo. Minä olen opiskelija, mutta avokilla on jo ammattitutkinto taskussa, mutta ajatteleen myöskin lähtevänsä opiskelemaan.

      Kaikki kokemukset/tiedot ym tarpeellinen osoitteeseen [email protected].
      Myös kirjekaverit ovat tervetulleita :)

    • Moi! Olen lähdössä lokakuun lopussa kanssa yksin wh-viisumilla ausseihin. Lennän todennäköisesti aluksi Sydneyhin. Tarkotus ois olla noin 7kk reissussa.

    • aussilandia

      hei

      onnea ja mahtavia matkakokemuksia teille kaikille lähtijöille!
      mulla on jo kohta vuosi pulkassa ja kotiin paluu (toisen vuoden viisumi taskussa)

      ei kannata suurimpia suunnitelmia tehdä kuin tänne vaan ja kyllä kaikki siitä lähtee rullaamaan ja sitä ei ikinä tiedä mihin se tie täällä johtaa.
      varsinkin jos katson omaa vuottani ni voihan herran jestas mitä kaikkea sitä on tullut koettua ja kuinka mahtavia ihmisiä on tullut tavattua.
      kun saavuin mulla ei ollut kuin kaksi yötä hostellissa varattuna mutta sohvasurffaamaalla se reissu lähti käyntiin ja tutustuin uusiin ihmisiin.....

      nauttikaaha :)

    • aussi-into

      Minua kiinnostaisi myös lähtea ausseihin tuolla wh-viisumilla!
      Pelottaa vaan, miten hyvin siellä pärjää melko huonolla englannintaidoilla? Tai jos on ujo puhumaan.. Yksin olisi matkaan lähdettävä ja järjestön kautta lähtisin, kun se tuntuu helpommalta. Into lähteä on kova mutta miten sitten pärjätä..

    • Pimuliast

      Itse juuri elien sain viisumin taskuun, tämä vuosi ois tarkotus kerätä rahaa matkaan. Luultavasti 4.2.13 lähdössä reissuun sikäli mikäli kaikki menee niinku olen suunnitellut. Jos joku on lähdössä samoihin aikoihin ni matka seura kelpaa. Laittakaa toki s-postia [email protected]

      terv. Jani

    • Sgt. Pepper

      Hei! Kaikki ihmiset. Oon 22v. (lokakuussa täyttävä) öö mies/poika/poikamies. Tulin Ausseihin viime lauantaina 1.9. ja majailen tällä hetkellä kaverin luona Canberrassa. Halu ois kuitenkin kova lähteä tutkimaan vähän muitakin seutuja, joten jos kaipaat rauhallisen rentoa seuraa, ehdotan, että reissaillaan jonkun aikaa yhdessä! onhan 2 aina parempi kuin 1.

      Suunnitelmia ei mulla tosiaan oo, mutta mahd. kauniita seutuja ja halpoja majotuksia odottelen :) Työtä ei nyt ihan heti välttämättä jaksais tehdä.. mutta ei sitä koskaan tiedä

    • Emmi9933

      Heippa!
      Mä oon ollu ausseis 2kk aupairina ja lähen reppureissaamaan 13.lokauuta ja suuntana eka Cairns. Oon nyt siis länsi-australiassa Perthissä. Matkaseuraa ois kiva saaha :)

    • minna_maailmalla

      Moikka Emmi9933!

      Itse olen lähdössä reppureissaamaan Austraaliaan nyt 2.11. Aloitan matkan Sydneystä ja sitten varmaan valitsen jatkosuunnan töiden perusteella. Olis kiva vaihtaa yhteystietoja ja vaikka koittaa jossain vaiheessa nähdä, jos vaan sattuis samaan aikaan samaan paikkaan :)
      Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

    • HarryLeshko
    • CoralGarver

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe