AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / pelikauppoja?

pelikauppoja?

7 Vastausta 1 896 Lukukertaa
eli onko jyväskylässä pelikappoja ja jos on niin missä?

täällä

Eli pelkkä pelikauppa löytyy ihan keskustasta Jyväskeskuksesta toisesta kerroksesta. SIeltä löytyy myös käytettyjä pelejä.

tuota..

.. löytyisikö sieltä Diablo: Lord of Destuction lisäosa Diablo kakkoseen?

laajakaista

emule
Moi! Tietäiskö joku mistä voisi saada Petz Dogz Family-Pelin Nintendo Ds - konsolille? Olen etsinyt joka paikasta mutta en ole löytänyt tietäiskö joku myös että mistä paikasta sais netistä niitä tilattua? Hinnalla ei ole suurta merkitystä <3 Kiitos kaikille jotka kertovat minulle vastauksen tähän! Toivoisin että peli saapuisi ennen Juhannusta:) kiitos kaikille jo etukäteen!!!
Mistä sais Petz dogz family peliä nintendo DS käsikonsolille suomesta netistä tilattuna?? En haluaisi tilata ulkomailta kun tulee niin isot postimaksut! Ennen juhannusta pelin pitäisi viimeistään tulla:) Olen jo etsinyt kaikkialta :<< HELP MEE!!
Niin ja laittakaa vaan kommenttia jos on kyseinen peli olen kanssa katsonut monia kauppoja mutta en vaan löydä.Jos jollain myös on tämä niin voitko kertoa mistä ostit?Kiitos jos joku vastaa :) !
Game Stop forumissa on paras Jyväskylän pelikauppa. Pelikaupat tosin on yksi toisensa jälkeen siirtymässä nettiin, mutta löytyyhän noita muutamia.
 /   /  /  / pelikauppoja?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta